GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Leírások/Útmutatók => A témát indította: Matyus_Arnold - 2011. május 22. - 20:26:57
-
Sziasztok a szín kódokat leírom meg minden ilyet ami hozzá tartozik!
Ugye bár amikor új game modod kezddel megfordul a fejedbe, hogy hogyan lehetne színekkel meg csinálni íme az leírás!
megnyitod a pawnot kikeresed a definékat és oda irod ezeket:
#define COLOR_GRAD1 0xB4B5B7FF
#define COLOR_GRAD2 0xBFC0C2FF
#define COLOR_GRAD3 0xCBCCCEFF
#define COLOR_GRAD4 0xD8D8D8FF
#define COLOR_GRAD5 0xE3E3E3FF
#define COLOR_GRAD6 0xF0F0F0FF
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_GREEN 0x9EC73DAA
#define COLOR_GROVE 0x00FF00FF
#define COLOR_RED 0xAA3333AA
#define COLOR_COOLRED 0xB35959AA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
#define COLOR_PINK 0xFF66FFAA
#define COLOR_DARKRED 0x660000AA
#define COLOR_BRIGHTRED 0xFF0000AA
#define COLOR_INDIGO 0x4B00B0AA
#define COLOR_VIOLET 0x9955DEEE
#define COLOR_GRAYWHITE 0xEEEEFFC4
#define COLOR_LIGHTNEUTRALBLUE 0xabcdef66
#define COLOR_GREENISHGOLD 0xCCFFDD56
#define COLOR_LIGHTBLUEGREEN 0x0FFDD349
#define COLOR_NEUTRALBLUE 0xABCDEF01
#define COLOR_LIGHTCYAN 0xAAFFCC33
#define COLOR_LEMON 0xDDDD2357
#define COLOR_LIGHTRED 0xFF6347AA
#define COLOR_LIGHTBLUE 0x33CCFFAA
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x9ACD32AA
#define COLOR_YELLOW 0xDABB3EAA
#define COLOR_YELLOW2 0xF5DEB3AA
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
#define COLOR_FADE1 0xE6E6E6E6
#define COLOR_FADE2 0xC8C8C8C8
#define COLOR_FADE3 0xAAAAAAAA
#define COLOR_FADE4 0x8C8C8C8C
#define COLOR_FADE5 0x6E6E6E6E
-
Hát ez elég alap, de lehet van már ilyen(De nem biztos)
Amugy kezdöknek jól jön!! ;)
-
http://sampforum.hu/index.php?topic=9033.0
Egyébként így adsz az olvasónak ~20 színt, de ezzel nem lesz sokkal elõrébb. A megoldás:
- Menj fel a www.colorpicker.com-ra.
- Válaszd ki a neked tetszõ színt, majd a felsõ dobozban lévõ értéket( ami elõtt # van ) másold ki.
- Nyisd meg a Pawno-t, és szúrd be a következõképp:
[pawn]#define SZÍNNEVE 0xRRGGBBAA[/pawn]
Ez a struktúra.
- A \'SZÍNNEVE\' helyére nyilván a szín nevét írod. Nálam ez rózsaszín lesz, szóval COLOR_PINK-et fogok használni.
- A 0x elõtag mindig állandó az oktadecimális számok definiálásánál( tehát ezt nem kell változtatnod ).
- Az RR/GG/BB a piros/zöld/kék összetételét adja a színednek( 6 karakter -> ennyit másoltál ki a colorpickerrõl ).
- Az AA pedig az alfa, ami a színed világosságát szabályozza. Ha a colorpickeren kiválasztott értéket akarod kapni, akkor mindig hagyd AA-n.
Az én példám:
[pawn]#define COLOR_PINK 0xFF6188AA[/pawn]
-
Hogyan tudom ZeRo tudom nem ide tartozik de megtudod nekem mondani hogyan lehet olyan Respect izét szerezni?
-
Hogyan tudom ZeRo tudom nem ide tartozik de megtudod nekem mondani hogyan lehet olyan Respect izét szerezni?
A hozzászólások fejlécében, az \'Idézet\' gombtól jobbra van egy kis kéz ikon, arra ha rákattintasz, akkor \'lájkolod\' a hozzászólást, és annak írója kap egy respect pontot. Magadnak nem tudsz adni. ;)
-
Akinek tetszik pls lájkolja :)))) xD Szeretnék min 1-et :):P
-
Szerintem ez egy jó színkeverõ program:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=255467
;)