GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Pluginok és Programok => A témát indította: [RKS]Ricsii - 2009. December 21. - 22:28:38

Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: [RKS]Ricsii - 2009. December 21. - 22:28:38
Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írtam egy programot, ami a Pawn nyelv \"samposított\" verziójához tesz fel teszt kérdéseket. A végén összeszámítja az eredményeket. Így tesztelheted magad hogy pár nehéz vagy könnyu rész a Pawn nyelvbol mennyire megy. Az alkalmazás Windows operációs rendszerrel kompatibilis.
A teszt végén kapod meg azt eredményeket. Összesen maximum 14 pontszámot lehet elérni. Tíz kérdés van, bizonyos kérdésekre több pontszámot kapsz, másokra pedig kevesebbet (a nehezebbekre többet, a könnyebbekre kevesebbet).
A program egyértelmu, de vannak benne segítségek a \"kezelésre\".
Letöltési verzió 1.1
Zip-be tömörítve: http://users1.ml.mindenkilapja.hu/users/rks-samp/uploads/PawnTest-1.1.zip
Vagy egyenes .exe fájl letöltése: http://users1.ml.mindenkilapja.hu/users/rks-samp/uploads/PawnTest-1.1.exe
Letöltési verzió 1.2
Zip-be tömörítve: http://users1.ml.mindenkilapja.hu/users/rks-samp/uploads/PawnTest-1.2.rar
Alkalmazás .exe fájl: http://users1.ml.mindenkilapja.hu/users/rks-samp/uploads/PawnTest-1.2.exe
Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: Iceaac - 2009. December 22. - 09:06:22
Jó lett, 8. és 10. kérdést elb*sztam  ;D
Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: Epsilon - 2009. December 22. - 09:55:41
Ezek a kérdéseket hibátlanul kitölto személy se mondhatja magáról, hogy nagyon  röpköd a tudástól.


Kérdések, hibásan vannak megfogalmazva, vagy az az információ amire épül labilis.
1. Kérdésnél például, miért lenne hibás a ciklus? Azt nem tudjuk hogy a kedves készítonk milyen célt akart azzal a ciklussal elérni, de ha követem is a gondolatmenetedet, a 3 közül egyik sem helyes válasz. Ugyanis a ciklus 0ás számmal lefog futni, szóval nem állíthatod azt, hogy nem.
2-es kérdésnál csak annyit pontosítanék, hogy nincs olyan, hogy tizedes szám. Lebegopontos szám vagy törtszám van.  ;)
4-es kérdésnél szerintem megint nem sikerült pontosan fogalmaznod, mivel több helyes válasz is van, de hiába jelöld be a másik jót is azt a program nem fogadja el.
Ugyebár szerinted csak a && a helyes válasz, viszont ha tagadó operátort használunk máris helyes megfejtéssé válik a || is. Az pedig, hogy használunk-e nincs kikötve.
Ezek voltak a leginkább szembevágó hibák, de ha átnézed biztos találsz még  ;) (Én találtam)
 
Kép mellékelése kötelezo[/quote]
Epsilon
Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: md12 - 2009. December 22. - 15:13:35
végig találgattam és végül 7pont hoho sztem baromság az egész me én pl leszarom elméletet hogy decimális stb
Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: [RKS]Ricsii - 2009. December 22. - 15:40:23
Idézetet írta: Epsilon date=1261472141\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"385\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ezek a kérdéseket hibátlanul kitölto személy se mondhatja magáról, hogy nagyon  röpköd a tudástól.
 
És mikor mondtam hogy ha valaki kitölti hibátlanul röpköd a tudástól? Semmikor.
 

1. Kérdésnél például, miért lenne hibás a ciklus? Azt nem tudjuk hogy a kedves készítonk milyen célt akart azzal a ciklussal elérni, de ha követem is a gondolatmenetedet, a 3 közül egyik sem helyes válasz. Ugyanis a ciklus 0ás számmal lefog futni, szóval nem állíthatod azt, hogy nem.
 
[/quote]
Valóban lefut 0-val, de a visszatérési érték miatt szerintem meg fog akadni.
 

2-es kérdésnál csak annyit pontosítanék, hogy nincs olyan, hogy tizedes szám. Lebegopontos szám vagy törtszám van.  ;)
 
[/quote]
Abban igazad van, hogy tizedes szám helyett a lebegopontos szám jobban illik oda, viszont ott van a \"float\" lebegopontos szám, amit a C++ nyelvben használva van. Nem tudom Pawn-ban van-e, de tudom hogy a float lebegopontos szám, de hatványkitevos alakban. A Float is lebegopontos szám csak tizedestört alakban.
Ezért írtam azt, hogy ne legyen keveredés.
 

4-es kérdésnél szerintem megint nem sikerült pontosan fogalmaznod, mivel több helyes válasz is van, de hiába jelöld be a másik jót is azt a program nem fogadja el.
Ugyebár szerinted csak a && a helyes válasz, viszont ha tagadó operátort használunk máris helyes megfejtéssé válik a || is. Az pedig, hogy használunk-e nincs kikötve.
 
[/quote]
\"Mind a ketto használva legyen\" azaz mind a ketto feltételt megvizsgálja, és ha mind a kettonek az értéke igaz akkor futhasson tovább. Az a &&. A || pedig ha a több közül egynek megfelel.
 

Elsosorban a felülete átláthatatlan, ja és a grafika se nyugözött le.
 
[/quote]
Nekem a fekete alkalmazások tetszenek, az meg nem érdekel ha másoknak nem tetszik.. Nekem így jó.
 

Másodsorban, elég hülye kérdések vannak, és valóban, ha valaki ezt kitölti, lehet kezdo, de mégse mondhat el magáról sokat...
 
[/quote]
És?
 

Még a tengerimalacom is 10 pontra töltötte ki.
 
[/quote]
A programot logikával kellenek kitölteni, nem találomra írom a válaszokat..
 

Ez hülyeség bocs. Hogy miért? Elsosorban a felülete átláthatatlan, ja és a grafika se nyugözött le. Másodsorban, elég hülye kérdések vannak, és valóban, ha valaki ezt kitölti, lehet kezdo, de mégse mondhat el magáról sokat...Még a tengerimalacom is 10 pontra töltötte ki. Ennyi, bocsika.
 
[/quote]
Attól hogy nem jó a grafika + hogy a kérdésekbol nem tud sokat még nem hülyeség.. Maximum sz*r.
 

Jó lett
 
[/quote]
Köszönöm.
Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: [RKS]Ricsii - 2009. December 22. - 15:49:35
Idézetet írta: .:: ZeX ::. date=1261492890\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"385\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De arra,
hogy átláthatatlan, miért nem válaszoltál?...
 
Válaszoltam. Nem érdekel különösebben hogy milyen az átláthatósága.
 

Azzal, hogy struccpolitikával semmibeveszed mások véleményét
 
[/quote]
Vélemény? A vélemény az lenne ha elmondanátok hogy tetszik-e vagy sem, vagy hibákat mondanátok, nem pedig itt a földig szidnátok hogy milyen szar..
 

és okoskodsz, magadnak ártasz.
 
[/quote]
Nem okoskodok, csak válaszolok a kritikátokra.
Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: Epsilon - 2009. December 22. - 17:09:15
Ricsii\" post=\"36728\" timestamp=\"1261492823\"]

1. Kérdésnél például, miért lenne hibás a ciklus? Azt nem tudjuk hogy a kedves készítonk milyen célt akart azzal a ciklussal elérni, de ha követem is a gondolatmenetedet, a 3 közül egyik sem helyes válasz. Ugyanis a ciklus 0ás számmal lefog futni, szóval nem állíthatod azt, hogy nem.
 
[/quote]
Valóban lefut 0-val, de a visszatérési érték miatt szerintem meg fog akadni.
 
[/quote]
És honnan tudod, hogy a kedves szoftverkészíto kollegának nem ez a célja?
 
Ricsii link=topic=3071.msg36730#msg36730 date=1261493375]
Vélemény? A vélemény az lenne ha elmondanátok hogy tetszik-e vagy sem, vagy hibákat mondanátok, nem pedig itt a földig szidnátok hogy milyen sz*r..
 
[/quote]
Tán ez a négy öt hiba, pontatlanság nem elég?
Egy szóval sem mondtam, hogy szar lenne és amint látom más se.
Lehet, hogy másoknak az a véleménye, hogy hülyeség, épp azért, hogy egy esetleges új verzióban \"bemutathass\" az emberkének megkellene fogadni a tanácsokat nem makacs módon nyafogni.
Nem szeretnék a megfigyeléseimre értkezett magyarázkodásaidra válaszolni, hisz mindegyik, csak egy próbálkozás hogy elhitesd a többi emberrel neked van igazad, ahelyett hogy a szoftvert csiszolnád.
Epsilon
Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: [RKS]Ricsii - 2009. December 22. - 18:15:27
Idézetet írta: Epsilon date=1261498155\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"385\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Ricsii link=topic=3071.msg36728#msg36728 date=1261492823]

1. Kérdésnél például, miért lenne hibás a ciklus? Azt nem tudjuk hogy a kedves készítonk milyen célt akart azzal a ciklussal elérni, de ha követem is a gondolatmenetedet, a 3 közül egyik sem helyes válasz. Ugyanis a ciklus 0ás számmal lefog futni, szóval nem állíthatod azt, hogy nem.
 
Valóban lefut 0-val, de a visszatérési érték miatt szerintem meg fog akadni.
 
[/quote]
És honnan tudod, hogy a kedves szoftverkészíto kollegának nem ez a célja?
 
[/quote]
Hm igazad van.
 

 
Ricsii link=topic=3071.msg36730#msg36730 date=1261493375]
Vélemény? A vélemény az lenne ha elmondanátok hogy tetszik-e vagy sem, vagy hibákat mondanátok, nem pedig itt a földig szidnátok hogy milyen sz*r..
 
[/quote]
Egy szóval sem mondtam, hogy sz*r lenne
 
[/quote]
Ne vedd magadra egyáltalán nem neked szólt. A \"sz*r\"-t átvitt értelemben értem, hogy vki szidja h rossz, hülyeség, stb.
 

amint látom más se.
 
[/quote]
Már nem tom ki írta azt, ahogy látom törölte a HSZ-ét.
 

Lehet, hogy másoknak az a véleménye, hogy hülyeség
 
[/quote]
Egyáltalán kik vagyunk mi hogy akárkinek a munkájáról eldöntsük hogy hülyeség-e?
 

Nem szeretnék a megfigyeléseimre értkezett magyarázkodásaidra válaszolni, hisz mindegyik, csak egy próbálkozás hogy elhitesd a többi emberrel neked van igazad, ahelyett hogy a szoftvert csiszolnád.
 
[/quote]
Engem már rég nem érdekel hogy a fórumozók kiknek hisznek, kinek adnak igazat.
Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: kurta999 - 2009. December 22. - 21:26:40
Jó lett grat, nekem igen teccik. 8 pontot értem :S
Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: [RKS]Ricsii - 2009. December 23. - 11:26:19
Idézetet írta: .:: ZeX ::. date=1261504543\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"385\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Epsilonnak igaza van, te örökké
az igazadat fújod, ahelyett, hogy egyszer tanulnál a hibáidból.
 
Erre is válaszoltam.
 
Ricsii link=topic=3071.msg36748#msg36748 date=1261502127]
Engem már rég nem érdekel hogy a fórumozók kiknek hisznek, kinek adnak igazat.
 
[/quote]
 

Jó lett grat, nekem igen teccik.
 
[/quote]
thx.
Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: .::* Shepard *::. - 2009. December 26. - 19:16:52
@Zex: Te mit képzelsz magadról? Ki vagy te? Tudsz jobbat csinálni? Majd ha csináltál egy jobbat akkor \"szidd\" le más munkáját...
@Ricsi: Szerintem jó lett, nekem tetszik. De sajnos nekem se lett 10 pont mert egyet elbaltáztam pont a nem helesen megfogalmazott kérdések miatt. Ebben Epsilonnak igaza van. Kicsit átfogalmazhatnád a kérdéseket és úgy egész jó kis program lehetne ;) Mivel írtad, ha szabad kérdeznem?
Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: [RKS]Ricsii - 2009. December 26. - 23:30:05
Idézetet írta: .::* Shepard *::. date=1261851412\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"385\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szerintem jó lett, nekem tetszik.
 
Köszönöm.
 

nem helesen megfogalmazott kérdések miatt. Ebben Epsilonnak igaza van. Kicsit átfogalmazhatnád a kérdéseket és úgy egész jó kis program lehetne ;)
 
[/quote]
Az 1.2-es verzióban átfogalmaztam a félreértheto kérdéseket, vagy amelyek rosszul lettek megírva. Szerintem így már jobbak lettek a kérdések, de még lehetséges hogy van ami nem 100%-os.
 

Mivel írtad, ha szabad kérdeznem?
 
[/quote]
Free Pascal.
Letöltés 1.2:
Zip/Rar-be tömörítve: http://users1.ml.mindenkilapja.hu/users/rks-samp/uploads/PawnTest-1.2.rar
Alkalmazás .exe fájl: http://users1.ml.mindenkilapja.hu/users/rks-samp/uploads/PawnTest-1.2.exe
Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: shanyi - 2009. December 27. - 12:15:35
Hasznos program, jó lett!
2 Hibám lett... a 4.- és a 10. kérdés ( 10.-nél már annyian írtak rám, hogy csak megnyomtam valamit és Enter :D )
Ez ahhoz képest, hogy már fél éve nem PAWN-oztam, egész jó, úgy vélem :D
Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: Epsilon - 2009. December 27. - 14:02:19
Az egyes kérdésnél kapásból bennhagytad azt a finomságot, hogy ha a ciklusban return van az már hiba.
Tovább nem néztem, hisz ha már így kezdéskor hiányosság van akkor nem lehet nagy fejlesztés a két verzió között.
Epsilon
Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: .::* Shepard *::. - 2009. December 27. - 14:30:43
1., Igen, itt egy kicsit helytelen. Talán ha így tennéd fel a 3. lehetoséget: A visszatérési érték miatt csak egyszer fut le a teljes ciklus. Meg az elso lehetoségben: posfix növelés. Azt léptetésnek hívják.
2., Hát ez is érdekes kicsit mert pawn nyelvben Float: C++ -ban float. Itt egy kicsit megkavarodtam.
3., Ezzel nincs baj.
4., Ezzel sincs baj.
5., Posztfix? Az a postfix lenne? postfix: Hátravetett alak, azaz az operátor az operandus mögött van. Ez itt helytelen szerintem. Mert gondolom te egy ilyenre gondoltál: i++. De ezt így is lehet írni: ++i. És akkor ez már prefix. Meg mind három lehetoség rossz. a for ciklus így néz ki: for(ciklusváltozó; feltétel; léptetés)
6., Ez jó.
7., Hát igen, kilépünk a függvénybol és megadhatjuk vele a függvény végértékét. De ha így írjuk: return; Akkor csak kilépünk a függvénybol.
8., Ez jó.
9., Ez is jó.
10., WTF??? Errol életemben nem hallottam. Kimeno és bemeno paraméter. Höh.
UPDATE: Vagy nem erre gondoltál:
char & fv(int)

 Ez a függvény int argumentumot kap és egy karakter-referenciával tér vissza.
9/10 a 10 -es feladat miatt.
Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: [RKS]Ricsii - 2009. December 27. - 16:49:33
Idézetet írta: Epsilon date=1261918939\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"385\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az egyes kérdésnél kapásból bennhagytad azt a finomságot, hogy ha a ciklusban return van az már hiba.
 
De épp ez az egész feladat lényege hogy a felhasználó kiszurje a kódból a hibákat.
 

2., Hát ez is érdekes kicsit mert pawn nyelvben Float: C++ -ban float. Itt egy kicsit megkavarodtam.
 
[/quote]
Itt is ez a lényeg hogy a felhasználó tudja-e hogy a float valójában a Pawn-ban nincs.
 

5., Posztfix? Az a postfix lenne? postfix: Hátravetett alak, azaz az operátor az operandus mögött van. Ez itt helytelen szerintem. Mert gondolom te egy ilyenre gondoltál: i++. De ezt így is lehet írni: ++i. És akkor ez már prefix. Meg mind három lehetoség rossz. a for ciklus így néz ki: for(ciklusváltozó; feltétel; léptetés)
 
[/quote]
Ezt javítani fogom.
 

10., WTF??? Errol életemben nem hallottam. Kimeno és bemeno paraméter. Höh.
 
[/quote]
Pedig ilyen része is van a nyelvnek.
És a programban vannak oylan dolgok amik hatalmas baromságok, de ez a lényeg, hogy a felhasznál ki tudja-e szurni oket.
Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: .::* Shepard *::. - 2009. December 27. - 17:13:34
10., Akkor szerintem ez csak a Pawn -ban van mert C++ -ban nem találkoztam soha ilyesmivel :O
Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: [RKS]Ricsii - 2009. December 27. - 17:18:11
Idézetet írta: .::* Shepard *::. date=1261930414\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"385\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
10., Akkor szerintem ez csak a Pawn -ban van mert C++ -ban nem találkoztam soha ilyesmivel :O
 
C++ -ban még én se találkoztam vele.
Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: Gamestar - 2009. December 29. - 17:14:42
A kérdések nem a legjobban voltak megfogalmazva, 9/10, az 1.2 jobb lett.
De jó mind a ketto. Szép munka.
Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: Zsoma - 2010. Július 10. - 01:21:37
hát ez tényleg jó kis progi, nekem 7 pontom lett xd de jóaz, majd belejövök.
Egy kérdés: miylen nyelven irtad h lehetséges az ékezetes betük leírása a programban?
Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: GroX - 2010. Július 10. - 17:16:23
Jóféle, 2 hibám lett, annál a kérdésnél ahol megkérdezed hogy melyik tömbelemekre tudunk hivatkozni, nem gondoltam hogy a null elemet is figyelembe veszi :angry: A 10. kérdésre szerintem egyértelmu volt a válasz, a 4. kérdést meg nem olvastam végig és félreértettem :angry:
Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: tru3man - 2010. Július 12. - 06:21:25
Jó lett. 6-ot értem el de nem vagyok én olyan nagy Scripter..
Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: Iceaac - 2010. Július 12. - 14:38:46
Újracsináltam (régebben 2009. december 22.-én 8/10 lett) 10/10.  :)
Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: GroX - 2010. Július 12. - 23:23:47
Én most 12 mp alatt megcsináltam és 10/10 lett :angry:
Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: Mambo - 2010. Július 13. - 08:45:58
10/10 - 14/14
Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: krisk - 2010. Július 13. - 10:44:42
A returnos írhattál volna egy példát (mert nem mindegy, hogy return; vagy return 1; vagy return Q; , és így könnyebb lett volna kiszurni, de végülis a többi nem volt helyes egyáltalán, úgyhogy azt jelöltem meg, ami a jó lett.
A typedef és a define pedig szerintem nem is létezik a PAWN SAMP VP verziójában. Eleve funkció deklarálásakor nem kell define elotag, mint egy C++-ban vagy PHP-ban. typedeffel pedig létezo változó típusok értékét lehet megváltoztatni, de hogy ezt PAWN-ban létezik-e, arról fogalmam nincs.
10/10 az új verzióval
Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: BeNiBoY - 2010. Július 14. - 10:26:00
10/4, 14/6  :angry:
Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: CASTRO - 2010. Augusztus 09. - 12:04:44
14 pont.
Egyetertek epsilon-al.
Az eredmenyek nem indikaljak azt hogy ki mennyire jo scripter, mivel csak a syntax es az operatorok vannak kerdezve. Szerintem ilyen kerdeseket az iskolaban szoktak feltenni azok a tanarok akik programozok akartak lenni de rajottek hogy nem eleg konyvbol magolni es tanarnak mehettek csak el :D. Ja es egyaltalan nem kotelezo postfix-et hasznalni, en hasznalom sokat a prefix-et is. Es szerintem m1 h float vagy Float (vagy par helyen single)... etc. mert mind1 hogy hogyan nevezed el ugyanazt jelenti: Floating Point Number elteres maximum a precizitas. Szerintem csinalhatnal egy olyan programot amihez nem kell elolvasni egy tankonyvet hanem eleg ha tudsz scriptelni. :D Mert en peldaul az MSDN-rol tanultam meg es ott egyaltalan nem irtak ilyet h\"karakterlanckent vagy karaktertombkent\". Es a for masodik helyere feltetel kell nem vegertek :).
Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: krisk - 2010. Augusztus 09. - 14:17:44
Idézetet írta: CASTRO date=1281348284\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"385\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
14 pont.
Egyetertek epsilon-al.
Az eredmenyek nem indikaljak azt hogy ki mennyire jo scripter, mivel csak a syntax es az operatorok vannak kerdezve. Szerintem ilyen kerdeseket az iskolaban szoktak feltenni azok a tanarok akik programozok akartak lenni de rajottek hogy nem eleg konyvbol magolni es tanarnak mehettek csak el :D. Ja es egyaltalan nem kotelezo postfix-et hasznalni, en hasznalom sokat a prefix-et is. Es szerintem m1 h float vagy Float (vagy par helyen single)... etc. mert mind1 hogy hogyan nevezed el ugyanazt jelenti: Floating Point Number elteres maximum a precizitas. Szerintem csinalhatnal egy olyan programot amihez nem kell elolvasni egy tankonyvet hanem eleg ha tudsz scriptelni. :D Mert en peldaul az MSDN-rol tanultam meg es ott egyaltalan nem irtak ilyet h\"karakterlanckent vagy karaktertombkent\". Es a for masodik helyere feltetel kell nem vegertek :).
 
jogos. De egy programmal nem lehet tesztelni, hogy hogy scriptelsz...
Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: [MM]Encoder - 2010. Augusztus 18. - 20:20:08
Kipróbáltam magamat is mennyit tudok.  :-X ( nem sokat csak kíváncsi voltam mennyire tudnám megválaszolni helyesen, de egy kis gondolkodással sikerült a nagy részét  :) )
14 bõl 9 pontot értem el. Szerintem jól megcsináltad  :amazed:
Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: kiakovi - 2011. Július 28. - 22:47:30
yeah :D 10 pont xD
Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: GroX - 2011. Július 28. - 23:53:24
13/14, Még én sem vagyok olyan jó ebben... nem is, de az az egy hiba viszont azért volt, mert nem olvastam el a felette lévõ kérdést, mert nem volt a képernyõben. :D
Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: palesz_88 - 2011. Július 30. - 22:59:05
Ez jó kis progi, tovább is fejleszthetnéd  :P
Amúgy az elsõ 7 nekem jó lett, többi hibás. :)
Cím: Pawn szkriptelés tesztelofájl
Írta: JackBronson - 2011. Augusztus 15. - 17:39:46
ELég jól megirtad