GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Hatalmas Archívum => További GTA szériák => Modok => A témát indította: Kurtis - 2012. Július 28. - 17:10:57

Cím: [OTHER]San Andreas Remake TC Mod
Írta: Kurtis - 2012. Július 28. - 17:10:57
Mivel még senki nem próbálta meg, így nekikezdtem egyedül. Jobban mondva van egy retextured mód (Srt3), de az csak textúrákra vonatkozik, meg 1-2 fa lett kicserélve.
A TC mód lényege, hogy minden illesztés, collision, textúra bug, és úgymond elavult kinézetû objectek, textúrák le lesznek cserélve, illetve ki legyenek javítva. Az árnyékrendszert teljesen ki fogom iktatni, mert csak a baj van vele, mivel úgy hiszem sokaknak jót tehetek ezzel.
Az újított objectekkel kapcsolatban úgy próbálom megvalósítani õket, hogy minimális eltérés legyen a polyszámok között, de szebben nézzen ki. Gondolok én most a csúcsokban végzõdõ ágakra, amik GTA3 óta használatban vannak.
Egyenlõre csak preview verzió létezik, amit le is lehet tölteni, de csak tesztre ajánlott. Aki nem ért az IMG toolhoz annak egyenlõre nem ajánlom, legalábbis addig, amíg ki nem lesz adva az elsõ stabil változat, ami elvileg 2 év múlva fogok kiadni.
Egy dolgot viszont nem tudok garantálni, de szerintem nem is baj, mivel én nekem szinte semmi tapasztalatom nincs jármû modellezéshez, így a jármûveknek maximum a szilárdságaikat tudom javítani.
Videó:
 

Letöltés (preview): ITT
Cím: [OTHER]San Andreas Remake TC Mod
Írta: emu420 - 2012. Július 28. - 20:32:31
ezzel több fps-t lehet kicsikarni? vagy az ellentéte, tehát levesz több fps-t?
Cím: [OTHER]San Andreas Remake TC Mod
Írta: Kurtis - 2012. Július 28. - 21:21:39
Próbálom a rendszerigényt tartani vagy csökkenteni, de nagy eséllyel csökkenni fog, ha jó az elméletem:
textúra < geometria < árnyék leképzés
Mivel az árnyék kiszámítása eszi legjobban a gép erõforrásait így valószínûleg több fps-el fog menni a játék. Amúgy is az árnyékok általában csak idegesítik a játékost egy alagútban, vagy pl a SF-i autószalonban a cserepes növények árnyékai, amiket az emeletre raknak, annak például 3 is van. Dinamikus árnyék kiiktatására még rá kell jönnöm (CJ árnyéka). Gondolom azt is észrevetted hogy a fenyvesbe árnyékok engedélyezésével mekkora az fps vesztés. Minimális FX-en meg gördülékenyebben megy.
Jelenleg CJ házán fogok kicsit javítani, viszont kicsit nagyobb polygon eltéréssel, de szerintem nem nagyon fog belassítani.
Cím: [OTHER]San Andreas Remake TC Mod
Írta: emu420 - 2012. Július 28. - 22:55:14
én nagyon örülnék neki, ha lenne pár plussz fps. és szerintem mindenki.
Cím: [OTHER]San Andreas Remake TC Mod
Írta: DJтoυcн - 2012. Július 29. - 10:50:16
hát jó lene ha dobna vmit az fps-en.
Cím: [OTHER]San Andreas Remake TC Mod
Írta: [sdc]skyline - 2012. Július 29. - 11:22:16
Nagyon jó videó alapján.
OFF: Nem értem mért hajt mindenki FPS növelõ modokat, van egyszerübb megoldás, vegyél jobb gépet...
Cím: [OTHER]San Andreas Remake TC Mod
Írta: Rupert - 2012. Július 29. - 11:27:33
Szerintem nagyon jó lesz, fõleg ha csökkenti az FPS-t. Hajrá. :)
Cím: [OTHER]San Andreas Remake TC Mod
Írta: emu420 - 2012. Július 29. - 15:59:56
Idézetet írta: ςκyΙιηε date=1343553736\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25119\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
OFF: Nem értem mért hajt mindenki FPS növelõ modokat, van egyszerübb megoldás, vegyél jobb gépet...
 
ha neked jobban megéri, hogy veszel 150 ezer forintért egy GÉPET, amit használsz 5 évig, aztán leszarod, mint, hogy letölts egy modot ami ad pár plussz-t akkor oké.