Szerző Téma: [HUN] Paradise Roleplay  (Megtekintve 82339 alkalommal)

Nem elérhető Popec16

  • 1267
    • Profil megtekintése
[HUN] Paradise Roleplay
« Válasz #510 Dátum: 2011. december 30. - 02:14:39 »
0 Show voters
Idézetet írta: ChuckNorris date=1325200421\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8616\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Napi szinten lementettem mindent, és lenne is mentés, ha nem, formáztam volna le a napokban agépet és nem felejtettem volna a C: meghajtón minden sz*rt, köztük az SQL mentéseket is.
De ez klasszikus hibám, a kisfájlokat mindig ott felejtem... :S[/color][/size][/font]
 
http://www.piriform.com/recuva
Talán segíthet.
 
[/quote]
Ez tuti segít ha még azóta nem lett felülírva a meghajtó új adatokkal , mivel a mai merevlemezek ilyenek , nem tudsz teljes formázást csinálni ha formázol attól az adatokat vissza tudod állítani! :)
Én is így hoztam vissza egyszer a gamemodom , a recuva jó kis progi! :)

Nem elérhető RolePlay

  • 2100
    • Profil megtekintése
[HUN] Paradise Roleplay
« Válasz #511 Dátum: 2012. január 01. - 15:07:30 »
+1 Show voters
Nem tudom kinek van gondja Eps hozzá állásával,de szerintem nagyon téved! Ma egy egyedi nagyon király dolgot csinált elõttem mivel én segítettem neki 1 picikét,hamarosan felteszi és láthatjátok :D Szóval a hozzáállásával nincs gond ;)

[HUN] Paradise Roleplay
« Válasz #512 Dátum: 2012. január 01. - 19:08:38 »
0 Show voters
Látom nekedis baj van a nyelveddel....
Mikor Daragoj, Ervin, Diesel, krisk, Vadász, én még a Paradisen voltunk, akkor majdnem egész nap vártuk Epsilont, hogy végre tolja fel magát, hogy rakja be azokat a scripteket amiket Diesel készítet.. de mit csinált.. feljött max. 1 órára, alig csinált valamit és semmi köszönés nélkül lelépett. Mi meg majdnem egész nap vártuk, objectelésekkel, scriptekkel, amiket csak be kellett volna rakjon de nagyon még azt sem csinálta meg... szóval lehet, hogy most jobb a hozzáállása az egészhez, nem tudom, de nem is érdekel, de akkor a hozzáállása katasztrófa volt. És ezt bizonyítani tudja Diesel, Daragoj, Vadász, Ervin és szerintem még krisk is.

Nem elérhető IXT

  • 2502
  • Steph Curry
    • Profil megtekintése
[HUN] Paradise Roleplay
« Válasz #513 Dátum: 2012. január 01. - 19:12:15 »
0 Show voters
Idézetet írta: Fred_Butler date=1325441318\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8616\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Látom nekedis baj van a nyelveddel....
Mikor Daragoj, Ervin, Diesel, krisk, Vadász, én még a Paradisen voltunk, akkor majdnem egész nap vártuk Epsilont, hogy végre tolja fel magát, hogy rakja be azokat a scripteket amiket Diesel készítet.. de mit csinált.. feljött max. 1 órára, alig csinált valamit és semmi köszönés nélkül lelépett. Mi meg majdnem egész nap vártuk, objectelésekkel, scriptekkel, amiket csak be kellett volna rakjon de nagyon még azt sem csinálta meg... szóval lehet, hogy most jobb a hozzáállása az egészhez, nem tudom, de nem is érdekel, de akkor a hozzáállása katasztrófa volt. És ezt bizonyítani tudja Diesel, Daragoj, Vadász, Ervin és szerintem még krisk is.
 
Nem tudom hogy mért,csak kötekvés miatt mondom,hogy az rp szerverek tulajai sz*rnak mindenre,alig járnak fel a szerverre..
Ez persze csak általánosság,a PDRP-t nem ismerem.

[HUN] Paradise Roleplay
« Válasz #514 Dátum: 2012. január 01. - 19:30:28 »
0 Show voters
Idézetet írta: IXT date=1325441535\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8616\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Látom nekedis baj van a nyelveddel....
Mikor Daragoj, Ervin, Diesel, krisk, Vadász, én még a Paradisen voltunk, akkor majdnem egész nap vártuk Epsilont, hogy végre tolja fel magát, hogy rakja be azokat a scripteket amiket Diesel készítet.. de mit csinált.. feljött max. 1 órára, alig csinált valamit és semmi köszönés nélkül lelépett. Mi meg majdnem egész nap vártuk, objectelésekkel, scriptekkel, amiket csak be kellett volna rakjon de nagyon még azt sem csinálta meg... szóval lehet, hogy most jobb a hozzáállása az egészhez, nem tudom, de nem is érdekel, de akkor a hozzáállása katasztrófa volt. És ezt bizonyítani tudja Diesel, Daragoj, Vadász, Ervin és szerintem még krisk is.
 
Nem tudom hogy mért,csak kötekvés miatt mondom,hogy az rp szerverek tulajai sz*rnak mindenre,alig járnak fel a szerverre..
Ez persze csak általánosság,a PDRP-t nem ismerem.
 
[/quote]
Szerintem ez nálunk nem így van. Amikor tudunk fent vagyunk és segítünk.

Nem elérhető IXT

  • 2502
  • Steph Curry
    • Profil megtekintése
[HUN] Paradise Roleplay
« Válasz #515 Dátum: 2012. január 01. - 19:32:21 »
0 Show voters
Idézetet írta: Szilord date=1325442628\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8616\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Látom nekedis baj van a nyelveddel....
Mikor Daragoj, Ervin, Diesel, krisk, Vadász, én még a Paradisen voltunk, akkor majdnem egész nap vártuk Epsilont, hogy végre tolja fel magát, hogy rakja be azokat a scripteket amiket Diesel készítet.. de mit csinált.. feljött max. 1 órára, alig csinált valamit és semmi köszönés nélkül lelépett. Mi meg majdnem egész nap vártuk, objectelésekkel, scriptekkel, amiket csak be kellett volna rakjon de nagyon még azt sem csinálta meg... szóval lehet, hogy most jobb a hozzáállása az egészhez, nem tudom, de nem is érdekel, de akkor a hozzáállása katasztrófa volt. És ezt bizonyítani tudja Diesel, Daragoj, Vadász, Ervin és szerintem még krisk is.
 
Nem tudom hogy mért,csak kötekvés miatt mondom,hogy az rp szerverek tulajai sz*rnak mindenre,alig járnak fel a szerverre..
Ez persze csak általánosság,a PDRP-t nem ismerem.
 
[/quote]
Szerintem ez nálunk nem így van. Amikor tudunk fent vagyunk és segítünk.
 
[/quote]
Okés,mondtam hogy a PDRP-t nem ismerem  :) De amit irt  Fred az mást tükröz.

Nem elérhető Epsilon

  • 1854
    • Profil megtekintése
[HUN] Paradise Roleplay
« Válasz #516 Dátum: 2012. január 01. - 20:33:47 »
+6 Show voters
Idézetet írta: Fred_Butler date=1325441318\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8616\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Látom nekedis baj van a nyelveddel....
Mikor Daragoj, Ervin, Diesel, krisk, Vadász, én még a Paradisen voltunk, akkor majdnem egész nap vártuk Epsilont, hogy végre tolja fel magát, hogy rakja be azokat a scripteket amiket Diesel készítet.. de mit csinált.. feljött max. 1 órára, alig csinált valamit és semmi köszönés nélkül lelépett. Mi meg majdnem egész nap vártuk, objectelésekkel, scriptekkel, amiket csak be kellett volna rakjon de nagyon még azt sem csinálta meg... szóval lehet, hogy most jobb a hozzáállása az egészhez, nem tudom, de nem is érdekel, de akkor a hozzáállása katasztrófa volt. És ezt bizonyítani tudja Diesel, Daragoj, Vadász, Ervin és szerintem még krisk is.
 
Ha nem tudtam aktív lenni, akkor nem tudtam. Ez nem hozzáállás kérdése.
E: Az már azonban lehet hozzáállás kérdése, hogy ne adtam ki a PDRP forrását nektek.
Az pedig mindig is az én döntésem lesz, hogy kinek adom ki. Nem bántam meg, hogy nem fértek hozzá..
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 02. - 08:52:56 írta Epsilon »

[HUN] Paradise Roleplay
« Válasz #517 Dátum: 2012. január 03. - 14:17:17 »
+2 Show voters
Idézetet írta: Epsilon date=1325446427\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8616\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem bántam meg, hogy nem fértek hozzá..
 
Hát énse. :D

[HUN] Paradise Roleplay
« Válasz #518 Dátum: 2012. január 04. - 19:20:32 »
0 Show voters
Nagyon tetszik a szerver, kreatív ötletek, nagyon jó NPC-k. További sok sikert!

Nem elérhető Epsilon

  • 1854
    • Profil megtekintése
[HUN] Paradise Roleplay
« Válasz #519 Dátum: 2012. január 09. - 11:20:19 »
0 Show voters
Örülünk neki.

[HUN] Paradise Roleplay
« Válasz #520 Dátum: 2012. január 09. - 12:35:57 »
+2 Show voters
Érvénybe lép az 1 karakter - 1 élet szabály!!!
 
Így be lesz szüntetve a hõsködés fogalma (nem összekeverendõ a játékmechanikai hátrányokat kihasználó PG-vel!), mivel innentõl mindenki viselje a karaktere tetteit!
Nagy a szád, felállsz 6 embernek, akik pisztolyt fognak rád? Pech, meghalsz, te akartad. Most majd mindneki megtanul igazán RPG-t játszani!
RPG nem a kocsiról-házról-bizniszrõl szól!
RPG-ben az a normális, ha 1!!! életed van! Csak sokan a SA:MP-on láttatok elõször RPG-t, ezért nem tudtok ezzel megbarátkozni...
Számomra meg ez volt mindig is ostoba dolog, hogy mindened megmarad halál után. Éppen ezért nem KARAKTERNEK tekintik a játékosok a karakterük, hanem avatarnak. És ebbõl így sose lesz igazi RPG.
De hát ez a lényeg: megtanuljon mindenki mérlegelni.
Mert most mi van? Nekirontassz egy maffiózónak, és úgy vagy vele, hogy max meghalsz.
Vagy elkezdessz drogot árulni, és nem érdekel, ha valaki megver érte, vagy le is lõ, mert majd újboléledsz.
Ám 1 élettel mi lesz: Megtanulja mindenki, hogy ha meg akar gazdagodni és hatalmat akar, akkor kockáztatni kell. Mindent vagy semmit!
Éppen elég nagy NONRP az, hogy halál után megmarad minden.
Valójában ez a LEGNAGYOBB f**zság és PG az egész GTA:RPG életében...
Pont ezért nem tudnak az emberek 75%-a RPzni, akik GTA-n tolják.
Nagyon Fontos: CSAK IGAZÁN NYOMÓS INDOKKAL LEHET ÖLNI, tobábbá EMBERÖLÉSÉRT kiszabható börtönbüntetést drassztikusan növelem!
HA nem töröltetik a karaktert, akkor -mint mondtam is- emlékszik és feljelentést tehet, így EMBERÖLÉSI KÍSÉRLETÉRT is nagyobbb börtönbüntetés jár! Ez azért van, hogy a gyilkosságokat is visszaszorítsuk
 
Idézetet írta: Epsilon date=1326049002\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"8616\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ahogy olvasom a hozzászólásokat úgy gondolom, pár dolgot tisztázni kell.
Az, hogy ha meghalsz törlõdik a karaktered, nem olyan negatív, mint amilyennek gondoljátok.
Ha meghalsz, az nem jelenti egybõl a karaktertörlést. Ha a gyilkosságban bárminemû nonrp-t találunk nem fogjuk engedni, ahogy olvashattátok ezek fõadminokon fognak átfutni. Emellett nem minden halálnál kell karaktertörlés. Ne gondoljatok arra, hogy ki kell könyörögni a gyilkosnál, hogy ne kérvényezze: Ez nem személyfüggõ, hanem helyzetfüggõ.
Minden hozzászóló azt az esetet veszi, hogy minden nap meg fog halni. Ez nem igaz. Ha megvan a szabály, egyrészt jobban fogod félteni az életed, másrészt a maffiások most azért ölnek gyakran, mert nincs következménye a halálnak. Elveszted a cangád, meg a cigid, jameg a mobilod, hehj..
 

Szabály:
 
--- HA valakit megölnek, és a gyilkos azt mondja, hogy kérelmezni fogja a törlését, akkor a halott karakter tulajdonosa NEM jön fel a karakterével addig, amíg dûlõre nem jut az ügy! Mivel én intézem, hamar el fognak dõlni a dolgok! Csak friss karakterrel jöhet fel! Magyarán az elbírálás ideje alatt regizhet új karaktert, hogy ne kelljen malmoznia!
--- HA valakit megölnek, és a gyilkos azt mondja, hogy nem fogja kérelmezni a törlését, akkor a mostani rendszer szerint folytathatja a sértett a játékot!
--- HA megölsz valakit, akkor mondd meg neki, hogy indítassz-e karaktertörlést vagy sem!
--- KÉPET minden esetben készíts, amikor a sértett, töröltteni kívánt fél elõtted fekszik (F8). Más esetben a karaktertörlési kérelmed izomból elvetem. Kivéve, ha nagyobb tûzharc volt és bizonyítják, hogy ki halt meg benne. Ilyen esetben, ha csak 1 ember is indít karaktertöröltetést, akkor MINDENKI, aki ott volt, és le lett lõve, TÖRÖLVE LESZ!
--- Továbbra is csak LÕFEGYVERREL LEHET ÖLNI! Más esetben eszméletlenség lesz a vége, és a sértett emlékezni fog mindenre, mint eddig is!
--- Mint tudjuk, ha pusztakezes/ütõ- vágó- szúrófegyveres támadás miatt kerülsz kórházba, akkor NEM HALSZ MEG, csak eszméletlen leszel, ergo emlékszel is! Magyarán pusztakezes támadás esetében nem lehet karaktertörlést kérni!
>>>NEM LEHET HULLÁT KIVINNI RED COUNTY TERÜLETÉRÕL, AMINT KÉSZ VAN A NYOMOZÁSI RENDSZER!!!<<<
Rendezés - bírálás (by Indi ):
1: A gyilkos megírja az esetet és az okot részletesen, KÉPET mellékel a gyilkosságról.
2: A \"halott\" is megírja, hogy a gyilkos igazat mondott-e?
3: SENKI nem írhat oda, csak a gyilkos és a halott. HA bárki is ír, akkor fórumról 2 nap kitiltás.
4: Ám, ha vita alakul ki és nem sikerül dûlõre jutni, ha én azt mondom, akkor 1-1 tanú jöhet mind a két oldalról, akik igazolhatják a másik igazát.
5: Ha kiderül, hogy jogos a gyilkosság, magyarán nem NONnal öltek meg, csítelt fegyverrel, DM-el, stb, akkor a halott karakter törlésre kerül! (Lehet tovább játszani aztán ugyan olyan nevû karakterrel is, ha akarjátok. De semmi nem marad meg!)
6: HA nem jogos a gyilkosság és a gyilkos hazudott az indítékot nézve, illetve NONOSAN, PG-vel, vagy netán DM-bõl ölte meg a sértettet, akkor a GYILKOS karaktere kerül törlésre, és az IP-je 5 napra fel lesz függesztve!
7: HA csítelt fegyverrel ölt a gyilkos vagy bármi health-hackot vagy hasonlót használt, akkor ÖRÖK IP BAN a jutalma!
8: Ismerõst lehet választani új karakternél. Max 1 ismerõst lehet választani az elõzõ ismerõsök közül, akit a karaktertöröltetésnél kell megneveznie a sértett félnek! Így adná magát a dolog, hogy az a személy bemutatja a többinek, nem vesznek el a kapcsolatok, ha okos az ember.
---> Ha a karakter törlésre kerül, akkor RENDES nyomozásokat lehet indítani, mivel VAN HULLA!!! (Feltéve, ha megtalálja a rendõrség!) <---
Remélem érthetõ a dolog.
Csak a gyilkos vérmérsékletétõl függ, hogy töröltetni akar vagy sem. Magyarán ez a dolog OPCIONÁLIS!
Ám ha nem törölteti a gyilkos a karaktert, akkor a sértett fél EMLÉKEZNI FOG, mivel túlélte a sérüléseit!
DE!!! Ha bárki is, mint sértett, a gyilkosnak OOC ígér bármit is, vagy zaklatja, hogy \"ne legyél már k****g, ne töröltess\", illetve személyes, OOC konfliktust csinál ebbõl, abban az esetben a sértett fél kap 5 nap IP felfüggesztést!
Módosítások:
Élettörténet:
Lényegében változni fog. Bõvítve lesz a dolog és kicsit bonyolítva. De csak akkor érvényesek ezek a szabályok, ha törölt karakter után kezdessz újat. Az elsõ karaktereknél TOVÁBBRA IS az eddig leírt szabály a mérvadó!
- A kezdõkocsi marad az eddigi formában.
- Kaphatsz egy kezdõházat, ha megfelelõ a történeted, amit ÉN szabok meg, hogy milyet és hol, annak függvényében, hogy milyen a történet, miket tartalmaz, stb.
- Egy nagyon-nagyon minimális kezdõtõkét is kaphatsz. (0-10000 MAX)
- Ismerõst lehet választani új karakternél. Max 1 ismerõst lehet választani az elõzõ ismerõsök közül, akit a karaktertöröltetésnél kell megneveznie a sértett félnek! Így adná magát a dolog, hogy az a személy bemutatja a többinek, nem vesznek el a kapcsolatok, ha okos az ember.
- Szigorúan ellenõrizni fogom a MultiAccot!
Amit még szeretnék hozzáfûzni, nem kell befosnia senkinek se:
- HA a megölt fél szeretné, kérvényezheti a frakciójába való újboli belépést!
- Kezdõkocsi-rendszer eddig is volt élettörténetért, és a továbbiakban is marad, annyival kiegészítve, hogy ha megfelelõ az élettörténet, akkor olcsó házat is lehet kapni!
- Kétszer ugyan azt a karaktertörténetet nem fogadom el!
Amíg nem lesz kidolgozva a nyomozás és mintagyûjtés, addig az alábbi lesz érvényben:
- A halott karaktered esetével kapcsolatosan kaphat bizonyos számú megnevezett személy információkat! Azt, hogy mennyien kaphatnak, azt én döntöm el. Neked csupán annyi a dolgod, hogy elküldöd nekem PM-ben a halállal kapcsolatos dolgokat, és annak fényében mérlegelek, hogy kik és mit tudhatnak meg, stb.
Amiket megtudhatnak emberek: 1 nyomozó tudomást szerezhet róla, hogy milyen fegyverrel ölték meg az embert. Ha a fegyver tulajdonosan elõkerül, akkor felismerhetik a fegyvert .(Ez IRL is lehetséges, ballisztika.)
- Ujjlenyomatot, szövet- ás DNS mintát vesznek a nyomozók, és ha van gyanusítottjuk, akin elvégzik a vizsgálatokat, akkor a gyilkos NEM HAZUDHAT OOC, hogy õ tette! Magyarán: IC ezek alapján megtudják a nyomozók a gyilkos kilétét, feltéve, ha megvan a tag.
Ha lakott területen belül történt az eset, akkor a \"lakók\" bemennek vallani, hogy hogyan nézett ki a gyilkos.
HA nem lakott területesn történt, de bárminemû erõszakosságot vagy gyanús dolgot, egyébb fontosat láttak a gyilkossággal kapcsolatban lakott területen belül, akkor a fiktív lakók ezt elmondják. Hogy mit és mennyit, arról rendelkezem mindig az esetek függvényében!

[HUN] Paradise Roleplay
« Válasz #521 Dátum: 2012. január 09. - 15:26:13 »
0 Show voters
Igazi RP szerver lesz  ;D Nekem nagyon tetszik az ötlet,ha mindenki rendesen be fogja tartani a szabályokat.

[HUN] Paradise Roleplay
« Válasz #522 Dátum: 2012. január 09. - 15:31:17 »
0 Show voters
Igen a samp rp legrp-sebb újítása, ami sehol nem találtó :D

[HUN] Paradise Roleplay
« Válasz #523 Dátum: 2012. január 09. - 16:14:40 »
+1 Show voters
Hát igen, kemény lecsókba csapatom bele szegény P.D.R.P.-t. :D
Összes ilyen agyament merész ötlet tõlem származik, de szerencsére eddig jól fogadták õket.
Kiváncsi leszek erre is, de egyben biztos vagyok: ha el is mennek néhányan ez miatt, akik maradnak, azok kõkeményen RPzni fognak, nehogy elveszítsenek bármit is. :)

[HUN] Paradise Roleplay
« Válasz #524 Dátum: 2012. január 09. - 16:30:32 »
+1 Show voters
Senkit nem akarok megsérteni, de Indi RPG-s múltja nélkül a PDRP csak egy újabb középszerû szerver lenne.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal