GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Általános beszélgetés => Beszélgetés => Off Telep => A témát indította: Yeaseiro - 2011. március 31. - 21:21:43

Cím: Amikor unatkoznak Matitiék...
Írta: Yeaseiro - 2011. március 31. - 21:21:43

void UnFuckAndCheck(DWORD addr, int size, BYTE byteCheck)
{
DWORD d;
char s[256];
VirtualProtect((PVOID)addr,size,PAGE_EXECUTE_READWRITE,&d);
if(byteCheck != *(PBYTE)addr) {
#ifdef _DEBUG
sprintf(s,\"Failed Check At Addr: 0x%X\",addr);
OutputDebugString(s);
#endif
while(byteCheck != *(PBYTE)addr) Sleep(1);
}
}
//----------------------------------------------------------
void UnFuck(DWORD addr, int size)
{
DWORD d;
VirtualProtect((PVOID)addr,size,PAGE_EXECUTE_READWRITE,&d);
}

 
hint: nézd a void részt :angel:
Cím: Amikor unatkoznak Matitiék...
Írta: palesz_88 - 2011. március 31. - 21:30:20
loál
Szerintem azt sem tudod, hogy a fenti kód micsoda.  :)
Cím: Amikor unatkoznak Matitiék...
Írta: Yeaseiro - 2011. március 31. - 21:35:09
És még vannak failok mivel nézegettem a 0.3c-t
és van új parancsok de azokat direkt nem definiálják hogy ne használhassuk
de valaki megmondaná miértelme a /mem parancsnak?! :-\\
Cím: Amikor unatkoznak Matitiék...
Írta: kurta999 - 2011. április 01. - 12:11:40
Matite-re gondolsz a GX tulajra nem ?
Amúgy ezt hol találtad ? xD
Cím: Amikor unatkoznak Matitiék...
Írta: Yeaseiro - 2011. április 01. - 15:55:53
igen a gamerx tulajdonosok vagyis a samp készítõ brigádra :angel:
ha tévedek akkor javítsatok ki :P
Ezt kérlek szépen a 0.3c-s kliensben (source)
E: Éppen a gombokat keresem de eddig még nem sikerült :\'(
E2: Amúgy szemétség mert azt állítják hogy a memória hackelés tilos.
A kliensben 3 helyen találtam memória hackelést és van benne memória modul
Cím: Amikor unatkoznak Matitiék...
Írta: Mambo - 2011. április 01. - 15:56:38
Idézetet írta: Stan_Smith date=1301666153\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7239\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
igen a gamerx tulajdonosok vagyis a samp készítõ prigádra :angel:
ha tévedek akkor javítsatok ki :P
Ezt kérlek szépen a 0.3c-s kliensben (source)
 
brigád*
Cím: Amikor unatkoznak Matitiék...
Írta: Yeaseiro - 2011. április 01. - 16:07:33
javítottam :D
Cím: Amikor unatkoznak Matitiék...
Írta: kurta999 - 2011. április 01. - 16:12:25
Írj mögé még pár nullát, mer lényegibe ez az egész egy memória hack..
Keresd meg azt a /mem parancsot :D.
Nyisd meg ezt az official fórumon, meglesz az öröm.
Amúgy ez egy szemét kérdés, honnan van meg ? xD
Cím: Amikor unatkoznak Matitiék...
Írta: Yeaseiro - 2011. április 01. - 16:16:55
Idézetet írta: kurta999 date=1301667145\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7239\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
...
Amúgy ez egy szemét kérdés, honnan van meg ? xD
 
Egy itáliai scripter küldte nekem :alien:
amúgy azt állítja hogy 0.3c-s. De a main.h-ban benne van ugyanúgy a 200-as MAX_PLAYERS 8)
E: de a Max_Vehicles egyezik :angry:
Cím: Amikor unatkoznak Matitiék...
Írta: kurta999 - 2011. április 01. - 16:19:27
És még milyen rejtett dolgokat vannak benen ? :D
Cím: Amikor unatkoznak Matitiék...
Írta: Yeaseiro - 2011. április 01. - 16:23:54
Idézetet írta: kurta999 date=1301667567\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7239\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
És még milyen rejtett dolgokat vannak benen ? :D
 
Halvány lila gõzöm sincs!
Én csak a gombokat keresem hogy nem csak CAPS LOCK, H... gombok legyenek hanem E,Á stb...
Vannak még rcon parancsok amik szintén nincsenek kifejlesztve.
Egy sor:
 

void SetupCommands()
{
// RELEASE COMMANDS
pCmdWindow->AddDefaultCmdProc(cmdDefaultCmdProc);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"quit\",cmdQuit);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"q\",cmdQuit);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"save\",cmdSavePos);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"rs\",cmdRawSavePos);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"rcon\",cmdRcon);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"mem\",cmdMem);
#ifndef _DEBUG
if (tSettings.bDebug)
{
#endif
pCmdWindow->AddCmdProc(\"vsel\",cmdSelectVehicle);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"v\",cmdCreateVehicle);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"vehicle\",cmdCreateVehicle);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"player_skin\",cmdPlayerSkin);
#ifndef _DEBUG
}
#endif
pCmdWindow->AddCmdProc(\"msg\",cmdMsg);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"pm\",cmdMsg);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"tmsg\",cmdTeamMsg);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"tpm\",cmdTeamMsg);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"interior\",cmdShowInterior);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"cmpstat\",cmdCmpStat);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"discon\",cmdDiscon);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"dl\", cmdDebugLabels);
/*
pCmdWindow->AddCmdProc(\"handsup\",cmdHandsUp);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"cigar\",cmdCigar);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"kill\", cmdKill);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"cellin\",cmdCellIn);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"cellout\",cmdCellOut);*/
// DEBUG COMMANDS
#ifdef _DEBUG
pCmdWindow->AddCmdProc(\"markers\", cmdCreateRadarMarkers);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"vstest\",cmdVehicleSyncTest);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"paddr\",cmdPlayerAddr);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"cammode\",cmdCamMode);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"ptov\",cmdPlayerToVehicle);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"p\",cmdCreatePlayer);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"player\",cmdCreatePlayer);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"a\",cmdCreateActor);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"actor\",cmdCreateActor);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"actor_debug\",cmdActorDebug);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"actor_task_debug\",cmdActorTaskDebug);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"vehicle_debug\",cmdVehicleDebug);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"pv_debug\",cmdPlayerVehicleDebug);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"debug_stop\",cmdDebugStop);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"s\",cmdDebugStop);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"set_cam_pos\",cmdSetCameraPos);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"p2v\",cmdPutPlayerInVehicle);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"give_weapon\",cmdGiveActorWeapon);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"disp_mem\",cmdDisplayMemory);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"disp_mem_asc\",cmdDisplayMemoryAsc);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"set_weather\",cmdSetWeather);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"set_time\",cmdSetTime);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"rp\",cmdRemotePlayer);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"rpr\",cmdRemotePlayerRespawn);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"say\",cmdSay);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"freeaim\",cmdFreeAim);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"vehicle_remove\",cmdWorldVehicleRemove);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"vehicle_add\",cmdWorldVehicleAdd);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"player_remove\",cmdWorldPlayerRemove);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"player_add\",cmdWorldPlayerAdd);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"animset\",cmdAnimSet);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"kill_player\",cmdKillRemotePlayer);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"anim\",cmdApplyAnimation);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"checktest\",cmdCheckpointTest);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"ps\",cmdPlaySound);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"sl\",cmdSaveLocation);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"resetvp\",cmdResetVehiclePool);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"deactivate\",cmdDeactivatePlayers);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"setfarclip\",cmdSetFarClip);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"start_jetpack\",cmdStartJetpack);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"stop_jetpack\",cmdStopJetpack);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"lotsofv\",cmdLotsOfV);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"cursor\",TestExit);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"drivebytest\",DriveByTest);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"specp\",cmdSpectatep);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"specv\",cmdSpectatev);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"clothes\",cmdClothes);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"nofire\",cmdNoFire);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"sit\",cmdSit);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"dumpfreq\",cmdDumpFreqTable);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"attract\",cmdAttractAddr);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"pop\",cmdPopWheels);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"pvtbl\",cmdPlayerVtbl);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"danc\",cmdDance);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"vmodels\",cmdVModels);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"followped\",cmdFollowPedSA);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"sitidle\",cmdTaskSitIdle);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"bench\",cmdBench);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"disenex\",cmdDisableEnEx);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"nograv\",cmdNoGrav);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"hide\", cmdHide);
pCmdWindow->AddCmdProc(\"show\", cmdShow);
#endif
}
Cím: Amikor unatkoznak Matitiék...
Írta: kurta999 - 2011. április 01. - 16:39:38
Megnéztem azt a /mem parancsot, és az valami számot ír ki xD. ( Csak debugba )
Amúgy 100%-ig megvan, és át is tod fordítani ? :D
Cím: Amikor unatkoznak Matitiék...
Írta: Yeaseiro - 2011. április 01. - 16:52:18
Idézetet írta: kurta999 date=1301668778\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7239\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Megnéztem azt a /mem parancsot, és az valami számot ír ki xD. ( Csak debugba )
 


de valaki megmondaná miértelme a /mem parancsnak?! :-\\
 
[/quote]
LOL, én is azt kérdezem hogy mi értelme?!
Amúgy ebbõl egy f***a FPS rendszert lehetne kreálni mint ami Slice-nak van.
Még MacID bant is kiválóan lehetne kreálni :amazed:
Asszem van errõl egy oldal ahol leírják a macid leolvasását >:D



Amúgy 100%-ig megvan, és át is tod fordítani ? :D
 
[/quote]
Töltöm le az átfordító programot. De szemetek mivel csak 2 seed és 1 peer van :angry:


omajgaaaad! Van benne 146 error :angry:
Mindegy. Egy régi ismerõstõl megszerzem a dev c++ azt azon megnézem.
Márha meglehet nyitni cpp és .h-t majd tud executable-t is végezni
Cím: Amikor unatkoznak Matitiék...
Írta: palesz_88 - 2011. április 03. - 13:09:30
Idézetet írta: Zinthos date=1301599820\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7239\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
loál
Szerintem azt sem tudod, hogy a fenti kód micsoda.  :)
 
igazad van, csak úgy írtam :D :D