GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Leírások/Útmutatók => A témát indította: [GRL]FREDDY[CL] - 2010. Március 07. - 14:38:47

Cím: [TUT]Object "betölto" (teleportnál)
Írta: [GRL]FREDDY[CL] - 2010. Március 07. - 14:38:47
Eloször létrehozzunk két prototípust, a main() fölé rakd. Ha szkript az OnFilterScriptInit() fölé, vagy a szkript elejére.
 
forward Object(playerid);
forward ObjectOff(playerid);

 
Most létrehozzuk a publicokat, tehát azt amit végre fog hajtani.
 
public Object(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltese~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
SetTimerEx(\"ObjectOff\", 6000, 0,\"e\",playerid); //Az \"ObjectOff\" meghívása 6 másodperc múlva
return 1;
}

 

public ObjectOff(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, true); //fagyasztás feloldása
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén
return 1;
}

 
Ezeket teheted a forward -ok alá.
Amelyik teleporthoz akarod, hogy töltse be az objecteket ahhoz a teleporthoz hozzárendeled a következot:
 
Object(playerid);

 
Példa egy teleportnál:
 

if(strcmp(cmd, \"/jump\", true) == 0)
{
Object(playerid);
SetPlayerPos(playerid,-1965.3878,515.6260,202.2840);
return 1;
}
Cím: [TUT]Object "betölto" (teleportnál)
Írta: Depi - 2010. Március 07. - 14:52:34
Szép tut,sok embernek hasznos lehet :DGrat :)
Cím: [TUT]Object "betölto" (teleportnál)
Írta: jana4 - 2010. Március 07. - 15:32:24
new string[64];  //karakterlánc
format(string, sizeof(string), \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\"); //megjelenítendo szöveg
GameTextForPlayer(playerid, string, 3000, 6); //szöveg megjelenítése, és a szövegstílus, és az, hogy mennyi ideig jelenítse meg az adott szöveget

 
mi értelme van létrehozni egy új karakterláncot, valamint megformázni?

egyszerubb ha....

 
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\", 3000, 6); 

 
így használjuk.
Cím: [TUT]Object "betölto" (teleportnál)
Írta: [GRL]FREDDY[CL] - 2010. Március 07. - 15:37:35
Idézetet írta: Depi date=1267969954\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"897\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szép tut,sok embernek hasznos lehet :DGrat :)
 
Kösz.
 

 
new string[64];  //karakterlánc
format(string, sizeof(string), \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\"); //megjelenítendo szöveg
GameTextForPlayer(playerid, string, 3000, 6); //szöveg megjelenítése, és a szövegstílus, és az, hogy mennyi ideig jelenítse meg az adott szöveget

 
mi értelme van létrehozni egy új karakterláncot, valamint megformázni?

egyszerubb ha....

 
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\", 3000, 6); 

 
így használjuk.
 
[/quote]
Javítva.
Cím: [TUT]Object "betölto" (teleportnál)
Írta: Csabesz - 2010. Március 07. - 15:46:11
Jó lett, de egyszerubben is meg lehetett volna oldani.  ;)
Cím: [TUT]Object "betölto" (teleportnál)
Írta: DaNeEe9 - 2010. Március 08. - 19:01:42
jó lett  :)
Cím: [TUT]Object "betölto" (teleportnál)
Írta: Szeby1995 - 2010. Május 04. - 21:34:40
Jó lett :D Én használom is...
Cím: [TUT]Object "betölto" (teleportnál)
Írta: krisk - 2010. Május 05. - 17:21:18
uf.inc (Useful Functions) -ban van egy wait(); függvény, azzal sokkal egyszerubb lehet.
 

public Object(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltese~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
wait(5000);
TogglePlayerControllable(playerid, true);
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
}
Cím: [TUT]Object "betölto" (teleportnál)
Írta: Ezredes.$ - 2012. Február 23. - 15:36:42
Szép tut. =D
Cím: [TUT]Object "betölto" (teleportnál)
Írta: Norby030 - 2012. Március 10. - 16:45:04
Nekem most pont jol jott mert mikor beleptem az intibe keson toltotek az objectek es most jo mert lefagyasza a playert :D... Ugy hogy kosz
Cím: [TUT]Object "betölto" (teleportnál)
Írta: Rammstein - 2012. Március 11. - 10:32:29
igazatok van 1 éves témába írkálni...

Kösz Freddi, volt amikor segített.


Stuntzor
Cím: [TUT]Object "betölto" (teleportnál)
Írta: ChuckNorris - 2012. Március 11. - 15:46:44
Idézetet írta: Nikolaev  シ date=1331458349\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"897\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
igazatok van 1 éves témába írkálni...

Kösz Freddi, volt amikor segített.


Stuntzor

 
Leírásoknál nem gáz
 

uf.inc (Useful Functions) -ban van egy wait(); függvény, azzal sokkal egyszerubb lehet.
 

public Object(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltese~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
wait(5000);
TogglePlayerControllable(playerid, true);
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
}

 

[/quote]
A wait függvényt nem ajánlom, beakasztja az egész szervert. (=nagyon nagy lagg)