Alap Beállítások Helló mindenki, tehát ebben a témában bemutatok egy két alap beállitást és hogy az mit is engedélyez.
Tehát: 
public OnGameModeInit
 Magyarázat: 
- public OnGameModeInit <- Ez egy függvény, ide írjuk majd a leírtakat.Ez alá kell beilleszteni a PlayerClass,az AddStaticVehicle, és a CreateObjecteket is(haStreamert használsz akkor pl ha y_objects akkor CreateDynamicObject
 
Fegyver Használata Interiorban: AllowInteriorWeapons(1);
 Magyarázat: 
- AllowInteriorWeapons <- Fegyver Használata Interiorba.
 
- (1); <- engedélyezi a fegyver használatát interiorba. Viszonta ha (0); akkor viszont nem engedélyezi.
 
Gyors Futás: UsePlayerPedAnims();
 Magyarázat: 
- UsePlayerPedAnims <- az összes karakter a sampba,(pl cj, sweet, csuklyás csávó stb...) ugyan olyan \"gyorsasággal\" fut.
 
Ido SetWorldTime(13);
 Magyarázat: 
- SetWorldTime <- Hogy mennyi az ido
 
- (13); <- Jelen esetbe 13 óra lesz mindenkinek a szerveren.(tehát restart után is ennyi ido lesz)
 
Player Ido SetPlayerTime(playerid,12,00);
 <- egy játékosnak ennyi lesz az ideje.
Magyarázat: 
- SetPlayerTime <- Player idejének beállítása.
 
- (playerid,12,00); <- 12:00 óra lesz a playernél.
 
Ido járás SetPlayerWeather(playerid,5);
 Magyarázat: 
- SetPlayerWeather <- Állítjuk a player idojárását.
 
- (playerid,5); <- 5 weather ID-re jelenleg.
 
GameMod nevének beállítása SetGameModeText(\"Név\");
 Magyarázat: 
- SetGameModeText <- Beállítjuk a GameMode Nevét
 
- (\"Név\") <- a Game Mode Neve.
 
 public OnPlayerSpawn
 Magyarázat: 
- public OnPlayerSpawn <- ez egy függvény, itt állithatjuk be pl hogy mennyi legyen a játékos pénze mikor spwanol.
 
Pénz beállítása GivePlayerMoney(playerid, 1000);
 Magyarázat: 
- GivePlayerMoney <- Megadjuk mennyi pénze legyen a jétkosnak a spwankor.
 
- 1000 <- ennyi lesz a pénz mikor spawnol a játékos
 
Scorre beállítása SetPlayerScore(playerid,0);
 Magyarázat: 
- SetPlayerScore <- Megadjuk hány pontal induljon a játékos.
 
- 0 <- ez a pont amennyivel indul
 
Remélem segítettem valakinek!
ProT^^
			
			
			
				Nem vagyok benne biztos de szerintem public OnPlayerSpawn(playerid) - ez nem függvény hanem cikklus (bocs ha hülyeséget mondok) (igen hülyeséget mondtál, ugyanis mint a többi ez is egy függvény) ( Igen, teis hülyeséget mondtál      || lol amúgy meg nem tudom minek kell editelni.. )
De amúgy hasznos kezdoknek
Rakhatnál még többet bele :)
			
			
			
				Köszönöm szépen lehet írok majd a Mapikonokról is.:D
			
			
			
				Scream, maark.. Nem is ciklus és nem is függvény.. Callback..
SetPlayerTime,  SetPlayerWeather --> Ezeket nem állíthatod be OnGameModeInitnél, mert ott nincs playerid paraméter.
			
			
			
				Gyors Futás:
Kód:
UsePlayerPedAnims();
[/quote]
Ez meg szerintem nem gyorsabb futás csak más az animáció, lehet tévedek de én így vettem észre. Én jobban szeretem UsePlayerPedAnim nélkül met úgy minden skinnek megvan a maga mozgási \"stílusa\" vagy hogyismondjam  :D
			
			
			
				OFF: scream ne editelgesd a másik hszét ilyenkor köszi
			
			
			
				OFF: Ne pofázz, te is szoktál editelgetni, direkt nem írtam OFF-ot.... use your brain :angry:
am tudom callback, magyarul nem lehetne?...
hpeter94: Ne editelgess vagy ha editelgetsz akkor így ahogy én csináltam új sor a leelején névvel!
ScreaM: tudod, engem nem tud érdekelni az editelgetés. nem zavar.... szóval....
			
			
			
				Ne editelgess vagy ha editelgetsz akkor így ahogy én csináltam új sor a levégén névvel! + a piros szín
			
			
			
				OFF: Ne pofázz, te is szoktál editelgetni, direkt nem írtam OFF-ot.... use your brain :angry:
am tudom callback, magyarul nem lehetne?...
hpeter94: Ne editelgess vagy ha editelgetsz akkor így ahogy én csináltam új sor a leelején névvel!
ScreaM: tudod, engem nem tud érdekelni az editelgetés. nem zavar.... szóval....
 
Callback != függvény
			
			
			
				na igen csak ha editeled akkor a faszika akinek szántad az üzit nem fogja látni... (mert gondolom csak az új üziket nézegeti
			
			
			
				Eljárás. És minden eljárás függvény.
			
			
			
				igazad van epsi
Megne lássak több ilyent! 1 figyelmeztetést kapsz. (2nél warn)
			
			
			
				\" post=\"68878\" timestamp=\"1279880061\"]
Gyors Futás:
 
UsePlayerPedAnims();
 
Magyarázat:
 
- UsePlayerPedAnims <- az összes karakter a sampba,(pl cj, sweet, csuklyás csávó stb...) ugyan olyan \"gyorsasággal\" fut.
 
 
[/quote]
Ez nagyon nagy marhaság, már bocs. :D Ezzel nem a futást, hanem a ped animációkat engedélyezed... A másik hülyeség, hogy mindenki olyan gyorsasággal fut. Ha nem hiszed gyere velem egy futó versenyt. ;)