Szerző Téma: SA:MP - Urban FreeRunners - Deadline  (Megtekintve 975 alkalommal)

Nem elérhető Attila

  • 5079
    • Profil megtekintése
SA:MP - Urban FreeRunners - Deadline
« Dátum: 2017. január 01. - 22:02:02 »
+4 Show voters
Yo!
Kijött az új videónk!
Eredetileg az év utolsó napjára akartam időzíteni, de technikai hibák csúsztak a számításomba, ezért el kellett napolni egy picit.
Köszönöm szépen Chezznek, hogy elkészítette és feltöltötte a videót az UFR csatornára! <3Urban FreeRunners - Deadline

Nem elérhető Attila

  • 5079
    • Profil megtekintése
SA:MP - Urban FreeRunners - Deadline
« Válasz #1 Dátum: 2017. január 09. - 10:17:53 »
+2 Show voters
Review:
 
0:13 - 0:18 - Brooklyn - Hosszú leap, talán az egyik legnehezebb, nem csak kábéra kell bemérni a nekifutási pontot, hanem azt az EGY adott pontot kell megtalálni, ahonnan jól boostol az elrugaszkodás pillanatában. Technikailag nem nehéz, csak a helyes pont belövése az időigényes.
0:18 - 0:25 - Assd - Ritka airjump2bakbump2leap spotok egyike, az airjump része nem nehéz, a másik player helyezkedésén múlik, hogy stuckolni vagy tovább bumpolni fogsz-e.
0:25 - 0:29 - Cold - Vagy az van, hogy ezt a régi gapet mindenki ismerte de nem vette fel, vagy már volt videóban. Nem tudom eldönteni, párperces spot, utcagap, egész szép.
0:29 - 0:34 - Drake - Nem szeretem az ilyen kilóméteres airtime spotokat, a földbumphoz szükséges 28 FPS-re limitálásan kívül maximum annyi tennivaló akad, hogy pontosan a fal tövébe ugorj. Nem tartom nehéznek.
0:39 - 0:40 - Chezz - Elegáns boost, azt hiszem van gyakorlati haszna is, talán arról a kis tetőről tovább lehet menni az egyik épületre. Nem biztos.
0:40 - 0:43 - Twister - Ezt a boostot még én találtam neki, nem nehéz dolog, viszont így ki lehet lőni még egy billboardot a listáról.
0:43 - 0:48 - Assd - A régijó négylábú villanyoszlop, máskor is használtunk már ilyet, realstrafe2stuck2leap, jókor kell elengedni a strafejumpot a falról és onnantól nincs benne nehézség.
0:48 - 0:52 - Drake - Ilyen spotot hogy lehet megtalálni? :D Eszembe sem jut a kilóméteres magasságok közt keresni, de a lényeg a lényeg, szeretem a gyors skines helybenpörgős speedgain spotokat, technikás dolgok.
0:52 - 0:57 - Cold - A méltatlanul ritkán használt jumpless spotok közül az egyik legjobb, tetszett a stuck a csövön.
0:57 - 1:01 - Attila - Egyszerű sidebump, talán adható a gyors skin nélkül is, de így sokkal hamarabb megvolt.
1:01 - 1:08 - Legend - Chilliad környékén sosem kerestem még, fasza kis stuckstrafe, a földbump nagyon bouncy, le van vágva a felvétel, de azután a kerítés után egy szép hosszú slide jön lefelé a hegy oldalán. Tetszett, szép kombó!
1:08 - 1:13 - Cold - Bumpoltam már autókról, de packerről még nem, ezt a spotot 2011 körül még gapként adtam be, jó látni highbump formában is!
1:13 - 1:20 - Assd - Szép hosszú airjump, csak nem értettem, hogy miért nem egyből a szélére ugrott Assd, díszítő elemnek szép volt az a step az airjump előtt, csak felesleges. Attól még nagyon tetszett!
1:20 - 1:25 - Drake - Azt a rombológolyót sem vettem volna észre soha, kis egyszerű földbump, 28 FPS. Pár próbából tuti beadja.
1:25 - 1:32 - Matrix - Nagyon régi spot, gyors real strafe, nem várt a beakadásnál egy tized másodperccel sem többet a kelleténél.
1:32 - 1:39 - Trueman - Talán duelre adta ezt valaki, csak videóba még nem került be, szép kombó, én sajnos sosem tudtam kompletten felvenni, mert a régi gépemnél az FPS gondok miatt nem tudtam ekkorát wallrunolni. Egyszerű és látványos.
1:39 - 1:48 - Cold - A spot, ahol egy tripla airjump volt a cél és született belőle 30 változat, minimum. Mint minden változata, ez is szép végigvezetése a piros csöveknek.
1:48 - 1:52 - Drake - Minimalista slowstep, azt hiszem azokat a cserepes virágokat a földről nem is lehet megfogni, ezért jó döntés volt esésből kapaszkodni rá. (Bár nem tudom, lehet keverem egy másik, hasonló textúrájú virággal)
1:52 - 1:58 - Assd - Zolaa ugyanezt a táblát mentőről bumpolta meg, jó airjumpként is látni, hogy a faszomba lehet ilyen hosszút ugrani előre a levegőben, még mindig nem tudom, pedig én fedeztem fel ezt a szaros technikát. :D
1:58 - 2:03 - Wolverinz - Én adtam a spotot, tévesen, bumpol a perem, csak akkor az airtime, hogy elesik a karakter a lámpára érkezve, ezért nem lehet szép bump2lampjumpot adni belőle, maradtunk ennél a barátibb megoldásnál. 
2:03 - 2:08 - Ben - Ez a Las Venturasi gyártelep bővelkedik spotokban, szeretem az ilyen bumpokat, ahol az elugrás után függőlegesen, a fal vezetésében csúszol felfelé, nincs ív, csak az emelkedés.
2:08 - 2:13 - Drake - Laza, a perem nem átugorható teljes egészében, bele kellett lépni, szép, hogy egy fél lépésnyi helyből ilyen hosszú gapet tudott ugrani, és a végére beszúrt egy airjumpot is. Nem könnyűkategória.
2:13 - 2:19 - Assd - Ez a spot azt hiszem lett adva már beugrós gapként Assdtól, valamilyen airjumpként is, valakitől, trilógiává növelni ezzel a bumppal szép befejezés. Hagyjunk is neki békén.
2:19 - 2:23 - Cold - Nekem ez a gap nem tűnt nehéznek.
2:23 - 2:26 - Brooklyn - Én spotom volt, eredetileg Twisternek akartam odaadni, de ő lepasszolta Brooklynhoz. Szép stuckstrafe!
2:26 - 2:29 - Drake - Egyszerű 28 FPS földbump.
2:29 - 2:34 - Cold - Stílusos, highbump után a textúrahibának köszönhető kis válaszfalt átmászva a bugos erkélyen való átzuhanás a kedvencem. :D
2:34 - 2:43 - Assd - Legendé mellett a második kombó a videóban, majdnem hasonló tematika, csak itt a stuckstrafe helyett valamivel egyszerűbb stuckboosttal indít, tetszik.
2:43 - 2:46 - Chezz - Okosan kihasznált villanyoszlop, leginkább így szeretem az airjumpot és földbumpot, ha egymás után van, mint egy vonzat.
2:46 - 2:52 - Herby - Az örök legenda, körülbeül 3-4 éve nem küldött már nekem spotot, az akkori rarból még féltve őrzött maradékokat suvasztom bele az új klánvideókba, mert létjogosultsága van hozzá! Gengszter befejezés, amikor a spot elvégzése után a karakter a lihegő animot veszi fel, tüzes spotoknál kb ugyanezzel ér fel az, hogy kialszik róla a láng.
2:52 - 2:57 - Assd - Laza spot, jó setting, ha lenne türelmem az ilyesmikhez, akkor megpróbálnám az airjump2bakbump2földbump2leap variációt.
2:57 - 3:02 - Cold - Kicsit balra vágó highbump, aztán az afféle real strafe, ahol be sem kell akadnod az irányváltáshoz.
Jó spot ez nagyon, külön bigup a real strafe miatt, jó időzítés kell hozzá!
3:02 - 3:07 - Drake - Ennek a spotnak láttam már sok válfaját, de ezt, az egyik egyszerűbb fajtát még nem raktuk videóba
senkitől.
3:07 - 3:11 - Saiid - Szép magas boost, arról a tetőről még lehet tovább menni, el lehet érni az épület csúcsáig egy
wallrun után, Chezz hívta fel rá a figyelmem, hogy ott befigyelhető a boost.
3:11 - 3:14 - Twister - Usual highbump, pár próbás.
3:14 - 3:18 - Assd - Én szívem szerint ezt akartam openernek, nincsen benne különösebb nehézség, csak egyszerűen annyira
praktikusan van elhelyezve az a lámpaoszlop, hogy kívánja az airjumpot, elégedettséget érzek mindig, ha ezt a spotot
megnézem. :D
3:18 - 3:22 - Drake - Nagy sebességgel vett longbump, nem vettem még észre soha, dísz spot, elég jól kihasználva. Két
ugyanazon object a bump kezdete és végzete, tetszik!
3:22 - 3:28 - Cold - Kilóméteres bump ugyan, de együtt találtuk és ezt az óriási airtimeos szépséghibát szerintem
felülírja, hogy milyen szűk az érkezési pont. Próbáltam én is, elég nehéznek mondanám, szép k3ivitelezés Coldtól.
3:28 - 3:33 - Attila - Én ezzel szívtam annyit, pedig teljesen egyszerűnek tűnik. Beadtam más variációkban is, de nekem egy tisztességes airjump kellett.
3:33 - 3:38 - Matrix - Truemantől ismerjük ezt a spotot, mikor Matrix küldte, meglepődtem, nem számoltam erre. Kellemes, tetszik ez.
3:38 - 3:43 - Cold - Régen spekuláltunk róla, hogy vajon mennyire poss földetérés nélkül áthúzni minden kerítésen/kerítés fölött, de én nem próbálkoztam, Cold pedig ide jutott. Nekem tetszett!
3:43 - 3:48 - Assd - Kézenfekvő és öreg wallrun, ahogy említettem, FPS gondok miatt nem tudtam soha felvenni.
3:48 - 3:52 - Drake - Egyszerű, viszont a kamera fixen hagyása kicsit belezavar az összképbe, nem egészen látni mi történik, noha tudom, hogy ez egy szimpla airjump.
3:52 - 3:55 - Legend - A ritkán alkalmazott dropbump, csak adott helyeken működik, megspékelve ezzel a földbumppal a végén nagyon jó kombónak számít.
3:55 - 4:00 - Chezz - Hosszú jumpless airtime, tökéletes stuck, az ugrástáv is jól kimért, egy ugrásból meg lett fogva a perem. Szép és kompakt!
4:00 - 4:04 - Attila - Speedstep to slowstep kombináció, nem nehéz, de egyedi.
4:04 - 4:09 - Drake - Nagyon szép mély slowstep airjump, nem is tudok többet mondani, a mélység elárulja az egészet, jól jön ki a lépéskör is, pont a fallal szemmagasságba kerüléskor nyílik meg az ugrás alkalma és kész, meg is van.
4:09 - 4:14 - Assd - Hosszú táv, nagy airjump. Azért tetszik ez a spot leginkább, mert szépen átível a raktér fölött, alulnézetből sokkal királyabb látvány lehet látni ezt a spotot.
4:14 - 4:21 - Cold - Finishernek akartam tenni, mert azért nem akármilyen messze futott ki a szabad térbe, onnan az a kickback, gyönyörű ívben érkezik rá a pallóra, tovább szépíti és emeli ezt a spotot, hogy még egy stuck is belefért. Kurvajó, csak már láttunk tüzes dolgot ezelőtt is.
4:21 - 4:26 - Legend - A hezitálás végére oda jutottam, hogy Legend kapja a finishert, mert ez a két fal közül előre katapultálós boost számomra is új, pedig láttam már sok szart. Cold prefinishere szebb és technikásabb, de ez viszont valami teljesen új.
« Utoljára szerkesztve: 2017. január 09. - 11:09:23 írta Attila »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal