Szerző Téma: YSF - kurta999\'s version  (Megtekintve 30477 alkalommal)

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
YSF - kurta999\'s version
« Válasz #90 Dátum: 2013. június 17. - 15:45:59 »
0 Show voters
Próbáltam, nem jó.
Meghalt játékosnak akkor is 0t vesz be, 2en voltunk mindig én voltam a halott mikor õ neki kellett volna.


Linux verzió mûködik + *GetPlayerGravity()
www.mfr.clans.hu/Grav_Plugin_03x.rar
 
native SetPlayerGravity(playerid, Float:gravity);
native Float:GetPlayerGravity(playerid);
native CreatePlayerExplosion(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, type, Float:radius);

 
*OnPlayerConnect() alá rakd be, hogy SetPlayerGravity(playerid, 0.008); mert nem nullázódik a GetPlayerGravity() értéke magától. Erre majd lehet berakom GDK-t és nem fog kelleni callback hook.
« Utoljára szerkesztve: 2013. június 18. - 20:33:30 írta kurta999 »

YSF - kurta999\'s version
« Válasz #91 Dátum: 2013. június 18. - 17:19:34 »
0 Show voters
Mik történtek itt, amig nem voltam itt. :D Szépen halad a plugin, kár hogy én még ki se próbáltam a 0.3x-et, lehet, hogy ki kéne...

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
YSF - kurta999\'s version
« Válasz #92 Dátum: 2013. június 25. - 13:34:46 »
0 Show voters
Megint kicsit újítottam a dolgot, linux verzió szintén nincs tesztelve, de mûködnie kéne itt 90%-ban.
Ha nem mûködik javítom, de frissíteni nem igazán szándékozom már. Minden elérhetõ a frissétéshez, nemkell hozzá semmi extra, fõposztban a Y_Less leírásában minden megtalálható.
Új funckiók:
 
native AddToBanList(_ip[], time_ms = 0);
native RemoveFromBanList(_ip[]);
native ClearBanList();
native IsBanned(_ip[]);

 
Ezek az alap RakNet ban funkciói, memóriában tárolják a bannolt IP-ket. Tehát ha itt törölsz valamit, az csak a memóriában történik, \"samp.ban\" is ezekkel a funkciókkal olvasódik be a memóriába. Érdekesség kedvérét, ez támogat idõbant is. Millisecond (ezredmásodperc)-ben kell megadni, hogy mennyi ideig akarod, hogy bannolva legyen. Alapból 0 = végtelen.
Amint az IsBanned() függvény meghívódik, akkor ellenõrzi le, hogy még van-e az idõbõl vagy már le-e telt. SA-MP szervernek automatikusan oldani kéne a banokat, amiket ezzel idõre bannolsz.
A következõ kódot pedig szúrd be a módba, hogy a GetPlayerGravity() értéke nullázódjon felcsatlakozásnál.
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetPlayerGravity(playerid, 0.008, true);
return 1;
}

 
Letöltés:
http://www.mfr.clans.hu/YSF_0.3x.rar
UI: Linuxon tesztelve, MÛKÖDIK!
« Utoljára szerkesztve: 2013. június 25. - 23:02:57 írta kurta999 »

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
YSF - kurta999\'s version
« Válasz #93 Dátum: 2013. július 22. - 00:12:00 »
0 Show voters
AttachPlayerObjectToPlayer,
AttachPlayerObjectToObject-ra lenne kereslet? :D
Második nemtudom mennyire megoldható.

YSF - kurta999\'s version
« Válasz #94 Dátum: 2013. július 22. - 00:28:43 »
0 Show voters
Semmi.
« Utoljára szerkesztve: 2013. július 22. - 12:49:43 írta lackos888 »

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
YSF - kurta999\'s version
« Válasz #95 Dátum: 2013. július 22. - 01:24:32 »
0 Show voters
Ezt nem értem, kocsira ottvan az AttachPlayerObjectToVehicle()

YSF - kurta999\'s version
« Válasz #96 Dátum: 2013. július 27. - 04:56:28 »
0 Show voters
hello
a palya szerkesztöben az autok 400-611 ig objekt nak számit de azokba be lehet ülni és jatekos utajn mozog
nem olyan hogy pl egy haz ott van és hiab lövöd nem lesz semmit annal van egy olyan lehetöség
hogy
2 verzios at tudok (de hülyevagyok ehez nekem ez magas)
az az A pontbol elmegy a B pontba mozog -> itt viszi magaval vagy otthagyja és leesik
masik meg eltünik és vissza spawnolodik -> leesik és ujraspawnolodik de itt még hogy ugyan ugy oösszeragad vagy nem ragad össze
bocsi a helyesirásom miatt ha nem érted akkor leirom vazlat pontokba

YSF - kurta999\'s version
« Válasz #97 Dátum: 2013. július 27. - 12:40:34 »
0 Show voters
Idézetet írta: drakhen date=1374893788\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14428\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
hello
a palya szerkesztöben az autok 400-611 ig objekt nak számit de azokba be lehet ülni és jatekos utajn mozog
nem olyan hogy pl egy haz ott van és hiab lövöd nem lesz semmit annal van egy olyan lehetöség
hogy
2 verzios at tudok (de hülyevagyok ehez nekem ez magas)
az az A pontbol elmegy a B pontba mozog -> itt viszi magaval vagy otthagyja és leesik
masik meg eltünik és vissza spawnolodik -> leesik és ujraspawnolodik de itt még hogy ugyan ugy oösszeragad vagy nem ragad össze
bocsi a helyesirásom miatt ha nem érted akkor leirom vazlat pontokba
 
???? ez hogy kapcsolódik ide?
Amúgy milyen ujítások lesznek még majd kurta?

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
YSF - kurta999\'s version
« Válasz #98 Dátum: 2013. július 27. - 16:49:34 »
0 Show voters
Hát jelenleg sikerült az AttachPlayerObjectToObject-et is összehozni, majd küldöm is Incognito-nak a 2 függvényt és remélem be is rakja a streamerbe.
Másik dolog meg, hogy tudnák per player gangzone-t is csinálni, csak 1játékosnak felmutatni és a szerveren ne foglalja a helyet, de arra nemsok szükségem van úgyhogy nem is igen foglalkoztam vele, csak bele néztem hogy mûködik és rájöttem, hogy könnyen megoldható. Ha esetleg vkit érdekelne akkor ezt megtudom csinálni.
Pickupokkal is nagyon sokat szarakodtam, de oda valószinû nem elég az én tudásom hogy ez meglegyen.

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
YSF - kurta999\'s version
« Válasz #99 Dátum: 2013. július 27. - 18:12:38 »
0 Show voters
Idézetet írta: kurta999 date=1374936574\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14428\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Másik dolog meg, hogy tudnák per player gangzone-t is csinálni, csak 1játékosnak felmutatni és a szerveren ne foglalja a helyet, de arra nemsok szükségem van úgyhogy nem is igen foglalkoztam vele, csak bele néztem hogy mûködik és rájöttem, hogy könnyen megoldható. Ha esetleg vkit érdekelne akkor ezt megtudom csinálni.
 
Engem érdekelne, nem rég csináltam valamit gangzoneokkal, de a limit miatt kb. max 10 játékossal mûködhet. :)

YSF - kurta999\'s version
« Válasz #100 Dátum: 2013. július 27. - 23:50:39 »
0 Show voters
Idézetet írta: kurta999 date=1374936574\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14428\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát jelenleg sikerült az AttachPlayerObjectToObject-et is összehozni, majd küldöm is Incognito-nak a 2 függvényt és remélem be is rakja a streamerbe.
Másik dolog meg, hogy tudnák per player gangzone-t is csinálni, csak 1játékosnak felmutatni és a szerveren ne foglalja a helyet, de arra nemsok szükségem van úgyhogy nem is igen foglalkoztam vele, csak bele néztem hogy mûködik és rájöttem, hogy könnyen megoldható. Ha esetleg vkit érdekelne akkor ezt megtudom csinálni.
Pickupokkal is nagyon sokat sz*rakodtam, de oda valószinû nem elég az én tudásom hogy ez meglegyen.
 
Ja azt tényleg nem nehéz, ott van RakSAMP-be az RPC meg a régi samp source is ott van.
« Utoljára szerkesztve: 2013. július 28. - 00:02:00 írta lackos888 »

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
YSF - kurta999\'s version
« Válasz #101 Dátum: 2013. július 27. - 23:55:00 »
0 Show voters
Nem teszteltem le, nem igazán vonz már a játék része a dolognak.
Tuti, hogy lesz benne valami hiba, de reménykedek :D
http://www.mfr.clans.hu/SAMP/YSF_0.3x_Gangzone.rar
Linuxra nincs lefordítva, de az csak pár perc. Elõször legyen jó, aztán lefordítom. Nem szeretek VMWare-ba sokat baszakodni.
 

native CreatePlayerGangZone(playerid, Float:minx, Float:miny, Float:maxx, Float:maxy);
native ShowPlayerGangZone(playerid, zoneid, color, Float:minx = 0.0, Float:miny = 0.0, Float:maxx = 0.0, Float:maxy = 0.0);
native DestroyPlayerGangZone(playerid, zoneid, removefrompool = 1);
native AO_ResetVars(playerid); // Ezt berakod az OnPlayerConnect() alá

 
Ha a ShowPlayerGangZone-nál a kordináták nem nullák lesznek, akkor CreatePlayerGangZone nélkül automatikusan felmutatja a játékosnak azt a zónát, amit oda beírsz a megadott ID-vel. Ellentétben ha a kordinták 0, akkor azt az ID-t mutatja fel, amit létrehoztál. Alap zónák is ezen az elven mûködnek, de néha a másik is jól jöhet.
Destroy-nál pedig a removefrompool azt jelenti, hogy a szerver oldalról is törölje. Ha úgy hoztad létre, hogy rögtön ShowPlayerGangZone-al jelenítetted meg, akkor ezt tedd 0-ra. (Bár ha belegondolok, asszem ez esetben is lehet 1 mert baj nemfog történni..)

YSF - kurta999\'s version
« Válasz #102 Dátum: 2013. július 28. - 00:05:32 »
0 Show voters
Amúgy te az RPCket honnan szedted ki? RakSAMP? És amúgy a SAMP sourcehoz nincsen RakNet?

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
YSF - kurta999\'s version
« Válasz #103 Dátum: 2013. július 28. - 00:32:15 »
0 Show voters
RakSamp.
Nincs hozzá, de elvileg hozzá lehetne rakni. Bár azzal nem sokra mennék, arra ottvan a raksamp.
Legjobb módszer IDA-val kikeresni, csak ott pár helyen van kis bökkenõ. Majd ezután fogok a forráskódba utánanézni, itt mi lehet a baj.
Y_Less-nek írtam is miatta PM-et de \"Sorry, No\". Úgyhogy muszaj lesz nekem széttúrni a raknet-et :D
 

SetPlayerTeam:
push offset aD_6 ; \"D\"
unicode 0, <D>,0 // I don\'t know about this.. I tried: int rpc = \'D\' but this doesn\'t work. Same with SetPlayerGravity, there was \'í\' and I need to find it manualy (check all RPC in game)
SendDeathMessage:
push offset unk_4AE7D4
unk_4AE7D4 db 0Eh // There is no problem, the RPC is 0xE4 (14)
« Utoljára szerkesztve: 2013. július 28. - 00:34:08 írta kurta999 »

YSF - kurta999\'s version
« Válasz #104 Dátum: 2013. július 28. - 00:53:47 »
0 Show voters
Miért nem használod az SCM-es RPC-t rá? Tudod:
extern int RPC_ScrAddGangZone;
extern int RPC_ScrRemoveGangZone;
extern int RPC_ScrFlashGangZone;
extern int RPC_ScrStopFlashGangZone;
Amúgy ezzel tudnánk olyan funkciókat is írni, hogy csak ... player lássa a nametageket és nem is kéne bescriptelni, könnyítés lenne.
« Utoljára szerkesztve: 2013. július 28. - 00:56:02 írta lackos888 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal