--==Parkour Liga==--
A verseny menete:
1. A versenyzõket X csoportba osztjuk X-sével. [ X = Majdmég eldõl hányan jelentkeznek]
2. A csoportokban körmérkõzések lennének, tehát mindenki játszik mindenkivel. Ez alapján egy pontozási rendszert állítanánk fel, ami a következõt tartalmazná:
Gyõztes: 3 pont
Vesztes: 1 pont (A vesztes csak akkor kapná meg az 1 pontját, ha az adott feladatot teljesítette, de a mutatványa nem volt elegendõ a gyõzelemhez.)
3. A négy csoportgyõztes automatikusan továbbjutna a elõdöntõbe.
4. Az elõdöntõbõl a két gyõztes továbbjut, a 2 vesztes kiesik.
5. A döntõben a gyõztes megnyeri a bajnokságot.
Egy párharc kinézete:
A csoportkörökben kettõ ember küzdene meg egymással. Ennek a kettõ embernek egy adott határidõn belül(valószínûleg 5 nap) egy adott feladatot kellene teljesítenie. A feladat sokszínû, kreatív, illetve egyszerû is lehet. Természetesen a versenyzõnek az adott feladathoz illõ mutatványt kellene csinálnia, és ezt határidõn belül beküldeni.
Miután mindkét versenyzo beadta a mutatványát, ezek elbírálásra, majd pontozásra kerülnek. Ha valamelyik versenyzõ nem adott be mutatványt, természetesen a másik versenyzõ nyert.
Leírás nagy része TrYp -tõl van.