Szerző Téma: Minecraft szerverbemutató - Three Rivers Craft  (Megtekintve 4093 alkalommal)

Minecraft szerverbemutató - Three Rivers Craft
« Dátum: 2014. április 14. - 17:17:10 »
0 Show voters
(Átfutottam a globális szabályzatot, és nem tiltja a szerverhirdetést. Amennyiben tévedek, elnézést kérek.)
Three Rivers Craft
Honlap: http://threeriverscraft.wix.com/threerivers
IP: 144.76.113.17:25674
Whitelistes szerver, minden hétvégén regisztráció nélkül kipróbálható.
Jelentkezés: http://threeriverscraft.wix.com/threerivers#!form__map/c24vq (egy rövid írás magadról)
Szevasztok!
Szeretnék bemutatni nektek egy igen izgalmas survival-adventure-pvp keverékû Minecraft szervert, ami szervergéprõl megy, és tört-klienssel is csatlakozni lehet rá. A neve Three Rivers Craft.
Mikor megszûnt az elõzõ kedvenc szerverem, abbahagytam a Minecraftozást, mert a szerverek jelentõs része unalmas sablonra épül. Ennél a szervernél egyáltalán nem így van. Pontosabban, olyan kiváló döntéseket hoznak a fejlesztés közben, ami egy tökéletes kompromisszum a pvp-survival és az építõ játékosok között.
Na, de térjünk a lényegre:
Hardcore Survival
A szerver alapja a túlélés. Hardcore mód van érvényben, ami erõsített mobokat és játékmeneti változtatásokat (nehezítések) foglal magába. A Nether szabályosan egy pokol, a zombik erõsebbek, a normális világban ritkán spawnolnak túlvilági lények. A vetemények kirohadhatnak, nem fog minden búza például megnõni, hanem kiszáradnak.
A TNT-k és Creeperek a természetet is felrobbantják tengerszint alatt, így a TNT-nek nagyobb értéke van a szerveren. Ugyanis, a kõ az tényleg kõ keménységû, így a csákányok sokkal hamarabb beletörnek, mint a sima Minecraftban. Egyrészt a hackerek ellen született ez a döntés, másrészt annak érdekében, hogy a játékosok felfedezzék a barlangokat, és közben bányásszanak, ne pedig undorító furatokat vájva a kõbe.
Nyílt PvP
Ezt a survivalt tovább nehezíti a nyílt pvp. A világ összes pontján sebezhetõ minden játékos, kivéve, ha \"defenseless\" állapotban van (semmi nincs az inventoryjában). Így gyakorlatilag mindenki, aki nem szövetségesed, akármikor életedre ronthat. Innentõl a játékosok igyekszenek csoportokba, városokba tömörülni. Persze akad nem kevés játékos, akik egyedül próbálnak szerencsét.
Fosztogatás
Az egészet megtetõzi a szerver egyik legjobb eleme: a fosztogatás. A ládákat ugyanis nem lehet levédeni, mindenki belenyúlhat. Ezért mindenki vigyázni kezd a ládájára, õrzi azt, és nem felejti el becsukni az ajtót maga mögött, mikor kimegy a házból.
Ilyenkor felmerül a kérdés: Mégis mi értelme van a szervernek?
A szerveren grief prevention mûködik, továbbá egy levédés rendszer, ami a sokak által ismert ásóval jobb egér gomb egyik sarok, jobb egér gomb másik sarok. Innentõl a kijelölt területeden az ellenség nem tud rombolni, építeni, állatot ölni, ajtót kinyitni. És képzeljétek, mégis van, hogy kifosszák valakinek a ládáját!
Pár napon belül érkezik egy fejlesztés, ami engedélyezi az ajtók kinyitását, amennyiben a tulajdonos otthon van!
Adventure
Ez a szerver folyamatosan bõvülõ része, ami habár még gyerekcipõben jár, megszínesíti a szerveren található tartalmat, még egyedibbé varázsolja. Egy börtönben kezdesz, és a kreativitásodat felhasználva ki kell jutnod (többet nem árulok el :) ). Ez kedvet ad az újonnan érkezõ játékosoknak, bizonyítva, hogy nem sablonszerveren játszanak. Persze egy minimális intelligencia és türelem szükséges, hogy kijuss.
Mikor kijutsz, Oak Townban találod magad, ami egy épített NPC falu. A fizetõeszköz az arany, ezért adnak az elõre beállított NPC-k áruikból. Egyes NPC-k pénzért cserébe pletykákat osztanak meg, vagy továbbítanak a küldetéssorozaton. Érdekesség, hogy nem kreatív módban épülnek ezek az NPC városok, hanem a játékosok adományozásával. Az épülõ településeknél ládák vannak elhelyezve, amikbe a meghatározott anyagot kell berakni. Ha eleget adományoznak, az épület/falu elkészül, így bõvítve a kereskedelmi lehetõségeket és a küldetések számát. Így a játékos nem csak önszántából, hanem érdekbõl segít az adományozásban!
Az elsõ küldetésszál a napokban várható.
Városszint
Az összefogásnak és közös városépítésnek rendszere is van. Ha egy adott követelményt elér(nek) a játékos(ok), akkor a város szintet lép. Ezek a feltételek lehetnek épülettípusok, kajamennyiség, aranymennyiség, és tovább. Ezzel további szövetségeseket és ellenségeket lehet szerezni magadnak. Az erõsebb birodalom fennmarad, a kisebb elbukik. Történetesen volt már nagyobb összetûzés két város között.
(Ez az opció jelenleg jegelve van átgondolás miatt).
Szóval, ha az alábbi irományom alapján tetszik a szerver, akkor azonnal gyere fel és játssz!
A hirdetés célja, hogy ez a remek szerver ne szûnjön meg a játékoshiány miatt (jelenleg 16 slotos). Amennyiben fenntartunk egy stabil 12-16 játékosszámot, a szervert kibõvítik rövid idõ alatt.
A többi információról a honlapon olvashattok.
« Utoljára szerkesztve: 2014. április 15. - 16:37:31 írta Hatebreeder »

Minecraft szerverbemutató - Three Rivers Craft
« Válasz #1 Dátum: 2014. április 26. - 08:45:30 »
0 Show voters
Fejlesztések
Bekerült a siege rendszer, ami a /siege [név] paranccsal használható. Lényege, hogy ha a játékos a saját levédett területén tartózkodik, a támadó elindíthat egy sieget ellene. A cél, hogy a támadó megölje a játékost. Ha sikerül, az épület összes ajtaja nyithatóvá válik pár percig. És mivel a szerveren szabad fosztogatás van, a ládákat ki tudja nyitni. Egyéb tulajdonsága a rendszernek, hogy minden anyagot nem lehet kiütni, mert azok a realitás szerint túl kemények, hogy egy pillanat alatt kiüssék.
Ez arra szorgalmazza a játékosokat, hogy értékeikre jobban vigyázzanak, rejtsék el õket, építsenek stratégiailag megfelelõ védelmet (õrtornyok, városfal,...), legyen náluk fegyver és páncélzat, valamint hogy ne AFK-zzanak.
Hírek
1. Megérkezett egy kereskedelmi karaván Oak Town szomszédságába, hogy árukat tudjanak eladni a játékosoknak.
2. Delwood (város), a történetszál egyik fontos helyszíne nagy részben megépült, így már nincs sok hátra, hogy betelepítsék az NPC-ket és a küldetéseket.
3. Április 26.-ától kezdõdött egy hosszú world event puzzle, aminek a jutalma egy Three Rivers ereklyecsákány. Feladat: Juss el Carac paphoz, és nézz szét a területen, hogy találj valamit. (persze nem a csákányt, az a küldetésszál végén található)
4. Oak Town picit átalakult.
5. A vikingváros folyamatosan épül.

Nem elérhető Amf

  • 1459
    • Profil megtekintése
Minecraft szerverbemutató - Three Rivers Craft
« Válasz #2 Dátum: 2014. április 28. - 16:28:00 »
0 Show voters
Na ez viszont rohadt jól hangzik, szeretem az ilyen oldschool minecrafton alapuló szervereket.
Remélem nemsoká felvesznek a whitelistra .. :D

Minecraft szerverbemutató - Three Rivers Craft
« Válasz #3 Dátum: 2014. április 30. - 16:02:59 »
0 Show voters
Hírek:
- Megjelent egy küldetésszál, aminek a végén egy Three Rivers ereklyecsákányt kapsz! (még senki nem oldotta meg!)
- Újra aktív lett a Town szint rendszer, átírva és átgondolva a kettes szintig! (feltételekrõl és jutalmakról a honlapon lehet olvasni.)

Minecraft szerverbemutató - Three Rivers Craft
« Válasz #4 Dátum: 2014. április 14. - 17:17:10 »
0 Show voters
(Átfutottam a globális szabályzatot, és nem tiltja a szerverhirdetést. Amennyiben tévedek, elnézést kérek.)
Three Rivers Craft
Honlap: http://threeriverscraft.wix.com/threerivers
IP: 144.76.113.17:25674
Whitelistes szerver, minden hétvégén regisztráció nélkül kipróbálható.
Jelentkezés: http://threeriverscraft.wix.com/threerivers#!form__map/c24vq (egy rövid írás magadról)
Szevasztok!
Szeretnék bemutatni nektek egy igen izgalmas survival-adventure-pvp keverékû Minecraft szervert, ami szervergéprõl megy, és tört-klienssel is csatlakozni lehet rá. A neve Three Rivers Craft.
Mikor megszûnt az elõzõ kedvenc szerverem, abbahagytam a Minecraftozást, mert a szerverek jelentõs része unalmas sablonra épül. Ennél a szervernél egyáltalán nem így van. Pontosabban, olyan kiváló döntéseket hoznak a fejlesztés közben, ami egy tökéletes kompromisszum a pvp-survival és az építõ játékosok között.
Na, de térjünk a lényegre:
Hardcore Survival
A szerver alapja a túlélés. Hardcore mód van érvényben, ami erõsített mobokat és játékmeneti változtatásokat (nehezítések) foglal magába. A Nether szabályosan egy pokol, a zombik erõsebbek, a normális világban ritkán spawnolnak túlvilági lények. A vetemények kirohadhatnak, nem fog minden búza például megnõni, hanem kiszáradnak.
A TNT-k és Creeperek a természetet is felrobbantják tengerszint alatt, így a TNT-nek nagyobb értéke van a szerveren. Ugyanis, a kõ az tényleg kõ keménységû, így a csákányok sokkal hamarabb beletörnek, mint a sima Minecraftban. Egyrészt a hackerek ellen született ez a döntés, másrészt annak érdekében, hogy a játékosok felfedezzék a barlangokat, és közben bányásszanak, ne pedig undorító furatokat vájva a kõbe.
Nyílt PvP
Ezt a survivalt tovább nehezíti a nyílt pvp. A világ összes pontján sebezhetõ minden játékos, kivéve, ha \"defenseless\" állapotban van (semmi nincs az inventoryjában). Így gyakorlatilag mindenki, aki nem szövetségesed, akármikor életedre ronthat. Innentõl a játékosok igyekszenek csoportokba, városokba tömörülni. Persze akad nem kevés játékos, akik egyedül próbálnak szerencsét.
Fosztogatás
Az egészet megtetõzi a szerver egyik legjobb eleme: a fosztogatás. A ládákat ugyanis nem lehet levédeni, mindenki belenyúlhat. Ezért mindenki vigyázni kezd a ládájára, õrzi azt, és nem felejti el becsukni az ajtót maga mögött, mikor kimegy a házból.
Ilyenkor felmerül a kérdés: Mégis mi értelme van a szervernek?
A szerveren grief prevention mûködik, továbbá egy levédés rendszer, ami a sokak által ismert ásóval jobb egér gomb egyik sarok, jobb egér gomb másik sarok. Innentõl a kijelölt területeden az ellenség nem tud rombolni, építeni, állatot ölni, ajtót kinyitni. És képzeljétek, mégis van, hogy kifosszák valakinek a ládáját!
Pár napon belül érkezik egy fejlesztés, ami engedélyezi az ajtók kinyitását, amennyiben a tulajdonos otthon van!
Adventure
Ez a szerver folyamatosan bõvülõ része, ami habár még gyerekcipõben jár, megszínesíti a szerveren található tartalmat, még egyedibbé varázsolja. Egy börtönben kezdesz, és a kreativitásodat felhasználva ki kell jutnod (többet nem árulok el :) ). Ez kedvet ad az újonnan érkezõ játékosoknak, bizonyítva, hogy nem sablonszerveren játszanak. Persze egy minimális intelligencia és türelem szükséges, hogy kijuss.
Mikor kijutsz, Oak Townban találod magad, ami egy épített NPC falu. A fizetõeszköz az arany, ezért adnak az elõre beállított NPC-k áruikból. Egyes NPC-k pénzért cserébe pletykákat osztanak meg, vagy továbbítanak a küldetéssorozaton. Érdekesség, hogy nem kreatív módban épülnek ezek az NPC városok, hanem a játékosok adományozásával. Az épülõ településeknél ládák vannak elhelyezve, amikbe a meghatározott anyagot kell berakni. Ha eleget adományoznak, az épület/falu elkészül, így bõvítve a kereskedelmi lehetõségeket és a küldetések számát. Így a játékos nem csak önszántából, hanem érdekbõl segít az adományozásban!
Az elsõ küldetésszál a napokban várható.
Városszint
Az összefogásnak és közös városépítésnek rendszere is van. Ha egy adott követelményt elér(nek) a játékos(ok), akkor a város szintet lép. Ezek a feltételek lehetnek épülettípusok, kajamennyiség, aranymennyiség, és tovább. Ezzel további szövetségeseket és ellenségeket lehet szerezni magadnak. Az erõsebb birodalom fennmarad, a kisebb elbukik. Történetesen volt már nagyobb összetûzés két város között.
(Ez az opció jelenleg jegelve van átgondolás miatt).
Szóval, ha az alábbi irományom alapján tetszik a szerver, akkor azonnal gyere fel és játssz!
A hirdetés célja, hogy ez a remek szerver ne szûnjön meg a játékoshiány miatt (jelenleg 16 slotos). Amennyiben fenntartunk egy stabil 12-16 játékosszámot, a szervert kibõvítik rövid idõ alatt.
A többi információról a honlapon olvashattok.
« Utoljára szerkesztve: 2014. április 15. - 16:37:31 írta Hatebreeder »

Minecraft szerverbemutató - Three Rivers Craft
« Válasz #5 Dátum: 2014. április 26. - 08:45:30 »
0 Show voters
Fejlesztések
Bekerült a siege rendszer, ami a /siege [név] paranccsal használható. Lényege, hogy ha a játékos a saját levédett területén tartózkodik, a támadó elindíthat egy sieget ellene. A cél, hogy a támadó megölje a játékost. Ha sikerül, az épület összes ajtaja nyithatóvá válik pár percig. És mivel a szerveren szabad fosztogatás van, a ládákat ki tudja nyitni. Egyéb tulajdonsága a rendszernek, hogy minden anyagot nem lehet kiütni, mert azok a realitás szerint túl kemények, hogy egy pillanat alatt kiüssék.
Ez arra szorgalmazza a játékosokat, hogy értékeikre jobban vigyázzanak, rejtsék el õket, építsenek stratégiailag megfelelõ védelmet (õrtornyok, városfal,...), legyen náluk fegyver és páncélzat, valamint hogy ne AFK-zzanak.
Hírek
1. Megérkezett egy kereskedelmi karaván Oak Town szomszédságába, hogy árukat tudjanak eladni a játékosoknak.
2. Delwood (város), a történetszál egyik fontos helyszíne nagy részben megépült, így már nincs sok hátra, hogy betelepítsék az NPC-ket és a küldetéseket.
3. Április 26.-ától kezdõdött egy hosszú world event puzzle, aminek a jutalma egy Three Rivers ereklyecsákány. Feladat: Juss el Carac paphoz, és nézz szét a területen, hogy találj valamit. (persze nem a csákányt, az a küldetésszál végén található)
4. Oak Town picit átalakult.
5. A vikingváros folyamatosan épül.

Nem elérhető Amf

  • 1459
    • Profil megtekintése
Minecraft szerverbemutató - Three Rivers Craft
« Válasz #6 Dátum: 2014. április 28. - 16:28:00 »
0 Show voters
Na ez viszont rohadt jól hangzik, szeretem az ilyen oldschool minecrafton alapuló szervereket.
Remélem nemsoká felvesznek a whitelistra .. :D

Minecraft szerverbemutató - Three Rivers Craft
« Válasz #7 Dátum: 2014. április 30. - 16:02:59 »
0 Show voters
Hírek:
- Megjelent egy küldetésszál, aminek a végén egy Three Rivers ereklyecsákányt kapsz! (még senki nem oldotta meg!)
- Újra aktív lett a Town szint rendszer, átírva és átgondolva a kettes szintig! (feltételekrõl és jutalmakról a honlapon lehet olvasni.)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal