Szerző Téma: Ötletgazdákat keresek  (Megtekintve 5726 alkalommal)

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Ötletgazdákat keresek
« Válasz #15 Dátum: 2017. június 23. - 14:09:20 »
+1 Show voters
2-3 hónap? Ha azt 2 jó szkripter írja még akkor se készül el az 100%

Ötletgazdákat keresek
« Válasz #16 Dátum: 2017. június 23. - 14:47:56 »
+1 Show voters
 
 
Idézetet írta: LegendaryOm date=1498132550


   
      SAMP-on van még 2-3 szerver.
      A Fay ami már ne is haragudj de nem konkurencia.
      Az általad említett LVRP ami nem is fut és kétlem hogy LV ben bárki is szívesen RPzne.
      A harmadik ami játékosszámmal rendelkezik ez a Capari akármi ami sajnos szintén minimális.
      Tehát az állításod nem áll helyt.
      Így mind SAMP ról, mind MTA ról jogosan számíthatok olyan játékosokra, akik szeretik a klasszikus, letisztult RP-t, és a farmolás helyett is inkább az RPt választják. :)
   
   
      Ezeknek a játékosonak fogunk teremteni egy olyan szervert, reményeim szerint, amire a magyar RP közösség évek óta vár.
      Ahol nincs lenézés, nincs arrogáns viselkedés, nincs hatalommal való visszaélés, és mindenki véleményét meghallgatjuk.
      A magyar szerverek mentalitását a youtubehoz tudnám hasonlítani és az ott pózoló figyelemhiányos emberekhez.
      Elindul egy szerver... kevés játékos, minden admin rendes segítőkész, mindenkire odafigyelnek... aztán esetlegesen berobban a szerver... megnő a játékosszám és az a plusz minusz 5-10 ember már nem is számít... elveszik a hála, az alázat, a segítőkészség és kialakul ez a diktatúra stílus... ahol csak az adminnak van igaza a player kussoljon és örüljön hogy játszhat...mint youtube on... a magas nézettségnél meg amikor a majomkodásból már kapja a zsét azt a plusz minusz 50-100 nézőt már pont leszarja emberünk...
      Nos mi ennek szöges ellentétét próbáljuk véghez vinni. Mindannyian játékosként kezdtük éveig játszottunk és tapasztaltuk meg megannyi szerveren mitől is rossz egy szerver...
       
   
   
      Egy próbát megér a tisztességes és értelmes játékosokért. :)
   


Ez jól hangzik, de a tapasztalat általában az ellenkezőjét szokta igazolni. Szinte mindenki ezzel a felfogással indul aztán \"valami megváltozik\". Szerintem egyszerűen a nagy számok törvénye. Nem tudsz annyi felé figyelni, nem tudsz annyi embert meghallgatni. Több ember, több probléma. Ha így berobban valami, az pedig idomulni szokott a nagy számok törvényeihez. Létrehozhatsz egy fórumot a gondok megvitatására, ami úgymond nyilvános és mindenki bele-beletekinthet, de azon a ponton mindenkire figyelni akkor is nagyon nehéz. Illetve nem tudom, 2017-ben, a jelenlegi helyzetben mennyire van értelme belefogni egy ilyen vállalkozásba?
 
Idézetet írta: LegendaryOm date=1498063624


   
      Vaaagy ha kevésbé lennél arrogáns, arra is gondolhattál volna hogy minél több embert szeretnék bevonni, hogy ez egy közösségi szerver legyen ahol mindenkinek van szava és kcisit mindenki a magáénak érezze a szervert... 
      De biztosan ezért keresek embereket. :D Nade mindegy is... Nem te vagy a célközönség ne aggódj :)
   


Nagyon durván írták le Neked, de az a baj, hogy az ötleteket nagy vonalakban össze kéne szedned és azok alapján megnyitni a témát. Valami olyasmi, hogy \"Helló, itt van ez és ez az ötlet, ilyen meg ilyen szervert szeretnék csinálni, mit szóltok hozzá? Esetleg ötlet, hozzáfűznivaló?\" Érted a problémát, ugye? :) 
 
Mindentől függetlenül sok sikert kívánok hozzá :)
 
Idézetet írta: Flash date=1498219760


   
      2-3 hónap? Ha azt 2 jó szkripter írja még akkor se készül el az 100%
   


Ha adnak mondjuk egy GTX 1080 Ti-t cserébe, és a rendelkezésemre bocsátják az elméleti vázat, ami köré fel akarják építeni a szervert, akkor napok alatt is megoldható, megfelelő szervezéssel :) Csak arra az időre félre kell tenni az egyéb teendőket. A kérdés inkább az, hogy 2-3 hónap múlva lesz-e még játékos, aki felmenne rá? Vagy egyáltalán most? :D Elég régen volt már, hogy utoljára játszottam. A napokban néztem fel újra, de megcsappant a magyarok létszáma. Vagyis amennyire én láttam. A szkripter liga iránt se volt valami nagy az érdeklődés, de ki tudja, talán a játékosok még aktívabbak.

Ötletgazdákat keresek
« Válasz #17 Dátum: 2017. június 23. - 17:41:50 »
0 Show voters
A napokban nézegettem a magyar MTA szerverek (RP de inkább GF) létszámát és kb 1000-1200 embert ölel fel 4 szerver.
Persze lehet, hogy a SeeMTA 3 szervere mellett eltörpül minden, de remélem hogy azok akik igazán szenvedélyes Roleplay játékosok azok átpártolnak.
Bízok ebben a projectben, de tény hogy nagyon sok időt, energiát, és pénzt bukunk.

Ötletgazdákat keresek
« Válasz #18 Dátum: 2017. június 23. - 17:45:57 »
0 Show voters
Idézetet írta: Flash date=1498219760


   
      2-3 hónap? Ha azt 2 jó szkripter írja még akkor se készül el az 100%
   


Én bízok a fejlesztőnkben. Szerintem sima ügy lesz. Elég 1 jó scripter is hozzá, de te valószínű más minőségben és gyorsasággal dolgozó scriptereket ismersz.
Nem hobbiscriptert alkalmazunk elhiheted...
« Utoljára szerkesztve: 2017. június 23. - 17:46:43 írta LegendaryOm »

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
Ötletgazdákat keresek
« Válasz #19 Dátum: 2017. június 23. - 18:13:45 »
+1 Show voters
3 scripter áll a hátterében a szerveremnek (rajtam kívül 2).  Hidd el mind gyorsaságban, mind minőségben profik vagyunk.
 
A szervert 1 éve írjuk folyamatosan lassan és még mindig foltozzuk, javítjuk, újítjuk.
 
 

Ötletgazdákat keresek
« Válasz #20 Dátum: 2017. június 23. - 18:18:53 »
0 Show voters
Idézetet írta: LegendaryOm date=1498232757


   
      
      Nem hobbiscriptert alkalmazunk elhiheted...
   


Aki mta ba dolgozik, az nem gondolnám hogy cégeknél tolja, mert ha igen, akkor már nem hobbi szkripter.

Nem elérhető Enigma

  • 391
    • Profil megtekintése
Ötletgazdákat keresek
« Válasz #21 Dátum: 2017. június 23. - 18:20:54 »
0 Show voters
Tapasztalataim szerint ha napi 10 órát scriptel az ember, 3 hónap alatt akkor sem lesz kész egy full mod.

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
Ötletgazdákat keresek
« Válasz #22 Dátum: 2017. június 23. - 18:22:56 »
0 Show voters
Ha minden emberét számoljuk nyáron napi 25 órát is scriptelünk. (3 felé osztva...... )És már 2 nyár ugye ráment. Szóval lehetetlen 3 hónap alatt megírni. Fél év minimum, 1,5 maximum.
 
1 fejlesztőnek meg soha nem lesz annyi ideje hogy megcsináljon a semmiből egy full rp modot. Vagy ha igen akkor nagyon bugos lesz, elavult mire kész lesz, optimalizálatlan.
« Utoljára szerkesztve: 2017. június 23. - 18:23:41 írta id100 »

Nem elérhető Enigma

  • 391
    • Profil megtekintése
Ötletgazdákat keresek
« Válasz #23 Dátum: 2017. június 23. - 18:28:47 »
0 Show voters
Idézetet írta: id100 date=1498234976


   
      1 fejlesztőnek meg soha nem lesz annyi ideje hogy megcsináljon a semmiből egy full rp modot. Vagy ha igen akkor nagyon bugos lesz, elavult mire kész lesz, optimalizálatlan.
   


Hatékonyan kell dolgozni. :D Gitet használni, githubot, egymás kódját átnézni, unit tesztelni. Akkor nem fordul elő ilyesmi.

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
Ötletgazdákat keresek
« Válasz #24 Dátum: 2017. június 23. - 18:29:11 »
0 Show voters
1 fejlesztő github lol

Nem elérhető Enigma

  • 391
    • Profil megtekintése
Ötletgazdákat keresek
« Válasz #25 Dátum: 2017. június 23. - 20:40:06 »
0 Show voters
Github, Bitbucket, Gitlab, akármi. 1 fejlesztőnek is hasznos lehet, már csak backupnak is tökéletes.

Ötletgazdákat keresek
« Válasz #26 Dátum: 2017. június 23. - 21:31:31 »
0 Show voters
Idézetet írta: id100 date=1498234976


   
      Ha minden emberét számoljuk nyáron napi 25 órát is scriptelünk. (3 felé osztva...... )És már 2 nyár ugye ráment. Szóval lehetetlen 3 hónap alatt megírni. Fél év minimum, 1,5 maximum.
   
   
      1 fejlesztőnek meg soha nem lesz annyi ideje hogy megcsináljon a semmiből egy full rp modot. Vagy ha igen akkor nagyon bugos lesz, elavult mire kész lesz, optimalizálatlan.
   


 
 
Idézetet írta: id100 date=1498235351


   
      1 fejlesztő github lol
   


Miért ne tudna egy fejlesztő összehozni egy RP módot? Nem értem. Ha rendesen fel van építve egy terv, hogy mit szeretnél megcsinálni, akkor nem hiszem, hogy elavult, bugos lesz. Nyilván nem lesz bugmentes, hibátlan, de tesztelni kell folyamatosan. Bugok bármikor előjöhetnek.
 
A githubbal az lehet a gond, hogy a private repokért fizetni kell (nyilván ki ki maga döntse el, hogy mennyire használja ki), de pl. egy bitbucket tökéletes erre a célra. Egyébként... ha kicsit univerzálisabb megoldásokban gondolkozol, nem hülyeség, ki tudja, később ki csatlakozik be, ki megy el, így csak van egy alapvetően követhető fejlesztési történet :) 

Nem elérhető Enigma

  • 391
    • Profil megtekintése
Ötletgazdákat keresek
« Válasz #27 Dátum: 2017. június 23. - 21:44:59 »
0 Show voters
Idézetet írta: Basshunter date=1498246291


   
      Nyilván nem lesz bugmentes, hibátlan, de tesztelni kell folyamatosan. Bugok bármikor előjöhetnek.
   


Mindent unit tesztelni kell, és nem jön elő. Én már csakis TDD alapon programozok, tehát először a teszt, utána pedig a kód ami kielégíti a tesztet. Sokat segít a gyorsaságban, és a hibák kiküszöbölésében. Nyílván nem MTAról van szó, de ottis simán használható lehetne a TDD.

Ötletgazdákat keresek
« Válasz #28 Dátum: 2017. június 23. - 22:00:40 »
0 Show voters
Idézetet írta: Enigma date=1498247099


   
      Mindent unit tesztelni kell, és nem jön elő. Én már csakis TDD alapon programozok, tehát először a teszt, utána pedig a kód ami kielégíti a tesztet. Sokat segít a gyorsaságban, és a hibák kiküszöbölésében. Nyílván nem MTAról van szó, de ottis simán használható lehetne a TDD.
   


Bugok akkor is előjöhetnek. Egyrészt nem biztos, hogy a teszt minden eshetőséget lefed, akkor meg bukod a legelején. Főleg egy multiplayer játékban, ahol 1000 emberből legalább 200-nak modolt a kliense, 300-nak sz*r a pingje, 100 meg aimozik :D Vagy egy egyszerűbb eset, nyom a player egy ESC-et :D anno ezzel nagyot szívtunk az egyik barátommal :D hiába gondoltunk minden eshetőségre, akkor nem hívodott meg az OnPlayerUpdate :D Szóval... lényeg a lényeg, hogy mindenre kiterjető teszteseteket nehéz írni, nehéz mindent számításba venni, minden egyes baromságot szimulálni, ami megtörténhet. Sokat segíthet, ha ezeket így végig gondolod, ez kétségtelen. De gyakorlatban dől el, hogy tényleg működik-e a program, főleg egy ilyen játéknál. A Windowst is agyontesztelik, mégis szinte napi szinten fedeznek fel benne hibákat. De ne hasonlítsunk egy Windowst egy RP módhoz, míg az egyiknek legalább 10 millió soros kódja van, a másiknak meg legfeljebb 100-200 ezer. Jó, nyilván nem a sorok mennyisége adja egy program minőségét, de sokkal karbantarthatóbb. :) 
« Utoljára szerkesztve: 2017. június 24. - 19:46:37 írta Basshunter »

Nem elérhető Enigma

  • 391
    • Profil megtekintése
Ötletgazdákat keresek
« Válasz #29 Dátum: 2017. június 23. - 22:03:43 »
0 Show voters
Ettől függetlenül nagyban lecsökkenti a hibákat a unit tesztelés. MTAban nemtudom van-e hozzá valamiféle framework vagy library. :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal