Eyyo eyyo
https://www.youtube.com/watch?v=Eh_fTWYEwTAÖsszegyűlt sok spotom, készülőben van egy spotkill, egy Cold - Emu - Attila trio, közben a 15. éves (BAZEG, MÁSFÉL ÉVTIZEDES) klánvidire is gyűlünk, a háttérben húzódik a Chezz x Legend duo is, ami valószínűleg olyan lesz, hogy letesszük a hajunkat tőle..
Kicsit szelektáltam és söpörtem az HDD-ről, én most ezt a pár spotot tudtam adni a kultúrának.
Nem volt rendezőelv, hogy mik szerepeljenek, de egész színes repertoárt sikerült felvonultatni, van itt c-gap, longbump, airjump, groundbump, prec, wallrun, stuckboost és még két egészen kemény glitch abuse is. A daru és a targonca, elég industrial a két cucc!
Review time!
|| 0:01 - 0:05 || A tavalyi, 2023-as revolutionary c-jump skill. Van ennek is valószínű egy rutinja, bár nekem még nem sikerült ráéreznem. Openernek azért szántam, mert ez egy (ha a 14 évet nézzük, akkor) egészen új tech. Having a hard time doing this, ez a gap sikerült és mivel van egy furcsa vonzalmam a billboardokhoz, így azt éreztem, hogy ez jöhet vidibe, kezdőfelvételnek is akár.
|| 0:05 - 0:10 || Kecskefej spot! Mindig röhögök ezen, előszeretettel hívjuk egymást juhfejnek és kecskefejnek a haveri körben, így mikor ezt megtaláltam, már tudtam, hogy jó emlék lesz. Toreno házában a falról lógó kis kecske(vagy faszomtudjamilyen)koponyán éppen van annyi hely, hogy egy fal felé futós runup után lehessen fordulni a korlát felé, gyors climbcancel, stuck, fordulás és stuckboost az átellenben lévő korlátra.
Eredetileg stuckbumpolni szerettem volna, hogy átugorjak a korlát fölött, de nem sikerült. Emu nézett sokat, amikor ezzel próbálkoztam, ő sem érezte lehetségesnek. Ha bárkinek vannak még ehhez ambíciói, akkor gyerünk, prove us wrong, nagyon örülné(n)k!
|| 0:10 - 0:18 || Az Easter Basin daru. Kísérleteztünk mi már ezzel, akasztottunk fel buszt a mágnesre, csináltunk rá egy gapet és jónapot, azt hittük, hogy itt ki van maxolva. Pár hónapja felakasztottunk rá egy tankot és elkezdtünk vele lövöldözni a semmibe, behimbáltuk a darut és akkor kellett rájönnünk, hogy teljesen összezavarja a fizikát az objectben. Amint hozzáérsz a felső részéhez, ellök a picsába. Nem tudod irányítani, a daru jelöli ki, hogy merre dobál, esetleg tweakelni tudod az egész manővert, finoman ki tudsz lengeni jobbra vagy balra.
Aztán Twister jelentkezett be egy 10 év körüli videóval, hogy ők ezen már korábban is aszaltak! Nem tudtam róla, ezt együtt fedeztük fel Chezz, Legend és Emu társaságában, napokra lekötött mindenkit, vicces volt.
Hogy magáról a spotról is beszéljek, nem volt tervezett, előrevágott, bounce vissza, hasraesés és tökéletes slide a végéig. Ahol elindult kanyarodni a hajó kis korlátja, ott nekem is véget ért az út. A slide nem követi a kontúrt, pedig lett volna lendület még benne bőven!
Nekem ez tetszett, megtartottam!
|| 0:18 - 0:26 || Mit látunk? Wallrun, hihi, tök egyszerű, FPS-től függ, hogy milyen magasra megy. Itt azért volt egy kis variálás, nem mindegy, hogy milyen a szög, hogyha elhibázod, nem fog grabelni és climbolni, átugrik fölötte/mellette.
Ha még meg is adja a climbot, utána kér egy kis türelmet, hogy tudj stuckolni a levegőben, a stuckból még nehezebben adja meg a fordulást, hogy ugorhass. Itt sikerült kierőszakolni 1-2 óra alatt a dolgot. Nagyon örültem ennek a hódításnak, mert ez egy olyan háztető volt, ahol még nem jártunk. Azt hiszem ez az első csúcstámadás.
|| 0:26 - 0:31 || Ezt ne haragudj Emu, de elvittem az orrod elől. Generic longbump, de a gap nagyon nem mindegy. Olyan lépést kellett számolni, olyan FPS kellett olyan görgősprinttel, hogy az nem hétköznapi. Össze kellett hangolni néhány műholdat, hogy ez vonalba álljon. Sikerült, elégedett vagyok ezzel a groundbumppal. Ilyenkor kérdőjelezem meg, hogy vajon a Rockstar ezt direkt hagyta ott, ahol van? Annak a levelesládának ezen a földbumpon kívül nincs több rendeltetése az életben. Max autóval kiütheted verseny közben.. de na, az eléggé anticlimactic.
|| 0:31 - 0:45 || Double the action! Step up yo' game! Itt a nagyon sarkos pont a gap volt. Magas FPS, görgőzés, space veretés.. egyszerre kentem a kettőt, hogy legyen valami. Megállapodtam volna azzal, hogyha a két válfaj közül csak egy is sikerül, de annyira belelendültem, hogy (többnapnyi próbálkozás után ugyan, de) abszolváltam mindkét variációt fél órán belül.
Efelől tartom, hogy nem a legszebb spot, de a mögé helyezett effort megszépíti.
|| 0:45 - 0:49 || Ez az én spotom volt, viszont nem én lőttem meg először. Chezz adta valamelyik klánvideóra. Talán a 2023-as vidire.
Örülök, persze, meg lett szelidítve, sikerült, be lett adva, fel lett véve, szerepelt videóban.
Mégis éreztem a hiányosságot, mert ezt eléggé magaménak tudtam. Másolhatnám ide az említett videóból ugyanezen spot prózai körüljárását, de felesleges.
Mind látjuk, hogy mi ez. Egy kibaszott jó ugrás egy nagyon szűk stuckba. Pont.
|| 0:49 - 0:55 || Itt valami körbeért. Ez a spot régóta górcső alatt volt, nézegettük többen is, AssD is nézte, Chezz is próbálgatta, nem haladtunk vele sokra, ez volt az elképzelés pedig. Ez a magas FPS + kombinált sprint igen nagy ugrást adott. Szédítő ez az airtime, eléggé valószerűtlennek és csalásgyanúsnak tűnik, mégis sikerült kiadni belőle a longbumpot. Ültünk ezen többen is, most már mindenki hátra tud dőlni. Kész van, befejeztük. Lefejeztük.
|| 0:57 - 1:09 || Ez talán ismerős lehet néhány stunternek. Bár a stunter communityből is inkább az avantgarde rétegnek, akik mertek ehhez kísérletjelleggel nyúlni. Nem akarom részletezni a technikai oldalát a dolognak, croppoltam a felvételből a setupot, elég annyi, hogy Chezz ki- és beszállt a targoncába, onnantól pedig indultunk felfelé. Nekem volt a könnyebb dolgom, nagy volt az érkező platform, Chezzre kellett várni, hogy Ő is jól találja el a levegőben, hogy mikor hagyjon fel a boostgombbal.
Nagyon szexi lett ez a duplaprec, az eredeti felvétel hangsávján verbálisan összemosolyogtunk, amikor ez sikerült. Imádtam!
Méltó finisher? Mutatott újat? Egészen.