Eloször létrehozzunk két prototípust, a main() fölé rakd. Ha szkript az OnFilterScriptInit() fölé, vagy a szkript elejére.
forward Object(playerid);
forward ObjectOff(playerid);
Most létrehozzuk a publicokat, tehát azt amit végre fog hajtani.
public Object(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltese~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
SetTimerEx(\"ObjectOff\", 6000, 0,\"e\",playerid); //Az \"ObjectOff\" meghívása 6 másodperc múlva
return 1;
}
public ObjectOff(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, true); //fagyasztás feloldása
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése végén
return 1;
}
Ezeket teheted a forward -ok alá.
Amelyik teleporthoz akarod, hogy töltse be az objecteket ahhoz a teleporthoz hozzárendeled a következot:
Object(playerid);
Példa egy teleportnál:
if(strcmp(cmd, \"/jump\", true) == 0)
{
Object(playerid);
SetPlayerPos(playerid,-1965.3878,515.6260,202.2840);
return 1;
}
new string[64]; //karakterlánc
format(string, sizeof(string), \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\"); //megjelenítendo szöveg
GameTextForPlayer(playerid, string, 3000, 6); //szöveg megjelenítése, és a szövegstílus, és az, hogy mennyi ideig jelenítse meg az adott szöveget
mi értelme van létrehozni egy új karakterláncot, valamint megformázni?
egyszerubb ha....
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\", 3000, 6);
így használjuk.
Szép tut,sok embernek hasznos lehet :DGrat :)
Kösz.
new string[64]; //karakterlánc
format(string, sizeof(string), \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\"); //megjelenítendo szöveg
GameTextForPlayer(playerid, string, 3000, 6); //szöveg megjelenítése, és a szövegstílus, és az, hogy mennyi ideig jelenítse meg az adott szöveget
mi értelme van létrehozni egy új karakterláncot, valamint megformázni?
egyszerubb ha....
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\", 3000, 6);
így használjuk.
[/quote]
Javítva.
uf.inc (Useful Functions) -ban van egy wait(); függvény, azzal sokkal egyszerubb lehet.
public Object(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltese~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
wait(5000);
TogglePlayerControllable(playerid, true);
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
}
igazatok van 1 éves témába írkálni...
Kösz Freddi, volt amikor segített.
Stuntzor
Leírásoknál nem gáz
uf.inc (Useful Functions) -ban van egy wait(); függvény, azzal sokkal egyszerubb lehet.
public Object(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, false); //lefagyasztás
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltese~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); //hang az objectek betöltése közben
wait(5000);
TogglePlayerControllable(playerid, true);
GameTextForPlayer(playerid, \"~g~Objectek ~b~Betoltve~w~!\", 3000, 6); //megjelenítendo szöveg
}
[/quote]
A wait függvényt nem ajánlom, beakasztja az egész szervert. (=nagyon nagy lagg)