GTA Közösség - A magyar GTA fórum
Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Modellezés => A témát indította: Power12 - 2018. január 26. - 14:21:54
-
Hali,lehetséges olyan hogy egy modellezésröl leszedni egy logot? Arra logora gondolok hogy levédják hogy az övékké :D
Kösz a választ!
-
Photoshoppal könnyen megoldható, még painttel is. De ha \"dombornyomásos\", akkor kicsit ügyeskedni is kell vele 3dsmaxban, vagy másban, ami támogatja a fájlformátumot.
-
Photoshoppal könnyen megoldható, még painttel is. De ha \"dombornyomásos\", akkor kicsit ügyeskedni is kell vele 3dsmaxban, vagy másban, ami támogatja a fájlformátumot.
Próbáltam de cinema 4 D nem engedte ,a dff fájlt kell behúzni vagy más fájlt
-
Töltsd le a TXD Workshoppot, majd töltsd be vele a .txd fájlod, aztán meg exportáld ki a textúrát, amin a logó van, törlöd róla, aztán pedig beimportálod ugyanarra a textúrára, nem nehéz. De ha nem .txd -s, akkor nemtudom.
-
De ha nem .txd -s, akkor nemtudom.
olyan is van? minden modellhez tartozik egy textúra
-
nemtudom, én nemtudom mit támogat az MTA szal ja, csak próbáltam segíteni
-
Gondolom SeeMTA-ról próbálod lekoppintani.
-
Gondolom SeeMTA-ról próbálod lekoppintani.
Nem..
Photoshoppal könnyen megoldható, még painttel is. De ha \"dombornyomásos\", akkor kicsit ügyeskedni is kell vele 3dsmaxban, vagy másban, ami támogatja a fájlformátumot.
Próbáltam de cinema 4 D nem engedte ,a dff fájlt kell behúzni vagy más fájlt
-
Cinema4D-be nem is fogod te importálni. 3DsMax-hoz raksz pl egy Kam\'s script-et, és le tudod azzal szedni, ha nem védett a modell.
-
És melyik filejt?
-
Dff-et. A Dff a modell, míg a TXD a textúra.
-
Miért akarod te ellopni más munkáját? Büdös cigány.
-
Honnan veszed hogy nem vette meg a módot?