GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Pályakészítő => A témát indította: impreZZa - 2016. December 20. - 22:24:42

Cím: Ajtó objekt törlése
Írta: impreZZa - 2016. December 20. - 22:24:42
Csókolomsztok, valahogy ki lehet törölni ezeket az ajtókat?
 
\"uL71AhV.jpg\"
 
Törlés után megkapom a kódot:
 

<removeWorldObject id=\"removeWorldObject (Gen_doorEXT03) (1)\" radius=\"3.4582796\" interior=\"0\" model=\"1498\" lodModel=\"0\" posX=\"2230.2\" posY=\"-1721.0597\" posZ=\"13.69055\" rotX=\"0\" rotY=\"0\" rotZ=\"0\"></removeWorldObject>

 
De az ajtó ugyanúgy ott van. Próbáltam másik helyen, ahol ugyanilyen ajtó van, onnan se tűnt el.
 
Konkrétan ezt az egyet kéne csak kiszedni valahogy (konditeremnél). Ötlet?
Cím: Ajtó objekt törlése
Írta: BlackSy - 2016. December 21. - 14:09:25
Szia! removeWorldModel (1498,11,2230,-1720.6999511719, 15)
 
Ezzel tudod törölni.
Cím: Ajtó objekt törlése
Írta: impreZZa - 2016. December 21. - 14:17:46
Már megoldottam, de azért köszi. :)
 
Ha sima scriptként berakom, hogy: removeWorldModel(1498, 3.4582796, 2230.2, -1721.0597, 13.69055), akkor kiszedi.
 
Amit nem értek, mivel az editor szerver oldali scriptje is így szedi ki..mármint nem szedi..na érted. :D
Cím: Ajtó objekt törlése
Írta: BlackSy - 2016. December 21. - 14:20:44
Értem, nyugi. :D
Cím: Ajtó objekt törlése
Írta: Xenius - 2016. December 21. - 20:28:51
A .map fájlhoz kell a map editor által legenerált 2 script is, ha nem írtál rá sajátot. ( getElementsByType(\"removeWorldModel\") + for ciklus )