Szerző Téma: Legend - Obsession  (Megtekintve 89 alkalommal)

Nem elérhető Attila

  • 5079
    • Profil megtekintése
Legend - Obsession
« Dátum: 2020. Március 24. - 23:39:14 »
0
https://www.youtube.com/watch?v=nK6ZPUIdEO8

---PART 1---
0:07 - 0:25 || Szeretem ezeket a hajókéményeket, többlöketű wallrunok,
amik megkövetelik az extrém magas FPS-t (főleg, hogyha két ugrásból
akarod megoldani), aztán ott van rögtön egy dupla airjump, ez
mindenféle felfogásban meredek. Talán a legkomplexebb opener, amit
eddig láttam, összevegyítve egy magas és egy alacsony FPS igényű
technika, ráadásul mindkettő duplázva, szép!

0:26 - 0:32 || Realstrafe to 8x skip, stílusos skillshow, SF temetőnél
a kis fejköveken lehet még ilyen jót összehozni.

0:32 - 0:38 || Highbump2stuckboost, fasza dinamikus kombó, a
TransFender (haha, csak most esik le, hogy ez egy szójáték az
átalakításra a transgender szó miatt), szóval a TransFender táblának
való ütközés éppen olyan halványan löki el balra a karaktert, hogy
stuck legyen a speedstepből, kizárja az airjumpot és megnyitja a
stuckboost lehetőségét, amit jól ki is használt Legend, király spot!

0:38 - 0:54 || Ismert feljutási metódus, szép kivitelezés, a wallrun
tényleg picit küszködős, meg kell találni azt az irányt, ahonnan
felfelé visz és nem töri meg az ugrást.

0:54 - 0:59 || Szép highbump2prec, hogy nem vettük ezt még észre, hát
kiüti a szemem, ordít, hogy poss.

0:59 - 1:14 || Szia Golden Gate Bridge! Örök klasszikus!

1:14 - 1:21 || Smooth wallrun, jó szöget kell belőni, különben vagy
nem kapja el, vagy stuckban dob fel rá, ami nem olyan átütő erejű,
mint ez a perfect landing.

1:21 - 1:26 || Szép backbump, épphogy fogható, keskeny peremre való
felmászással.

1:26 - 1:35 || Ismerjük az ezen típusú fák wallrunolási lehetőségét,
de utána az a kis földbump az, ami nehézséget okoz a felvétel
tökéletesítésében.

1:35 - 1:42 || Stuckboost2földbump, ötletes, nagyon ritkán nézelődök
az Area51 belső területén, nekem valamiért csak az interior hatás jut
eszembe róla, ahol nem lehet sprintelni, ezért nem is próbálkozok
vele, örülök, hogy valaki más igen.

1:42 - 1:47 || Ez komoly! Dropbump! Még jó, hogy a korlát előtt van
egy halovány, vékony perem, ami miatt lehetőség nyílik ezekre a
visszadob-odahúz spotokra. Ha egybe lett volna hegesztve a fal és a
korlát textúrája, akkor ilyen 1000-ből 1 alkalom, hogy zuhanás közben
megkapaszkodjon rajta. Nice catch.

1:47 - 1:54 || Ezt visszatekertem párszor, már nagyjából megszokom
tőled ezeket a döntött villanyoszlopos, ferde ívű wallrunokat, de te
még ezt is megcicomáztad, nem tudtam, hogy az a kis plakát külön
textúrával rendelkezik és stuckolni lehet a szélén, ez egy nagyon
eredeti spot, tetszik!

1:54 - 2:00 || Roncsautóbump, ezek köztudottan híresek a hátradobás
közbeni bumpolásukról, új spot, pont annyi van lecsapva az előtetőből,
hogy szükségessé tegye ezt a mechanizmust. Király megoldás!

2:00 - 2:05 || Elmebeteg, pontosan úgy kell belőni a realstrafe-et,
hogy a bódé bal szélére érkezzen aztán továbblökjön. Az érkezés nem
messze a bódé jobb szélétől valósul meg és ott történik egy blokkolás,
előjön a földbump, ami miatt a legközelebb lévő fogható tárgyra mászik
fel. Azt hihetnénk, hogy egy ez oldalirányú longbump miatt fogta meg a
jobb sarkot, de nem, ez itt a földbump eredménye.

2:05 - 2:15 || Ezt talán én egylöketből adtam, viszont akkor túldobott
az alapmagasságon és sokszor lesétáltam róla. Itt a második,
ferdelöketű wallrun miatt kapaszkodik és szépen megáll odafent,
teljesen jó megoldás!

2:15 - 2:19 || Szép backbump! Ez még egy kiforratlan technika, ami a
ti kezetek alatt formálódik.

2:19 - 2:23 || Filler spot, kell pár másodperc nyugalom.

2:23 - 2:36 || Méltatlanul keveset használjuk a tűz adta
lehetőségeket, van egy kis flashbackem a skatepark melletti, hasonlóan
szintezős spotról, viszont itt nagyon jól jön össze, hogy totál
megváltozik a fizika, ha égő állapotban a víz alá kerülünk, víz alól
wallrunolni és kapaszkodásba érkezni? Szememben indokolt, hogy ez a
part1 finishere.

---PART 2---

2:40 - 2:58 || Ez az, amit mindenki látott, de senki sem törődött
vele.

2:58 - 3:06 || Dash2stuck21802prec. Minimalista cucc.

3:07 - 3:13 || Sidebump2slide2leap, nagyon szép kombó, sosem jutott
volna eszembe, hogy a forgószékről bumpoljak, tetszik!

3:13 - 3:20 || Dropbump2groundbump2leap. Itt vártam azt, hogy az
átmászás után még a levegőből elugrasz az utolsóra, mint korona a
kombó végére, de gondolom a sarokpontra való kapaszkodás miatt nem át,
hanem felmászott a karakter, pedig Hausparktól tudjuk, hogy ezek
végigugorhatóak, egyenként, mászászról mászásra, levegőből levegőbe.
Ezt most nem engedte a mechanika, de ettől eltekintve még így is
nagyon szép.

3:20 - 3:25 || Itt én is próbálkoztam ugyanezzel a mozdulatsorral,
wallrun, át a wigwam másik oldalára és az aljából stuckboost előre,
csak sosem találtam rá megfelelő spotot. Úgy néz ki, hogy te igen,
ügyes.

3:25 - 3:35 || Burrito kerítésbump, nem túl gyakran használt tech,
örülök, hogy lett belőle valami, a végén a real strafe evidens, nem
lett volna szabad kihagyni.

3:35 - 3:40 || Azt hittem, hogy highbump2fa2airjump2groundbump2leap
lesz. Nagyobb lett a bump, így két középső elemet kiejtettél, így is jó.

3:40 - 3:43 || Ez a tipikus, itt-kellett-valamit-csinálni spot.
Faszfej bump ez, ismerem jól.

3:43 - 3:49 || Egy újabb szép dropbump2groundbump kombó, azt hiszem az
érkezési pontnál eredetileg is hiányzik a kerítés, szóval nem igényelt
semmiféle előkészületet, szép.

3:49 - 3:55 || Van az az eset, amikor díszíteni akarsz, de
feleslegesen megbonyolítod magadnak a spotot. Oké, hogy be lett fűzve
egy tweakelt airjump az elejére, de anélkül is működött volna.
Egyszeres speedstep airjump is jó, sima longbump is jó, ez is jó, így,
ahogy van.

3:56 - 4:09 || Gyönyörű többlöketű wallrun, én LV sivatagban adtam
ilyet, hasonló objekten. Mire nem képes magától a karakter, erre talán
még stunter sem ugrat fel! :D

4:10 - 4:14 || Ez ebben a változatban talán nem old. Nem tudom, én
adtam ehhez hasonlót. Nagyon jó spot, alacsony a belvilág, ezért
ugrásra nincs lehetőség, egyedül a jumpless opció érvényes itt.

4:17 - 4:22 || A furcsa mechanika, amikor két karakter képes egymást
bitang módon megboostolni a levegőből. Ez is ilyen 500/1, ha sikerül.
Ne alapozzunk erre. (Rocky, ha olvasod, ez neked szól. :D )

4:22 - 4:51 || Szépen bemutatott miniszakasz.

4:51 - 4:56 || Még egy dropbump2groundbump, kezdem azt hinni, hogy
ebből rendszert akarsz csinálni. Elég limitált számú dropbumpunk van,
ne edd meg mindet a többiek elől plz! :D (csak viccelek)

4:56 - 5:03 || Na ezeket szeretem én látni!
Dashdrop2slowstep2groundbump! Gyönyörű kombó! Ezt én sem tudnám
szebben beadni!

5:03 - 5:08 || Gyönyörű stuckstrafe2groundbump2leap kombó, ez is erre
lett kitalálva!

5:08 - 5:15 || Értem én a csíziót, sima wallrunt nem enged, kell egy
félbump, amikor nekiugrasz a bumpoló felületnek és abból kapod a
lendületet, így összeszorzódik a wallrun és a highbump függőleges
utazása, emiatt képes a karakter egylöketből felutazni a torony
tetejéig. Elmebeteg.

5:16 - 5:21 || Mivel ennél nagyobbat már nem lehet dropbumpolni, a
szemben lévő billboard offos, így jobbhíján megmaradt az a kis
leereszték a járda fölött. Amit tudtál, megtettél.

5:21 - 5:28 || Szép, nagyon szép, Assd csinált ilyet SF-ben az egyik
hajón, mászás, cancel, irányváltós bump. Van szemed hozzá!

5:28 - 5:36 || Sokat kísérleteztem már ezzel, hogy realstrafeből
hátrafelé lőjön ki a karakter, tudtam, hogy létezik ilyen technika és
tudom is, hogy hogy kell, de nem hasznosítottam még. Fasza
kivitelezés, megújítottál egy régi kombót.

5:38 - 5:56 || Fogjatok kezet Chezzel, szép finisher, méltó zárás.
Triple airjump for life!
« Utoljára szerkesztve: 2020. Március 25. - 05:15:27 írta Attila »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2020, SimplePortal