De jó, hogy sose tudjuk, mirõl beszélsz

Amúgy remélem 0.3d-be bekerül majd, mert már sokan javasolták...
Az IsKeyDown funkciót lehet használni
playerid utasítással.
Már dolgoztam egy rendszeren, de ha már a 0.3d-ben fejlesztik akkor feleslegesen dolgoztam.
[pawn]
public OnPlayerPressButtom( playerid, button, update = 1000 )
{
if( IsPlayerKeyDown( playerid ) == KEY_CTRL )
{
// Jármû létrehozása, vagy valami
}
return 0; // Bármilyen OnPlayerKeyStateChange alatt lévõ bejövõ adatot elutasítása.
}
[/pawn]
Ebben mind szép és jó, csak YSF-ben felkéne a memória címeket újítani 
( Küldés, fogadás, stb )
Ha nem onnan van, akkor elõre is bocs.
De amúgy meg nem értem miért mûködne, van a kliensben alapból valami olyan izé ami reagál a gomb lenyomásra és szerverrel le lehet kérni ?
[/quote]
* memória címet kell, és nem címeket.
Ha jól tudom akkor a(z) CSTREAM__SEND_0303 / 0304-ez kell javítani.
Mellé az szoftver fejlesztõ készletet kell frissíteni.