https://www.youtube.com/watch?v=FnbcuS82SjgPART 1
0:05 - 0:10 || Emu ||
Ez a billboard nem új find, de ez a feljutási mód igen. Szép magas és íves boost, azt hiszem a dashjump nélkül nem is működne, mert nem lenne hozzá elég lendület. A boostok terén van még potenciál, szoktunk róla álmodozni, hogy egyszer majd összebarátkoztatunk egy boostot egy C-jumppal, de az sajnos még nem jött el. Ha az a rés is megnyílna, még ennél is szebb és nagyobb dolgokat lehetne alkotni.
0:10 - 0:16 || Cold ||
A hátrafelé ugrásnak két verziója van, itt az egyik, ami egészen ötletes és gondolatébresztő. Nem tudom fejből a kínai negyedet, de talán az az erkély, ahonnan Cold indítja a speedstepjét, az ebben a minőségben nem közelíthető meg másik irányból, így egészen indokolt egy hátrafelé (mármint a facinggel ellentétesen) irányuló ugrást választani. Viszont a payoff nem volt túl nagy. Airjumpot kombóelemnek használunk legtöbbször, vagy zárótrükknek egy kapaszkodás előtt, itt most csak egy kis gapet ugrott meg vele. Üres airjump, de ezzel kár is kötekedni, hiszen a hangsúly most éppen nem az airjumpon, hanem az indításán van. Alulhasznált tech, jó kis cooperative trükk, amivel ha többet foglalkoznánk, fel lehetne fedezni olyan spotokat, amik runup hiányában el sem kezdhetőek.
0:16 - 0:20 || Emu ||
Ocean Flats és a repetitív sorházai. Én tartom, hogy a városok játszhatósági sorrendjét követve fogyott el a fantázia a fejlesztőkből a térképrendezésnél, Los Santos szövevényes és kapcsolódó, töretlenül részletes. San Fierronak vannak szebb pillanatai, de itt Ocean Flatsnél vastagon fogott a Ctrl+C Ctrl+V. Las Venturasról pedig nem akarok beszélni.
Bele lehetett az évek alatt szaladni már ezekbe a bokorról-bumpolok-tetőt-fogok-meg spotokba itt Ocean Flatsnél, kicsit nehezemre is esik felidézni, hogy melyik volt már videón és melyik nem. Valószínű mindig fogunk tudni hozni egy olyat, ami még nem volt.
Ez is olyan, viszont szép magas! Tanakodom magammal, hogy direktbe megvolt a bump2grab vagy egy kicsit rásegített-e a kapaszkodásra a lépcső melletti kis kék fallal a karakter. Nem tudom, nem elég éles a szemem, but whatever, works both ways.
0:20 - 0:28 || Cold ||
A flegma kurvaegit, te! Felejtsétek el a runupot, walkup az új meta.

Séta után jön a slowstep, pont klappol minden, viszont a kapaszkodás után voltak kételyeim, hogy fel fogja-e húzni magát az erkélyre vagy sem. Azt hittem, hogy bele fog lógni a ped a jobb oldalon lévő falba és így le fogja lökni mászás közben a karaktert a spotról, de nem.
És miért nem?
Mert hibás a collision azon az épületen. Az erkélyről be tudsz sétálni a belsejébe, át a textúrán. Így gyakorlatilag nincs semmi, amiben megakadhatna mászás közben. Így jött ez össze.
0:28 - 0:41 || Emu ||
Kis multidashjump! A középső résznél történik valami, szép hosszú az ugrás ennyire zéró runupból, a megfogás a trükkös!
Hogyha ez nem egy nagyon implicit földbump a kapaszkodás előtt, akkor valószínű a legutolsó lehetséges pixel lesz, amiből a kapaszkodás még lehetséges egy ugrásból. Kicsit megtöri a lendületet ott középen, hagy egy szusszanásnyi időt, hogy gondolkodtasson a két opción. Én utóbbira szavazok. A befejezés pedig elegáns, a tetőről leugrásnál az a dashdrop nagyon szép, stílusos elköszönés a rooftól.
+1 bónusz, Cold néz jó UFR-es módjára, guggolva az épület szélén.

0:41 - 0:48 || Cold ||
A történés első felére még nem találtam ki nevet, hogy mi lehet ez a tech. Nem speedstep, nem dashdrop, valami egészen más.
A speedstep elveszi a sprint animációt, helyette levegőt lép és még enged egy ugrást, ha jól adja ki.
A dashdrop pedig egy nagyon halványat pattint a karakteren, ami után még jöhet speed- vagy slowstep is. Vagy bump, vagy bármi. De sprintelni már ez sem enged.
Cold pedig még szaladt egy kicsit az első tető után, előre vitte a kerítésre és onnan húzta be a speedstep airjumpot.
Valaki, aki jobban tudja, mondja meg, hogy ez a tengeralattjáró volt-e már használva. Én sanszosan azt mondom, hogy igen.
Nem létezik, hogy 15 év alatt nem.
0:49 - 0:53 || Emu ||
So far a legszebb dolog!
Unexpected, classic, vanilla highbump. Sosem jutott volna eszembe ez a spot, de eddig bizonyosan másnak sem. Nem láttuk még, pedig nagyon működőképes. Annyira jó az ív, annyira jó a magasság, hogy perfekt az érkezés, nincs idétlen stuckolás és küzdés, hogy az oszlopfőn maradjon a ped, ahogy eléri a tetejét, megveti a lábát és kész is a prec.
Dinamikus, gördülékeny, szép.
0:53 - 0:59 || Cold ||
Cold is feljebb kapcsol, mutat egy deagle machinációt, észrevehetetlen, gyors flick, még a célkereszt sem jelenik meg a deagle boosthoz, megdobja, váltja a facinget és olyan jól érkezik a slowstepre, hogy az anim közben még picit bele is csíp egy stuckba, ami kellően eleget lassít az egész levegőlépésen ahhoz, hogy az üveghez pont jó függőleges időben érkezzen meg. Ott adja meg az ugrást, ahol kell.
A szög! A szöget nézzétek, én elsőre azt hittem, hogy az esés után még nagyon gyorsan szórakozott még valamit a célzással, hogy kiforduljon az üvegre. De nem, jó hegyes szögben érkezik és maga a mászás fordította a karaktert szembe a kamerával. Meglepő, wildcard spot!
0:59 - 1:04 || Emu ||
Hahah, még az előző setup. Látom a grafikából.

Időrendben is egybevág, pár éve pergettük ezeket a dash, fordulás, ugrás kombókat.
Emu nem változtatott a kameraálláson, ezért nagyon trükkösnek néz ki a groundbump, amivel a fára érkezik.
Mert az egy groundbump, többször kérdeztem mindkettejüket, hogy ez hogy van, de mondták, hogy groundbump. Nagyon úgy tűnik, mintha valami invisible objectről jönne egy longbump, de nem. Ez a kameraállás miatt ilyen csalós.
1:04 - 1:12 || Cold ||
Ez a hajó is meg lett már játszva párszor, én nem tudtam, hogy a torony is ki van munkálva részletesen, azt hittem egy tömör object az egész odafent, nem tudtam, hogy be lehet ugrani a stuckot ott, ahol Cold kezdi.
Meglepett, ezt visszatekergettem. Az első stuck alatt megigazítja magának az irányt, aztán drop és jön még egy stuck. Jók ezek a stuck utáni dropok, nem visz sem előre, sem oldalra, se hátra, csak függőlegesen lefelé. Ki volt számolva, hogy egyik stuckból a másikba így lehessen érkezni. A stuckjump a végén már nem hinném, hogy nehéz volt. Az már csak buttonmash, hogy jöjjön az ugrás belőle.
Ötletes spot, mennek az urak az ismeretlenebb terepekre, többször kellett meglepődnöm a videó alatt, mert olyanokat láttam, amikre még sosem gondoltam.
1:12 - 1:19 || Emu ||
A szépérzékem azt diktálná, hogy a highbump után az első tető kerítéséről jöjjön egy longbump a második tető falára. De a tapasztalat mondja, hogy ez nem poss. Az első tetőn a kerítés/korlát nem használható longbumpra, túl vékony az object, ha ráesel, bestuckol és azzal meg is ette a kombót. Így valami mást kellett kitalálni. Jött a highbump a billboard szélén a lámpatartóra, megmosolyogtam az FPS váltást, nagyon oldschool, be is adta neki a longbumpot! Nem is egyet, kettőt he! Triplabump!
1:19 - 1:25 || Cold ||
Coldnál van valami ezekkel a dash2c-jump/c-boost dolgokkal, nem az első ilyen megvalósítás már tőle, elég jól működik, ide nem kellett az ugrást sem kierőszakolni, sima billboard gap, ezúttal a c-boost opcióval.
1:25 - 1:30 || Emu ||
Ez az egyik kedvenc ugrásom ebből a vidiből, dashdrop, fasza airjump, kapaszkodás. Jó mélyről fogta meg, egyébként a videóban ez visszatérő elem, több spotnál is fel fog tűnni, hogy nagyon a dolgok határán mozogtak a kapaszkodások. Jó ez a híd, például ezzel sem foglalkoztam még soha. Pedig érdemes lenne, van már annyi trükkünk a tárházban, hogy valamit biztosan be lehet adni. Legyen bárhol a helyszín.
1:30 - 1:35 || Cold ||
Csak azért, hogy a toposzt erősítsem, ismét leírom. Ez is egy nagyon mélyről elkapott kapaszkodás, frusztrálóan szarnak tűnik.
A 15. évfordulós vidinkben volt Emutól egy spot Los Santosban a Jefferson környékén, ahol nagyon hasonló volt a longbump felállása. Ugyanígy lépcső, mellette ferde fal. Emu mondta, hogy az bármennyire is tűnt evidensnek, nem volt olyan egyszerű longbump, mint amilyennek hinnéd.
A hasonlóság egyből feltűnt eközött és aközött. Well played.
1:35 - 1:42 || Emu ||
Aha, erről beszéltem az előbb. Mármint erről a helyről, nem erről a variációról. Itt Emu a földbumpot választotta, az erősebb történetet meg lehet nézni a Dedicationben, ez a verzió meg ha már fel volt véve, akkor el kell használni valahova. Kevésbé tűnik hajtépősnek, mint azok, amikre reflektálunk ezzel a hellyel.
1:42 - 1:45 || Cold ||
Kis atomvillanás spot, 3 másodperc és már itt sincs. Ennek megfelelően a bump is gyorsan történt, a fegyver itt csak díszelem, ez nem deaglebump volt, sima, nagyon szerencsés highbump, ami gondolkodás nélkül felrepítette az object tetejére.
Jók ezek a bumpok, ez a lépcsőn felmenés, mellette fallal mindig működik. Igaz, kevés helyed van, ahonnan adja a bumpot, de el lehet találni. A titok, hogy egyenesen kell futni, nem szabad csúszni sem jobbra, sem balra a runup közben, mert akkor misselni fogod. Vagy túl alacsonyra kerülsz ahhoz, hogy összejöjjön a bump, vagy túl magasra, és átfutsz rajta.
1:46 - 1:51 || Emu ||
Ahh! Ez a fasz spot! Vagyis.. nem ez, hanem.. mindegy, nem spoilerezek!
Tetszik ez a longbump, classic 8step gap, nagyon kis hely a longbumpra, szolid érkezés. Nem kell túlmagyaráznom semmit, ez így volt szép.
A túlmagyarázás majd később, visszatérünk ehhez a helyhez még.
1:52 - 1:57 || Cold ||
Ez is nagy kedvencem, a dash után jön valami elegánsan hanyag és hanyagul elegáns dolog, az a boost.. kihagyja az ugrási animációt és csak siklik. Nem volt kívánalmam, hogy a tetőre érkezzen meg ebből a boostból, ez így a szép, hogy az ajtó melletti kis kerítésre stuckol és onnan mászik fel. Stílusosabb, nekem ez így jobban bejött.
1:57 - 2:03 || Emu ||
Csontváz a szekrényből. Nekem elsőre nem tűnt fel az eredeti elképzelés, ez a hatalmas boost elhitette velem, hogy ez így volt célirányos, szép utcagapet repült. Aztán a watchtogether alatt mondták az urak, hogy az épület melletti villanyoszlop lett volna a cél. Ott azért kellett volna némi babrálás a boosttal. Meg van csavarva így is, mert jobbra dobott, ez általában függ attól, hogy a booster az ugrónak melyik oldaláról mászik. Finomítgatni kellett volna a dolgot, jó sok idővel be lehet fogni a villanyoszlopos executiont is, de a tető lényegesen könnyebb. Nagyobb felület. Én nem érzem ezt a felvételt egy elvesztegetett lehetőségnek, ez a dash2boost így is szép. Az oszlop meg ráér, majd foglalkoztok/foglalkozik vele valaki.
2:03 - 2:08 || Vektor ||
Guest time!
Itt a 4D Casino mellett ez a pálmafás kis terep ugyanazon indok miatt érdekes, ami miatt már picit unalmas is. Túl sokat használtuk, itt már majdnem mindenki villantott valamit. DE! De pont emiatt áll középen a mérleg nyelve, a túlhasználtság ellenére is vissza kell rá térni, az ismeretek előrehaladtával új elképzelések nyílnak, új útkeresés rajzolódik és ismét csak lehet egyet villantani. One upolni egymást.
Ki kell belőle hozni, amit csak lehet, Vektor meg a ritkán használt tűzzel támadta meg a pálmafákat. Két darabból levezényelt U-turn egy jelentős szintkülönbséggel, elég simán. Nincsenek megakadások, pihenések, várakozások, csak egy fluid, folyamatos utazás lefelé.
2:08 - 2:16 || Cold ||
Érdekes a highbump, nem gondoltam, hogy dobni fog, sosem próbáltam. A highbump utáni slowstepből megint megérkezünk a visszatérő mintázatunkhoz, a mélyről kapaszkodáshoz. A kamera pont úgy áll, hogy nem tudom behatárolni, hogy ez most ismét a legkésőbbi slowstep, ami csak lehetséges, vagy esetleg egy földről elugrás-e. Ez már nem az első, ahol csalóka a kameraszög. Legyen akárhogy, a kombó szép és jól működik. Nice one!
2:16 - 2:21 || Emu ||
C-bump! Ezt még együtt nézegettük és beadtuk mindketten. A C-bump első és legfőbb nehézsége addig tart, amíg az elsőt meg nem csinálod. Rá kell érezni az ízére, egy sima bump tud konzisztens lenni, Assdal röhögtünk egyszer azon, hogy próbáltunk valami spotot, ott ült mellettem, én meg csukott szemmel is eltaláltam a timingot.
Na hát a C-bumpnál ez nem így van. Lévén, hogy C-tech, benne van a szörnyen szigorú időzítés, frameperfect inputok kellenek, ezzel kell variálni és barátkozni. Találd meg magadnak a gombkiosztást, ami kényelmes, kell hozzá egy saját jelrendszer, amiből olvasod és feltételezed, hogy jönni fog. Jó FPS választással megkönnyíted a saját dolgod, a sokadik után lényegesen könnyebb lesz.
Szép magas bump, így megvannak ezek a konténerek is. Asszem ezek eddig máshonnan nem voltak elérhetőek egy emberrel.
2:21 - 2:26 || Cold ||
Ez a dupla dashdrop még mindig kegyetlen szexi, utána a stuck is tűpontos, a stuckjump2climb is nagyon gyorsan jön. Ez ki lett hegyezve, tudom, hogy Cold sokat foglalkozott vele, lett ebből sok verzió és itt van a legszebb. Így kell ezt.
2:26 - 2:32 || Emu ||
Nagy utcagap! Jó stuck, jó stuckjump. Egy percre kételkedtem, hogy ez volt-e már vagy sem, nagyon régen Chezz akciózott ezeken a kerítéseken egy spotkillt, de revisiteltem a felvételcsomagot és ő egy másik tetőről bombázta a kerítést. Így a feltételezésem invalid, szép, ropogós új spot.
Biztosan megvan az oka, hogy ez a part1 finisher, kívülről nézve nem tűnik nehéznek, mármint oké, értem, nagyot kell ugrani és jó helyre, úgy beszélek, mintha ez egyszerű lenne.. valamelyik részletben biztosan megbújik az ördög, másképp nem ide lett volna rendezve ez a spot. Rá fogok nézni és levonom a következtetést.
PART 2
2:33 - 2:38 || Cold ||
Kell egy kis nyugalmi spot is, ahol nem a villantás és a meghökkentés a cél. Ez a spot kicsit csendesebb, dash2groundbump2climb.
Észrevenni kellett csak, beadásra egy jól bindelt FPS váltással nem tűnik hosszadalmasnak.
2:38 - 2:47 || Emu ||
Kicsit gyors az átfedés, de még kivehető, hogy honnan van a runup. Bár.. más helyről nem nagyon lehet, egészen logikus.
Hatalmas! Jó ez a slowstepboost, szépen, mértanilag kiszámolt. A lombok eltávolítása kifejezetten hasznos, nem lenne látványos, ha egy nagy zöld koronába érkeznénk, elvenné a lényeget a spotból. Ez oda lett rakva, szép volt!
2:47 - 2:53 || Cold ||
Csabi duplázott, ráfutott még egyszer erre a bumpra, csak most egyenesen, nem sidebumpban.
Jó a followup, szeretem ezt a ritkán előjövő groundbump2speedstep dolgot, szerintem célzottan senki sem keresett még olyan spotot, ahol ez szükséges, mert például nem bírnánk kiugrani elegendő távolságra egy speedstephez.
Ez a kis trükk csak jön, dobja egyszer a gép és örülsz neki. Jó látni, holott itt nem lett volna indokolt.

Szép lett volna a sima highbump2airjump is, de így belekerült az a kis földbump még a tetőről. Plusz egy díszítőelem!
.... éés ja, itt is szinte már a zuhanó animból kapaszkodik vissza. A mintázat tovább húzódik.
2:53 - 3:00 || Emu ||
Good find! Volt már Emunak ilyen vízből indított bakbumpja, azt még velem csinálta. Most egy fokkal komolyabbat húzott, longbump2bakbump!
Egy pillanatra gondolkodtam, hogy hol van ez, aztán leesett, hogy Bayside. Az a Bayside, amit a single playerben soha nem kellett kötelezően érintened. Nem volt ott küldetés. Hát nekünk van ott küldetés bőven, ez a spot pedig egyike azoknak. Jó kombó!
3:00 - 3:06 || Cold ||
Ahh.. na ez, na ez fáj.
Annyira jó lehetett volna, ezt már megbeszéltük a watchtogether alatt, hogy mi volt a koncepció. Mondani sem kell, a billboard lett volna, de sajnos nem forogta ki úgy a dolog. Volt még rá kísérlet, hogy a megjelenés napjáig ezt még beadja Cold, de nem sikerült.
Megmarad későbbre. Így is nagy a boost, Chezzitoval jó boostolni, always on point, de sajnos ez a spot most nem hozta be a legnagyobb rewardot.
A billboard megvan, persze, de nem sokon múlt egy szebb landing.
3:07 - 3:11 || Emu ||
Még egy C-bump! Nagyon vertikális, fel egészen a tetejéig. Azok a napozóágyak jó cuccok, nem először bumpoljuk meg, én még talán Shamblestől láttam, hogy highbumpolható.
3:12 - 3:19 || Cold ||
Itt nem biztos, hogy értettem mi zajlik a legelején. Ezen a vidin belül ez már nem az első Cold-féle unorthodox runup.
A dash után valahogyan rengeteget fut a karakter a levegőben, egy jó három lépést biztosan, aztán jön egy lapos ugrás, megint egy lépésnyi futás és abból jumplessben megy el a tető széléig, ahonnan indul a slowstep.
A levegőben nyomva van a W, hogy az airjump előre is lökjön, mert kell neki a forward motion, meg is adja, egy nagyon jó földbumppal ragad meg a kerítésen. Szép ez a becsapódás, mintha a kamerakép is beleremegne egy pillanatra az impact miatt.
Különleges spot, mindenképpen ki kell emeljem, honorable mention.
3:19 - 3:24 || Emu ||
Köszönöm! A Dedication óta várok erre az executionre, már abban a vidiben is baszakodott ezzel a spottal Emu és Cold is, reméltem, hogy valamelyikőjüktől megkapom ezt a kivitelezést, de nem. El lett téve erre a vidire, ezt nagyon régóta szeretném már beadva látni.
Jó runup, későn ugrás a levegőből, óriás táv, a nagyon gyors speedstep után nagyon kevés idő van az airjumpra, de bejött a szűk keresztmetszet, rádobta a longbumpra és meg is mászta a fát. Zseni!
3:24 - 3:28 || Cold ||
Sokadik dashboost, egészen rámentetek erre a move-ra, jó találatok!
Itt nem tudom, hogy a tető volt-e a cél, de azok a kis erkélyek mindenképpen menőbbek.

Nekem ez így tetszett!
3:28 - 3:32 || Emu ||
Mindig mondom, hogy örök klasszikus az airjump2longbump kombó, na itt ez meg lett flippelve.
Előbb jön a longbump, aztán a lámpáról az airjump a fára. Szép a kivitelezés, hibátlan.
3:33 - 3:37 || Cold ||
Még egy rerun, ugyanaz a deagle flick, mint az első ilyen változatnál.
Flegma a zárás, a slowstep után normál esetben leesne a karakter, függőlegesen, be az üveg és a szint között.
Viszont egy nagyon rövid balra tweakelt airjumppal tök leszaromban lecsapódik az alsóbb szintre. Nem egy túl flashy spot, de nem is törekedett arra.
3:37 - 3:41 || Emu ||
C-jump2prec. Nem emelem ki, hogy utcagap, mert C-jumppal az már nem is kérdés, megváltozott a lendület fogalma pár éve.
A prec megint szép, mint a vidi elején a villanyfás spotnál. Láttam én ennek a spotnak a továbbgondolt verzióját is, de az még nem adta meg magát. Várunk rá/vele.
3:41 - 3:45 || Cold ||
Itt van a videó elején említett hátrafelé ugrásnak a második verziója. Az egyszemélyes verzió, amikor dezivel megfordulsz esés közben. Kurvaszép dolog ez, elég későn kezdtük el használni sajnos.
Valami viszont történik, tekergettem a felvételt és azt nézem, hogy itt nagyon gyorsnak kellett lennie a flicknek, hát hamarabb fordul meg a karakter 180 fokban, mint ahogy a kamera a ped mögé kerül.
Mindfuck.

Ez is nagy kedvencem a videóból! Rég akartam már ilyen spotot adni, de sosem találtam erre a settingre megfelelőt.
3:45 - 3:50 || Emu ||
Gyakorló C-jump, hogy jelentős legyen, kellett hozzá a billboard is. A billboard nagyon régóta szívügye a csapatnak.
Újra lehet nézni nagyon sokat, amit eddig nem tudtunk megugrani. Ez is így forgott ki most.
3:51 - 3:55 || Cold ||
Callback to Vektor, callback az egész érvelésemre, hogy miért jó az overused helyeket tovább baszogatni.
Amit Vektor megoldott a tűzzel, azt Cold most megkontrázta a deagle-lel. Erről beszéltem, hogy a különböző nézőpontokat egymás mellé kell rakni, hogy mutathassunk egymásnak új dolgokat.
Emiatt is szervezünk a háttérben egy videót a Chinatownon belüli kis narancssárga bódékkal. Majd írok erről bővebben.
3:55 - 4:00 || Emu ||
Na ez beszéd! Kicsi Brooklyn influencet érzek!

Brook nyomja ezeket a szörnyen hatalmas c-jump2longbump kombókat. Na ez már nem gyakorló C-jump, mint az előző billboardos.
Számra ütök és visszavonom, hogy C-jumpnál nem izgi már a streetgap téma, ez is utcagap és ennek a C ellenére is nagyon jól áll!
Ez egy kurvajó, brutál longbump így!
4:00 - 4:05 || Brooklyn ||
Ha már az előbb szóba hoztam, meg is idéztem.
The man himself, aki eddig a legnagyobb szeletet vágta ki a C-tech tortából.
Van valami láthatatlan fonal, amibe beleragadt a csávó, nála nagyon pörögnek a dolgok, kicsit előrébb jár, mint a többiek.
Ezek a csapott C-bumpok egészen Brook sajátosságai, vannak ezek a szituációk, amikor sarokból bumpolsz és visszafelé dob kicsit az object.
Ebbe kell beszúrni a C-bumpot és így születik meg ez az először hátrafelé dobós, de közben folyamatosan emelkedő ív.
Így fel lehet kapaszkodni olyan dolgokra is, amik a runup alatt a hátad mögött vannak. Méltó beköszönés.
4:06 - 4:11 || Cold ||
Elég sebes kis kombó ez, speedstep a kis teraszról, amit pont a kerítésen fejez be, egy pillanatra megstuckol és már lövi is a stuckboostot.
Szerintem nem lett volna meg a magasság ahhoz, hogy a stuckboostból annak a kukának a tetejére érkezzen, még jó, hogy mellé ment, kicsit dobott rajta jobbra a kuka és be is lökte kapaszkodásba. Nagy, nekem adja!
4:12 - 4:15 || Emu ||
Különleges, láttunk már sidebumpot, ami tökéletesen 90 fokban dob, de ez a boost annál is nagyobb. Egy 100-110 fok közé tenném, szép tompaszög. Gyakorlatilag itt is a hátad mögött van, ahova kapaszkodni akarsz, pont jól adja ki a szöget is, felmászik rá, nagyon jól jött össze.
Ez mehetett volna openernek, mad shit!
4:15 - 4:23 || Cold ||
Úgy látom a végére pakolták az őrültségeket.

Azt a sidebumpot sem gondoltam volna soha, az a facing váltás brutál baszdmeg, az egy tökéletes 90 fokos fordulás.
Aztán Emu fent várt a lángszóróval, hogy a grabcancel után még legyen egy levegőugrása tüzes állapotban Coldnak.
Ez meglepett, nem tudtam, hogy oda be lehet mászni!
Óriási spot!
4:24 - 4:28 || Emu ||
Ismét a dashboost, elég domináns szereplő ebben a repertoárban.
Biztos volt vele vesződés, mire az oszlop irányát kifogták. Így videóról visszanézve nem tűnik nehéznek, de biztos, hogy nem kétpróbás a dolog.
Sajnos ennek az oszlopnak hiányossága, hogy meg lehessen állni a tetején, pedig az nagyon jól tudott volna mutatni.
4:28 - 4:32 || Cold ||
A vidi elején még csak a dash2c-boost verzióval jött ki Cold, a nagyobb robbantás el lett rakva ide a végére.
Dash2c-jump2longbump, egyedi, szerintem ez az első ilyen dashes C kombó.
4:32 - 4:35 || Emu ||
Kíváncsi lennék, hogy hanyadik kis bódéról indult a runup, úgy néz ki ez a boost, mint ahova kell lendület. Szép magas.
Hasonlót csináltunk Assdal a Los Santosi temetőben, én ott a sírköveken futottam, az utolsóról pedig bevarrtam egy hatalmas boostot.
Hasonló itt is a setting, szép volt!
4:35 - 4:39 || Cold ||
Elég powerful, ez a villanyoszlop még lehetett volna magasabb jócskán, még az is meglett volna. Ebben a dashboostban bőven volt még erő, emelkedés és távolság. Itt valami nagyon jól jött össze, rácsodálkoztam elsőre is és sokadjára is.
4:39 - 4:44 || Emu ||
A prefinisher.
1-2 hónapja ezzel a spottal álmodtam napokig, Assd találta, az eredeti elképzelés egy highbump2longbump lenne, de kezdem azt hinni, hogy imposs.
Egy nyomorult közeli próbám volt vele, napokig jártam rá és 1-2 órát basztam el vele, de egyetlen egy longbumpot tudtam kihozni, az sem fogta meg a falat.
Emu is rárepült, ő szerencsésebb volt. Neki meglett ez a stuck2climb téma. Elég necces ez az execution, majdnem leesett a mászás után, de végül megmentette. Még ez a B-terv beadás is azt mutatja, hogy alternatívát is nehéz az eredeti elképzelés helyére beadni.
Szerintem ez itt megállt ez a spot, ennél jobbat nem fogunk belőle kihozni.
4:44 - 4:51 || Cold ||
Ez pedig szerintem jogosan megérdemelt finisher. Jó választás volt!
Már volt egy triplebump a mai videóban, ez is az, viszont ez lineárisabb. Írjuk le mi ez.
Groundbump2longbump2groundbump. Nem egy megszokott konstrukció, nem hiszem, hogy lett volna ilyen valaha.
Ezt nagyon jól összehozta, kis pattogós befejezés.