GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Modellezés => A témát indította: Patrick - 2014. Június 19. - 19:04:01

Cím: Saját object hangjának beállítása
Írta: Patrick - 2014. Június 19. - 19:04:01
1. Coll Editor letöltése
Az alábbi linken tölthető le a Coll Edtior: Letöltés
Rövid leírás: A Coll Editor segítségével adhatjuk meg objektumunk hangját rálépéskor. (pl. üvegen lépkedés, földön menés, betonon mászkálás), szilárdság beállítása, árnyékok, tükröződés beállítása.
2. Objektum hangjának megváltoztatása rálépéskor
Miután letöltöttük, és kicsomagoltuk az Coll Editor-t, megnyitjuk és fent a \'File\' fülre lépve kiválasztjuk az \'Open\' opciót. Az \'Open\' opciót választva kiválasztjuk az előbbi 3ds Max által létrehozott .col fájlunkat, és megnyitjuk. Megnyitás után kijelöljük a megnyitott .col fájlt, és lent az \'Edit Mode\'-ra kattintva beállítjuk a hangját. Lejjebb görgetve az \'Edit Selection\' felirat alatt találunk egy \'Create\' gombot, rákattintunk. Picit feljebb görgetve találunk egy \'Surface Settings\' feliratot, ahol kiválasztható az objektum hangja rálépéskor. Található ott egy szürkés négyzet, mellette zárójelben az, hogy \'Default\', ha rákattintunk kiválaszthatjuk az adott objektum hangját. Miután kiválasztottuk, elmentjük, majd berakjuk szerverünkbe, és ha rálépünk az adott objektumra akkor a kiválasztott hang fog hallatszódni. 
Cím: Saját object hangjának beállítása
Írta: koko1238640 - 2014. Június 20. - 23:37:58
Szép leírás! (Érzem hogy jó kis oldal lesz ez)
Erre a funkcióra nem is gondoltam eddig, biztos hogy felhasználom a Szerverünkhöz.
Köszi a segítséget!
Cím: Saját object hangjának beállítása
Írta: Gorgov - 2015. Január 09. - 16:43:42
Köszi a segítséget.
Cím: Saját object hangjának beállítása
Írta: Gergő1 - 2017. Július 20. - 04:17:44
Nekem az lenne a kérdésem, hogy az árnyékokat hogyan tudok beállítani és a tükröződést? :)