Szerző Téma: Urban FreeRunners - Spotkill 6  (Megtekintve 93 alkalommal)

Nem elérhető Attila

  • 5079
    • Profil megtekintése
Urban FreeRunners - Spotkill 6
« Dátum: 2024. december 06. - 22:22:20 »
+1 Show voters
https://www.youtube.com/watch?v=uRNtUyzlfJ4

Yoyo!

Ez is eljött, 2015 után ismét egy sorszámozott Spotkill videó! Azt hittem, hogy ezt a formátumot már nyugdíjaztuk, kezdetekben voltak tematikus videók a klántörténetben. Ilyenek voltak a spotkillek, a ground zerok, amihez az ideát a PS2-re megjelent FreeRunning nevű játékból vettem, a lényeg az volt, hogy egy adott szakaszt vagy területet a talaj érintése nélkül vigyünk végig. Ez azt hiszem 4-5 epizódot élt meg. Aztán volt még az ikerflow, amit a második etap után nyakon is szúrtunk és sosem tértünk vissza hozzá. Volt egy klausztrofóbia vidi is, ahol szűk helyeken, nyitásokon ugrottunk be, vicces volt az az időszak, good ol' 2010-es évek eleje..

Legend magára vette a feladatot, hogy összeüt nekünk valami finomat a kis boszorkánykonyhájában. Felvételek forogtak, the cauldron is boiling and our boy is cooking. Tök mindegy szakács úr, hogy mi lesz, éhes vagyok!
Ebben a videóban ott van minden fűszersáv, ami hiányzott az eddigi ízműhelyből, stílusosan tálalt, szemet gyönyörködtető díszítés, hip-hop zenébe áztatott garnírung, tökéletes audiovizuális recept!
Kész a vecsernye feleim, üljük meg a zsolozsmát, járuljatok a vályúhoz és hallgassuk a liturgiát. Ma nagyot ünnepel a kis autista gittegylet!

PART 1

0:28 || Cold ||
-----
Kicsit üljünk le, mielőtt nekivágnánk. Gondoljuk el, hogy minek hogy van a sorrendje, mik a lehetőségek, tanuljuk meg tisztelni a mélységet, mert a mélységben semmi szép sincs, csak a függéseink szobrai.
-----


0:28 - 0:32 || Pixelperfect shit! Íves zuhanás egy slowstepboosttal, nagyon szép ez a tech, amilyen ritka, olyan szép, mintha PEDálozna a PED (hahah, Pun intendED) a levegőben, hogy ne csak egy diagonal zuhanás legyen, helyette ad neki egy kis süllyedő rádiuszt, aztán a földre érkezés után bedob egy vertikális földbumpot, ezek is ritkák, amikor egy földbumppal felfelé bounce-olsz! Nagyon szép lett volna, ha ez a két tech egymás után egy prec-ben végződik. Sebaj Csabi, lehet ezzel a spotkillel ezt lezártnak tekinteni, de nagyon örültem volna, ha látom az eredeti elképzelést hibátlanul.

0:32 - 0:40 || Itt már visszább vettünk a lendületből, sima speedstep a sövényről, aztán egy airjump a falra, ami a nagy szintkülönbség miatt hasra vág és továbbpattint. Felemeltem a fejem és vártam mi lesz a feltápászkodás után, vajon megszalad előre a skin és megint elveszítünk egy precision landolást? Valami egészen érdekes történt, lecsúszott a falról a karakter és még estében visszamászott, így máshogy, de csak sikerült fent maradni.

0:40 - 0:47 || Kapunk egy egyveleget az előző két variációból! Kölcsönbe jár egy speedstep airjump a második felvételből, majd azt követi az első felvétel függőleges földbumpja. A befejezés viszont más, a kerítésen ér véget, ami csalóka, azt hinnéd, hogy a collision-ön nem tudsz két lábbal megállni. Pedig de! Sok ilyen kis kerítés van, amin csak stuck lehetséges, de ez pont szélesebb azoknál, így szép, telitalpas befejezésünk van rá.

0:47 - 0:52 || Játék az airstep verziókkal, már volt natural speedstep, volt slowstepboost, most jön egy natural slowstep, ahogy látom kicsit meg lett ütve a jobboldali irányba, kicsit tweakel, elhúzódik az egyenestől, nagyon dinamikusan kapcsol át climbolásba, meghúzza a kerítést és ez így kész is. Jó option select, eddig a távolabbi tereptárgyakat ostromolta, most kicsit közelebb  lépett az elugráshoz.

0:52 - 0:56 || Nincsenek díszítések, szimpla zuhanás és groundbump. Erről többet nem lehet mondani, ki lett hagyva a kezdő kombóelem, szusszanásnyi egyszerűség, pihenőspot.

0:56 - 1:01 || Ez má' beszéd! Duplabump! Különleges varázsa van a duplázásoknak, olyan folyékonyak, jó őket nézni! Longbump2Groundbump2Climb! A long és a ground alapelvében megegyezik, viszont az alkalmazás helye miatt különítjük csak el őket. Long, ami tovább szállít, ground, ami befejez. Két külön funkcióra használunk egy mozdulatot, szép, mindig szeret(t)tem ezeket!

1:01 - 1:05 || Lettem volna mérges, hogyha ez nem forog ki. Már az első ugrásnál látszott, hogy nagyon kompatibilis az épület alsó szintje egy slowstepboosttal, ennek egyszerűen meg kell lennie, enélkül nem hagyható itt ez az épület! Szép volt!

1:05 - 1:12 || Sideswitch! Most már a jobbszélre megy a vadászat! Kötő longbump, aztán történik valami cigányság. Hinném, hogy megint felfelé pattant, de szerintem nem ez történt, itt valami árulás van. Az előbb emlegetett kerítés collision, van annyira széles, hogy ennyire balra lelógva is meg tudjon akadni benne a karakter. Nem engedi le a földre, viszont a korlát tetejére nagyon szívesen hagyja, hogy felugorjon. Jó ez!

1:12 || Legend
-----
Francia drazsé helyett francia Dezső! Pardon my french, hadd vegyek kölcsön tőlük egy szót! BALANSZÍROZÁS!
Cold balanszírozik kicsit ezután az őrjítő menet után, körülnéz, hogy ki lesz a következő.
Jön egy vágókép, Legendé a nézőpont, Ő is körülnéz. Nincs más itt rajtam kívül? Akkor én jövök, hugyos magyarok!
-----

1:16 - 1:19 || Warmin' up, eh? Signature levegőbe ütés, ERŐ! Földbump. Földbump és pont. Ez a nyitány, ennél már nem lesz szerényebb elgondolás. Kezdjük a legelején.

1:19 - 1:23 || A scenario vége ugyanaz, de az eleje van megbolondítva. HátraaaaaaaaARC! Lájti taktikai stuck a tető szélén, aztán 180 és egy jól kilőtt stuckboost. Jó kombó, kinek kell runup? Így is lehet nagy távot utazni!

1:23 - 1:26 || Működik ez oda-vissza is! Lerongyolja a lombokat, beolvad a zöldkörnyezetbe, mint egy kaméleon! Nehogy zöldgallytörés legyen a vége! (Egyik barátomnak volt gekkója, szegény kis állatnak eltört az egyik mellső lába, nagyon vicces, de zöldgallytörésnek nevezték meg az ambulánslapján az állatorvosnál.. :D )

1:26 - 1:31 || Aha! Figyeld a kezdőelemet! Glide! Nagyon ritkán látunk glide-olást! Ez a jumpless glide, amikor a tetőről lefutás előtt machinálunk kicsit az iránygombokkal, hogy a karakter a levegőben már facinget váltson.
A facing kedvezett, a fa tetejéről úgy adta meg a speedstepet, hogy átlós irányba jött ki az airjump.
Jó a stuck! Elég lett volna, hogyha leszáll a korlátról, de nem, még beszorít neki egy stuckboostot. Bárcsak lett volna még további opció ennél a spotnál, hogy az a stuckboost se maradjon kihasználatlanul. Wild!

-----
Elbow's crackin', a bemelegítőnek itt a vége, jön a Mr. Step Up Yo' Game!
-----

1:34 - 1:39 || Ha ez bárki szerint nem lenne jó önmagában egy teljes értékű variációnak, akkor gondoljon bele, hogy egészen vakon lett kivitelezve. Bár lehet, hogy túlmisztifikálom. Ha a karaktered hátát látod, akkor is be tudod azonosítani, hogy honnan kell elugranod a jó érkezéshez, szemből is valahogy így lehet ez. Stuck, stuckboost, climb. Ezt így kell!
Mindenesetre meglepő, szokatlan íz, hogy a karakter feléd jön, nem pedig előtted megy.

1:39 - 1:43 || Glide megint, slowstep, de jókor érkezik meg a földre, azonnal át tudja húzni magát a korláton, nem kell foglalkozni semmivel, csak a zuhanásból mászás.

1:43 - 1:47 || Szééép! Kicsit lelépünk a tetőről, megnézünk egy fát, aztán visszamászunk. Mosolygok, mert végre valaki glide-ol, és ha nem is lenne elég, még kombózik is vele. Ez a stuckboost is megér egy külön misét, mint technika. Nagyon sok jó kombót kiszínezett már. Megszolgálja a magáét, mindig sikerül helytállnia.

1:47 - 1:50 || Aztasúlyos! Ez kurvajól néz ki, mintha lenne egy kis input lag, mintha valami delay miatt később vette volna be az iránygombot. Az utca felé stuckol, megindítja a boostot előre és egy méter múlva ver a levegőben egy 90 fokos kanyart. PONT OTT EGY FA, BÁMULATOS. Meg van ez rendezve, ehhez aztán kell szem és kreativitás. Láttam már ezt a videót többször, hogyne láttam volna, eddig talán ez a magnum opus, ha az egész képet nézzük. Viszont a zsenialitását így leírva érzem át a legjobban. Szokták volt mondani, hogy írd le, amit tanulsz, tapasztalsz, mert úgy jegyzed meg legjobban.
Én írom a review-t, vagy a review ír engem? Lényegtelen. Eddig ez a kedvencem.

1:50 - 1:54 || Smooth SpeedstepAirjump2VerticalGroundbump2Prec. Látom Emu UFR-esen nézett, én is guggolva írom ezt a pár sort. Szép volt, nem lehet mit írni, perfect execution. Kis gag, hogy spotok előtt üt a Lego, itt pedig ahogy befejezi, védekezik. :D Aztán szertefoszlik, mint Itachi varjai.
JA ÉS HA VAN LAPOS FÖLD, VAN LAPOSFÖLDBUMP IS?

PART 2

2:00 || Emu
-----
Sziporkázik pár utcakép, nézzük a kerítést a rácson, nem látszódik veríték a srácon, csak a teríték a tájon, kíváncsian várom, melyik spotot veritek ma szájon. Hadd szálljon, suhanjon szabadon, hogy irányba álljon.
Az állatkert hívott, kéri vissza az elszabadult, megvadult emuját. (Geci, ezeket a modoroskodó szóvicceket már én is kínosnak tartom.. :D )
-----

2:10 - 2:13 || Akkor itt most a bokorbumpé lesz a főszerep! Ez a sorház erre kiválóan alkalmas, ez egy jól bumpoló bokor afair, a lehetőségek végesek, de bőségesek. Nézzük. Sidebump yoyo! Be van tweakelve balra, simán megvolt.

2:13 - 2:16 || Itt a párja. Countersteering is így van, ha éles jobbkanyart akarsz, előtte kell menned egy kisebb ívet balra is. Itt is követik egymást a kontúrok, ez már messzebb van, nehezebb, szebb. Lombtalan az élet, sokszor bezavarnak a fás spotoknál, hogy nem látod, mi is történik pontosan. Emunál ilyeneken ne aggódj. :D

2:16 - 2:20 || Klasszik! Még mindig érezteti a hatását ez a (mára már jó)páréves tech, indokolatlanul bosszantó a timing ennél a kifordulós bumpfajtánál, viszont a szög az nagyon faszos! Nem tudtam, hogy mi lesz a vége a spotnak, mondjuk elég repetitív is ez az Ocean Flats rész, így nem is biztos, hogy vágom fejből az épületek sorrendjét és elrendezését. Jót ment!

2:20 - 2:25 || Generic Highbump2Stuck2???  A kérdőjelig vágtam, hogy mi van, viszont itt volt egy csavar, azt hittem előre lesz egy stuckboost, át a kerítés fölött és climb a falon át. Nem! Ki lett lőve balra egy real strafe! Unexpected!
Viszont így készülök fejben arra, hogy meglesz az a verzió is a spotkötegben, amire legelőször gondoltam. We shall see!

2:25 - 2:29 || Ott van az! Félig-meddig. A végpont már az, amit vártam elsőre, de a tech még mindig nem, don't be edgin' me , fool! Szép volt, előbb a kerítés, most a fal, távolabb lépett egy fokozattal.

2:31 - 2:35 || NOW WE TALKIN', BOY! Istenem, de jó! Megkopogtattam a halántékom a mutatóujjammal, és mosolyogtam lesütött szemekkel, tudtam, hogy nem hagy szarban minket Emu! Ezt. Meg. Kellett. Tenni.
De örülök! Ebből a batch-ból eddig ez a kedvencem!

2:35 - 2:41 || A Lego-féle sequence-ben megjelent Emu cameo meg lett hálálva most egy Lego cameoval, így megy ez, oda-vissza szívességek! Az előbb láttuk ugyanezt a kompozíciót, de örülök, hogy színesebb lett egy bak/cooperative megoldással!
Bakboostolni? Egyik legjobb érzés!

2:41 - 2:45 || Jön a bakbump is a kis kerítésre! Nagyon flegma, nem akart továbbrúgni Legoról, csak úgy lecsúszott a háta mögé a bábu és az útjában jövő kerítést átmászta. Classy!

2:45 - 2:54 || Még mindig a bakot sajtoljuk! Baksajt! Ez egy tökéletes lépcsőzés, bak, párkány, korlát, tető. Így is lehet mászni. Elhagytuk az avarszintet.

2:56 - 3:00 || Bocsánat, cserjeszintet, ha már bokorbump. Most egy másik bokor, mi magyarok odahugyozunk mindenhova.
Emu ezzel azt hiszem önmagára hívott rá még egy lapot. Önmagának válaszolt. Nem egyszeri lehetőség, replikálható, ami az előző etapban történt. Megint feljebb léptünk.

3:00 - 3:04 || Meg van ez csavarva kérem, kanyarodós runup a bokor balvégére, éles jobbos sidebump ugyanarra a korlátra, ugyanaz a tető. Variációk egy témára.

3:04 - 3:16 || Most a jobbvégre sprintelt, innen már nem biztos, hogy lett volna elég helye még egy olyan éles sidebumpra, mint az előzőben. Látszik is, nem érte el a korlátot, megragadtunk a párkányon. Jött egy kis spacing, meg kellett találni, hogy hol lesz ez jó. Kellett 4 climbcancel, de meglett a tető. Dedication.

3:16 - 3:19 || Elég a szarakodásból, kellett egy flashy sidebump közvetlenül a tetőre, itt el is búcsúzunk ettől a rooftoptól. Ez ki lett végezve.

3:19 - 3:32 || Aszitted, mi? Önmagába visszatérő kör az élet. Bakra megy a játék, pozícionál a bump után és kényelmesen megmássza a kerítést, a háztetőt. Vissza kell menni egy végső kegyeletet adni az előző négy végpontnak. Itt fejezzük be. Emu kiszáll ebből a terjedelmes hentelésből.

3:36 || Attila
-----
Rövid témázgatás munka előtt. Figyelj már, láttad Te a La Haine-t? Valami beragadt nekem. Ahogy rászánod magad, ahogy elrugaszkodsz és lefelé haladsz az emeletek között.. mi jut eszedbe?
"Nem a zuhanás számít. A leérkezés."
Vicces parafrázis. Nem macskák vagyunk, a mi életünk csak pofára esés.
-----

3:36 - 3:44 || Shady ez a vörös rádiótorony, nem oda esik a collision, ahol a textúra fut. Kicsit a levegőből kell indulnod. Real strafe jobbra, az inercia továbbít, szintén jobbra, módosít a facingen, de itt valami szerencsétlenül jött ki. Hasra esett a generátor első felénél a karakter, a másodikon pedig a stuckból rögtön elugrott és kapaszkodott.
A levegőben vigyázzba állt és az előző hasas után való felállás bebufferelt animációját csak a földre érkezés után kapjuk meg. Elég janky, vicces.

3:44 - 3:50 || Ugyanaz történt, mint az előbb. Csak most nem jobbra, hanem előre megyünk (nem hátra).

3:50 - 3:55 || A spot első fele most már működőképes, nem estünk el, a facing is jó irányba állt, de húztam egy 90 fokot és inkább szembe mentem. Az eredeti elképzelés ugyanez lett volna, csak jobbra kapaszkodni, mint az első felvételben. Sajnos a jól beadott verziót elfelejtettem elküldeni, az nem ebben a leftover mappában volt, mert azt a felvételt már elhasználtam 2015-ben egy kis rövid egyperces videómban. Sajnálom, kimaradt az eredeti elképzelés a csokorból.

3:55 - 4:00 || Mehetünk másfelé, más technikával. Itt a real strafe-et felváltotta egy stuckboost. Kapott a végére egy földbumpot is! Jól jött ki, ez lett volna a másik fővariációm, amit itt el akartam érni.

4:00 - 4:04 || Spyker cameo! Túl szép lett volna, hogyha ebből a random encounterből kisül valami. Ez a futottak még, a leftover spotkill leftover spotja. Kiszálltam.

4:07 || Chezz

4:07 - 4:14 || Chezz nem szarozik, azonnal megkezd egy jó kis lengthy kombóval. Dash2Stuckboost2Groundbump2Leap.
Van benne három megszakító elem, ami elvesz a lendületből. Ezt nem negatívumként írom most, ez így szép!

4:17 - 4:21 || Miért hittem, hogy nem a kukákról lesz a spot közepe? Azt hittem, hogy a kis falról lesz egy, a real strafe facingjét megőrző longbump, ami az épületen végződik. Sosem baj egy airjump! Sőt, a real strafe és az airjump azt hiszem unokatestvérek. Elég jóban vannak!

4:21 - 4:28 || Fú, elég éles a sidebump! Én ezt önmagában elfogadnám spotnak! Aztán jön az átverés, még nincs vége!
FPS váltás, aztán egy rövid longbump. Előbb beszéltem a duplázásról, ez is egyfajta duplázás, nem? Bump vs bump. Működik!

4:28 - 4:33 || Nagyon jó! Az airjumpot belefűzte egy longbumpba. Ezek olyan szépek, mindig öröm látni!

4:33 - 4:38 || Változott az indulóelem, real strafe time! Csináltam ehhez hasonló spotot még Los Santosban a Marina öbölben, ott egy lépcső melletti kis falról real strafeltem a vízben úszó stégre, ugyanez az animációjú airstep játszódott le, nem változtatott a facingen, követte az irányt ugyanúgy, ahogy elindult. Itt is ez történt. Innen evidens, hogy mi fog történni, fal, tető. Well played!

4:38 - 4:43 || Dash, aztán a tweak. Lego után Chezzito is tweakelget, úgy érzem, hogy egy istállóban legelitek a füvet.
Nincs nagy runup, hagyja magát leesni sprint nélkül, aztán már lövi is az airjumpot.

4:43 - 4:48 || Inhale, kis drop, aztán egy nagyon powerful C-boost. Látom, hogy mi volt a terv, jumpless longbumpra ment ki a játék a falról a tetőre. Viszont a C-boost után valahogy még beregisztrálta a játék, hogy megérintetted a tető szélét, ezért dobott egy kurvajó stallt a kis falra. Egy pillanatra megállt a világ. Exhale. Most már csak egy ugrás. Mászás.

4:48 - 4:53 || Same scenario, de ha már itt vagyunk, akkor nem lehet elmenni emellett C-jump nélkül, igaz-e?
Még mindig félelmetes, hogy ezt mennyire érzitek. Te is, Lego is, Brooklyn is, Assdtól is láttam már, nekem is sikerült nagyritkán, Matrixot meg hagyjuk. Reméltem, hogy nem hagyjátok a videót C-tech nélkül. Valaminek lennie kell.

4:53 - 4:57 || Jó kis dezis spin, deziboost 360, aztán bepozícionál egy ejtőzős airjumphoz. Stílusos, ezeket nagyon csípem. Részben azért is, mert ritkán használjuk. Legutóbb Assd adott ilyet az izlandi trióra!

4:57 - 5:01 || RealStrafe2Stuckboost2Kickback2Climb! Rohadt jó az a visszarúgás, még facinget sem vált, csak egyszer gondol egyet és mászik a tetőre. Ez ilyen reprodukálhatatlan valami, Hausparknak volt egy ilyenje asszem aaaa.. (megnyitja a 70 gigás UFR mappát).... igen, a Hardcore 3 prefinishere! Ott is valahogy visszafelé pattant a bábu. Bámulatos. Bábulatos.
Chezz kiszáll, szép garmadát hoztál!

5:05 || Brooklyn
-----
A strici belép! Lil Yachty nem sétált be így a színpadra bazeg. Ez a walk-in én vagyok, miután kidob a nő és többhónapos hiátus után megjelenek ismét a kedvenc italmérésem bárpultjánál. Kiszabadulsz egy erőnek erejével fenntartott jégfal mögül és vérben forgó szemekkel látsz neki a melónak.
Megkaptuk a keretet a videóhoz, ugyanazzal a tetővel babrál Brook is, mint amivel Cold kezdett.
-----

5:05 - 5:11 || Dicsértem Coldot, hogy megfogta a slowstepboostot az épület alsó szintjére.
Brooklyn megfogta a másodikra. Mondjuk nem ugyanaz a route, Cold kicsit élesebb szögben futott rá, Brook pedig majdhogynem szemből, neki nem volt akkora a távolság, amit rövidre kellett zárnia. Szép, mindig jók a slowstepboost airjumpok!

5:11 - 5:17 || Fene a pofádat bazeg! Nem elég, hogy kierőszakolja a C-jumpot, még tol mellé egy akkora vertikál földbumpot, amilyet még nem baszott az ég. Kisebb padkákat, apróbb kerítésekre már sikerült felpattanni, de egy komplett szellőzőre???
Ott a bebufferelt hasra esés is, ami nyilván nem marad el, gondoltam, hogy itt lesz elbaszva, felkel és lefut a szellőzőről. Nem futott le. Megmaradt. Ez tökéletes!

5:17 - 5:22 || Megszólalt a fejemben a sziréna, kicsit hátradőltem és összeráncoltam a homlokom. Volt már ez a spot? ... Volt bazeg.. vagy várjál, nem volt? Whatever, a szépségéből nem vesz el, ez százszorszép!
Szép nagy ugrás, aztán ez a longbump.. ha jókor pause-olod le a felvételt a levegőben, nem fogod érteni, hogy hol járunk. Honnan ugrott ide? Hogy fogja elkapni a billboardot? Beugrik Talib Kweli hangja, ahogy a Getting Upban zuhan Trane a léghajóról.
"How did I end up here? In this mess?"
Kurvanagy longbump!

5:22 - 5:29 || Sziasztok! Itt a kedvenc spotom! Ferocity a C-jumpban, átrepüli a táblát, nincs szükség extra pushra, végigszánt minden fölött és tökéletesen földbumpol. Megfogja a talapzat sarkát, felhúzza magát és kész. Ez elég robbanékony spot volt. Kibaszott kemény!

5:29 - 5:35 || Ez még hátra volt, a tábla sem maradhatott kihasználatlanul. A híd teteje messze lett volna, a szög nem engedné. Egy kis módosítással tuti be lehetett volna stuckolni a pillérek közé (ha egyáltalán oda be lehet ugrani).
Óriásit dobott, ez inkább ilyen bemutató felvétel, hogy "még lehetne ilyen verzió is"!

5:39 - 5:45 || Kurva ég.. :D Változott a szög, radar alatt elhúz az első billboard alatt, nem kapaszkodik fel a lámpatartókra, inkább az alsóra céloz és a C-jump lendületet kihasználva baszat egy bődületes longbumpot a híd korlátjára. Itt most ennek jól állt, hogy lógásba érkezett meg. Kívülről ezt látod, mire gondolsz?
How did he end up there?
Méltó zárás, legendás longbump!

-----

Húzódott egy ideje ez a videó. Nagyon örülök, hogy készen van, big up mindenki, aki szerepelt benne.
Big up Legend, amiért beletetted szíved-lelked, az átvezetőjelenetek, animációik, modelezések, minden zseniális!
Ez hiányzott már, elkezdtétek évekkel ezelőtt Chezzitoval, adtatok ízt a videóknak, nem csak a nyers mozdulatokat.
2024 vége van és még mindig születik ilyen produktum. Őrület, hogy mit építettünk, hogy milyen mélységekbe visz ez titeket, engem, minket. Lassana másfél évtizede kenjük.
Úgy hiszem, ennyi elég a szentimentális picsogásból.

See y'all next time!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal