Szerző Téma: chezz - Virtue  (Megtekintve 935 alkalommal)

Nem elérhető Attila

  • 5079
    • Profil megtekintése
chezz - Virtue
« Dátum: 2020. április 22. - 00:20:41 »
0 Show voters
https://www.youtube.com/watch?v=mIG4JB22Bk4

PART 1

0:13 - 0:18 || Szép opener, szép dupla airjump, szükségesnek érzem annak a villanyoszlopnak az érintését, ha nem lett volna, akkor a speedstep a tetőnek a legszélén kezdődött volna és a megvalósuló airjump már nem lett volna egyforma magasságban a tábla tetejével.
0:18 - 0:23 || Ez a bumpfajta most kezdi térhódítását, mind oldal és- hátrafelé irányulva. Sok új spot nyílik meg így, biztos lesznek ennél látványosabbak és nehezebbek is, ez még a kezdetekből való, hiszen most kezdtük el használni.
0:23 - 0:32 || Longbump, aztán airjump. Jó kombó, igazából a 20 FPS-nél leginkább erre a két technikára
számíthatunk. Mindegy a sorrend, ez oda-vissza is működőképes láncolat.
0:32 - 0:39 || Beteg szar, ritkán látott stuckbump. Bumpnak evidens, mert jó a magasság, jó az ív, de a
körülmények miatt elég nehéz lenne ezt rekreálni. Szép random cucc.
0:39 - 0:43 || Realstrafe2stuck2strafeboost2longbump. Egyetlen kérdésem, hogy hogy a fenébe sikerült ilyen (viszonylag) hosszút stuckolnod ilyen alacsony FPS-sel? Ezeket a stuckboostokat általában 40 körüli FPS-sel próbáljuk/adjuk be. Ez így most meglepett, a végére az a kis longbump pedig jó díszítőelem!
0:43 - 0:48 || A leghosszabb airjumpok titka ez a randomság, ahol még egy földbump is történik előtte.  Herbytől láttam ilyet legelőször talán 2011-2012 környékén. Hatalmas táv van az airjump induló és- végzőpontja között a kis szintkülönbség ellenére, nagyon szép! Eddig ez a kedvenc!
0:48 - 0:52 || Ez egy régebbi spot még talán babyshamblestől. Ez a verzió annyiban más, hogy enyhe sidebump és sarkon kapaszkodás. Így mászható. Szemből azt hiszem nem lehetne.
0:52 - 0:58 || Végre valaki használja a dashdropot, ez a TUN-tól átvett tech, nagyon jó helybőlhosszú ugrásokat lehet tolni egy dashdrop után, végére evidens volt az a földbump, ez így összetéve egy nagyon jó spot, láttam már ugyanezt a kerítést megföldbumpolva, de ezzel a kombóval üdítően friss hatást nyújt.
0:58 - 1:02 || Realstrafe után ugyanaz a dashdrop mechanizmus és egy jól elhelyezett stuck, pont jó, a kis ugrással még nem hagyjuk el a platformot, a szélén megáll a karakter, egyszerűnek tűnő, elegáns kivitelezés.
1:02 - 1:07 || Helikopterrel ugrándozni jó cucc, sosem tudod merre dob. Ez egy jól sikerült random felvétel.
1:07 - 1:10 || Sosem jutott volna eszembe odalent spotot keresni, sőt, maga az Area51 sem mozgatja meg nagyon a fantáziám. Örülök ennek a boostnak.
1:10 - 1:15 || Ez egy longbumpnak látszik (mert az is), de az animáció összevisszasága miatt különlegesre sikerült ez a megoldás.
1:15 - 1:22 || Ezekkel a slide sorompókkal én is játszottam már, de érdemi dolgot nem sikerült belőlük kihoznom. Egynek jó, kicsit lassabb menetű, stuckolós, forgolódós felvétel. Ezekről mindig csak a küszködés jut eszembe, nem szeretem az ilyeneket adni.
1:22 - 1:27 || Ezt ismertem.
1:27 - 1:32 || Ez az én spotom már nem tudom melyik évből, ugyanígy, speedstep2airjump2groundbump kivitelezés, ugyanerről a helyről. Túl jó spot ahhoz, hogy leszóljam amiatt, hogy old.
1:32 - 1:37 || Ebben a formában új és nehéz, mert egy longbump, gap vagy highbump után a karakter szintjétől alacsonyabban lévő objektre kapaszkodni mindig random. Az eredeti kivitelezés itt egy airjump volt, azt hiszem vagy én adtam be vagy odaadtam Emunak.
1:37 - 1:48 || Floor is lava, azaz hogyan jussunk el az épület egyik széléről a másikra anélkül, hogy a középső részt érintenénk, jó az a stuckboost!
1:48 - 1:52 || Ezt vagy nagyon régen adtuk be, vagy soha sem volt még videóban. A kettő közül valamelyik, mert ahhoz túl nyilvánvaló spot, hogy tíz év után ez old legyen. Nem emlékszek, sima highbump.
1:52 - 1:56 || Még egyszer szerepel ez a tető csak most más kivitelezésben. Variációk egy témára.
1:56 - 2:01 || Örök klasszik kombó, imádom ezeket. Airjump2groundbump2leap. Ezt a három elemet ebben a sorrendben teremtették.

PART 2

2:08 - 2:11 || Itt belendül, elég change of pace lesz ez a spotkill, első elem, realstrafe2stuck. Area51, szívem legtávolabbi csücske, örülök, hogy itt is vannak spotok. Ha magában nem is egy erős felvétel, spotkillnél az egységes egész számít. A nagyobb képhez kell ez a darab is.
2:11 - 2:15 || Itt a prec után egy nagyon smooth 180 és leap. Úgy látom a nyilakkal fordultál meg.
2:15 - 2:18 || Fogalmam sem volt, hogy azok a kis gerendák foghatóak.
2:18 - 2:21 || Ezek szerint át is ugorhatóak.
2:21 - 2:25 || A kiinduló technikát alkalmaztam már régen is, amikor kevés hely volt a nekifutásra és hirtelen kellett nagy lendület. A gerenda leblokkolta a karaktert a levegőben és beesett stuckba, ez félig-meddig beugrós spotnak is jó! Abból pedig nagyon ritkán készül új! Ez a jelenlegi kedvenc, átvette a helyet!
2:25 - 2:29 || Az a fajt bak, ami meghosszabbítja a levegőben a speedstepet. Néhányszor már használtuk ezt csapaton belül, hasznos módszer, jól véghezvitt spot!
2:29 - 2:33 || Ismétlem magam, szintén nem tudtam, hogy ez létezik.
2:33 - 2:38 || Ezt már úgy vártam, szükség volt rá.

2:38 - 2:42 || Megint az a groundbump2airjump tech, ezt a spotot lehetne külön-külön, a kettő közül bármelyikkel adni. Why not both? Tipik Chezz.
2:42 - 2:46 || Tetszik ez az elgondolás, a kapaszkodásból való leereszkedésben sokkal nagyobb potenciál van, mint hisszük és mégis méltatlanul keveset használjuk. Ez ékes példa arra, hogy mit lehet belőle kihozni. Stuckolós korlátokon lendületet venni bumphoz. Ezt többet kell a jövőben figyelni.
2:46 - 2:50 || Legtöbb dropbump azon a bizonyos billboardfajtán történik, de itt van rá a bizonyíték, hogy máshol is lehet. Nyilván ritkábban használjuk ezt az alternatívát, mert nem dob akkorát, mint a billboard, de mégis működik.
2:50 - 2:55 || Precízen megtervezve, highbump2speedstep2airjump2bakbump. Nincs mit mondani, ez működik magától.
2:55 - 3:01 || Ott a kerítésmászás után stuck volt valamin vagy a hauspark féle levegőből továbbugrós dolog? Nem tudom eldönteni.
3:01 - 3:05 || Szép stuckboost!
3:05 - 3:10 || Nem értem mi történt. Stuckbump? Stuckboost előre jó szögben? Ez új nekem, tetszik, még egy variáció a tetőre jutáshoz.
3:10 - 3:14 || Ezek szerint ez ugyanaz, mint az előző, csak az irány más. Stuckboost volt ez. Szép, nem értem, hogy hogyan idézted elő, de nagyon szép.
3:14 - 3:19 || Mégegy beugrós, imádom ezeket!
3:19 - 3:32 || Elején egy spot, végén egy spot. Ez a két beadandó külön felvételként már szerepelt videóban, de jobb így látni, hogy bele lett toldva az összekötő rész is. Gratulálok a türelmedhez.
3:32 - 3:36 || Ezt ismertem, nagyon hasznos spot, nem kell megkerülni az egész komplexumot, ha a belső gyűrűbe akarsz bejutni. Szép magas boost!
3:36 - 3:58 || Oda-vissza kör, itt az első ugrás néz ki nekem bajosnak. Magas, látni, hogy nagyon jó lendületet kell venni hozzá, nem próbáltam még, de biztos vagyok benne, hogy nehéz. a közepénél ugyanerre a táblára való visszaugrás is érdekes, könnyű elrontani a kapaszkodást.
3:58 - 4:02 || Nem adta még senki sem ezt a sidebumpot, jó cucc.
4:02 - 4:13 || Tüzes őrület, bárcsak nekem lenne ennyi kreativitásom hozzá. Preparációt igénylő spot, ki kell rugdosni az üvegeket és máris mehet a cikkcakkozás. Tetszett, még ilyeneket!
4:13 - 4:29 || 4x airjumpot számoltam. Ez még csak a kezdet, készüljünk valami nagyobbra. Méltó finisher. Láttuk már ezt a spotot, de itt bele lett csempészve még egy extra airjump is, amire alapból nem lett volna szükség, de a statisztikát növeli. Elmebeteg.


 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal