Szerző Téma: Audio plugin kezelése [ALAPFOKON]  (Megtekintve 8457 alkalommal)

Audio plugin kezelése [ALAPFOKON]
« Válasz #30 Dátum: 2011. Július 17. - 20:33:42 »
0 Show voters
köszi mûködik :)

Nem elérhető JackBronson

  • 1499
  • ??
    • Profil megtekintése
Audio plugin kezelése [ALAPFOKON]
« Válasz #31 Dátum: 2011. Augusztus 30. - 16:48:26 »
0 Show voters
Idézetet írta: Alpha date=1277303100\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1824\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem valamiért nem muködik pedig mindent úgy csináltam és a pwno sem ír ki hát de a DOS boxba azt írja nem tudja olvasni akármilyen file-t rakok bele
Audio config
[custom]
1 = rendor1.wma
2 = rendor2.wma
3 = rendor3.wma
4 = rendor4.wma
5 = rendor5.wma
archive = AMBIENCE
archive = CUTSCENE
 
próbáld igy:
1 = rendor1.mp3
2 = rendor2.mp3
3 = rendor3.mp3
4 = rendor4.mp3
5 = rendor5.mp3
És a Audio_Default mappába a zene fájlnak a neve ezek legyenek:
rendor1
rendor2
stb...
Nekem már volt ez abaj...

Audio plugin kezelése [ALAPFOKON]
« Válasz #32 Dátum: 2012. Október 30. - 18:25:18 »
0 Show voters
Hali! Nekem lenne egy gebaszom...:
if (strcmp(cmdtext,\"/zene\",true)==0)
{
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
Audio_Play(playerid,7,true,false,false); //csak a megadott játékosnak játsza le (playerid)
return 1;
}
Ez lenne a cmd...  A Audio_SetPack(\"Zenék\",true);  beírtam a OnGameModeInit alá... Ha máshova rakom nem ismeri fel... így meg nem következik be a várt hatás... szerveren beírom /zene, és nem történik semmi... Egy árva hang nem szólal meg... Zenék mappába megvannak a lejátszani kívánt hangok... Audio_CreateTCPServer (7777); szintén be van írva a OnGameModeInit alá... Valakiii?? Ötlet?? :\'(

Audio plugin kezelése [ALAPFOKON]
« Válasz #33 Dátum: 2012. Október 30. - 19:23:41 »
0 Show voters
Idézetet írta: electro19 date=1351617918\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1824\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hali! Nekem lenne egy ge**szom...:
if (strcmp(cmdtext,\"/zene\",true)==0)
{
GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
Audio_Play(playerid,7,true,false,false); //csak a megadott játékosnak játsza le (playerid)
return 1;
}
Ez lenne a cmd...  A Audio_SetPack(\"Zenék\",true);  beírtam a OnGameModeInit alá... Ha máshova rakom nem ismeri fel... így meg nem következik be a várt hatás... szerveren beírom /zene, és nem történik semmi... Egy árva hang nem szólal meg... Zenék mappába megvannak a lejátszani kívánt hangok... Audio_CreateTCPServer (7777); szintén be van írva a OnGameModeInit alá... Valakiii?? Ötlet?? :\'(
 
Minek ez neked a 0.3d óta van beépített zenelejátszó használd azt.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal