GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Pluginok és Programok => A témát indította: DrAkE - 2015. Július 02. - 00:04:48

Cím: Lua in SA-MP v0.2.5
Írta: DrAkE - 2015. Július 02. - 00:04:48
\"2wrpy7d.jpg\"
 
Bevezetés
Nos, mint a téma nevéből is kivehető (remélem) ez a plugin lehetővé teszi a Lua nyelv használatát SA-MP szervereknél. Sok hasonlóságot lehet majd felfedezni benne MTA-val szemben. Igazság szerint gyakorlásként indult, majd kinőtte magát azzá, ami most. Mivel ez még ALPHA, ezért természetesen előfordulnak benne hibák, amiket (remélhetőleg) Ti segítségetekkel (tesztelésekkel) szeretném majd orvosolni. Maga a plugin felépítése egyszerű: úgynevezett resourcek vannak (csomagok), ezeken belül pedig megtalálható egy meta.xml fájl, illetve a lua fájlok. Maga a meta.xml tartalmazza milyen fájlokat is olvasson be (egyenlőre csak fájlokat olvas be, később több funkciója is lehet). SA-MPal ellentétben annyiban különbözik itt egy callback és egy függvény, hogy a neve kis kezdőbetűvel kezdődik (pl.: OnPlayerConnect helyett onPlayerConnect, GivePlayerMoney helyett givePlayerMoney). A callbackek kezelők segítségével kerülnek meghívásra (addEventHandler), parancsok addCommandHandler funkcióval hozható létre, ahol is megadhatod, mennyi, és milyen paramétereket akarsz kezelni. OnGameModeInit, OnFilterScriptInit helyett onScriptInit, illetve OnGameModeExit, OnFilterScriptExit helyett onScriptExit kerül meghívásra. Azoknál a funkcióknál, ahol változóba tölti az értékeket, az adott funkció több értékkel tér vissza pl.::
 

GetPlayerPos(playerid, &X, &Y, &Z);

 
Helyette:
 

float X, float Y, float Z getPlayerPos(playerid)
local X, Y, Z = getPlayerPos(playerid)

 
Illetve a következő Lua funkciók biztonsági okokból kivannak véve: dofile, loadfile, loadlib, require, setfenv, getfenv
Telepítés
A csomagban található fájlokat a SA-MP szervered azonos nevű mappájában kell elhelyezni. Fontos, hogy a server.cfgbe a következő értékek legyenek:
 

filterscripts rcon
gamemode0 base
plugins lua_samp

 
Az \"rcon\" nevezetű filterscript az OnRconCommand callback meghívása miatt kell, míg a base játékmód, hogy eltudjon indulni a szerver (ebben a módban csak egy main, illetve egy OnGameModeInit eljárás található). Amint ezekkel végeztünk létre kell hoznunk a \"lua/resources\" nevű mappát, majd elhelyezni egy resource-t amit elszeretnénk indítani (csomagban megtalálható az \"lvdm\" játékmód luává átalakított változata). A \"lua\" mappa felépítése a következő kell, hogy legyen:
 

lua
|-- resources
|    |-- resourcenév
|         +-- meta.xml
|         +-- a metában megegyező lua fájlok
|-- modules
     +-- module_name.dll

 
Amint ezekkel végeztünk nincs más teendő, mint elindítani a resourcet a következő konzol paranccsal: \"start resourcenév\", ha mindent jól csináltunk akkor hasonló képet kell, hogy lássuk:
\"kdqwlz.jpg\"
A resourceokat a \"stop resourcenév\" konzolos paranccsal tudod leállítani.
Példa
lua/resources/lvdm mappa tartalma:
meta.xml:
 

<meta>
<!-- Scripts -->
<script src=\"lvdm.lua\" />
</meta>

 
lvdm.lua:
 

local COLOR_GREY = 0xAFAFAFAA
local COLOR_GREEN = 0x33AA33AA
local COLOR_RED = 0xAA3333AA
local COLOR_YELLOW = 0xFFFF00AA
local COLOR_WHITE = 0xFFFFFFAA
local PocketMoney = 50000 -- Amount player recieves on spawn.
local GIVECASH_DELAY = 5000 -- Time in ms between /givecash commands.
local NUMVALUES = 4
--forward MoneyGrubScoreUpdate()
--forward Givecashdelaytimer(playerid)
--forward SetPlayerRandomSpawn(playerid)
--forward SetupPlayerForClassSelection(playerid)
--forward GameModeExitFunc()
--forward sendClientMessage(playerid, const str[], define)
--forward addEventHandler(\"SendAllFormattedText(playerid, const str[], define)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
local CashScoreOld
local iSpawnSet = {}
local gRandomPlayerSpawns = {
{1958.3783,1343.1572,15.3746},
{2199.6531,1393.3678,10.8203},
{2483.5977,1222.0825,10.8203},
{2637.2712,1129.2743,11.1797},
{2000.0106,1521.1111,17.0625},
{2024.8190,1917.9425,12.3386},
{2261.9048,2035.9547,10.8203},
{2262.0986,2398.6572,10.8203},
{2244.2566,2523.7280,10.8203},
{2335.3228,2786.4478,10.8203},
{2150.0186,2734.2297,11.1763},
{2158.0811,2797.5488,10.8203},
{1969.8301,2722.8564,10.8203},
{1652.0555,2709.4072,10.8265},
{1564.0052,2756.9463,10.8203},
{1271.5452,2554.0227,10.8203},
{1441.5894,2567.9099,10.8203},
{1480.6473,2213.5718,11.0234},
{1400.5906,2225.6960,11.0234},
{1598.8419,2221.5676,11.0625},
{1318.7759,1251.3580,10.8203},
{1558.0731,1007.8292,10.8125},
--{-857.0551,1536.6832,22.5870},   Out of Town Spawns
--{817.3494,856.5039,12.7891},
--{116.9315,1110.1823,13.6094},
--{-18.8529,1176.0159,19.5634},
--{-315.0575,1774.0636,43.6406},
{1705.2347,1025.6808,10.8203}
}
local gCopPlayerSpawns = {
{2297.1064,2452.0115,10.8203},
{2297.0452,2468.6743,10.8203}
}
--Round code stolen from mike\'s Manhunt :P
--local gRoundTime = 3600000;               -- Round time - 1 hour
--local gRoundTime = 1200000;               -- Round time - 20 mins
--local gRoundTime = 900000;               -- Round time - 15 mins
--local gRoundTime = 600000;               -- Round time - 10 mins
--local gRoundTime = 300000;               -- Round time - 5 mins
--local gRoundTime = 120000;               -- Round time - 2 mins
--local gRoundTime = 60000;               -- Round time - 1 min
local gActivePlayers = {}
local gLastGaveCash = {}
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
addEventHandler(\"onScriptInit\", function()
print(\"\\n----------------------------------\")
print(\"  Running LVDM ~MoneyGrub\\n\")
print(\"      Coded By\")
print(\"         Jax\")
print(\"----------------------------------\\n\")
end)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
addEventHandler(\"onPlayerRequestSpawn\", function(playerid)
--printf(\"OnPlayerRequestSpawn(%d)\",playerid)
end)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
addEventHandler(\"onPlayerPickUpPickup\", function(playerid, pickupid)
--local s[256];
--format(s,256,\"Picked up %d\",pickupid)
--sendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,s)
end)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
function MoneyGrubScoreUpdate()
local CashScore;
local name;
for i=0,499 do
if isPlayerConnected(i) then
   name = getPlayerName(i)
            CashScore = getPlayerMoney(i)
   setPlayerScore(i, CashScore)
   if (CashScore > CashScoreOld) then
      CashScoreOld = CashScore
      --format(string, sizeof(string), \"$$$ %s is now in the lead $$$\", name)
      --sendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string)
   end
end
end
end
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
addEventHandler(\"onPlayerConnect\", function(playerid)
gameTextForPlayer(playerid,\"~w~SA-MP: ~r~Las Venturas ~g~MoneyGrub\",5000,5)
sendClientMessage(playerid, 0xFF004040, \"Welcome to Las Venturas MoneyGrub, For help type /help.\")
gActivePlayers[playerid] = gActivePlayers[playerid] + 1
gLastGaveCash[playerid] = getTickCount()
end)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
addEventHandler(\"onPlayerDisconnect\", function(playerid)
gActivePlayers[playerid] = gActivePlayers[playerid] - 1;
end)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
addCommandHandler(\"help\", function(playerid)
sendClientMessage(playerid, 0xFF004040, \"Las Venturas Deathmatch: Money Grub Coded By Jax and the SA-MP Team.\")
sendClientMessage(playerid, 0xFF004040, \"Type: /objective : to find out what to do in this gamemode.\")
sendClientMessage(playerid, 0xFF004040, \"Type: /givecash [playerid] [money-amount] to send money to other players.\")
sendClientMessage(playerid, 0xFF004040, \"Type: /tips : to see some tips from the creator of the gamemode.\")
end)
addCommandHandler(\"objective\", function(playerid)
sendClientMessage(playerid, 0xFF004040, \"This gamemode is faily open, there\'s no specific win / endgame conditions to meet.\")
sendClientMessage(playerid, 0xFF004040, \"In LVDM:Money Grub, when you kill a player, you will receive whatever money they have.\")
sendClientMessage(playerid, 0xFF004040, \"Consequently, if you have lots of money, and you die, your killer gets your cash.\")
sendClientMessage(playerid, 0xFF004040, \"However, you\'re not forced to kill players for money, you can always gamble in the\")
sendClientMessage(playerid, 0xFF004040, \"Casino\'s.\", 0)
end)
addCommandHandler(\"tips\", function(playerid)
sendClientMessage(playerid, 0xFF004040, \"Spawning with just a desert eagle might sound lame, however the idea of this\")
sendClientMessage(playerid, 0xFF004040, \"gamemode is to get some cash, get better guns, then go after whoever has the\")
sendClientMessage(playerid, 0xFF004040, \"most cash. Once you\'ve got the most cash, the idea is to stay alive(with the\")
sendClientMessage(playerid, 0xFF004040, \"cash intact)until the game ends, simple right?\")
end)
addCommandHandler(\"givecash\", function(playerid, gp, amount)
if not gp then
sendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"USAGE: /givecash [playerid] [amount]\")
return
end
local giveplayerid = tonumber(gp)
if not amount then
sendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"USAGE: /givecash [playerid] [amount]\")
return
end
local moneys = tonumber(amount)
--printf(\"givecash_command: %d %d\",giveplayerid,moneys)
 
if isPlayerConnected(giveplayerid) then
local giveplayer = getPlayerName(giveplayerid)
local sendername = getPlayerName(playerid)
playermoney = getPlayerMoney(playerid)
if (moneys > 0 and playermoney >= moneys) then
   givePlayerMoney(playerid, (0 - moneys))
   givePlayerMoney(giveplayerid, moneys)
   sendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string.format(\"You have sent %s(player: %d), $%d.\", giveplayer,giveplayerid, moneys))
   sendClientMessage(giveplayerid, COLOR_YELLOW, string.format(\"You have recieved $%d from %s(player: %d).\", moneys, sendername, playerid))
   print(string.format(\"%s(playerid:%d) has transfered %d to %s(playerid:%d)\", sendername, playerid, moneys, giveplayer, giveplayerid))
else
   sendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Invalid transaction amount.\")
end
else
sendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, string.format(\"%d is not an active player.\", giveplayerid))
end
end)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
addEventHandler(\"onPlayerSpawn\", function(playerid)
givePlayerMoney(playerid, PocketMoney)
setPlayerInterior(playerid, 0)
setPlayerRandomSpawn(playerid)
togglePlayerClock(playerid, true)
end)
 
function setPlayerRandomSpawn(playerid)
if (iSpawnSet[playerid] == 1) then
local rand = math.random(#gCopPlayerSpawns)
setPlayerPos(playerid, gCopPlayerSpawns[rand][1], gCopPlayerSpawns[rand][2], gCopPlayerSpawns[rand][3]) -- Warp the player
setPlayerFacingAngle(playerid, 270.0)
end
if (iSpawnSet[playerid] == 0) then
local rand = math.random(#gRandomPlayerSpawns)
setPlayerPos(playerid, gRandomPlayerSpawns[rand][1], gRandomPlayerSpawns[rand][2], gRandomPlayerSpawns[rand][3]) -- Warp the player
end
end
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
addEventHandler(\"onPlayerDeath\", function(playerid, killerid, reason)
local playercash;
if(killerid == INVALID_PLAYER_ID) then
sendDeathMessage(INVALID_PLAYER_ID, playerid, reason)
resetPlayerMoney(playerid)
else
sendDeathMessage(killerid, playerid, reason)
setPlayerScore(killerid, getPlayerScore(killerid) + 1)
playercash = getPlayerMoney(playerid)
if (playercash > 0) then
   givePlayerMoney(killerid, playercash)
   resetPlayerMoney(playerid)
else
end
end
end)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
addEventHandler(\"onPlayerRequestClass\", function(playerid, classid)
iSpawnSet[playerid] = 0;
setupPlayerForClassSelection(playerid)
end)
function setupPlayerForClassSelection(playerid)
setPlayerInterior(playerid, 14)
setPlayerPos(playerid,258.4893, -41.4008, 1002.0234)
setPlayerFacingAngle(playerid, 270.0)
setPlayerCameraPos(playerid, 256.0815, -43.0475, 1004.0234)
setPlayerCameraLookAt(playerid, 258.4893, -41.4008, 1002.0234)
end
addEventHandler(\"onScriptInit\", function()
setGameModeText(\"Ventura\'s DM~MG\")
usePlayerPedAnims()
showPlayerMarkers(true)
showNameTags(true)
enableStuntBonusForAll(false)
-- Player Class\'s
addPlayerClass(0,1958.3783,1343.1572,15.3746,270.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(266,1958.3783,1343.1572,15.3746,270.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(267,1958.3783,1343.1572,15.3746,270.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(268,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(269,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(270,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(271,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(272,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(280,1958.3783,1343.1572,15.3746,270.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(281,1958.3783,1343.1572,15.3746,270.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(282,1958.3783,1343.1572,15.3746,270.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(283,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(284,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(285,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(286,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(287,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(254,1958.3783,1343.1572,15.3746,0.0,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(255,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(256,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(257,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(258,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(259,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(260,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(261,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(262,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(263,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(264,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(274,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(275,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(276,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(1,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(2,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(290,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(291,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(292,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(293,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(294,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(295,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(296,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(297,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(298,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(299,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(277,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(278,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(279,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(288,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(47,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(48,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(49,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(50,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(51,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(52,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(53,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(54,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(55,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(56,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(57,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(58,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(59,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(60,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(61,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(62,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(63,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(64,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(66,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(67,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(68,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(69,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(70,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(71,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(72,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(73,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(75,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(76,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(78,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(79,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(80,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(81,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(82,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(83,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(84,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(85,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(87,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(88,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(89,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(91,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(92,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(93,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(95,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(96,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(97,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(98,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(99,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(100,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(101,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(102,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(103,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(104,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(105,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(106,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(107,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(108,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(109,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(110,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(111,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(112,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(113,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(114,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(115,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(116,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(117,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(118,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(120,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(121,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(122,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(123,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(124,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(125,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(126,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(127,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(128,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(129,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(131,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(133,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(134,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(135,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(136,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(137,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(138,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(139,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(140,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(141,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(142,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(143,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(144,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(145,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(146,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(147,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(148,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(150,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(151,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(152,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(153,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(154,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(155,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(156,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(157,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(158,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(159,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(160,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(161,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(162,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(163,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(164,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(165,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(166,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(167,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(168,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(169,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(170,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(171,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(172,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(173,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(174,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(175,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(176,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(177,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(178,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(179,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(180,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(181,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(182,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(183,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(184,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(185,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(186,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(187,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(188,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(189,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(190,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(191,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(192,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(193,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(194,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(195,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(196,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(197,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(198,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(199,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(200,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(201,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(202,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(203,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(204,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(205,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(206,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(207,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(209,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(210,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(211,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(212,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(213,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(214,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(215,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(216,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(217,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(218,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(219,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(220,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(221,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(222,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(223,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(224,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(225,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(226,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(227,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(228,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(229,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(230,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(231,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(232,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(233,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(234,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(235,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(236,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(237,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(238,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(239,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(240,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(241,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(242,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(243,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(244,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(245,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(246,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(247,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(248,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(249,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(250,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(251,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
addPlayerClass(253,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1)
-- Car Spawns
addStaticVehicle(451,2040.0520,1319.2799,10.3779,183.2439,16,16)
addStaticVehicle(429,2040.5247,1359.2783,10.3516,177.1306,13,13)
addStaticVehicle(421,2110.4102,1398.3672,10.7552,359.5964,13,13)
addStaticVehicle(411,2074.9624,1479.2120,10.3990,359.6861,64,64)
addStaticVehicle(477,2075.6038,1666.9750,10.4252,359.7507,94,94)
addStaticVehicle(541,2119.5845,1938.5969,10.2967,181.9064,22,22)
addStaticVehicle(541,1843.7881,1216.0122,10.4556,270.8793,60,1)
addStaticVehicle(402,1944.1003,1344.7717,8.9411,0.8168,30,30)
addStaticVehicle(402,1679.2278,1316.6287,10.6520,180.4150,90,90)
addStaticVehicle(415,1685.4872,1751.9667,10.5990,268.1183,25,1)
addStaticVehicle(411,2034.5016,1912.5874,11.9048,0.2909,123,1)
addStaticVehicle(411,2172.1682,1988.8643,10.5474,89.9151,116,1)
addStaticVehicle(429,2245.5759,2042.4166,10.5000,270.7350,14,14)
addStaticVehicle(477,2361.1538,1993.9761,10.4260,178.3929,101,1)
addStaticVehicle(550,2221.9946,1998.7787,9.6815,92.6188,53,53)
addStaticVehicle(558,2243.3833,1952.4221,14.9761,359.4796,116,1)
addStaticVehicle(587,2276.7085,1938.7263,31.5046,359.2321,40,1)
addStaticVehicle(587,2602.7769,1853.0667,10.5468,91.4813,43,1)
addStaticVehicle(603,2610.7600,1694.2588,10.6585,89.3303,69,1)
addStaticVehicle(587,2635.2419,1075.7726,10.5472,89.9571,53,1)
addStaticVehicle(437,2577.2354,1038.8063,10.4777,181.7069,35,1)
addStaticVehicle(535,2039.1257,1545.0879,10.3481,359.6690,123,1)
addStaticVehicle(535,2009.8782,2411.7524,10.5828,178.9618,66,1)
addStaticVehicle(429,2010.0841,2489.5510,10.5003,268.7720,1,2)
addStaticVehicle(415,2076.4033,2468.7947,10.5923,359.9186,36,1)
addStaticVehicle(487,2093.2754,2414.9421,74.7556,89.0247,26,57)
addStaticVehicle(506,2352.9026,2577.9768,10.5201,0.4091,7,7)
addStaticVehicle(506,2166.6963,2741.0413,10.5245,89.7816,52,52)
addStaticVehicle(411,1960.9989,2754.9072,10.5473,200.4316,112,1)
addStaticVehicle(429,1919.5863,2760.7595,10.5079,100.0753,2,1)
addStaticVehicle(415,1673.8038,2693.8044,10.5912,359.7903,40,1)
addStaticVehicle(402,1591.0482,2746.3982,10.6519,172.5125,30,30)
addStaticVehicle(603,1580.4537,2838.2886,10.6614,181.4573,75,77)
addStaticVehicle(550,1555.2734,2750.5261,10.6388,91.7773,62,62)
addStaticVehicle(535,1455.9305,2878.5288,10.5837,181.0987,118,1)
addStaticVehicle(477,1537.8425,2578.0525,10.5662,0.0650,121,1)
addStaticVehicle(451,1433.1594,2607.3762,10.3781,88.0013,16,16)
addStaticVehicle(603,2223.5898,1288.1464,10.5104,182.0297,18,1)
addStaticVehicle(558,2451.6707,1207.1179,10.4510,179.8960,24,1)
addStaticVehicle(550,2461.7253,1357.9705,10.6389,180.2927,62,62)
addStaticVehicle(558,2461.8162,1629.2268,10.4496,181.4625,117,1)
addStaticVehicle(477,2395.7554,1658.9591,10.5740,359.7374,0,1)
addStaticVehicle(404,1553.3696,1020.2884,10.5532,270.6825,119,50)
addStaticVehicle(400,1380.8304,1159.1782,10.9128,355.7117,123,1)
addStaticVehicle(418,1383.4630,1035.0420,10.9131,91.2515,117,227)
addStaticVehicle(404,1445.4526,974.2831,10.5534,1.6213,109,100)
addStaticVehicle(400,1704.2365,940.1490,10.9127,91.9048,113,1)
addStaticVehicle(404,1658.5463,1028.5432,10.5533,359.8419,101,101)
addStaticVehicle(581,1677.6628,1040.1930,10.4136,178.7038,58,1)
addStaticVehicle(581,1383.6959,1042.2114,10.4121,85.7269,66,1)
addStaticVehicle(581,1064.2332,1215.4158,10.4157,177.2942,72,1)
addStaticVehicle(581,1111.4536,1788.3893,10.4158,92.4627,72,1)
addStaticVehicle(522,953.2818,1806.1392,8.2188,235.0706,3,8)
addStaticVehicle(522,995.5328,1886.6055,10.5359,90.1048,3,8)
addStaticVehicle(521,993.7083,2267.4133,11.0315,1.5610,75,13)
addStaticVehicle(535,1439.5662,1999.9822,10.5843,0.4194,66,1)
addStaticVehicle(522,1430.2354,1999.0144,10.3896,352.0951,6,25)
addStaticVehicle(522,2156.3540,2188.6572,10.2414,22.6504,6,25)
addStaticVehicle(598,2277.6846,2477.1096,10.5652,180.1090,0,1)
addStaticVehicle(598,2268.9888,2443.1697,10.5662,181.8062,0,1)
addStaticVehicle(598,2256.2891,2458.5110,10.5680,358.7335,0,1)
addStaticVehicle(598,2251.6921,2477.0205,10.5671,179.5244,0,1)
addStaticVehicle(523,2294.7305,2441.2651,10.3860,9.3764,0,0)
addStaticVehicle(523,2290.7268,2441.3323,10.3944,16.4594,0,0)
addStaticVehicle(523,2295.5503,2455.9656,2.8444,272.6913,0,0)
addStaticVehicle(522,2476.7900,2532.2222,21.4416,0.5081,8,82)
addStaticVehicle(522,2580.5320,2267.9595,10.3917,271.2372,8,82)
addStaticVehicle(522,2814.4331,2364.6641,10.3907,89.6752,36,105)
addStaticVehicle(535,2827.4143,2345.6953,10.5768,270.0668,97,1)
addStaticVehicle(521,1670.1089,1297.8322,10.3864,359.4936,87,118)
addStaticVehicle(487,1614.7153,1548.7513,11.2749,347.1516,58,8)
addStaticVehicle(487,1647.7902,1538.9934,11.2433,51.8071,0,8)
addStaticVehicle(487,1608.3851,1630.7268,11.2840,174.5517,58,8)
addStaticVehicle(476,1283.0006,1324.8849,9.5332,275.0468,7,6) --11.5332
addStaticVehicle(476,1283.5107,1361.3171,9.5382,271.1684,1,6) --11.5382
addStaticVehicle(476,1283.6847,1386.5137,11.5300,272.1003,89,91)
addStaticVehicle(476,1288.0499,1403.6605,11.5295,243.5028,119,117)
addStaticVehicle(415,1319.1038,1279.1791,10.5931,0.9661,62,1)
addStaticVehicle(521,1710.5763,1805.9275,10.3911,176.5028,92,3)
addStaticVehicle(521,2805.1650,2027.0028,10.3920,357.5978,92,3)
addStaticVehicle(535,2822.3628,2240.3594,10.5812,89.7540,123,1)
addStaticVehicle(521,2876.8013,2326.8418,10.3914,267.8946,115,118)
addStaticVehicle(429,2842.0554,2637.0105,10.5000,182.2949,1,3)
addStaticVehicle(549,2494.4214,2813.9348,10.5172,316.9462,72,39)
addStaticVehicle(549,2327.6484,2787.7327,10.5174,179.5639,75,39)
addStaticVehicle(549,2142.6970,2806.6758,10.5176,89.8970,79,39)
addStaticVehicle(521,2139.7012,2799.2114,10.3917,229.6327,25,118)
addStaticVehicle(521,2104.9446,2658.1331,10.3834,82.2700,36,0)
addStaticVehicle(521,1914.2322,2148.2590,10.3906,267.7297,36,0)
addStaticVehicle(549,1904.7527,2157.4312,10.5175,183.7728,83,36)
addStaticVehicle(549,1532.6139,2258.0173,10.5176,359.1516,84,36)
addStaticVehicle(521,1534.3204,2202.8970,10.3644,4.9108,118,118)
addStaticVehicle(549,1613.1553,2200.2664,10.5176,89.6204,89,35)
addStaticVehicle(400,1552.1292,2341.7854,10.9126,274.0815,101,1)
addStaticVehicle(404,1637.6285,2329.8774,10.5538,89.6408,101,101)
addStaticVehicle(400,1357.4165,2259.7158,10.9126,269.5567,62,1)
addStaticVehicle(411,1281.7458,2571.6719,10.5472,270.6128,106,1)
addStaticVehicle(522,1305.5295,2528.3076,10.3955,88.7249,3,8)
addStaticVehicle(521,993.9020,2159.4194,10.3905,88.8805,74,74)
addStaticVehicle(415,1512.7134,787.6931,10.5921,359.5796,75,1)
addStaticVehicle(522,2299.5872,1469.7910,10.3815,258.4984,3,8)
addStaticVehicle(522,2133.6428,1012.8537,10.3789,87.1290,3,8)
--Monday 13th Additions ~ Jax
addStaticVehicle(415,2266.7336,648.4756,11.0053,177.8517,0,1) --
addStaticVehicle(461,2404.6636,647.9255,10.7919,183.7688,53,1) --
addStaticVehicle(506,2628.1047,746.8704,10.5246,352.7574,3,3) --
addStaticVehicle(549,2817.6445,928.3469,10.4470,359.5235,72,39) --
-- --- uncommented
addStaticVehicle(562,1919.8829,947.1886,10.4715,359.4453,11,1) --
addStaticVehicle(562,1881.6346,1006.7653,10.4783,86.9967,11,1) --
addStaticVehicle(562,2038.1044,1006.4022,10.4040,179.2641,11,1) --
addStaticVehicle(562,2038.1614,1014.8566,10.4057,179.8665,11,1) --
addStaticVehicle(562,2038.0966,1026.7987,10.4040,180.6107,11,1) --
-- --- uncommented end
--Uber haxed
addStaticVehicle(422,9.1065,1165.5066,19.5855,2.1281,101,25) --
addStaticVehicle(463,19.8059,1163.7103,19.1504,346.3326,11,11) --
addStaticVehicle(463,12.5740,1232.2848,18.8822,121.8670,22,22) --
--addStaticVehicle(434,-110.8473,1133.7113,19.7091,359.7000,2,2) --hotknife
addStaticVehicle(586,69.4633,1217.0189,18.3304,158.9345,10,1) --
addStaticVehicle(586,-199.4185,1223.0405,19.2624,176.7001,25,1) --
--addStaticVehicle(605,-340.2598,1177.4846,19.5565,182.6176,43,8) -- SMASHED UP CAR
addStaticVehicle(476,325.4121,2538.5999,17.5184,181.2964,71,77) --
addStaticVehicle(476,291.0975,2540.0410,17.5276,182.7206,7,6) --
addStaticVehicle(576,384.2365,2602.1763,16.0926,192.4858,72,1) --
addStaticVehicle(586,423.8012,2541.6870,15.9708,338.2426,10,1) --
addStaticVehicle(586,-244.0047,2724.5439,62.2077,51.5825,10,1) --
addStaticVehicle(586,-311.1414,2659.4329,62.4513,310.9601,27,1) --
--uber haxed x 50
--addStaticVehicle(406,547.4633,843.0204,-39.8406,285.2948,1,1) -- DUMPER
--addStaticVehicle(406,625.1979,828.9873,-41.4497,71.3360,1,1) -- DUMPER
--addStaticVehicle(486,680.7997,919.0510,-40.4735,105.9145,1,1) -- DOZER
--addStaticVehicle(486,674.3994,927.7518,-40.6087,128.6116,1,1) -- DOZER
addStaticVehicle(543,596.8064,866.2578,-43.2617,186.8359,67,8) --
addStaticVehicle(543,835.0838,836.8370,11.8739,14.8920,8,90) --
addStaticVehicle(549,843.1893,838.8093,12.5177,18.2348,79,39) --
--addStaticVehicle(605,319.3803,740.2404,6.7814,271.2593,8,90) -- SMASHED UP CAR
addStaticVehicle(400,-235.9767,1045.8623,19.8158,180.0806,75,1) --
addStaticVehicle(599,-211.5940,998.9857,19.8437,265.4935,0,1) --
addStaticVehicle(422,-304.0620,1024.1111,19.5714,94.1812,96,25) --
addStaticVehicle(588,-290.2229,1317.0276,54.1871,81.7529,1,1) --
--addStaticVehicle(424,-330.2399,1514.3022,75.1388,179.1514,2,2) --BF INJECT
addStaticVehicle(451,-290.3145,1567.1534,75.0654,133.1694,61,61) --
addStaticVehicle(470,280.4914,1945.6143,17.6317,310.3278,43,0) --
addStaticVehicle(470,272.2862,1949.4713,17.6367,285.9714,43,0) --
addStaticVehicle(470,271.6122,1961.2386,17.6373,251.9081,43,0) --
addStaticVehicle(470,279.8705,1966.2362,17.6436,228.4709,43,0) --
--addStaticVehicle(548,292.2317,1923.6440,19.2898,235.3379,1,1) -- CARGOBOB
addStaticVehicle(433,277.6437,1985.7559,18.0772,270.4079,43,0) --
addStaticVehicle(433,277.4477,1994.8329,18.0773,267.7378,43,0) --
--addStaticVehicle(432,275.9634,2024.3629,17.6516,270.6823,43,0) -- Tank (can cause scary shit to go down)
addStaticVehicle(568,-441.3438,2215.7026,42.2489,191.7953,41,29) --
addStaticVehicle(568,-422.2956,2225.2612,42.2465,0.0616,41,29) --
addStaticVehicle(568,-371.7973,2234.5527,42.3497,285.9481,41,29) --
addStaticVehicle(568,-360.1159,2203.4272,42.3039,113.6446,41,29) --
addStaticVehicle(468,-660.7385,2315.2642,138.3866,358.7643,6,6) --
addStaticVehicle(460,-1029.2648,2237.2217,42.2679,260.5732,1,3) --
--Uber haxed x 100
-- --- uncommented
addStaticVehicle(419,95.0568,1056.5530,13.4068,192.1461,13,76) --
addStaticVehicle(429,114.7416,1048.3517,13.2890,174.9752,1,2) --
--addStaticVehicle(466,124.2480,1075.1835,13.3512,174.5334,78,76) -- exceeds model limit
addStaticVehicle(411,-290.0065,1759.4958,42.4154,89.7571,116,1) --
-- --- uncommented end
addStaticVehicle(522,-302.5649,1777.7349,42.2514,238.5039,6,25) --
addStaticVehicle(522,-302.9650,1776.1152,42.2588,239.9874,8,82) --
addStaticVehicle(533,-301.0404,1750.8517,42.3966,268.7585,75,1) --
addStaticVehicle(535,-866.1774,1557.2700,23.8319,269.3263,31,1) --
addStaticVehicle(550,-799.3062,1518.1556,26.7488,88.5295,53,53) --
addStaticVehicle(521,-749.9730,1589.8435,26.5311,125.6508,92,3) --
addStaticVehicle(522,-867.8612,1544.5282,22.5419,296.0923,3,3) --
addStaticVehicle(554,-904.2978,1553.8269,25.9229,266.6985,34,30) --
addStaticVehicle(521,-944.2642,1424.1603,29.6783,148.5582,92,3) --
-- Exceeds model limit, cars need model adjustments
-- --- uncommented
addStaticVehicle(429,-237.7157,2594.8804,62.3828,178.6802,1,2) --
--addStaticVehicle(431,-160.5815,2693.7185,62.2031,89.4133,47,74) --
addStaticVehicle(463,-196.3012,2774.4395,61.4775,303.8402,22,22) --
--addStaticVehicle(483,-204.1827,2608.7368,62.6956,179.9914,1,5) --
--addStaticVehicle(490,-295.4756,2674.9141,62.7434,359.3378,0,0) --
--addStaticVehicle(500,-301.5293,2687.6013,62.7723,87.9509,28,119) --
--addStaticVehicle(500,-301.6699,2680.3293,62.7393,89.7925,13,119) --
addStaticVehicle(519,-1341.1079,-254.3787,15.0701,321.6338,1,1) --
addStaticVehicle(519,-1371.1775,-232.3967,15.0676,315.6091,1,1) --
--addStaticVehicle(552,-1396.2028,-196.8298,13.8434,286.2720,56,56) --
--addStaticVehicle(552,-1312.4509,-284.4692,13.8417,354.3546,56,56) --
--addStaticVehicle(552,-1393.5995,-521.0770,13.8441,187.1324,56,56) --
--addStaticVehicle(513,-1355.6632,-488.9562,14.7157,191.2547,48,18) --
--addStaticVehicle(513,-1374.4580,-499.1462,14.7482,220.4057,54,34) --
--addStaticVehicle(553,-1197.8773,-489.6715,15.4841,0.4029,91,87) --
--addStaticVehicle(553,1852.9989,-2385.4009,14.8827,200.0707,102,119) --
--addStaticVehicle(583,1879.9594,-2349.1919,13.0875,11.0992,1,1) --
--addStaticVehicle(583,1620.9697,-2431.0752,13.0951,126.3341,1,1) --
--addStaticVehicle(583,1545.1564,-2409.2114,13.0953,23.5581,1,1) --
--addStaticVehicle(583,1656.3702,-2651.7913,13.0874,352.7619,1,1) --
addStaticVehicle(519,1642.9850,-2425.2063,14.4744,159.8745,1,1) --
addStaticVehicle(519,1734.1311,-2426.7563,14.4734,172.2036,1,1) --
-- --- uncommented end
addStaticVehicle(415,-680.9882,955.4495,11.9032,84.2754,36,1) --
addStaticVehicle(460,-816.3951,2222.7375,43.0045,268.1861,1,3) --
addStaticVehicle(460,-94.6885,455.4018,1.5719,250.5473,1,3) --
addStaticVehicle(460,1624.5901,565.8568,1.7817,200.5292,1,3) --
addStaticVehicle(460,1639.3567,572.2720,1.5311,206.6160,1,3) --
addStaticVehicle(460,2293.4219,517.5514,1.7537,270.7889,1,3) --
addStaticVehicle(460,2354.4690,518.5284,1.7450,270.2214,1,3) --
addStaticVehicle(460,772.4293,2912.5579,1.0753,69.6706,1,3) --
-- 22/4 UPDATE
addStaticVehicle(560,2133.0769,1019.2366,10.5259,90.5265,9,39) --
addStaticVehicle(560,2142.4023,1408.5675,10.5258,0.3660,17,1) --
addStaticVehicle(560,2196.3340,1856.8469,10.5257,179.8070,21,1) --
addStaticVehicle(560,2103.4146,2069.1514,10.5249,270.1451,33,0) --
addStaticVehicle(560,2361.8042,2210.9951,10.3848,178.7366,37,0) --
addStaticVehicle(560,-1993.2465,241.5329,34.8774,310.0117,41,29) --
addStaticVehicle(559,-1989.3235,270.1447,34.8321,88.6822,58,8) --
addStaticVehicle(559,-1946.2416,273.2482,35.1302,126.4200,60,1) --
addStaticVehicle(558,-1956.8257,271.4941,35.0984,71.7499,24,1) --
addStaticVehicle(562,-1952.8894,258.8604,40.7082,51.7172,17,1) --
addStaticVehicle(411,-1949.8689,266.5759,40.7776,216.4882,112,1) --
addStaticVehicle(429,-1988.0347,305.4242,34.8553,87.0725,2,1) --
addStaticVehicle(559,-1657.6660,1213.6195,6.9062,282.6953,13,8) --
addStaticVehicle(560,-1658.3722,1213.2236,13.3806,37.9052,52,39) --
addStaticVehicle(558,-1660.8994,1210.7589,20.7875,317.6098,36,1) --
addStaticVehicle(550,-1645.2401,1303.9883,6.8482,133.6013,7,7) --
addStaticVehicle(460,-1333.1960,903.7660,1.5568,0.5095,46,32) --
-- 25/4 UPDATE
addStaticVehicle(411,113.8611,1068.6182,13.3395,177.1330,116,1) --
addStaticVehicle(429,159.5199,1185.1160,14.7324,85.5769,1,2) --
addStaticVehicle(411,612.4678,1694.4126,6.7192,302.5539,75,1) --
addStaticVehicle(522,661.7609,1720.9894,6.5641,19.1231,6,25) --
addStaticVehicle(522,660.0554,1719.1187,6.5642,12.7699,8,82) --
addStaticVehicle(567,711.4207,1947.5208,5.4056,179.3810,90,96) --
addStaticVehicle(567,1031.8435,1920.3726,11.3369,89.4978,97,96) --
addStaticVehicle(567,1112.3754,1747.8737,10.6923,270.9278,102,114) --
addStaticVehicle(567,1641.6802,1299.2113,10.6869,271.4891,97,96) --
addStaticVehicle(567,2135.8757,1408.4512,10.6867,180.4562,90,96) --
addStaticVehicle(567,2262.2639,1469.2202,14.9177,91.1919,99,81) --
addStaticVehicle(567,2461.7380,1345.5385,10.6975,0.9317,114,1) --
addStaticVehicle(567,2804.4365,1332.5348,10.6283,271.7682,88,64) --
addStaticVehicle(560,2805.1685,1361.4004,10.4548,270.2340,17,1) --
addStaticVehicle(506,2853.5378,1361.4677,10.5149,269.6648,7,7) --
addStaticVehicle(567,2633.9832,2205.7061,10.6868,180.0076,93,64) --
addStaticVehicle(567,2119.9751,2049.3127,10.5423,180.1963,93,64) --
addStaticVehicle(567,2785.0261,-1835.0374,9.6874,226.9852,93,64) --
addStaticVehicle(567,2787.8975,-1876.2583,9.6966,0.5804,99,81) --
addStaticVehicle(411,2771.2993,-1841.5620,9.4870,20.7678,116,1) --
addStaticVehicle(420,1713.9319,1467.8354,10.5219,342.8006,6,1) -- taxi
addStaticPickup(371, 15, 1710.3359,1614.3585,10.1191) --para
addStaticPickup(371, 15, 1964.4523,1917.0341,130.9375) --para
addStaticPickup(371, 15, 2055.7258,2395.8589,150.4766) --para
addStaticPickup(371, 15, 2265.0120,1672.3837,94.9219) --para
addStaticPickup(371, 15, 2265.9739,1623.4060,94.9219) --para
--SetTimer(\"MoneyGrubScoreUpdate\", 1000, 1)
--SetTimer(\"GameModeExitFunc\", gRoundTime, 0)
end)

 
Letöltés
Forráskód
Plugin
U.I.
- A plugin egyenlőre még csak Windows alatt lett tesztelve, nem tudom, hogy Linux alatt hogy működik.
- Amennyiben kérdésetek van, vagy valami nem érhető (rossz fogalmazásom végett), itt nyugodtan feltehetitek.
- Későbbiek folyamán pedig próbálok objektum orientált funkciókat létrehozni.
- Természetesen építő jellegű kritikákat, ötleteket elfogadok.
Cím: Lua in SA-MP v0.2.5
Írta: Caesarka - 2015. Július 02. - 00:22:14
Yay :DD Ez fasza lett (y)
Cím: Lua in SA-MP v0.2.5
Írta: Blaise - 2015. Július 03. - 00:30:40
te vagy a kockák istene
Cím: Lua in SA-MP v0.2.5
Írta: DrAkE - 2015. Július 03. - 19:49:09
v0.1.2 (Alpha):
- setTimer, killTimer funkció hozzáadva.
- Új argument olvasó.
- A funkció olvasóval kapcsolatosan néhány hiba javítva.
Szintaxis (setTimer):
 

timerid setTimer(interval, repeat, function [,arguments...])

 


Visszatérés: visszatér az időzítő idjével.
Szintaxis (killTimer):
 

bool killTimer(timerid)

 


Visszatérés: \"true\"-val tér vissza, ha sikerült leállítani az időzítőt, \"false\"-al ha nem sikerült (az időzítő nem létezik).
Példa a használatukra:
 

local timerid = setTimer(1000, true, function(number, str, bool)
print(string.format(\"Test (1 sec): %d, %s, %s\", number, str, tostring(bool)))
end, 10, \"Test\", true)
killTimer(timerid)

 


function testTimer(number, str, bool)
print(string.format(\"Test (1 sec): %d, %s, %s\", number, str, tostring(bool)))
end
setTimer(1000, true, testTimer, 10, \"Teszt\", true)

 


setTimer(1000, false, function()
--do something here
end)

 


function testTimer()
--do something here every 1sec
end
setTimer(1000, true, testTimer)
Cím: Lua in SA-MP v0.2.5
Írta: Legend - 2015. Július 03. - 19:51:44
Jó lesz.
isTimert is csinálhatnál hozzá. :D
Cím: Lua in SA-MP v0.2.5
Írta: DrAkE - 2015. Július 03. - 19:55:36
Idézetet írta: Legend date=1435945904\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54940\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jó lesz.
isTimert is csinálhatnál hozzá. :D
 
Mivel most csak számmal tér vissza és akár egy játékos idjével is lekérdezheted, hogy van-e timer így szerintem az akkor lesz csak, hogy ha elementet is rakok bele.
Cím: Lua in SA-MP v0.2.5
Írta: CMike - 2015. Július 03. - 20:16:43
Ennek van valami értelme? haszna? mármint ad új funkciót a samphoz?


Dedikált? nem? akkor nem kell! :)
Cím: Lua in SA-MP v0.2.5
Írta: DrAkE - 2015. Július 03. - 20:30:11
Idézetet írta: CMike date=1435947403\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54940\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ennek van valami értelme? haszna? mármint ad új funkciót a samphoz?


Dedikált? nem? akkor nem kell! :)
 
Természetesen:
- Kiváló C++ gyakorlás részemről.
- Luaban esetlegesen megkönnyítheti egyes rendszerek létrehozását, használatát.
- Fájlokra bonthatod egyes rendszereidet.
- Játékmódot több resource is bonthatod.
- Nem kell átfordítani a fájlokat.
- Van aki a Lua-t jobban preferálja, mint PAWN-t.
- Lua támogatja az OO-t (objektum orientációt).
- Későbbiek folyamán szeretném bevezetni az ún. \"element\" rendszer, mint ami MTAban is megtalálható és ezekhez kapcsolni funkciókat. pl.: amikor egy funkció megkap egy player típusú elementet, az adott elementen használhatsz funkciókat: player:setName(\"újnév\")
(annak van értelme, hogy megnyitottad a 32. Goudlyne \"egyedi\" RP-s szervert?)
Cím: Lua in SA-MP v0.2.5
Írta: Pedró - 2015. Július 03. - 20:43:11
amúgy az ilyen Lua kódokhoz van valami védelem? mert így például az mta szerók ftpjén keresztül ha letöltik a .lua fájlt, már övék a mód.. van rá védelem?
Cím: Lua in SA-MP v0.2.5
Írta: DrAkE - 2015. Július 03. - 20:45:39
Persze, a lua fájlokat is átlehet fordítani így olvashatatlanná téve, viszont ugyan úgy megmarad a funkcionalitása.
MTA-ban ezt használják (általában, viszont rengeteg ilyen van interneten, vagy akár a sajátodat is megírhatod): https://luac.mtasa.com/
Cím: Lua in SA-MP v0.2.5
Írta: AnthonyGates - 2015. Július 06. - 00:49:22
Megéri egy új szervert a plugineddel készíteni? (nyilván ezért raktad ki)
Hogyan kezeli az \"includeokat\". Át kell írni, esetleg 1:1-ben kezeli?
MySQL, Streamer, egyéb Pluginek?
Tetszik a kezdeményezés, szeretnék is rá építeni.
Cím: Lua in SA-MP v0.2.5
Írta: DrAkE - 2015. Július 06. - 01:06:54
Idézetet írta: Anthony Gates date=1436136562\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54940\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Megéri egy új szervert a plugineddel készíteni? (nyilván ezért raktad ki)
Hogyan kezeli az \"includeokat\". Át kell írni, esetleg 1:1-ben kezeli?
MySQL, Streamer, egyéb Pluginek?
Tetszik a kezdeményezés, szeretnék is rá építeni.
 
Jelen pillanatban alpha státuszban van, ezért előfordulhatnak hibák. Mivel ez Lua és nem Pawn, ezért a függvénykönyvtárakat is át kell írni. Pluginokat egyenlőre még nem kezel, viszont a közeljövőben szeretnék létrehozni egy SDK-t, amivel majd modulokat (mint MTAban) lehet majd létrehozni (esetlegesen támogatni is fogja az MTA-s modulokat, így secperc alatt átlehet hozni majd őket is ide).
Cím: Lua in SA-MP v0.2.5
Írta: Legend - 2015. Július 06. - 08:11:43
Idézetet írta: DrAkE date=1436137614\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54940\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Megéri egy új szervert a plugineddel készíteni? (nyilván ezért raktad ki)
Hogyan kezeli az \"includeokat\". Át kell írni, esetleg 1:1-ben kezeli?
MySQL, Streamer, egyéb Pluginek?
Tetszik a kezdeményezés, szeretnék is rá építeni.
 
Jelen pillanatban alpha státuszban van, ezért előfordulhatnak hibák. Mivel ez Lua és nem Pawn, ezért a függvénykönyvtárakat is át kell írni. Pluginokat egyenlőre még nem kezel, viszont a közeljövőben szeretnék létrehozni egy SDK-t, amivel majd modulokat (mint MTAban) lehet majd létrehozni (esetlegesen támogatni is fogja az MTA-s modulokat, így secperc alatt átlehet hozni majd őket is ide).
 
[/quote]
Nincs olyan sok plugin, hogy megérné megcsinálni.
Van egy ezer éves mysql, ami bugos, mindig elveszti a kapcsolatot. A többi meg nagyrészt windowsos plugin, ami SAMPnál semmire sem jó.
Cím: Lua in SA-MP v0.2.5
Írta: DrAkE - 2015. Július 06. - 10:59:47
Idézetet írta: Legend date=1436163103\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54940\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Megéri egy új szervert a plugineddel készíteni? (nyilván ezért raktad ki)
Hogyan kezeli az \"includeokat\". Át kell írni, esetleg 1:1-ben kezeli?
MySQL, Streamer, egyéb Pluginek?
Tetszik a kezdeményezés, szeretnék is rá építeni.
 
Jelen pillanatban alpha státuszban van, ezért előfordulhatnak hibák. Mivel ez Lua és nem Pawn, ezért a függvénykönyvtárakat is át kell írni. Pluginokat egyenlőre még nem kezel, viszont a közeljövőben szeretnék létrehozni egy SDK-t, amivel majd modulokat (mint MTAban) lehet majd létrehozni (esetlegesen támogatni is fogja az MTA-s modulokat, így secperc alatt átlehet hozni majd őket is ide).
 
[/quote]
Nincs olyan sok plugin, hogy megérné megcsinálni.
Van egy ezer éves mysql, ami bugos, mindig elveszti a kapcsolatot. A többi meg nagyrészt windowsos plugin, ami SAMPnál semmire sem jó.
 
[/quote]
Attól függetlenül úgy érzem, hogy kell, mert így könnyebben lehet majd esetleg áthozni SA-MPos pluginokat. (egyszerűbb lenne egy call funkció, amivel akármilyen pluginos funkciót meglehetne hívni, viszont visszatérés típusától függően vannak olyan funkciók, amik több értékkel is visszatérhetnek)
Cím: Lua in SA-MP v0.2.5
Írta: Legend - 2015. Július 06. - 19:05:15
Idézetet írta: DrAkE date=1436173187\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54940\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

Megéri egy új szervert a plugineddel készíteni? (nyilván ezért raktad ki)
Hogyan kezeli az \"includeokat\". Át kell írni, esetleg 1:1-ben kezeli?
MySQL, Streamer, egyéb Pluginek?
Tetszik a kezdeményezés, szeretnék is rá építeni.
 
Jelen pillanatban alpha státuszban van, ezért előfordulhatnak hibák. Mivel ez Lua és nem Pawn, ezért a függvénykönyvtárakat is át kell írni. Pluginokat egyenlőre még nem kezel, viszont a közeljövőben szeretnék létrehozni egy SDK-t, amivel majd modulokat (mint MTAban) lehet majd létrehozni (esetlegesen támogatni is fogja az MTA-s modulokat, így secperc alatt átlehet hozni majd őket is ide).
 
[/quote]
Nincs olyan sok plugin, hogy megérné megcsinálni.
Van egy ezer éves mysql, ami bugos, mindig elveszti a kapcsolatot. A többi meg nagyrészt windowsos plugin, ami SAMPnál semmire sem jó.
 
[/quote]
Attól függetlenül úgy érzem, hogy kell, mert így könnyebben lehet majd esetleg áthozni SA-MPos pluginokat. (egyszerűbb lenne egy call funkció, amivel akármilyen pluginos funkciót meglehetne hívni, viszont visszatérés típusától függően vannak olyan funkciók, amik több értékkel is visszatérhetnek)
 
[/quote]
Végülis. De az alap MTA mysql-t áthoznám pluginba, hasznos lenne. (dbConnect, stb)
Cím: Lua in SA-MP v0.2.5
Írta: DrAkE - 2015. Július 10. - 23:24:05
v0.2.2:
- Úgy érzem, hogy sikeresen átment a teszteken, így már nem Alpha stádiumban van.
- A resourcekat most már a következő mappában kell elhelyezni: lua/resources/.
- Resourcek most már server.cfgből is indíthatóak a következő beállítással: luascripts resourcename
- Resourcen belül a Lua fájlok most már egy virtuális gépben tárolódnak, ennek köszönhetően egy resourcen belül megosztódnak a funkciók.
- Lua virtuális gépek nem voltak leállítva tökéletesen.
- Időzítő kijavítva.
- Új object kezelő implementálva.
- Makefile hozzáadva, így Linuxon is átlehet fordítani (használat: make LUASAMP).
- Az időzítő néha crasheltette a szervert resource leállításnál.
- Néhány selejt kód kivéve.
- Új funkciók hozzáadva az argument olvasóhoz.
- Lua stack debug funkció hozzáadva.
call funkció hozzáadva, melynek segítségével megtudsz hívni egy funkciót másik resourceból (futnia kell az adott resourcenak). i.e.:
 

call(\"resourcename\", \"functionname\", [arguments...])

 
Vagy lehetőség van funkciót meghívni az \"export\" globális változóval (természetesen a visszatérési értékeket megkapja a funkciótól ugyan úgy mint callnál). i.e.:
 

export[\'resourcename\'].testFunction(\"some string\", 10, 20.0, true)
export[\'resourcename\']:testFunction(\"some string\", 10, 20.0, true)
export[\'resourcename\'][\'testFunction\'](\"some string\", 10, 20.0, true)

 
- isResourceRunning funkció hozzáadva, melynek segítségével ellenőrízni tudod, hogy egy adott resource fut-e
- Most már modulokat is belehet tölteni, amelynek segítségével különböző funkciók hozhatók létre Luahoz. Modult server.cfgben lehet az alábbi beállítással: luamodules modulename.dll
- Modulokat a következő mappába kell rakni: \"lua/modules/\".
- Modul SDK hozzáadva, aminek segítségével modulokat tudsz létrehozni (MTA mysql modul importálva példaként).
U.I.: A plugin most már elérhető Linux alatt is (mind modul_sdk példa modul, mind az mta_mysql modul), amit a Release résznél találtok!
Cím: Lua in SA-MP v0.2.5
Írta: kurta999 - 2015. Július 15. - 04:00:23
Nem sűrűn értek a LUA-hoz, de erre azt kell hogy mondjam, hogy zsír :D
Sok sikert, remélem kéthónap múlva nem hagyod abba a fejlesztést, mind ahogy sok ilyen nagy project készítő tette.
Cím: Lua in SA-MP v0.2.5
Írta: Diego_Enrique - 2015. Július 15. - 07:40:36
Idézetet írta: kurta999 date=1436925623\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54940\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem sűrűn értek a LUA-hoz
 
Mert ritkán értesz? (HÁHÁHÁÁEHUHEHUEHUEHÁHÁ)


Sok sikert a projecthez :D
Cím: Lua in SA-MP v0.2.5
Írta: DrAkE - 2015. Július 15. - 18:10:40
Idézetet írta: kurta999 date=1436925623\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54940\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem sűrűn értek a LUA-hoz, de erre azt kell hogy mondjam, hogy zsír :D
Sok sikert, remélem kéthónap múlva nem hagyod abba a fejlesztést, mind ahogy sok ilyen nagy project készítő tette.
 
Hát, ha van kiért fejleszteni (gondolok itt azokra, akik használják), akkor természetesen nem fog abbamaradni, bár így eddigiek alapján nem hiszem, hogy sok ember használná :D
 

 

Nem sűrűn értek a LUA-hoz
 
[/quote]
Mert ritkán értesz? (HÁHÁHÁÁEHUHEHUEHUEHÁHÁ)


Sok sikert a projecthez :D
 
[/quote]
Köszönöm, remélem meglesz :D
Cím: Lua in SA-MP v0.2.5
Írta: Legend - 2015. Július 16. - 14:22:31
Idézetet írta: DrAkE date=1436976640\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54940\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Nem sűrűn értek a LUA-hoz, de erre azt kell hogy mondjam, hogy zsír :D
Sok sikert, remélem kéthónap múlva nem hagyod abba a fejlesztést, mind ahogy sok ilyen nagy project készítő tette.
 
Hát, ha van kiért fejleszteni (gondolok itt azokra, akik használják), akkor természetesen nem fog abbamaradni, bár így eddigiek alapján nem hiszem, hogy sok ember használná :D
 
[/quote]
Törekedj arra, hogy minden funkció elérhető legyen a pluginodban is, és hidd el, aki jobban szereti, mint a pawnt, az át fog rá állni. :D
Cím: Lua in SA-MP v0.2.5
Írta: DrAkE - 2015. Július 19. - 00:06:41
v0.2.3:
- Stack halmozódás javítva call funkciónál.
- call funkció javítva: az argumentumok 1. indexnél kezdődnek és nem 3.-nál
- Prescript javítva: ha nem adtál meg argumentumot nem hívta meg tökéletesen a funkciót.
- Elfogadott \"export\" használat:
 

export[\'resourcename\'].someFunctionName([arguments ...])
export[\'resourcename\']:someFunctionName([arguments ...])
export[\'resourcename\'][\'someFunctionName\']([arguments ...])
export.resourcename.someFunctionName([arguments ...])
export.resourcename:someFunctionName([arguments ...])
export.resourcename[\'someFunctionName\']([arguments ...])
local resource = export[\'resourcename\']
resource.someFunctionName([arguments ...])
resource:someFunctionName([arguments ...])
resource[\'someFunctionName\']([arguments ...])

 
Letöltés:
Plugin
Forráskód
Cím: Lua in SA-MP v0.2.5
Írta: DrAkE - 2015. Július 22. - 00:56:05
v0.2.4:
- Javítva egy hiba, ahol is a callbackek nem hívódtak meg rendesen.
Letöltés:
Plugin - Plugin
Forráskód
Cím: Lua in SA-MP v0.2.5
Írta: Asdelon - 2015. Július 22. - 02:27:01
Ez nem terhelné le ?
Cím: Lua in SA-MP v0.2.5
Írta: DrAkE - 2015. Július 22. - 11:02:16
Idézetet írta: Asdelon date=1437524821\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54940\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez nem terhelné le ?
 
Mire gondolsz?
Cím: Lua in SA-MP v0.2.5
Írta: Asdelon - 2015. Július 22. - 11:18:34
Hát olyanokra, hogy nagyobb megterhelés lenne magának a szervernek a meghívása, és aztán azzal üzemeltetése. Mint a legtöbb plugin, lassítja valamivel a szervert, és hogy egy ilyen változás, ami javarészt minden lekért funkciót érint, nem lassít rajtuk? vagy minimális?
Cím: Lua in SA-MP v0.2.5
Írta: DrAkE - 2015. Július 22. - 21:50:29
Idézetet írta: Asdelon date=1437556714\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54940\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát olyanokra, hogy nagyobb megterhelés lenne magának a szervernek a meghívása, és aztán azzal üzemeltetése. Mint a legtöbb plugin, lassítja valamivel a szervert, és hogy egy ilyen változás, ami javarészt minden lekért funkciót érint, nem lassít rajtuk? vagy minimális?
 
A pluginok minek lassítanák a szervert? Épp hogy natív C/C++-ban megírt funkciók gyorsabbak, mint PAWNban megírtak. Maga a plugin nem terheli a szervert, és nem is lassítja, mivel a meghívások és a függvények mind natív C++-ban vannak megírva, így a funkciók, eljárások nem az alap PAWN funkciókon keresztül megy.
v0.2.5:
- \"tocolor\" funkció hozzáadva, ami átkonvertálja a színt/számot 64 bitből 32 bitbe (Lua 64bites, PAWN 32bites, ezért volt egy kis kavarodás).
Használat:
 

tocolor(r, g, b, a)
tocolor(r, g, b)
tocolor(hex color)
I.E.:
tocolor(255, 0, 0, 255)
tocolor(255, 0, 0)
tocolor(0xFF0000FF)

 
Letöltés:
Plugin - Plugin
Forráskód
U.I.: Ha időm engedi, akkor létrehozok egy wikit a pluginhoz.
Cím: Lua in SA-MP v0.2.5
Írta: JacksonDavis - 2015. Július 26. - 18:38:14
Éppen azért jó, mint a bankok rendszere. Mert nem értem :\'D
Cím: Lua in SA-MP v0.2.5
Írta: ViktorZs - 2015. Szeptember 05. - 15:06:26
de minek lua ?
a pawnó sokkal egycerűbb
Cím: Lua in SA-MP v0.2.5
Írta: DrAkE - 2015. Szeptember 09. - 20:26:59
Idézetet írta: ViktorZs date=1441458386\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54940\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
de minek lua ?
a pawnó sokkal egycerűbb
 
Hát, látszik, hogy nem ismered a Lua-t akkor :D
Cím: Lua in SA-MP v0.2.5
Írta: ᗩωєѕσмє - 2015. Szeptember 09. - 20:31:33
wow, ez nagyon komoly
Cím: Lua in SA-MP v0.2.5
Írta: AnthonyGates - 2016. Április 02. - 23:18:43
remélem nincs besülve az egész.
Cím: Lua in SA-MP v0.2.5
Írta: DrAkE - 2016. Április 03. - 21:21:28
Idézetet írta: Anthony Gates date=1459631923\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"54940\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
remélem nincs besülve az egész.
 
Hát, érdekeltség hiányában (körülbelül senki nem használja/mindenki leszarja) úgy döntöttem, hogy nem éri meg fejlesztenem tovább. Viszont még régebben rám írt egy emberke, hogy szívesen vinné a fejlesztéseket tovább, ha engedélyt adok rá. Hát engedélyt azt adtam, de azóta nem láttam belőle semmit.
Cím: Lua in SA-MP v0.2.5
Írta: AnthonyGates - 2016. Április 03. - 22:11:30
fak ;_;
akkor muszáj lesz MTA-ban megtanulnom luázni :D