GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Leírások/Útmutatók => A témát indította: BigMan - 2011. Március 27. - 20:14:54

Cím: Mapok berakása könnyedén
Írta: BigMan - 2011. Március 27. - 20:14:54
Letöltjük a MTA SA 1.0.4 programot. Miután letöltöttük megcsináltuk a mapot amit ide ment el.
például enyém
MTA San Andreas\\server\\mods\\deathmatch\\resources\\bank
Ami nálam a bank mappa az a mentésnél megadott név lesz és a a mappába van a map.
Felmegyünk erre az oldalra: http://gtamap.delux-host.com/converter/
az IPL File Format helyett ez legyen.
PAWN Code for SA:MP
rá kattintuk a fájl kiválasztására
be megyünk a MTA San Andreas\\server\\mods\\deathmatch\\resources\\bank -ba és a .map -ot megnyitjuk.
ami ebben az esetben nállam bank.map .
A bank.map -ra nekem ezt adta ki:
 
CreateObject(2942, 1457.5129394531, -1755.4324951172, 13.189774513245, 0, 0, 182);

 
Bemegyünk a pawno.exe -be és megnyitjuk a módunkat.
Rá megyünk a Távcsõ icon-ra a Save icon mellet.
és beírjuk ezt:
 
OnGameModeInit

 
nyomunk egy Enter-t és be jön ez
 
public OnGameModeInit()
{

 
Az amit kaptunk a CreateObject-et ez alá bemásoljuk így
 
public OnGameModeInit()
{
    CreateObject(2942, 1457.5129394531, -1755.4324951172, 13.189774513245, 0, 0, 182);

 
Ha már van bent jármû is akkor így kell kinézni-e mint az enyém:
 
public OnGameModeInit()
{
    AddStaticVehicle(587,2636.5454,1075.7722,10.5471,89.9507,53,1);
    AddStaticVehicle(421,2494.4766,1161.3470,10.7026,88.6754,13,13);
    AddStaticVehicle(421,2505.8115,1159.5010,10.7027,88.7028,13,13);
    AddStaticVehicle(411,2469.0322,1121.2296,10.5474,269.6577,64,64);
    AddStaticVehicle(487,2489.3103,1148.2917,22.2005,280.6579,0,8);
    AddStaticVehicle(521,2482.3806,1157.0259,10.3901,84.2931,36,0);
    AddStaticVehicle(521,2481.3020,1162.7523,10.3866,90.1838,36,0);
    AddStaticVehicle(420,2834.0220,1327.1682,10.5575,0.1140,6,1);
    AddStaticVehicle(420,2834.0403,1319.0128,10.5587,0.1447,6,1);
    AddStaticVehicle(420,2834.0593,1311.9634,10.5594,0.1730,6,1);
    AddStaticVehicle(420,2834.0835,1304.6146,10.5572,0.2022,6,1);
    AddStaticVehicle(409,1415.3282,-1760.3206,13.3469,0.3537,0,0);
    AddStaticVehicle(409,1411.6483,-1761.1348,13.3469,0.5079,0,0);
    AddStaticVehicle(601,1546.7297,-1614.9679,13.1416,268.2576,17,82);
    AddStaticVehicle(601,1545.7606,-1610.6805,13.1416,269.9352,17,82);
    AddStaticVehicle(601,1546.0458,-1604.9219,13.1416,268.5335,17,82);
    AddStaticVehicle(596,1551.5448,-1620.6185,13.2668,179.5885,0,1);
    AddStaticVehicle(596,1555.0947,-1620.7924,13.2678,177.5087,0,1);
    AddStaticVehicle(596,1558.4530,-1620.5260,13.2692,178.1110,0,1);
    AddStaticVehicle(598,1562.2781,-1620.8423,13.2926,179.2411,0,1);
    AddStaticVehicle(598,1565.4633,-1620.8037,13.3055,179.5217,0,1);
    AddStaticVehicle(598,1568.7678,-1620.4110,13.2933,177.3066,0,1);
    AddStaticVehicle(427,1603.1737,-1630.8378,13.6396,90.7689,0,1);
    AddStaticVehicle(427,1601.9849,-1626.4762,13.6189,91.1215,0,1);
    AddStaticVehicle(427,1602.6948,-1621.9198,13.6265,89.1276,0,1);
    AddStaticVehicle(405,1280.0581,-1795.1139,13.2634,270.6959,1,65);
    AddStaticVehicle(405,1279.9381,-1798.7969,13.2615,267.8707,1,65);
    AddStaticVehicle(487,1272.0538,-1819.9824,13.5603,268.8290,0,0);
    AddStaticVehicle(416,1135.4554,-1310.8092,13.7311,355.1448,1,3);
    AddStaticVehicle(416,1140.7089,-1311.8745,13.7357,358.7069,1,3);
    AddStaticVehicle(416,1147.4039,-1311.9225,13.8245,358.6670,1,3);
    AddStaticVehicle(488,1791.1786,-1284.4712,13.8130,311.0358,90,92);
    AddStaticVehicle(582,1805.0712,-1292.0704,13.6313,218.5991,1,2);
    AddStaticVehicle(582,1807.6277,-1290.2638,13.6874,220.6192,1,2);
    AddStaticVehicle(582,1810.2681,-1288.1985,13.6730,222.2020,1,2);
    AddStaticVehicle(420,1795.3199,-1859.3494,13.2724,268.9113,6,69);
    AddStaticVehicle(420,1788.7891,-1859.2003,13.2724,268.8107,6,69);
    AddStaticVehicle(420,1780.9332,-1859.4727,13.2723,268.1246,6,69);
    AddStaticVehicle(420,1774.5532,-1859.2422,13.2722,268.0009,6,69);
    AddStaticVehicle(574,1671.1522,-1884.4454,13.2720,89.1199,1,64);
    AddStaticVehicle(574,1671.3971,-1886.4900,13.2720,87.1663,0,113);
    AddStaticVehicle(574,1671.6578,-1888.2893,13.2720,87.9401,3,87);
    AddStaticVehicle(548,2764.7261,-2496.7949,15.2754,342.4846,38,89);
    AddStaticVehicle(470,2751.8171,-2477.7910,13.6388,89.0660,61,111);
    AddStaticVehicle(470,2751.3152,-2483.5916,13.6365,84.5915,61,111);
    AddStaticVehicle(470,2750.7366,-2478.2192,13.6431,90.2143,61,111);
    AddStaticVehicle(433,2748.7263,-2461.2749,14.0852,359.7922,53,102);
    AddStaticVehicle(433,2743.8882,-2460.6389,14.0848,359.5148,53,102);
   
CreateObject(974, 2474.813965, 1117.917603, 12.598053, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(974, 2474.824219, 1167.774780, 12.598052, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(974, 2511.527832, 1156.731201, 12.598053, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(974, 2511.557129, 1162.136719, 12.598053, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(974, 2508.013916, 1121.811401, 12.598057, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(974, 2508.038086, 1124.107666, 12.598053, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
kapu = CreateObject(975, 2437.568604, 1159.550415, 11.495003, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(3055, 2143.9777832031, 1626.9660644531, 994.96575927734, 0, 0, 0);
CreateObject(987, 2437.8461914063, 1127.3306884766, 9.8203125, 0, 0, 270);
CreateObject(987, 2437.8461914063, 1127.3306884766, 9.8203125, 0, 0, 270);
    CreateObject(3749, 1542.6354980469, -1627.6494140625, 18.241226196289, 0, 0, 270);
    CreateObject(984, 1465.7736816406, -1745.6756591797, 13.388877868652, 0, 0, 270);
    CreateObject(984, 1485.4730224609, -1737.4495849609, 13.183554649353, 0, 0, 270);
    CreateObject(984, 1503.8374023438, -1737.6055908203, 13.183554649353, 0, 0, 270);
    CreateObject(984, 1496.2717285156, -1745.5715332031, 13.308463096619, 0, 0, 270);
    CreateObject(984, 1480.3518066406, -1745.6625976563, 13.378792762756, 0, 0, 270);
    CreateObject(984, 1466.7159423828, -1737.4851074219, 13.183554649353, 0, 0, 270);
    CreateObject(980, 1544.1208496094, -1627.6983642578, 15.156204223633, 0, 0, 270);
    CreateObject(987, 67.903350830078, -1546.1441650391, 4.0838232040405, 0, 0, 78);
    CreateObject(987, 70.393585205078, -1534.4249267578, 4.1758394241333, 0, 0, 84);
    CreateObject(987, 71.477973937988, -1522.2358398438, 4.772403717041, 0, 0, 168);
    CreateObject(987, 56.104015350342, -1545.7386474609, 4.772403717041, 0, 0, 358);
    CreateObject(987, 91.613471984863, -1273.4624023438, 13.238904953003, 0, 0, 310);
    CreateObject(987, 99.406051635742, -1282.5277099609, 13.14990234375, 0, 0, 308);
    CreateObject(987, 76.583419799805, -1252.1409912109, 13.489968299866, 0, 0, 304);
    CreateObject(987, 83.353546142578, -1261.7835693359, 13.35813331604, 0, 0, 304);
    CreateObject(987, 88.432182312012, -1015.1605224609, 20.90625, 0, 0, 268);
    CreateObject(981, 1698.7260742188, 411.55770874023, 30.273769378662, 0, 0, 340);
    CreateObject(982, 1707.373046875, 409.32717895508, 30.534671783447, 0, 0, 248);
    CreateObject(982, 1693.28515625, 414.67620849609, 30.343761444092, 0, 0, 68);
    CreateObject(987, 1682.7297363281, 420.08462524414, 29.839122772217, 0, 0, 338);
    CreateObject(987, 1693.5360107422, 415.14904785156, 29.698377609253, 0, 0, 340);
    CreateObject(987, 1704.6379394531, 410.58728027344, 29.655517578125, 0, 0, 334);
    CreateObject(987, 1707.2818603516, 409.42868041992, 29.945238113403, 0, 0, 332);
    CreateObject(987, 2760.5998535156, 328.62316894531, 7.432692527771, 0, 0, 0);
    CreateObject(987, -955.64001464844, -276.46643066406, 35.78186416626, 0, 0, 170);
    CreateObject(987, -944.08020019531, -279.44311523438, 35.921844482422, 0, 0, 166);
    CreateObject(987, -197.92704772949, 284.46374511719, 11.424785614014, 0, 0, 346);
    CreateObject(987, -194.08024597168, 283.78317260742, 11.078125, 0, 0, 346);
    CreateObject(987, 583.13446044922, 369.06005859375, 18.1328125, 0, 0, 36);
    CreateObject(987, 587.12658691406, 372.20553588867, 18.1328125, 0, 0, 34);
    CreateObject(987, -87.699554443359, -932.36303710938, 18.773216247559, 0, 0, 152);
    CreateObject(987, -90.351905822754, -931.29534912109, 18.699928283691, 0, 0, 152);
    CreateObject(987, 1136.9145507813, -1292.31640625, 12.548707962036, 0, 0, 180);
    CreateObject(975, 1141.1955566406, -1292.1606445313, 14.275039672852, 0, 0, 0);
    CreateObject(987, 1157.1647949219, -1292.2393798828, 12.678371429443, 0, 0, 180);
    CreateObject(987, 1132.4829101563, -1315.8551025391, 12.691247940063, 0, 0, 346);
    CreateObject(987, 1143.994140625, -1318.6685791016, 12.592422485352, 0, 0, 0);
    CreateObject(2942, 1457.5129394531, -1755.4324951172, 13.189774513245, 0, 0, 182);

 
Fontos hogy a jármû és object között legyen egy sor kihagyás!
(A kapu ami az enyémnél van nem kell oda az nekem script.)
Hát ennyi lenne Kék play icon és mentés után és egy szerver restart ha megy vagy ha nem akkor indítás és már menni fog.
Cím: Mapok berakása könnyedén
Írta: Csabesz - 2011. Március 27. - 20:30:34
Idézetet írta: BigMan date=1301249694\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7142\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Fontos hogy a jármû és object között legyen egy sor kihagyás!
(A kapu ami az enyémnél van nem kell oda az nekem script.)
 
Miért kell kihagyni egy sort? Van valami hátulütõje ha nem hagyok ki egy sort?  :o
A kaput nyugodtan kitörölhetted volna.  ;)


Nem rossz leírás..
Cím: Mapok berakása könnyedén
Írta: XDPATXD - 2011. Március 27. - 20:45:14
Én DynamicObjectet ajánlom vagy F_Objectet
Cím: Mapok berakása könnyedén
Írta: BigMan - 2011. Március 28. - 06:49:22
Idézetet írta: .:: IceMan ::. date=1301250634\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7142\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Fontos hogy a jármû és object között legyen egy sor kihagyás!
(A kapu ami az enyémnél van nem kell oda az nekem script.)
 
Miért kell kihagyni egy sort? Van valami hátulütõje ha nem hagyok ki egy sort?  :o
A kaput nyugodtan kitörölhetted volna.  ;)


Hát Sajnálom ,de nekem nem men sor kihagyés nélkül a kapu-s dolgot meg bocsi :)
Nem rossz leírás..
 
[/quote]
Cím: Mapok berakása könnyedén
Írta: TengeriMalac - 2011. Március 28. - 07:41:57
Ha kihagysz egy sort, akkor átláthatóbb.. De semmi hátulütõje nincs, nem kötelezõ.
És persze az objectek nem fognak látszani, mert ha túl sokat csinál, eléri a limitet, de ha nem is, a VIEW_DISTANCE hiányzik a végérõl.
A másik pedig a helyesírás xD
Cím: Mapok berakása könnyedén
Írta: Zsolesszka - 2011. Március 29. - 00:02:40
Idézetet írta: BigMan date=1301249694\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7142\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Letöltjük a MTA SA 1.0.4 programot.
 
Khm, honnan?
http://mtavc.com/
Igaz itt most már 1.0.5 van ez nem jó?
Amúgy jó kis leírás, bár számomra furcsa kifejezéssekkel tarkított.
 

Távcsõ icon // talán CTRL + F?  Keresés
Kék play icon  // talán F5?  (compile)
Hát ennyi lenne Kék play icon és mentés után és egy szerver restart ha megy vagy ha nem akkor indítás és már menni fog. // mi? mit? merre? hogyan? mikor? mi megy? és ki?
 
[/quote]
Cím: Mapok berakása könnyedén
Írta: Mike. - 2011. Március 29. - 15:15:50
1.0.5?
Errõl még nem is hallottam....nekem még a 1.0.4 van meg  :laugh:
Cím: Mapok berakása könnyedén
Írta: ►ѕтa - 2011. Március 29. - 16:36:20
mtavc.com
Cím: Mapok berakása könnyedén
Írta: Turbo - 2011. Március 29. - 16:42:15
Szép leírás!
Miben más a 1.0.5 mint az 1.0.4? :D
Cím: Mapok berakása könnyedén
Írta: 01ToYoTa01 - 2011. Április 09. - 13:37:52
Nem pontos a leírás, ez a te módszered, ami sokban különbözhet másétól. Kezdõk pedig könnyen összezavarodhatnak. Írok egy másikat.
Cím: Mapok berakása könnyedén
Írta: lusta19 - 2011. Június 21. - 22:25:34
Írhatok ez helyett egy értelmesebbet? mert ez  :D