Ennek az az oka, hogy az általunk használt \"% s\", mint helyõrzõ, azért van, mert az üzenet egy string. A string egy speciális tömb, amely használatával létre tudunk hozzni több karaktert.
Karakterlánc Manipuláció
Íme a fórmázási lista:
bool: ispacked(const string[])
memcpy(dest[], const source[], index=0, numbytes, maxlength=sizeof dest)
strcat(dest[], const source[], maxlength=sizeof dest)
strcmp(const string1[], const string2[],bool: ignorecase=false, length=cellmax)
strcopy(dest[], const source[], maxlength=sizeof dest)
bool: strdel(string[], start, end)
bool: strequal(const string1[], const string2[],bool: ignorecase=false,length=cellmax)
strfind(const string[], const sub[],bool: ignorecase=false, index=0)
strformat(dest[], size=sizeof dest, bool: pack=false, const format[], . . . )
bool: strins(string[], const substr[], index,maxlength=sizeof string)
strlen(const string[])
strmid(dest[], const source[],start=0, end=cellmax,maxlength=sizeof dest)
strpack(dest[], const source[],maxlength=sizeof dest)
strunpack(dest[], const source[],maxlength=sizeof dest)
strval(const string[], index=0)
uudecode(dest[], const source[], maxlength=sizeof dest)
uuencode(dest[], const source[], numbytes, maxlength=sizeof dest)
valstr(dest[], value, bool: pack=false)
Az \"OnPlayerConnect\" függvény befejezése
Íme a végsõ függvény és így lesz késsz az egész függvény.
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME], string[23 + MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), \"%s csatlakozott a szerverre!\", name);
SendClientMessageToAll(0xFFFF00FF, string);
return 1;
}
Van pár szöveg amit a google fordítóval csináltam mert nem tudtam mi :D
Eredeti Téma:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=265433
szép leírás
Köszönöm szépen, egyrészben egy kicsit használtam a google fordítót azért van pár hely ahol nem helyes egy mondat de javítom. ;)
Köszönöm szépen, egyrészben egy kicsit használtam a google fordítót azért van pár hely ahol nem helyes egy mondat de javítom. ;)
az a \"kicsit\" olyan 99%-ban lehetett...el is olvastad mielõtt feltetted? mert nem csak magyarul értelmetlen de elég nagy hülyeségek jönnek le scripter oldalról is belõle ( gondolom nagyrészben a google fordító a hibás ezért... )
ha nem tudsz tutorialt írni akkor inkább linkeld az angolt és a google fordítót :D és ugyanitt tartunk :D
de azért volt 1 elõnye is...jót nevettem :D
Hát 2 féle ez a név lekérése és string létrehozása vagyis másnéven \"ketrec\".[/quote]
A [MAX_PLAYER_NAME] lekéri a játékos nevét. A string hossza az 24 vagyis ha feljön egy játéos a szerverre egybõl a [MAX_PLAYER_NAME] lekérdezi a játékos beírt nevét és átformázza a string segítségével. Mindig figyelni kell, hogy a string számát nem kell lejebb vinni mert lehet a játékos neve hossza 15 betûs és nem írja ki a nevét rendesen hanem csak a felét ez a string miatt lehet. [/quote]
ez kb olyan mint amikor volt egy RP szeró ahol google fordítóval volt a szabályzat :D beidéznék pár példát a hatás kedvéért :D ( le screeneltem onnan másolom be )
\"Szia ott tudom látni hogy te új vagy itt van egy gyors tutorial annyira te szokás törj el szabályokat késõbb.\"
\"Ez a szerver egy olyan RP szerver, ami Role Playinget képvisel\"
\"Ha köhécselsz tied permenantly betiltott kérdések nem kérdeztek.\"
\"A szerver nem szól winningrõl az ezé körülbelül miközben keres melyik teszi azt mókássá.\"
\"Ha egy hacker foltos, /report jelentés, ne lõj egykor vagy ne sérts meg egyet, ez vezényel figyelem és õk lehet farönk.\"
\"elõször is szeretek adminszel kezdõdni, mindenkor tisztelni adminst.\"
\"follow az aranyszabály és te szokás vannak bármilyen problémái\"
\"if úgy döntesz hogy cselekszel mint egy teljes késés és követed ezt a szabályt azután számíthatsz egy tiltásra.\"
\"That bennevan igazságos ellátás ezek az elmében levõ szabályok és te szokás problémái vannak.\"
szóval érted remélem :)
Dialogban nem lehet használni?
MErt nekem mindig errort ir:/
Dialogban nem lehet használni?
MErt nekem mindig errort ir:/
Dialogodnak milyen a stílusa?
Dialogban nem lehet használni?
MErt nekem mindig errort ir:/
Dialogodnak milyen a stílusa?
[/quote]
A stílus teljesen mind1. Ha nem értesz hozzá kezdõnek inkább hülyeséget ne mondjál.
Dialognál:
#define DIALOG_DIALOGPELDA 1001
COMMAND:dialogpelda(playerid,params[])
{
new FormatString[ 128 + 1 ];
format(FormatString,sizeof(FormatString),\"Ez a megformázott szöveg amely a nevedet írja ki: %s\",Nev(playerid));
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_DIALOGPELDA,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Dialog:\",FormatString,\"Értem\",\"Nem értem\");
return 1;
}
stock Nev(playerid)
{
new neve[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,neve,sizeof(neve));
return neve;
}
A stílus teljesen mind1. Ha nem értesz hozzá kezdõnek inkább hülyeséget ne mondjál.
[/quote]
Jólvan ezt én sem tudtam hogy teljesen mindegy azért közi ebbõl én is tanulhattam meg a le írásból mert valamit belõle nem értettem használni tudtam de nem értettem hogy mit minek teszünk oda
Off: Draven nyitok egy új témát mert nem pont erre gondoltam
A string[23 + MAX_PLAYER_NAME] hülyeség... Akkor már string[ 50 + 1 ]...
Szép leírás ;)