Szerző Téma: chezz x fxck - bxzdmxg  (Megtekintve 903 alkalommal)

Nem elérhető Attila

  • 5079
    • Profil megtekintése
chezz x fxck - bxzdmxg
« Dátum: 2020. március 24. - 21:41:13 »
0 Show voters
https://www.youtube.com/watch?v=PxRWZY-AtN8

0:09 - 0:16 || Fxck || Régi spot, azt a tengeralattjárót sokan
megnéztük már, biztos lehetne még kihozni belőle valamit, de eddig ez
a legkézenfekvőbb megoldás. Jó airjump.

0:16 - 0:21 || Chezz || Ezt láttam már valahol, szeretem az ilyen
wallrunokat, ahol utána megdob/megbumpol. Pont jól lett elhelyezve a
kis bódé, kellő távolságra van.

0:21 - 0:25 || Fxck || Sima földbump. Not much to say.

0:25 - 0:31 || Chezz || Herby adott ilyet legelőször Dillimore-ban,
hogy földbump után airjumpolt. Ez a belső gang jó hely, ez is egy a
sok lehetséges, beteg szar közül. Tetszett!

0:31 - 0:37 || Wallslide, nem túl magas, de működik.

0:37 - 0:41 || Fxck || Belépő szintű airjump.

0:42 - 0:47 || Chezz || Maga a nekifutás zavaros már, kurvanehéz
glideolni, azaz levegőben facinget változtatni, megvan annak is a maga
trükkje. Utána tweekelt airjump, a földetésérnél pedig egy újabb
glide, hogy az airjumpra már a fával szembefordulva érkezzen meg a
karakter. Technikás és kurvaszép!

0:48 - 0:53 || Fxck || Casual airjump, nincs itt semmi látnivaló.

0:54 - 1:02 || Ennél az épületnél a gitárról fel lehet jutni egy
darabig, talán ez a wallslide eljuttat a legmagasabb tetőig, nem
tudom, meg kell nézni.

1:02 - 1:16 || Chezz || Még Spyker hozott ilyet a Legelső vidiben, jók
ezek a sivatagi szikla wallrunok, ezeknél kéne szétnézni, biztos
nyílnak meg új magaslatok.

1:17 - 1:25 || Attila || Ez a lila tető elég furán viselkedik, mintha
lenne egy láthatatlan válaszvonal a kupola közepén, aminél nem tudsz
feljebb menni, ha simán wallrunolsz, akkor is max addig enged fel, de
így, hogy adott utána egy bumpot, elérhető a felsőbb emelete is.

1:25 - 1:31 || Fxck || Szép duplabump, ez nagyon tetszett, főleg, hogy
a második, a földbump már a vízben történt. Ez a medence alapból is
olyan sekély, hogy még nem adja be benne az úszás animációját, vagy
csal a bump miatt nem váltott át úszásra?

1:32 - 1:36 || Chezz || Szép backbump, különösen tetszik, hogy a 180
fokos fordulat után feldob, és a levegőből kezdődik a bump, jól
látható, hogy nem egyszerre teljesül a feldobás és az ugrás pillanata,
van közte egy kis átmenet. Szép!

1:36 - 1:41 || Fxck || Ez a bump azt hiszem a kuka érintése nélkül is
poss, de így legyen belőle egy duplabump. High2ground2leap.

1:41 - 1:46 || Chezz || Szép dupla air, tetszik, hogy a másodiknál
nagyon szűk idő és hely áll rendelkezésre, hogy megvalósuljon az
airjump. Ettől szép, megvan a kontraszt az első és a második között,
az első szabadon fut a hosszú airtime alatt, míg a másik pont
precizen, a rendelkezésre álló idő és tér keretein belül teljesül.

1:46 - 1:50 || Fxck || Hiányolom a high2bakbumpokat, azok nagyon
dinamikus hatást tudnak kelteni, jó spot!

1:50 - 1:54 || Chezz || TUN utóhatás, jó technika ez a dash, én is
csináltam már hasonlót a lámpákon, öröm látni, hogy mi is tudunk még
másoktól meríteni olyat, amit eddig nem használtunk.

1:55 - 1:59 || Fxck || Ritkán adunk manapság prec jumpokat, ámbár
sosem nyűgöztek le, ahhoz, hogy valami kiváltsanak belőlem kellene egy
kis pluszt hordozniuk magukban. Ez így elég szürke spot.

1:59 - 2:02 || Chezz || Szép függőleges slide, tetszett!

2:02 - 2:08 || Fxck || Na ezt a gapet szerintem sosem adtam még be,
nyilván azért, mert nekem ez már kilóméteresnek számít. Viszont így
nincs viszonyítási alapom arról, hogy mennyire számít nehéznek.
Viszont utcagap, az mindenképp jó!

2:08 - 2:13 || Chezz || Kis sablonos airjump, értelmetlen lett volna
ugrani, ezért a jumpless teljesen jó megoldás.

2:13 - 2:22 || Fxck || Van a bakoknak egy ilyen fasza tulajdonsága is,
hogy oldalirányú becsapódás után is képes előrefelé dobni, ezt itt
Fxck jól kihasználta, utána az a mini realstrafe már csak egy kis
wildin', díszítő szarság, tetszett a spot!

2:22 - 2:27 || Chezz || Nem biztos, hogy értem. Amikor lefut a
tetőről, nem úgy tűnik, mintha párhuzamost zárna be a parkoló alsó
emeletének a peremével.
Ja oké, többszöri megtekintés után látom hol van a turpisság, szép kis
optikai trükk, nagyon smooth az a pillanat, amikor a levegőben jobbra
ugrik, alig lehet észrevenni. Azt hittem, hogy oldalasan fut a
levegőben és azért tud beesni az alsó szintre. Majdnem átbasztál.. :D

2:27 - 2:33 || Fxck || Még egy standard airjump. Ritka, ha olyan
airjumpot adok, ahol rövid a nekifutás, szeretek mindig jól
rákészülni, ezért hat kicsit idegenként, hogy itt kb 1-2 lépés volt az
egész runup. Bár igaza van, felesleges többet futni a kelleténél.

2:33 - 2:38 || Chezz || Azt hiszem nem ez az egyetlen ilyen tábla ezen
a környéken. Legalább egyet még tudok, amin hasonló mód meg lehet
állni.

2:38 - 2:43 || Fxck || Azok a napozóágy highbumpok világ életükben jó
szolgálatot tettek minden jumpernek.

2:43 - 2:47 || Chezz || Szép stuckboost! Mindig jó látni, nehéz
technika, de kurvahasznos!

2:47 - 2:52 || Fxck || Jó lépés, alacsony FPS és mehet a földbumpolás.

2:52 - 2:57 || Chezz || Szép, távoli sidebump. A baj annyi, hogy hiába
lehet új, ezen a környéken rengeteg ilyen sövény-tető bumpot lehet
találni, mind ugyanúgy néz ki, nehéz őket megkülönböztetn i.

2:57 - 3:01 || Attila || Emelkedőn dash, aztán gyors irányváltás és
ugrás, itt igazán indokolt a gyors skin használata, anélkül nem
lehetséges.

3:01 - 3:05 || Fxck || Standard wallrun, bár nem szóljuk le, mindig jó
a wallrunokat látni!

3:05 - 3:10 || Chezz || Szeretem ezt a fajta longbumpot, amikor tartja
az oldalazás irányát. Tudomásom szerint a tetőnek azon elemei, amin a
highbump történt megigénylik a legalább hatvan FPS-t, ha az elméletem
jó, akkor a kombóhoz szükséges alacsony FPS-t itt csak egy ügyes,
menetközbeni váltással lehet kivitelezni, amit szerintem én észre is
vettem, mert a spot második felénél kritikusan leesik a framerate.
Szép spot!

3:10 - 3:13 || Fxck || Szép, lendületes airjump, olyan gyorsan
történt, hogy alig bírtam követni, ebben volt power bőven.

3:13 - 3:17 || Chezz || Ahh, ez a finisher, tökéletesen kimért runup
és nagyon jól elhelyezett szög kell hozzá, megcsináltam én is 2-3
alkalommal már, kellően nehéz spot, megérdemelt záróetap.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal