Szerző Téma: Alap memória hack GTA SA-hoz. (CVehicle+CPlayer)  (Megtekintve 7778 alkalommal)

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Alap memória hack GTA SA-hoz. (CVehicle+CPlayer)
« Dátum: 2011. március 10. - 21:24:52 »
0 Show voters
Hali.
Ezt a scriptet a neten találtam, ez egy alap memória hack. Beírod a címkét, és az értéke, hogy mire változtassa.
Szükséged lesz hozzá C++-ra, vagy DevC++-ra.
Memóriacímkéket úgy kereshetsz, hogy beírod, hogy GTA SA Memory Adress. Vagy az MTA forráskódjából.
Nemcsak GTA-val mûködik! Ez csak neked megy, olyan, mint egy Trainer. ( Sobeit, stb... )
Tessék:
 

#include <iostream>
#include <windows.h>
using namespace std;
#include <windows.h>
// Gravity: 0x863984
// Játéks Speed: 0xB7CB64 // 0xB7CB64
// Blur: 0x8D5104
// Térkép fehérítése: 0xA444A4   (0/1)
int main()
{
HWND hWnd = FindWindow(0, \"GTA:SA:MP\"); // Ellenõrzi, hogy a megadott ablak nyitva-e van.
     if(hWnd == 0)
{
MessageBox(0, \"Error cannot find window.\", \"Error\", MB_OK|MB_ICONERROR);
     }
else
{
DWORD proccess_ID;
GetWindowThreadProcessId(hWnd, &proccess_ID);
HANDLE hProcess = OpenProcess(PROCESS_ALL_ACCESS, FALSE, proccess_ID);
if(!hProcess)
{
           MessageBox(0, \"Could not open the process!\", \"Error!\", MB_OK|MB_ICONERROR);
       }
else
{
           int newdata = 1;
       DWORD newdatasize = sizeof(newdata);
            if(WriteProcessMemory(hProcess, (LPVOID)0xA444A4, &newdata, newdatasize, NULL)) // Ez jelenleg fehéríti a térképet
   {
             MessageBox(NULL, \"WriteProcessMemory worked.\", \"Success\", MB_OK + MB_ICONINFORMATION);
   }
   else
   {
             MessageBox(NULL, \"Error cannot WriteProcessMemory!\", \"Error\", MB_OK + MB_ICONERROR);
           }
           CloseHandle(hProcess);
}
     }
     return 0;
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 11. - 19:06:40 írta Yѕtee »

Alap memória hack GTA SA-hoz. (CVehicle+CPlayer)
« Válasz #1 Dátum: 2011. március 10. - 21:41:43 »
0 Show voters
És ez mire jó?

Yeaseiro

  • Vendég
Alap memória hack GTA SA-hoz. (CVehicle+CPlayer)
« Válasz #2 Dátum: 2011. március 10. - 21:46:29 »
0 Show voters
Ezt azonnal lekell tesztelnem :D
Csak egy kicsit killódni fogok a plugin készítésével :dead: :angry:

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Alap memória hack GTA SA-hoz. (CVehicle+CPlayer)
« Válasz #3 Dátum: 2011. március 10. - 21:47:42 »
0 Show voters
Memóriában tárold adat értékének megváltoztatására.
Pl:

( Nem innen van a script )

Yeaseiro

  • Vendég
Alap memória hack GTA SA-hoz. (CVehicle+CPlayer)
« Válasz #4 Dátum: 2011. március 10. - 21:56:22 »
0 Show voters
Bár az a probléma hogy a memória hackelés tilos sampon... De az hogy a fenébe tudják meg? :mistrust:

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Alap memória hack GTA SA-hoz. (CVehicle+CPlayer)
« Válasz #5 Dátum: 2011. március 10. - 22:01:33 »
0 Show voters
Idézetet írta: Stan_Smith date=1299790582\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6723\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Bár az a probléma hogy a memória hackelés tilos sampon... De az hogy a fenébe tudják meg? :mistrust:
 
Sehogy :)

Yeaseiro

  • Vendég
Alap memória hack GTA SA-hoz. (CVehicle+CPlayer)
« Válasz #6 Dátum: 2011. március 10. - 22:10:13 »
0 Show voters
Idézetet írta: kurta999 date=1299790893\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6723\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Bár az a probléma hogy a memória hackelés tilos sampon... De az hogy a fenébe tudják meg? :mistrust:
 
Sehogy :)
 
[/quote]
Csak tudják valahogy, mert mikor megjelent a 0.3c akkor tökéletesen futott a sa-mp.com és a 0.3b és a 0.3c is
de mikor elindítottam megfeledkeztem a Sobeitrõl ezért kiléptetett a samp majd újra letöltöm de az oldal nem jelenik meg, a szerver lista nem töltõdik be stb... Majd felkerestem Kalcort és azt írta GamerX szerveren hogy valóban az ip címem elvan mentve :neutral: De legalább letörölték és most újra a régi :D

GroX

  • Vendég
Alap memória hack GTA SA-hoz. (CVehicle+CPlayer)
« Válasz #7 Dátum: 2011. március 13. - 08:11:35 »
0 Show voters
Idézetet írta: Stan_Smith date=1299791413\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6723\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Bár az a probléma hogy a memória hackelés tilos sampon... De az hogy a fenébe tudják meg? :mistrust:
 
Sehogy :)
 
[/quote]
Csak tudják valahogy, mert mikor megjelent a 0.3c akkor tökéletesen futott a sa-mp.com és a 0.3b és a 0.3c is
de mikor elindítottam megfeledkeztem a Sobeitrõl ezért kiléptetett a samp majd újra letöltöm de az oldal nem jelenik meg, a szerver lista nem töltõdik be stb... Majd felkerestem Kalcort és azt írta GamerX szerveren hogy valóban az ip címem elvan mentve :neutral: De legalább letörölték és most újra a régi :D
 
[/quote]
A Sobeitre specifikus védelmet írtak, csak azt tudják beazonosítani, meg egyéb ismertebb cheateket.

Yeaseiro

  • Vendég
Alap memória hack GTA SA-hoz. (CVehicle+CPlayer)
« Válasz #8 Dátum: 2011. március 13. - 08:22:25 »
0 Show voters
De van egy probléma! Már 0.3c-re is kijött a sobeit és tényleg nem dobja ki. :neutral:

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Alap memória hack GTA SA-hoz. (CVehicle+CPlayer)
« Válasz #9 Dátum: 2011. május 21. - 15:08:25 »
0 Show voters
LoL.
\"width=500http://www.nm-ss.tarhely.biz/SAMP/Stream_Memory_16.jpg[/img]
16MB
\"width=500http://www.nm-ss.tarhely.biz/SAMP/Stream_Memory_1024.jpg[/img]
1024MB
SA Limit Adjuster Letöltése.
A tab-okat ne nézd, ez a DevC++ egy ki**szni való lóf***, a C++ Professionallal meg nememgy.
[pawn]
#include <iostream>
#include <windows.h>
using namespace std;
int main()
{
HWND hWnd = FindWindow(0, \"GTA:SA:MP\"); // Ellenõrzi, hogy a megadott ablak nyitva-e van.
if(!hWnd)
{
   MessageBox(0, \"Error cannot find window.\", \"Error\", MB_OK|MB_ICONERROR);
}
else
{
   DWORD proccess_ID;
   GetWindowThreadProcessId(hWnd, &proccess_ID);
   HANDLE hProcess = OpenProcess(PROCESS_ALL_ACCESS, FALSE, proccess_ID);
   if(!hProcess)
   {
      MessageBox(0, \"Could not open the process!\", \"Error!\", MB_OK|MB_ICONERROR);
   }
   else
   { // 0xFF9900AA
          int newdata = 1048576 * 1024;
      DWORD newdatasize = sizeof(newdata);
      if(WriteProcessMemory(hProcess, (LPVOID)0x8A5A80, &newdata, newdatasize, NULL))
      {
         MessageBox(NULL, \"WriteProcessMemory worked.\", \"Success\", MB_OK + MB_ICONINFORMATION);
      }
      else
      {
         MessageBox(NULL, \"Error cannot WriteProcessMemory!\", \"Error\", MB_OK + MB_ICONERROR);
      }
      CloseHandle(hProcess);
        }
}
return 0;
}
[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 07. - 21:37:03 írta kurta999 »

Alap memória hack GTA SA-hoz. (CVehicle+CPlayer)
« Válasz #10 Dátum: 2011. július 07. - 12:37:32 »
0 Show voters
Ezért használj Windows Visual Studiot... ^-^ Egyszerûbb és szerintem jobb is bár én csak C#-al használom...^-^
kurta a SA Limit Adjuster-t, h kell használni kérlek leírnád :question:

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Alap memória hack GTA SA-hoz. (CVehicle+CPlayer)
« Válasz #11 Dátum: 2012. január 04. - 17:32:13 »
0 Show voters
Unatkoztam :D
A forráskód lefordításához C++ szükséges.
A scriptet én írtam a GTA Wiki alapján, kivéve az alapot, ami megnyitja a folyamatot, mert azzal nemvolt kedvem sz*rakodni :D
További információkat/memóriacímeket itt érhetsz el:
http://www.gtamodding.com/index.php?title=Memory_Addresses_%28SA%29
Ha átnézted, akkor rájössz, hogy pl. a SetPlayerAmmo()-t milyen nehéz  megcsinálni, vagy az UpdateVehicleDamageStatus()-t.
 

#include <iostream>
#include <windows.h>
#include <conio.h>
float
g_FloatValue = 0;
// SetVehicleMass(float fMass)
#define SetVehicleMass(fMass) \\
g_FloatValue = fMass; \\
WriteProcessMemory(process, (LPVOID)(CVehicle + 140), &g_FloatValue, sizeof(g_FloatValue), 0)
// SetVehicleTurnMass(float fTurnMass)
#define SetVehicleTurnMass(fTurnMass) \\
g_FloatValue = fTurnMass; \\
WriteProcessMemory(process, (LPVOID)(CVehicle + 144), &g_FloatValue, sizeof(g_FloatValue), 0)
// SetVehicleWheelSize(float fWheelSize)
#define SetVehicleWheelSize(fWheelSize) \\
g_FloatValue = fWheelSize; \\
WriteProcessMemory(process, (LPVOID)(CVehicle + 1112), &g_FloatValue, sizeof(g_FloatValue), 0)
int main()
{
DWORD WindowProcessID;
HWND WindowHandle = FindWindow(NULL, L\"GTA:SA:MP\");
if(WindowHandle == NULL)
{
printf(\"Nincs nyitva az ablak ( GTA:SA:MP )!\");
return 1;
}
GetWindowThreadProcessId(WindowHandle, &WindowProcessID);
HANDLE process = OpenProcess(STANDARD_RIGHTS_REQUIRED | PROCESS_ALL_ACCESS | SYNCHRONIZE | 0xFFF, FALSE, WindowProcessID);
while(1) // Végtelen ciklus, hogy ne álljon le.
{
if(GetAsyncKeyState(VK_NUMPAD9)) // Ha NUM 9-et nyomsz, ezt változtasd meg, ha nem tetszik..
{
   int
      CVehiclePointer1; // Jármûre való mutató, ha nagyobb, mint 0, ( > 0 ), akkor kocsiaban van. Ellentétben gyalog
   ReadProcessMemory(process, (LPCVOID)0xBA18FC, &CVehiclePointer1, sizeof(CVehiclePointer1), 0);
   printf(\"CVehiclePointer1 = 0x%x\\n\", CVehiclePointer1);
   if(CVehiclePointer1 != NULL)
   {
      DWORD
         CVehicle; // Mutató a CVehicle pool-ra. Ha ez 0, akkor szintén nincs kocsiban.
      ReadProcessMemory(process, (LPCVOID)0xB6F980, &CVehicle, sizeof(CVehicle), 0); // Kiolvassuk a CVehicle pool értékét, és megkapjuk mennyi. Ez az \"alap\" címe a jelenlegi kocsinak. Minden kocsinak más.
      // Ehhez kell hozzáadni egy megadott értéket, ami a wikin kintvan és még azt kiolvasni vagy átírni a memóriában.
      if(CVehicle != NULL) // Mutató a CVehicle pool-ra. Ha ez 0, akkor szintén nincs kocsiban.
      {
         printf(\"CVehicle = 0x%x\\n\", CVehicle); //
         // Ide írhatod a fent definált funkciókat. Csak a JELENLEGI kocsira vonatkozik, amiben ülsz!
         SetVehicleMass(6500.0);
         SetVehicleTurnMass(6500.0);
         SetVehicleWheelSize(3.5);
      }
   }
   else // Ha gyalok van, akk csinálunk vmi szart..
   {
      // ReadProcessMemory(process, (LPCVOID)0xB6F5F0, &CPlayer, sizeof(CPlayer), 0); // Kiolvassuk a címet, és megkapjuk a CPlayer alap címet. Ezzel lehet manipulálni :D
   }
}
}
getch();
}

 
Szedd le a scriptet, meg is van kommentolva, hogy hogyan kell használni.
\"SetWheelSize.png\"
Átállítottam a kerék méretét :D
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 04. - 17:54:51 írta kurta999 »

Nem elérhető Sheet

  • 1508
  • Támogató
    • Profil megtekintése
Alap memória hack GTA SA-hoz. (CVehicle+CPlayer)
« Válasz #12 Dátum: 2012. január 04. - 17:41:49 »
0 Show voters
using namespace std;
 :D

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Alap memória hack GTA SA-hoz. (CVehicle+CPlayer)
« Válasz #13 Dátum: 2012. január 04. - 17:55:25 »
0 Show voters
Idézetet írta: Sheet date=1325695309\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6723\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
using namespace std;
 :D
 
Inkább printf, az átláthatóbb.
Rühelem ezt az std módszert.
A cin-t szoktam csak használni, a cout-ot soha..

Nem elérhető Sheet

  • 1508
  • Támogató
    • Profil megtekintése
Alap memória hack GTA SA-hoz. (CVehicle+CPlayer)
« Válasz #14 Dátum: 2012. január 04. - 17:58:06 »
0 Show voters
Idézetet írta: kurta999 date=1325696125\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6723\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


using namespace std;
 :D
 
Inkább printf, az átláthatóbb.
Rühelem ezt az std módszert.
A cin-t szoktam csak használni, a cout-ot soha..
 
[/quote]
de a cin-nél is kell std, std::cin tudtommal
std::cout<<\"Add meg a neved: \";
std::cin>>neved;

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal