https://www.youtube.com/watch?v=gN-Q6kRv0jQNa csiribicsá!
Itt a triász harmadik tagja.
Egészen rövid időn belül gyártott egy trilógiát az oao fiú, nagyon érzi a flowt, kurvajó dolgokat sütött ki!
Let's see!
|| 0:02 - 0:07 ||
Low FPS, közepes C-jump egy longbumppal megspékelve.
Maga a spot nem új, de ez a kivitelezés igen!
Még én csináltam itt valami airjumpos vagy duplabumpos témát régebben, csak én nem arról a falról, ahonnan oao.
Én az eggyel lentebb lévő, összetörhető, fából ácsolt objecten toltam valami kombót.
Ez egyszerűbb és lendületesebb, szép spot!
|| 0:08 - 0:13 ||
Ez a jó kis repetitív, önismétlő SF terület. De gyűlölöm...
Gondolom van így vele más is, éppen ezért jó látni, ha valaki hoz itt valami újat.
Jump2speedstep2speestep2airjump2groundbump2climb.
Jó rövid runupról lett indítva, mégis benne van a haladás, tök lineáris, ahogy utazik előre, úgy utazik lefelé is.
|| 0:14 - 0:22 ||
Itt nincsen C-jump, ez sima 8step leap, ehhez biztos, hogy mértani pontossággal kell kiszámolni a runupot és a szöget is jól kell belőni.
Nem próbáltam még, de nem gondolom könnyűnek, hiszen ez a spot még nem szerepelt videóban az UFR-en belül.
Hab a tortára, hogy a végére még odadobott egy nagyon flegma földbumpot arra a rozsdás kerítésre.
Magában ez új spot lett volna, de így fel lett tuningolva egy kicsit, hogy még nagyobb hatást érjen el.
|| 0:22 - 0:28 ||
Ősöreg longbump, de mint korábban is írtam, mindent be kell adni.
Ennél csinált már itt meredekebb ugrást is (az első spotdump openerje, a cjump2duplabump).
Nincs mit mondani erről, kiszámolsz egy lépést, beállítod az FPS-t és több munka nem nagyon van vele.
|| 0:28 - 0:34 ||
Ez is egy jól bevett classic combo format, highbump2groundbump.
Egész utcán átívelős, kis minimalista spot.
Nem akarja megváltani a világot, csupán egy utcát kér belőle.
Szeretem, amikor egy spot egy oszlopon/szűk, mozgásszegény helyen végződik.
Jó kis véglegességet ad neki. Az az "innen nincs hova" feeling.
|| 0:34 - 0:40 ||
Experimental téma, anno a deagle és a 360 mindig a tűzzel együtt valósult meg. Ennek Assd volt a nagy mestere, neki volt meg az a perverz kreativitása, hogy ilyesmiket keressen és adjon be.
Aztán mikor jött a deagleboost tech, akkor kezdett körvonalazódni, hogy tűz nélkül is lehet itt irányváltásokat csinálni.
Ehhez most tegyük hozzá a gránátot, amivel oao kiváltotta az ugrást.
Nagyon jó utcajump, megfűszerezve egy 360-nal. Kreatív!
Hiába nem vagyok híve a gránátnak, erre rányomom a "nekem tetszik" plecsnit.
|| 0:40 - 0:46 ||
Magasságleküzdős mozzanat.
Erre igazából nem lehet rosszat mondani, de sok jót sem.
Egyszerű, időkitöltő spot.
|| 0:46 - 0:54 ||
Ez már azért másabb.
Cold csinálgat ilyesmi spotokat, aztán vagy oao jegyzetelt tőle, vagy fordítva.
Nekifut, hosszú dashrun, aztán c-jump, nagyon jó, eddig nem poss billboard gapet látunk!
A billboard gap mindig extra style point, egyszerűen jó őket megművelni.
Ráadásul nem is sketchy, bőven belandolta.
Aztán jön a non plus ultra, a bb2bbgap, ráadásul utcagap.
Ez biztos, hogy nem öt perces feladványt volt, ez egy nagyon szép chain, maxi respect ezért!
|| 0:54 - 1:00 ||
Szép záróspot, van is hozzá mondandóm.
Ez a spot nagyon régről még megvan nekem, az UFR szerveren is van ide egy strafebump, de nem arra a magasságra, ahova oao ment.
Nyilván, mert gránát nélkül azt a magasságot nem lehet megbumpolni.
A legjobb, amit ebből a spotból kihozhatsz gránát nélkül, az az eggyel lentebbi szint, azt már adtuk átugrósban, van, aki kapaszkodásban, nem is lényeg, meg lett már csinálva.
A Vice City érát idézi ez a spot, hasonlóan működött ott a highbump, mint a SA-ban, nyilván, mert mindkettő a Renderware engine-en fut, utóbbi azért tovább lett fejlesztve, hogy lehessen mászni is.
De a Vice City-ben nem lehetett kapaszkodni. Ott a highbumpokra gránáttal segítettek rá, hogyha igazán nagy magasságokat akartak elérni.
Nem tudom, hogy mennyire tudatos, de ez nagyon arra hajaz!
Én csak örülök, hogy össze lett kombinálva a bump és a grenade!
---
Az elsőként (kronológiailag legutóbb) posztolt videóhoz nyilván nem fog felérni ez sem. Ez még az ismerkedős fázis volt oao-nál a technikákkal.
Viszont már ez is olyan heavy-hitting arányban lett megszórva, hogy láttunk benne az egyszerű, nagyon basic dologtól a fejvakarós kreatívig mindent.
Ilyen videókat szeretnék egyébként látni, ahol nem a legnehezebb, hónapokig bruteforce-olt spotok jönnek futószalagon, hanem valami egyedi megközelítést adnak és mernek hozzányúlni régebbi technikákhoz, amiket az új meta már figyelmen kívül hagy.
Remélem, hogy ezzel a trilógiával nem lett vége a pk-nak, várunk vissza!