#define DIALOG_0 100 //itt a dialog ID az 100
public OnPlayerConnect(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_LIST, \"SAMPFÓRUM\", \"Tutorial\\nTutorial\\nTutorial\\nTutorial\\nTutorial\\nTutorial\", \"Rendben\", \"Kilép\");//én a DIALOG_STYLE_LIST-t használtam
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
if(dialogid == DIALOG_0)
{
if(response)
{
if(listitem == 0) //ha rákattintasz az 1. gombra mi történjen....
{
SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Dialog tutorial\");//üzenetet küld
}
if(listitem == 1) //ha rákattintasz az 2. gombra mi történjen....
{
SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"sampforum.hu\");
}
if(listitem == 2) //ha rákattintasz az 2. gombra mi történjen....
{
SetPlayerHealth(playerid, 100);//feltõlti a játékos életét
}
if(listitem == 3) //ha rákattintasz az 4. gombra mi történjen....
{
SetPlayerArmour(playerid, 100);//feltõlti a játékos pajzsát
}
if(listitem == 4) //ha rákattintasz az 5. gombra mi történjen....
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehicleHealth(vehicleid, 1000.0);
SendClientMessage(playerid, COLOUR_WHITE, \"Jármû megjavítva\"); //megjavítja a kocsit
}
if(listitem == 5) //ha rákattintasz az 6. gombra mi történjen....
{
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_SPRUNK);//példáúl kap egy animot
GivePlayerMoney(playerid, -100);//levesz a pénzébõl $100-t
}
}
}else{//ellentétben
SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Kiléptél a dialogból\");
}
}
return 1;
}
if(!response)
if(dialogid == DIALOG_0)
{
if(!response)
{
SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Kiléptél a dilaogból!l\");
}
}
if(!response)
http://sampforum.hu/index.php?topic=9258.0 :-\\Inkább több mint egyse :D
Szerintem annyit még irj bele, hogy a második gomb hogy szabályozható.Köszi az ötletet,majd belerakom.
[pawn]
if(!response)
[/pawn]
http://sampforum.hu/index.php?topic=9258.0 :-\\[/quote]
Bocs,nem láttam,hogy van-e már.
Inkább több mint egyse :D
Szép leírás lett. :)
[/quote]
Köszi :)
Azt hogy lehet megoldani, hogy az egeret mutassa? Mert így csak vakon lehet kattintgtatni.Alapból benne van az egér a dialogban.
Csinálhatnál egy dialog készités DIALOG_STYLE_INPUT ilyen style leirásalhttp://sampforum.hu/index.php?topic=9258.0
bocsi de most láttam egy oldalt! PONTOSANez volt szóról-szóra!nem adhatok url-t mivel csak láttame de ha kértek...megnézem
http://sampforum.hu/index.php?topic=9258.0 :-\\
[/quote]Tudjuk . . .- Cím: [TUT]Dialog létrehozása
Írta: Flash - 2012. március 09. - 07:01:15- Szép leírás!
De odaírhattad volna a 0.3d-s stílust. (DIALOG_STYLE_PASSWORD)- Cím: [TUT]Dialog létrehozása
Írta: Zotyabuszos - 2012. március 09. - 17:34:07- Amúgy ez hibás, a listitemes dialogok response-je mindig 0-val kezdõdik :yes:
if(listitem == 1) [/quote]
helyett tehát
if(listitem == 0)- Cím: [TUT]Dialog létrehozása
Írta: Zola - 2012. március 09. - 18:26:37 Idézetet írta: Antonyo date=1331238145\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7742\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
bocsi de most láttam egy oldalt! PONTOSANez volt szóról-szóra!nem adhatok url-t mivel csak láttame de ha kértek...megnézem
http://sampforum.hu/index.php?topic=9258.0 :-\\
[/quote]Tudjuk . . .
[/quote]
nem itt!!!!!!!!!egfy másik fforum- Cím: [TUT]Dialog létrehozása
Írta: Episode - 2012. március 22. - 17:18:30- Komoy lett Kádár. Gratulálok :-*
- Cím: [TUT]Dialog létrehozása
Írta: leito222 - 2012. március 22. - 17:27:00- Szép tut, és hasznos! Biztosan hasznára vállik a kezdõknek. :D
- Cím: [TUT]Dialog létrehozása
Írta: N@rbirock - 2012. április 19. - 20:17:52- 1 kérdés a DIALOG_STYLE_MSGBOX-nál hogy lehet megcsinálni hogy van 2 bomd mikor az egyik gombra katintsz lesz valami és mikor a mésikra más valami?
- Cím: [TUT]Dialog létrehozása
Írta: kurta999 - 2012. április 19. - 20:21:00
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
switch(dialogid)
{
case DIALOG_ID_M:
{
if(!response) // Ha a másik gomb-ra ment, tehát amire az \"ESC\" is megy.
{
}
else // Ellentétben..
{
}
}
}
}- Cím: [TUT]Dialog létrehozása
Írta: N@rbirock - 2012. április 19. - 20:25:31 Idézetet írta: kurta999 date=1334859660\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7742\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topicezt írja
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
switch(dialogid)
{
case DIALOG_ID_M:
{
if(!response) // Ha a másik gomb-ra ment, tehát amire az \"ESC\" is megy.
{
}
else // Ellentétben..
{
}
}
}
}
C:\\Users\\user\\Desktop\\szerverem.pwn(224) : error 017: undefined symbol \"DIALOG_ID_M\"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.- Cím: [TUT]Dialog létrehozása
Írta: kadaradam - 2012. április 19. - 20:26:52- Helyére a dialog ID-t kell írni.
- Cím: [TUT]Dialog létrehozása
Írta: norbee0170 - 2012. június 16. - 10:31:53- input -ról (DIALOG_STYLE_INPUT) is szívesen látnék tuto-t mer mikor még nemtudtam h hogy is kell ez alapján nemtudtam megcsinálni, de lehet írok én egy tuto-t :hmmm:
- Cím: [TUT]Dialog létrehozása
Írta: xXGoofreXx - 2012. június 18. - 19:43:52- Nagyon jó leírás lett szerintem ;D
Amúgy y_less-nek van egy ilyen dialogos pluginja ha jóltudom.- Cím: [TUT]Dialog létrehozása
Írta: zeteni - 2012. június 18. - 20:14:06- Ha DIALOG_STLYE_LIST et csinálok akkor, hogy lehet megcsinálni, hogy csak 1 gomb legyen?
- Cím: [TUT]Dialog létrehozása
Írta: Flash - 2012. június 18. - 20:18:55- Van a végén általába hogy \"Választ\", \"Mégse\");
Töröld ki a 2.-at, vagyis: \"Választ\", \"\");- Cím: [TUT]Dialog létrehozása
Írta: zeteni - 2012. június 18. - 20:20:18- És akkor nem kell az OnDialogResponse alá if(!response)?
- Cím: [TUT]Dialog létrehozása
Írta: Flash - 2012. június 18. - 20:20:53- Nem.
- Cím: [TUT]Dialog létrehozása
Írta: zeteni - 2012. június 18. - 20:22:23- Köszi a segítséget!
- Cím: [TUT]Dialog létrehozása
Írta: Flash - 2012. június 18. - 20:23:41- Nincs mit. :)
Egyébként ezt mindegyik dialog fajtánál meglehet csinálni.- Cím: [TUT]Dialog létrehozása
Írta: xXGoofreXx - 2012. június 19. - 08:55:25- Szerintetek textdraw-al lehet saját stílusú input dialogom? Mármint az újításokkal lehet e beviteli mezõt csinálni.
- Cím: [TUT]Dialog létrehozása
Írta: kadaradam - 2012. június 19. - 09:42:53- Hát max azt tudod bescriptelni,hogy az egérrel,vagy a lekérdezhetõ gombokkal (pl.:nyilak,W,A,S,D) kiválasztgatod a karaktereket!
- Cím: [TUT]Dialog létrehozása
Írta: László - 2012. június 19. - 20:49:01- Figyi én is megnéztem a weboldalt, és tényleg ugyan azt írtad mint õ.Szerintem másoltad, de lehet tévedek, de így fölösleges volt megírnod ezt. :(
- Cím: [TUT]Dialog létrehozása
Írta: kadaradam - 2012. június 19. - 21:18:53 Idézetet írta: László date=1340131741\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7742\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_TopicFigyi én is megnéztem a weboldalt, és tényleg ugyan azt írtad mint õ.Szerintem másoltad, de lehet tévedek, de így fölösleges volt megírnod ezt. :(Valószínû,hogy másoltam...Ha tudtam volna,hogy létezik az a téma,akkor nem is írom meg!A képek,meg azért ugyan azok,mert samp wikirõl szedtem le õket!
- Cím: [TUT]Dialog létrehozása
Írta: Bonfini - 2012. július 09. - 18:24:15- Köszönöm,nekem segített.
- Cím: [TUT]Dialog létrehozása
Írta: Poisonasd - 2012. július 29. - 12:35:19- Üdv :)
Ezzel meglehet oldani h dialogos legyen az ladmin? :O- Cím: [TUT]Dialog létrehozása
Írta: Rupert - 2012. július 29. - 12:36:45- Szia, persze hogy meg lehet, de már van dialogos ladmin, töltsd le.
- Cím: [TUT]Dialog létrehozása
Írta: Cappsy - 2012. augusztus 06. - 16:00:10- Szép :D
- Cím: [TUT]Dialog létrehozása
Írta: Kyeman - 2012. augusztus 14. - 09:27:45- Ennyivel kijavítanám!
listitem == 1 helyett listitem == 0
Hogy miért? Enélkül minden továbbcsúszik. Tehát így:
if(dialogid == DIALOG_0)
{
if(response)
{
if(listitem == 0) //ha rákattintasz az 1. gombra mi történjen....
{
SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Dialog tutorial\");//üzenetet küld
}
if(listitem == 1) //ha rákattintasz az 2. gombra mi történjen....
{
SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"sampforum.hu\");
}
if(listitem == 2) //ha rákattintasz az 2. gombra mi történjen....
{
SetPlayerHealth(playerid, 100);//feltõlti a játékos életét
}
if(listitem == 3) //ha rákattintasz az 4. gombra mi történjen....
{
SetPlayerArmour(playerid, 100);//feltõlti a játékos pajzsát
}
if(listitem == 4) //ha rákattintasz az 5. gombra mi történjen....
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehicleHealth(vehicleid, 1000.0);
SendClientMessage(playerid, COLOUR_WHITE, \"Jármû megjavítva\"); //megjavítja a kocsit
}
if(listitem == 5) //ha rákattintasz az 6. gombra mi történjen....
{
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_SPRUNK);//példáúl kap egy animot
GivePlayerMoney(playerid, -100);//levesz a pénzébõl $100-t
}
}
}
}
return 1;
}