GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => A témát indította: Legend - 2014. Június 19. - 21:40:34

Cím: [GAMEMODE]MTA:DayZ 0.5.6 Stabil
Írta: Legend - 2014. Június 19. - 21:40:34
Sziasztok!
Páran már ismerhetik ezt a módot.
Igazából egy zárt forrású publikus mód. Vannak kiszivárgott változatai, de vagy régiek, vagy hibásak.
A mód a DayZ nevű játékot próbálja a San Andreas világába varázsolni, éppen ezért pár model át is van hozva.
Letöltés: http://www.moddb.com/downloads/mirror/53999/113/ed7fe80922d81ce991b02e81a3ce8be1
Képek:
[hs width=300 height=150]http://i.imgur.com/bDRaw.jpg[/hs][hs width=300 height=150]http://i.imgur.com/vOqYVAZ.jpg[/hs]
Jó szórakozást mindenkinek. :)
Cím: [GAMEMODE]MTA:DayZ 0.5.6 Stabil
Írta: asdpudingasd - 2014. Június 20. - 15:49:11
MTA DayZ Epoch mód nincs? :S
Cím: [GAMEMODE]MTA:DayZ 0.5.6 Stabil
Írta: Legend - 2014. Június 20. - 16:05:23
Kerestem, de nem találtam.
Cím: [GAMEMODE]MTA:DayZ 0.5.6 Stabil
Írta: Crypt - 2014. Június 20. - 16:25:54
Dayz-Epoch mód:
Verzió: v1.0.4.2
Méret: 1.78 GB
http://play.withsix.com/arma-2/mods/dayz-epoch
\"images?q=tbn:ANd9GcTJRhAtUdZwtJgQtN93PaiP9-z_CJ9dL80bctrdJHZTvOQeWPDTTg\"
Cím: [GAMEMODE]MTA:DayZ 0.5.6 Stabil
Írta: Legend - 2014. Június 20. - 16:26:58
Idézetet írta: Crypt date=1403274354\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"55292\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Dayz-Epoch mód:
http://play.withsix.com/arma-2/mods/dayz-epoch
 
Csak az nem MTA. :D
Cím: [GAMEMODE]MTA:DayZ 0.5.6 Stabil
Írta: asdpudingasd - 2014. Június 20. - 18:21:07
Szerintetek DayZ Epoch módot könnyű lenne csinálni? :D
Cím: [GAMEMODE]MTA:DayZ 0.5.6 Stabil
Írta: Carlos - 2014. Június 22. - 08:10:02
Ha értesz hozzá nem nehéz, de egy összetett dologról van itt szó, csak akkor érdemes belevágni ha megvan hozzá a megfelelő tudásod
Cím: [GAMEMODE]MTA:DayZ 0.5.6 Stabil
Írta: Jack - 2014. Július 14. - 14:11:03
ment a + jó kis mód felhasználom  ;)
Cím: [GAMEMODE]MTA:DayZ 0.5.6 Stabil
Írta: Almosvezer1 - 2014. Augusztus 05. - 18:08:33
Hát nem igazán stabil mert betettem a szerverbe elindítottam és azt írta hogy nem kompatibilis az újabb verziókkal ezért leállt..
Cím: [GAMEMODE]MTA:DayZ 0.5.6 Stabil
Írta: [JSZL]Bencuskaa - 2014. Augusztus 19. - 23:53:04
Elindítottam, majd regisztrációnál \"[Login]Error!\" valaki tudja a megoldást?
Cím: [GAMEMODE]MTA:DayZ 0.5.6 Stabil
Írta: Erik3333 - 2014. Augusztus 20. - 22:15:54
Létre van hozva a módhoz szükséges adatbázis fájl?
Cím: [GAMEMODE]MTA:DayZ 0.5.6 Stabil
Írta: Xenius - 2014. Szeptember 06. - 19:47:16
Szerintem ez már elavult. Aki ért valamennyire hozzá az inkább írjon egy sajátot.
Cím: [GAMEMODE]MTA:DayZ 0.5.6 Stabil
Írta: Treuce - 2014. Október 31. - 16:19:26
Epoch-ot MTAba áthozni nem egyszerű, mivel Epochban egyszerűen túl összetett minden, damagasystem, építés arról nem is beszélve hogy GTAban nincsen elég fegyver..Egyébként meg nem kell teljesen újat írni. Alapnak jó bármelyik mod csak inkább a türelem van benne mert nagyon szét vannak szórva a dolgok..
Cím: [GAMEMODE]MTA:DayZ 0.5.6 Stabil
Írta: [JSZL]Bencuskaa - 2014. December 03. - 12:20:03
Hali srácok. Kicsit editelgetném, lefordítgatnám magyarra meg ilyenek, de nem nagyon vagyok otthon még az MTA scriptelésben. Hol találom azon sorokat, amelyek az adatbázis eléréseit állítják?  :) Pl. honnan tudom, hogy milyen adatbázis nevet adjak meg a működéséhez?
Cím: [GAMEMODE]MTA:DayZ 0.5.6 Stabil
Írta: [JSZL]Bencuskaa - 2015. November 10. - 12:55:08
Nekem olyan gondom van vele, hogy elindítom, profin fut meg minden, de login után nem spawnel le, csak eltűnik a login panel.
Valakinek tippje?
Cím: [GAMEMODE]MTA:DayZ 0.5.6 Stabil
Írta: id100 - 2015. November 26. - 15:24:03
A dayz resource lehet gond (1,5 évig fejlesztő voltam, nekem is volt ilyen gondom), ha nem az a neve. Általában a probléma forrása az, hogy a DayZ mint resource nem fut egyáltalán. Használd a debugscript 3-t . ha nem ad hibát akkor nincs beindítva a dayz res. Használd intelligensen a p (admin panel) -t
és ott nézz utána hogy fut -e a resource.
Ha nem, akkor a logs -ban kell hogy legyen 1 sor amit kiirt a DayZ magától. Ha a neve a szervernek nem jó akkor az lesz ott, ha a resource neve nem jó akkor az, ha pedig a maxplayer nem 60 akkor az.
Üdv,
id100