Szerző Téma: MSA:MPG - Szerver/Kliens: 0.2X  (Megtekintve 1093 alkalommal)

Koncz_Norbert

  • Vendég
MSA:MPG - Szerver/Kliens: 0.2X
« Dátum: 2011. Május 14. - 07:36:48 »
0 Show voters
Elnézést hogy ide nyitottam ezt a témát de nem találtam neki megfelelõ témát.


SA:MP 0.2X
 
Mindenkit szeretettel üdvözlök az egyik témában ahol lefogok írni néhány információt amit javítottak vagy esetleg megfeledkeztek róla. Mivel már nagyon régi kliens és kiszivárgot a a forráskódja ezért teljesen újra írta/írták az egész SA:MP-ot.
Szinte majdnem mindenhol letölthetõ de még a 0.3a és újabb verziói nem kerültek rossz kezekbe. De arra nem jöttek
rá az emberek hogy \"hahó van egy visszafordító program amivel megtudhatod a forráskódját?\"
Már Youtube-on is megtekinthetõ és vannak már leírások róla de nem 100%-an tölti le. Ez olyan mint a AntiDeAMX.
Vagy az is lehet hogy a Kalcor vagy aki készítette barátságosabb volt ezért kiadta és azt csinálunk amit akarunk?
A témával ellentétben Kalcor vagy aki készítette a 0.2X-et az fizetett a Raknet weboldalnak hogy egy többjátékos módot készítsen a San Andreas-ból? Szinte nekem is megvan a program és 100x jobb mint a Visual Basic vagy a DevC++.
Ezen kívül készítettem róla egy videót amit itt megtekintheted: http://www.youtube.com/watch?v=lhAO_GB1FjU
( Ha szerzõi jogok miatt nem megy akkor jelentsétek! )
Néhány leírás amit észre vettem illetve panaszkodok:


A D3D9LoadingScreen-rõl nincs panaszon se leírásom mivel nem kutattam át teljesen a forráskódját.
Maximum egy kép csere volt és benne a raknet logó. 0.3c-ben nem néztem még, legalábbis nem figyeltem. xD
A karakter választó szinte senkinek sem szúrja a szemét hogy ott egy logo.png?
A forráskódjában (spawnscreen.cpp) megtalálható a D3DXCreateTextureFromFile ami azt jelenti hogy megjelenít
valamilyen grafikai elemet (röviden: képet) amit képtelen berakni 0.3c-be?
 

void CSpawnScreen::RestoreDeviceObjects()
{
if(m_pD3DDevice)
{
if (m_pTexture)
   m_pTexture->Release();
//D3DXCreateTextureFromFile(m_pD3DDevice, \"logo.png\", &m_pTexture);
//DWORD dwIndex = pFileSystem->GetFileIndex(\"logo.png\");
               // Mivel ez a 0.2.5-ös kliens forráskódja ezért kivan húzva.
DWORD dwIndex = ((CArchiveFS*)pFileSystem)->GetFileIndex(0xbaddea6b);
// ...

 


D3DXCreateTextureFromFile Funkció leírása itt (Angol/English)
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb172801(v=vs.85).aspx
 
[/quote]
0.3c-ben már nem mûködik ez a funkció, mint a Pawnoban az Undefined Symbol...
Én napokig dolgozok rajta hogy 0.3c-ben is legyen képmegjelenítõ de inkább crash eredményezi. :-[
A képen kívül sok javítást megtettek amit 0.2X-ben nem az pedig hogy a boltokban/éttermekben nem lehet
fegyvert elõvenni, chatbox javítás stb stb...
Egyenlõre ennyit tudtam meg a tesztbõl. De hamarosan lesznek további információk a készülõdõ weboldalamon
ahol több információt megtudhatsz a kliensekrõl. :D
Köszönöm a figyelmed, és további szép napot! by Koncz_Norbert
« Utoljára szerkesztve: 2011. Május 14. - 07:49:22 írta Koncz_Norbert »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal