Hy all.
A téma adott.
Kezdeném is egy általam írt hasznos függvénnyel.
A feladata az, hogy felismerje a SA:MP-os törölt objecteket, és tudja alkalmazni azokat.
function RemoveBuildingForPlayer(playerid, modelid, fX, fY, fZ, fRadius)
removeWorldModel(modelid, fRadius, fX, fY, fZ)
end
Tesztelve, működik.
Akkor folytatnám az osztályokkal. Miért jobb mint a sima funkciók? Mert sokkal gyorsabbak, jobban kezelhető.
Egy egyszerű osztály (MTA Kliens oldal):
local Bank = {}
Bank.__index = Bank
function Bank.Create(balance)
local bnkdt = {}
setmetatable(bnkdt,Bank)
bnkdt.balance = balance
return bnkdt
end
function Bank:Withdraw(amount)
self.balance = self.balance - amount
end
function Bank:Deposit(amount)
self.balance = self.balance + amount
end
function Bank:Get()
return self.balance
end
function onClientResourceStartt()
startTick = getTickCount()
local data = Bank.Create(520000)
data:Withdraw(5000)
local balance = data:Get()
endTick = getTickCount()
outputDebugString(\"Ennyi idő alatt lefutott: \".. (endTick - startTick) .. \" ms\")
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", resourceRoot, onClientResourceStartt)
További információk: http://lua-users.org/wiki/SimpleLuaClasses
Akkor folytatnám az osztályokkal. Miért jobb mint a sima funkciók? Mert sokkal gyorsabbak, jobban kezelhető.
Egy egyszerű osztály (MTA Kliens oldal):
local Bank = {}
Bank.__index = Bank
function Bank.Create(balance)
local bnkdt = {}
setmetatable(bnkdt,Bank)
bnkdt.balance = balance
return bnkdt
end
function Bank:Withdraw(amount)
self.balance = self.balance - amount
end
function Bank:Deposit(amount)
self.balance = self.balance + amount
end
function Bank:Get()
return self.balance
end
function onClientResourceStartt()
startTick = getTickCount()
local data = Bank.Create(520000)
data:Withdraw(5000)
local balance = data:Get()
endTick = getTickCount()
outputDebugString(\"Ennyi idő alatt lefutott: \".. (endTick - startTick) .. \" ms\")
end
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", resourceRoot, onClientResourceStartt)
További információk: http://lua-users.org/wiki/SimpleLuaClasses
A fejlesztési időt lehet, hogy gyorsítják, de sebességben bőven elmaradnak egy kellően optimalizált, nem OOP kódtól.