Szerző Téma: oao - Spotdump vol. 2  (Megtekintve 22 alkalommal)

Nem elérhető Attila

  • 5079
    • Profil megtekintése
oao - Spotdump vol. 2
« Dátum: 2025. augusztus 19. - 17:23:42 »
0 Show voters
https://www.youtube.com/watch?v=7I6CibEkswo

Ismét egy oao spotdump, ismét egypercnyi őrület.
Az első videónál már bemutattam a srácot, egy éve sincs, hogy hozzánkcsapódott és nagyon hamar felkapta a fonalat.

|| 0:05 - 0:15 ||

Real strafe-ből indít jobbra, ez az épület nagyon vicces dolgokat tud kiadni idefent, nagyon gyors lépésekben skippeli ezeket a gerendákat, viccesen néz ki az egész mozdulatsor. Aztán mászik egyet a legmagasabb pont felé és onnan dob egy földbumpot a lentebb lévő kis épületre.
Tudom, hogy a kombó második felével sok volt a bajlódás, beszéltünk erről oao-val, de úgy látszik megoldotta.
Azt hiszem értem, hogy mi volt a megfejtés.
Hogyha közvetlenül a legmagasabb pontról ugrik el, akkor akkorára nő  a magasságkülönbség a groundbump és az elugrás között, hogy a karakter hasra esett volna és soha nem adta volna meg a bumpot neki.
Viszont, ahogy látom, kicsit lelépett a tetőről és a levegőből ugrott a groundbumphoz, így még nem vágta magát hasra a karakter.  Ilyen pici, nüansznyi különbségek is sokat tudnak számítani. Meg is lett a bump, ezzel a kombót befejezte.

|| 0:15 - 0:21 ||

Ez a San Fierroi temető jó hely, láttunk már néhány variációit innen fentről, de ezt még nem!
A jump után úgy érkezik a kék falra, hogy csinál egy speedstepet, egy nagyon kevés hely marad a második jump előtt, még pont tud egy új lendületet venni, aztán indítja is az airjumpot a fára.
Az egész kombónak megvan ez a dinamikus, lendületes vibe-ja, nagyon gyorsan és erőteljesen történik az egész!
Tűpontos!

|| 0:21 - 0:28 ||

Ez a spot!
Erről volt egy kisebb diskurzus, hogy vajon lehetséges-e átugrani a kerítésről a Rock Motel táblára, de sajnos nem.
oao így kihozta belőle a legjobbat, amit tudott.
Ráugrott a kerítésre, onnan csinált egy stuckboostot, a Rock Motel tábla felé vette az irányt, amit láthatóan meg is érintett, mivel az esés átváltott függőleges zuhanásba utána.
Ide pedig pont ez kellett, mivel így sikeresen be tudott stuckolni az eggyel lentebb lévő tető szélére, hogy onnan behúzza a kerítésen való átmászást.
Ebben a koncepcióban ebből a spotból ennél többet nem lehetett kidolgozni. A lehetőségeihez képest kihozta a maximumot.

|| 0:29 - 0:36 ||

A bumpoló napozóágyak!
Thanks, Rockstar, sok jó spot született már ezekből!
Ez a highbump a fára már régebbről ismeretes volt, viszont oao kicsit újított rajta.
A lehető legnagyobb bumpot adta, régen kapaszkodásba érkeztünk a fára, viszont ő most a tetejéig ugratott, ott felengedte a sprintet, csinált egy slowstepet, ami a fáról való zuhanás végére pont úgy fejeződött be, hogy a karakter mozgása semleges állapotba állt, mire földet ért.
Így lehetősége volt egy rapid előreugrásra, jó nagy lendülettel.
Rooftop landed!

|| 0:37 - 0:41 ||

Unexpected sidebump. Azt hittem, hogy előre fog bumpolni, de az utolsó pillanatban tweakelt egy nagyot jobbra.
Viszont ezután nem tudom, hogy mi történt. A fa lombja belezavar a képbe, nem látom, hogy mi idézi elő a mászó animációt a tetőn.
Valahol az épület textúráján meg kellett akadnia, valami minimális stucknak történnie kell, vagy valaminek lennie kell, amiről egy groundbumphoz hasonlító dolog történt.

|| 0:42 - 0:53 ||

Evidens és praktikus airjump, nem először látjuk, viszont pont azok közé a spotok közé tartozik, amit minden alkalommal szívesen néz meg az ember.
A végére még feldobta annyival, hogy a mászás után stuckol egyet a kis kiálló előtető sarkán, és dob balra átlósan egy stuckjumpot.
Könnyű, light záróspot.

---

Ez a videó inkább a vanilla techeket mutatta meg.
oao ügyesen használja a repertoárt, az elsőként beposztolt videóban azért ennél meredekebb vadulások vannak, ez a spotdump egy picit könnyebb, lazább hangvételű, felfedezős, holott mégsem teljesen basic dolgokkal játszik benne.


 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal