Volt említve, hogy támogatja a custom modellokat is.Na ezt RenderWare-val kéne megoldani (lásd MTA) és akkor nem lenne az, hogy ki kell cserélni az egész .img-t, hanem rögtön a .dff/.txd berakása a játékba:D
Volt említve, hogy támogatja a custom modellokat is.Na ezt RenderWare-val kéne megoldani (lásd MTA) és akkor nem lenne az, hogy ki kell cserélni az egész .img-t, hanem rögtön a .dff/.txd berakása a játékba:D Nem kell cserélni az egész IMG-t, elég csak a SA:MP img-jét (lásd: custom.img) És ha rögtön a dff/txd-t tesszük be, akkor elég nehéz lenne vissza is cserélni õket az eredetire .. ez kb egy 5kb-os fájl, modok nélkül ,tehát tök egyszerû Csabesz, az elképzelésed megvalósításra kerül [/quote]Szerintem még a CUSTOM.ide is kell
Volt említve, hogy támogatja a custom modellokat is.Na ezt RenderWare-val kéne megoldani (lásd MTA) és akkor nem lenne az, hogy ki kell cserélni az egész .img-t, hanem rögtön a .dff/.txd berakása a játékba:D Nem kell cserélni az egész IMG-t, elég csak a SA:MP img-jét (lásd: custom.img) És ha rögtön a dff/txd-t tesszük be, akkor elég nehéz lenne vissza is cserélni õket az eredetire .. ez kb egy 5kb-os fájl, modok nélkül ,tehát tök egyszerû Csabesz, az elképzelésed megvalósításra kerül [/quote]Az csak a memóriában cseréli le, tehát nem az .img-ben rögtön. Megadod neki a helyet, hol van és lecseréli, MTA-ból simán ki lehetne szedni Visszarakni is visszalehet InGame, mivel van rá funckió. Ahogy berakod, a bentlévõrõl elvileg másolatot csinál a memóriában.
Most komolyan miért nem FTP vel csinálod? Abban még segítenék ha FTP s lenne, 1000x könnyebb. És oda is ugyan úgy lehet ip-t menteni! Kiolvastatni.
Most komolyan miért nem FTP vel csinálod? Abban még segítenék ha FTP s lenne, 1000x könnyebb. És oda is ugyan úgy lehet ip-t menteni! Kiolvastatni. Ja, és nyilván az nem probléma, hogy ha megnyitod az exe-t egy hex editorban akkor ott az összes ftp elérés a programban. Kicsit sem problémás. Hasonlóképp az SQL is.Ha nem tudjátok, mi az az SSL akkor ne is szórakozzatok vele mert valaki fel fogja törni 2 nap alatt. [/quote]Köszi a sok rosszat, látom te csak iylet tudsz, de nemgond Meg lesz oldva valahogy... minden rossznak elrontója vagy Biztosan ki lehet játszani minden egyes lehetõséget, de most nem csak ez a lényeg.. ha sehogy se lehet megoldani, akkor mégis hogyan csináljuk meg? :OAz SQL-t hex editorban nem tudtam feltörni se én, se haverom, tehát no para.. FTP-be teszünk titkosítást, és sz*rakodhatsz vele
Most komolyan miért nem FTP vel csinálod? Abban még segítenék ha FTP s lenne, 1000x könnyebb. És oda is ugyan úgy lehet ip-t menteni! Kiolvastatni. Ja, és nyilván az nem probléma, hogy ha megnyitod az exe-t egy hex editorban akkor ott az összes ftp elérés a programban. Kicsit sem problémás. Hasonlóképp az SQL is.Ha nem tudjátok, mi az az SSL akkor ne is szórakozzatok vele mert valaki fel fogja törni 2 nap alatt. [/quote]Köszi a sok rosszat, látom te csak iylet tudsz, de nemgond Meg lesz oldva valahogy... minden rossznak elrontója vagy Biztosan ki lehet játszani minden egyes lehetõséget, de most nem csak ez a lényeg.. ha sehogy se lehet megoldani, akkor mégis hogyan csináljuk meg? :OAz SQL-t hex editorban nem tudtam feltörni se én, se haverom, tehát no para.. FTP-be teszünk titkosítást, és sz*rakodhatsz vele [/quote]Teljesen mindegy, forráskódba SQL kapcsolódási adatokat berakni alapvetõ hiba. Olyan adatokat nem szabad megadni a kódban, amivel a felhasználó fel tud csatlakozni a forrásadatbázisra.Dizájnoljatok PHP API-kat, ha annyira értetek hozzá, és akkor azzal el lehet kerülni ezt a hercehurcát. Adatok lekérésére és letöltésére használjatok PHP API-kat, sokkal jobban fogtok járni vele, és ezerszer biztonságosabb.
Dizájnoljatok PHP API-kat, ha annyira értetek hozzá, és akkor azzal el lehet kerülni ezt a hercehurcát. Adatok lekérésére és letöltésére használjatok PHP API-kat, sokkal jobban fogtok járni vele, és ezerszer biztonságosabb.
Auto Run Enterprise
Nem lesz 32 bitesbe?