GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => A témát indította: Dzsozi - 2014. November 30. - 18:05:57

Cím: [MOD] "Füst" szimuláció lövésnél
Írta: Dzsozi - 2014. November 30. - 18:05:57
Sziasztok! A mai napon unatkoztam és készítettem egy scriptet. Igazából ez csak látványosság, de valakinek hátha hasznos lesz, akár tanulás szempontjából, akár szerverkészítéshez. A script annyit tesz hogy ha egy fegyverrel lősz akkor egy szürkés-fehéres csíkot húz a fegyver csövétől addig a pontig ameddig eljutott a golyó. Ezzel egy olyan effektet szerettem volna szimulálni mintha a golyó egy füstcsíkot hagyna maga után, példaképp lásd: GTA V. Pár másodperc múlva a csík el is fog tűnni. Remélem segítettem valakinek vele és hasznát veszitek!
Csak egy kliens oldalból áll:
 
local alphaHalvanyulas = 150;                                -- Erről az értékről kezdődik a halványulás. Maximum érték: 255
local alphaHalvanyulasInnentol = alphaHalvanyulas;
local halvanyulasIdo = 250;                            -- Állítsd annyira amennyi ideig szeretnéd hogy teljesen láthatóból láthatatlanba menjen (255 -> 0). Miliszekundum.
local halvanyulasIdokoz = 50;                              -- 50 ms minimum. Kevesebb érték = Lágyabb halványulás
local hanyszorFussonLe = (halvanyulasIdo/halvanyulasIdokoz);
local halvanyulasNovekedese = (alphaHalvanyulasInnentol/hanyszorFussonLe);
function onJatekosLoves(w,a,aC,hX,hY,hZ,hE)
local sx,sy,sz = getPedWeaponMuzzlePosition(source)
Pozicio = {sx,sy,sz,hX,hY,hZ} -- Elmentjük egy táblázatba hogy később is tudjuk használni egy másik funkcióban, jelen esetben az \"onRender\" nevű funkcióban.
        removeEventHandler(\"onClientRender\", root, onRender)
addEventHandler(\"onClientRender\",root,onRender)
alphaKezeles()
setTimer(function()
removeEventHandler(\"onClientRender\", root, onRender)
end, halvanyulasIdo+50, 1);
end
addEventHandler(\"onClientPlayerWeaponFire\",root,onJatekosLoves);
function onRender()
if Pozicio then
local startX,startY,startZ,endX,endY,endZ = unpack(Pozicio)
dxDrawLine3D( startX,startY,startZ,endX,endY,endZ,tocolor(255,255,255,alphaHalvanyulas),1.025)
end
end
function alphaKezeles()
    alphaHalvanyulas = 150;
    setTimer(function()
        alphaHalvanyulas = alphaHalvanyulas-halvanyulasNovekedese
    end, halvanyulasIdokoz, hanyszorFussonLe);
end
Cím: [MOD] "Füst" szimuláció lövésnél
Írta: Toxic - 2014. November 30. - 18:19:59
Ötletes, ment a + :)
Cím: [MOD] "Füst" szimuláció lövésnél
Írta: Dzsozi - 2014. November 30. - 18:25:35
Köszönöm :)
Cím: [MOD] "Füst" szimuláció lövésnél
Írta: skyLine - 2014. November 30. - 20:23:01
Valaki nem készített erről videót? 8)
Cím: [MOD] "Füst" szimuláció lövésnél
Írta: Dzsozi - 2014. November 30. - 22:06:53
Nem hinném :D Ezt ma írtam meg, mielőtt kiraktam ide. Miért?
Cím: [MOD] "Füst" szimuláció lövésnél
Írta: skyLine - 2014. December 03. - 00:42:18
Mert kiváncsi vagyok, hogy San Andreason belül ezt hogy lehet megvalósítani, vagy legalábbis hogy néz ki.
Cím: [MOD] "Füst" szimuláció lövésnél
Írta: Dzsozi - 2014. December 03. - 13:26:36
Amint tudok csinálok róla egy videót neked. :)
Cím: [MOD] "Füst" szimuláció lövésnél
Írta: Toxic - 2014. December 03. - 14:03:54
Azt hiszem megelőztelek. :D

Ha szeretnéd, hogy eltávolítsam a videót, akkor kérlek jelezd. (Nem listázott)
Cím: [MOD] "Füst" szimuláció lövésnél
Írta: Dzsozi - 2014. December 03. - 14:36:15
Akkor ez esetben köszönöm hogy ezzel besegítettél. :D És nem kell eltávolítani a videót, nyugodtan hagyhatod.
Cím: [MOD] "Füst" szimuláció lövésnél
Írta: Dzsozi - 2014. December 14. - 18:22:33
Frissítettem a kódot, volt egy kis hiba benne ami miatt a debugscript-ben hibát spamelt. Ha valaki használja ezt a scriptet megkérném hogy frissítse, azaz másolja ki újra és írja felül az előzővel!