a 10 perces screenshotokkal az a gond, hogy az csak a scriptelésre megfelelő, de mi van ha valaki pl tervez? vagy itt nem szokás már megtervezni a dolgokat, mielőtt lefejleszted? persze a folyamat ábrát, vagy bármi tervezési \"végterméket\" lehet küldeni nagyobb rendszereket főleg érdemes előre megtervezni használsz valamilyen verziókezelőt? (pl GIT)
Az agilis fejlesztés nem hiszem hogy annyira jellemző lenne efelé ...
Órabér: 500Ft [/quote] fotoshoper vagyok. [/quote] azon kívűl webfejlesztő [/quote] Felejtsd el
fotoshoper vagyok. [/quote] azon kívűl webfejlesztő [/quote] Felejtsd el
azon kívűl webfejlesztő [/quote] Felejtsd el
Felejtsd el
Mi bajod az órabér 500Ft-al? Ha egyszer nem egyedül dolgozik, hanem velem és nem kell megerőltetnie magát? Mire vártatok? 100.000Ft / nap? Azzal megelégednél? Nem ebből kell megélni, dolgozz! Ez csak hobbyszint. És szerintem kurva jól jön, ha a pénztárcádat 30+ ezer forint nyomná csak azért, mert naponta leütsz 500 betüt. Nem értelek titeket, ebből akartok meggazdagodni vagy mi? Kérdezték, hogy mihez értek, miért baj hogy leírtam? Igenis én pénzt keresek azzal, hogy képeket szerkesztek, mert igenis ez is egy hobby, mint a scriptelés. És nem kevés weboldalt is adtam már el. Nyugodtan nevess, nekem továbbra is tellik a pénztárcám
Mi bajod az órabér 500Ft-al?
És szerintem kurva jól jön, ha a pénztárcádat 30+ ezer forint nyomná csak azért, mert naponta leütsz 500 betüt.
Időhúzást elkerülve, minden 10 percben el kell küldeni egy screenshotot a scriptről, hogy hogyan halad az illető.
Egyedül maradtam a szerver fejlesztésében és a bugok javításában, és egyedül nem sok mindenre megyek, főleg hogy 12 órázok a munkahelyemen..
5 éve scriptelek, van tapasztalatom.
Próbaidő: -Előszőr is 2 scriptet fogok kérni tőled, amit egy héten belül meg kell írnod. Ha tetszik a munkád, tovább folytathatod a próbaidőt azzal, hogy velem dolgozol! -Amint lejárt a próbaidő, hivatalosan is scripter leszel és így a fizetésed is megfog járni.
-Amikhez érteni kell: (Most csak kimásolom) #include <YSF> #include <a_players> #include <dini> #include <dutils> #include <vending> #include <streamer> #include <sscanf2> #include <zcmd> #include <a_vehicles> #include <foreach> #include <fixchars.h>
#include <a_samp>