GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Modellezés => A témát indította: Somax02 - 2017. Február 05. - 16:14:16

Cím: Probléma
Írta: Somax02 - 2017. Február 05. - 16:14:16
Az objectnek a textúrának csak egy része tölt be.
 
 
 
http://kephost.com/image/wvbg
Cím: Probléma
Írta: id100 - 2017. Február 05. - 16:18:44
Mivel Boxból van, nekem sem működött, használj más exportot, ne Kam\'s Max scriptet.
 
 
Cím: Probléma
Írta: Somax02 - 2017. Február 05. - 16:28:04
Mi van a Kam\'s Max - en kívül?
Cím: Probléma
Írta: id100 - 2017. Február 05. - 16:49:05
Van még 1 tudtommal, DFF Export a neve talán de csak 2012-ig lehet használni. Ezért ha 3dsMax 2017-ben összeraksz valamit, akkor .3ds kiterjesztéssel kiexportálod, visszateszed 2012-es 3dsMaxba és a DFF Export-al ki tudod exportálni. Bonyolult lehet, de nekem így tökéletes volt eddig minden objectem amit készítettem.
Cím: Probléma
Írta: barkacsolasok - 2017. Február 13. - 19:56:41
Használj 2D-s négyzetet, aminek adsz bevel-el egy magasságot. Így bugmentes lesz. Én is így csinálom. (Kam\'s scriptel)