Sziasztok!
Nem tudom ki ismeri az Aranhát, gondolom senki, de egy rohadt jó program.
Készítõje Slice, az a DM-es akit a példaképemnek tekintek ezen a téren, C++ nyelven írja, és ha egyszer elkészül vele, lehet nagy esélye lesz bekerülni a SA-MP teambe.
Az Aranha alapvetõen egy mód ami segít teljesíteni a DM-esek összes kívánságát, nem csak a legdurvább bugokat és gliccseket lehet kiiktatni vele, de lehet új, a DM varázsát felfrissítõ ficsõröket hozni vele a játékba.
-Saját kezûleg átmódosított fájlok, amik a szerveren életbe léptetik a módosított fegyverek használatát, a mindenkinek azonos handlinget, a custom textúrákat és még sok mindent.
-A SA:MP nyomkövetõ parancsait le lehet vele tiltani. (Nem vágom mi ez.)
-Egy olyan anti-cheat rendszer, ami az összes hackelési metódust meggátolja.
-Az SA:MP szinkronizációját gyakorlatilag hibátlan szintre hozza.
-A vector bug kijavítássa, ez a bug a fegyverrel az Y-tengelyen való (fel-le mozgást érintõ) célzást kihatásolja, amikor az adott játékosok nem egyezõ képméretaránnyal/felbontással játszanak.
-Azoknak az egyjátékos kampányban szereplõ funkcióknak az eltávolítása, amik kicsit unfair elõnyöket biztosíthatnak, mint például páncél feltöltõdése, mikor beszállsz egy SWAT kocsiba, életet kapsz amikor egy mentõbe ülsz, vagy shotgunt kapsz egy rendõrautóból. Ezeknek a tiltása mind lehetséges.
-Végtelen sprint biztosítása, és a rossz tûz szinkronizáció miatt a tûzállóság minden játékosnak, ergó senki sem lobban lángra, ha a tûzben sétál. (Sawnoff bugnak lõttek.
)
-A kicsit túl erõsre tervezett vezetõként való jármûbõl lövés kikapcsolása.
-Pár grafikai fejlesztés, ami a laggolás csökkentése végett van alkalmazva.
-Joypad funkció kikapcsolása, mert pár troll ezt használja az aimozásra.
-Lehetõség a QuickSwap (egyik fegyóról a másikra váltás, töltés elkerülése végett), kikapcsolására. Erre az esetre Slice bevezetett egy újratöltés gombot a fegyverekhez.
-Egy már régóta kívánt szkriptelési funkció, az OnPlayerTakeDamage( playerid, otherid, health_lost, armour_lost, reason, by_player, by_vehicle )
-A frame limiter ténylegesen 25re redukálja az FPS számodat, ellentétben a most mûködõvel.
-Pontos FPS lekérdezõ parancs a szervertõl. GetPlayerFPS().
Kép itt!-A szerver képes egy mindenki számára egységes FPS limitet felállítani.
-A késeléssel járó szinkronizációs hibák már javítva. (Ez amúgy tényleg hatalmas dilemma minden szerveren.)
-A taxik mostmár nem adnak pénzt, ha beleszállsz egybe. (15$-t kaptál amíg nem volt Aranha.)
-Alapjáraton a kistérkép mutatta a szerveren fellelhetõ összes jármûvet, szürke háromszög alakjában. Új függvény, SetVehicleMarkerMode, ami engedélyezi ezeknek a jelzéseknek a kikapcsolását, esetleg beállíthatod arra is, hogy csak a környéken lévõket lásd csak.
-Az elõzõhez hasonlóan, a játékosok jelzése is átállítható lesz, hogy csak a környékeden lévõket lásd. (RP szervereken lehet MG gyanús, de egy Warban hasznos lehet.)
-Szabályozható a térképem megjelenõ játékosok radarjelének a mérete, például veheted õket kisebbre is.
-Opciók a teljesítmény fokozására, különbözõ patchek telepítésével. (Csak köztudott, hogy az új patchek mindig hoznak mégtöbb hibát..)
-Egy új függvény, IsPlayerInLOSForPlayer, ami igazat fog adni, ha az egyik játékos a másik látómezejében van, hamisat ha nincs.
Ez egy durva szabadfordítás volt, ha valaki jobban tudja, idelinkelem az igazit.
http://forum.sa-mp.nl/index.php?topic=25838.0Videókból szerzett tapasztalataim szerint, az összes fegyver tulajdonsága módosítható, a weapons.dat megpiszkálásával. Slice okosan megcsinálta, hogy a Sawn-off shotgun csak egyet lõhessen, azt is két kézzel tartva, az uzit gyorsabbra állította, míg az AK-47et lassabbra.
Ezen a youtube csatornán találhattok videókat a mûködõképes Aranháról.