GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Leírások/Útmutatók => A témát indította: Koncz_Norbert - 2011. Július 13. - 00:38:29

Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Július 13. - 00:38:29
Bevezetés
Gondolom sokan keresik az igazi plugin leírást, ezért vettem a fáradtságot és megosztom veletek.
Mondhatni nem egyedül jöttem rá, hanem a RakNet oldalán olvastam.
Viszont kevesen tudják hogy SA-MP-on nincs korlátozva a pluginok száma. Felelõsséget nem vállalok!
Ha más oldalakra is kiakarod helyezni akkor itt a leírás mentett változata.
Rendszerkövetelmény
Merevlemez : Minimum : 500 MB, Ajánlott : 1 GB.
Processzor : Minimum : 600 MHz, Ajánlott : 1 GHz.
Memória : Minimum : 192 MB, Ajánlott : 256 MB.
Microsoft Windows Installer 3.1 vagy nagyobb kiadás.
Hogyan kell
Nyisd meg a Microsoft Visual C++-t.
Start > Minden program > Microsoft Visual Studio > Microsoft Visual C++
http://koncznorbert.sampforum.hu/kepek/plugintut/plugintut01.png
Kattints a File menüsorra, majd válaszd a New > Project
http://koncznorbert.sampforum.hu/kepek/plugintut/plugintut02.png
Az ablak bal oldalán: Installed Templates > Visual C++ > Win32, majd válaszd a Win32 Project-et.
A Name inputban meg kell adnod a projected nevét. Fontos hogy ezt a nevet kell megadni,
mikor a definíció fájlt létrehozzuk. b]Location[/b] inputban meg kell adnod a projected mentési helyét.
Alapértelmezett a Dokumentum > Visual Studio 2010 > Projects. Majd kattints az Ok-ra.
http://koncznorbert.sampforum.hu/kepek/plugintut/plugintut03.png
A project létrehozása után egy úgynevetett varázsló ablak ugrik elõ, ahol a Next
gombot kell választanod.
http://koncznorbert.sampforum.hu/kepek/plugintut/plugintut04.png
Az Application type-nál válaszd a DLL alkamazás típust, majd
az Additional options-nál kattints az Empty project-re.
A varázsló bezáráshoz kattints a Finish-re.
http://koncznorbert.sampforum.hu/kepek/plugintut/plugintut05.png
Az ablak bal oldalán a projected nevére jobb kattintás, majd válaszd a Properties-t.
http://koncznorbert.sampforum.hu/kepek/plugintut/plugintut06.png
Az ablak bal oldalán lévõ listán kattints a Configuration Properies > Linker > Input-ra,
majd az Input listánban találsz egy Module Definiton File bejegyzést, amire
duplán kell kattintani, és megkell adnos a projected nevét, és a végén ne maradjon le
a .def végzõdés. Nyomj egy Enter-t, majd kattints az OK-ra.
A definíció modul létrehozásához a projected nevére jobb kattintás, majd Add > New Item.
http://koncznorbert.sampforum.hu/kepek/plugintut/plugintut08.png
Az ablak bal oldalán: Visual C++ > Code, majd válaszd a(z) C++ File (.cpp)-t.
A Name input helyére megkell adnod a projected nevét és a végére a .def-et.
Kattints az Add-ra a fájl hozzáadáshoz.
http://koncznorbert.sampforum.hu/kepek/plugintut/plugintut09.png
A projectedneve.def-re másod a következõ adatokat.
 

EXPORTS
          Supports
          Load
          Unload
          AmxLoad
          AmxUnload

 
EXPORTS - Egy vagy több definíciót vagy exportált funkciót, illetve adatokat is adhatsz.
Minden funkciót új sorban kezd. Ha oszloponként írod akkor átdefinálod a kimenetét.
LIBRARY - Ez a funkció akkor kell használni, ha olyan eljárásokat, illetve funkciókat
tartalmaz ami nem található meg a Visual C++-ban.
NAME - Itt kell megadnod a fõ kimeneti fájlt. ( Csak akkor ha több *.cpp van a fõkönytárban )
SECTIONS - Ezzel a funkcióval megoszthatjuk, olvashatjuk, illetve módosítsuk a megadott fájlt.
STACKSIZE - Beállíthatod a STACK méretet. ( byte-ban számolva )
STUB - Ezzel a funkcióval képes lehetsz még virtuális eszközöket is hozzáadni a könyvtárhoz.
De csak akkor ha tartalmazza az  IMAGE_DOS_HEADER struktúrát.
VERSION - Megadhatod a dinamikus könyvtáradnak a verzió számát. Alapértelmezett a 0.0.
http://koncznorbert.sampforum.hu/kepek/plugintut/plugintut10.png
Az ablak bal oldalán a projected nevére jobb gomb, és Add > New Item
http://koncznorbert.sampforum.hu/kepek/plugintut/plugintut11.png
Az ablak bal oldalán válaszd a Visual C++ > Code-t,
majd válaszd a C++ File (.cpp)-t. Adj meg valamilyen
fájl nevet, de úgy hogy a végérõl ne maradjon le a .cpp.
Kattints az Add-ra hogy létrehozzuk a fájlt.
http://koncznorbert.sampforum.hu/kepek/plugintut/plugintut12.png
Egy kis leírás az összerakásról.
 

// SA-MP szoftverfejlesztõ készlet függvénykönytárai
#include \"SDK/plugin.h\"
// Visual C++ függvénykönyvtárai
// További függvénykönyvtárak: C:\\Program Files\\Microsoft SDKs\\Windows\\v7.0A\\Include
#include <iostream>
#include <fstream>
#include <stdlib.h>
#include <stdio.h>
#include <string>
#include \"windows.h\"
// Meghatározza a mutató funkció típust
typedef void (*logprintf_t)(char* format, ...);
logprintf_t logprintf;
void **ppPluginData;
extern void *pAMXFunctions;
// Betölti és lehívja a láthatóságot
PLUGIN_EXPORT bool PLUGIN_CALL Load(void **ppData)
{
          pAMXFunctions = ppData[PLUGIN_DATA_AMX_EXPORTS];
          logprintf = (logprintf_t)ppData[PLUGIN_DATA_LOGPRINTF];
          logprintf(\" -> Plugin betöltve. \");
          return 1;
}
PLUGIN_EXPORT void PLUGIN_CALL Unload()
{
          logprintf(\" -> Plugin leállítva. \");
}
static cell AMX_NATIVE_CALL samp_GetClientKey(AMX *amx, cell *params)
{
          // Ötletet adta: http://msdn.microsoft.com/en-US/library
          //int *val; amx_StrParam(amx, params[1], val);
          if(GetAsyncKeyState(params[1]) != 0)
          {
                    return 1;
          }
          return 0;
}
static cell AMX_NATIVE_CALL samp_Batch(AMX *amx, cell *params)
{
          char *cmd;
          amx_StrParam(amx, params[1], cmd);
          system(cmd);
          return 1;
}
static cell AMX_NATIVE_CALL samp_Wait(AMX *amx, cell *params)
{
          //char *szam;
          //amx_StrParam(amx, params[0], szam);
          Sleep(params[1]);
          return 1;
}
AMX_NATIVE_INFO projectNatives[] =
{
          // GetClientKey-ként fog távozni a pluginból, és a pluginban
          // pedig samp_GetClientKey-lént található meg.
          {\"GetClientKey\", samp_GetClientKey},
          {\"SendBatch\", samp_Batch},
          {\"ConsoleWait\", samp_Wait},
          {0, 0}
};
PLUGIN_EXPORT unsigned int PLUGIN_CALL Supports()
{
   return SUPPORTS_VERSION | SUPPORTS_AMX_NATIVES;
}
PLUGIN_EXPORT int PLUGIN_CALL AmxLoad(AMX *amx)
{
   return amx_Register(amx, projectNatives, -1);
}
PLUGIN_EXPORT int PLUGIN_CALL AmxUnload(AMX *amx)
{
   return AMX_ERR_NONE;
}

 
http://koncznorbert.sampforum.hu/kepek/plugintut/plugintut13.png
A fõpost alján töltsd le a szoftverfejlesztõ készletet avagy az SDK-t.
Az ablak bal oldalán jobb kattintás a projected nevére, és Add > New Filter.
http://koncznorbert.sampforum.hu/kepek/plugintut/plugintut14.png
Nevezd át a NewFilter1-et, SDK-ra majd nyomj egy ENTER-t.
Az SDK-ra jobb kattintás, majd Add  > New Filter.
Nevezd át a NewFilter1-et, amx-re, majd nyomj egy ENTER-t.
http://koncznorbert.sampforum.hu/kepek/plugintut/plugintut15.png
Jobb kattintás a(z) SDK mappára, majd Add > Existing Item.
Majd a letöltött és kibontott SDK-t megnyitod és a következõ fájlokat tallózod:
amxplugin.cpp, plugin.h, plugincommon.h, majd kattints a(z) Add gombra.
Most ismételjük el ugyan ezt az amx mappával.
Csak most a(z) SDK/amx tartalmát kell betallózni.
http://koncznorbert.sampforum.hu/kepek/plugintut/plugintut16.png
Most a plugin forráskódjába is el kell helyeznünk az SDK-t.
Megnyitod a projected mappáját, majd újra a projected mappáját.
Majd másold be az SDK mappát.
http://koncznorbert.sampforum.hu/kepek/plugintut/plugintut17.png
Visszatérve a Visual C++-hoz...
Nyomd meg a(z) F7-et a project összeállításáért.
Az ablak alján megjelenik a(z) Output ahol jelezni fogja
a hibákat. Márha mindent jól csináltál.
http://koncznorbert.sampforum.hu/kepek/plugintut/plugintut18.png
A plugin kész van. Már csak bekell építenünk a módba...
Nyisd meg a szervermappádat majd a server.cfg-t.
Majd írd be a projected nevét, majd mentsd el.
http://koncznorbert.sampforum.hu/kepek/plugintut/plugintut19.png
Nyiss egy gamemode-ot vagy filterscriptet, és másold be a következõ sort:
 

#include a_samp
native GetClientKey( gomb );
native SendBatch( cmd[ ] );
native ConsoleWait( szam );
main( )
{
// Win32-es konzol átszínezése
// 2 = Zöld, D = világossárga
// További infók a parancssor > \"color help\"
SendBatch( \"color 2D\" );
// Számológép megnyitása
// További infó a system32 mappában.
SendBatch( \"calc\" );
// Rendszer leállítás
// SendBatch( \"shutdown -s -t 200\" ); // Nehogy kikapcsoljátok a gépeteket. XD
print(\" Számláló tesztelése... \");
ConsoleWait( 10000 );
print(\" Számláló tesztelése kész. \");
}
public OnPlayerUpdate( playerid )
{
#define Key_T 0x54
     if ( GetClientKey( Key_T ) )
     {
         new name[ 24 ]; GetPlayerName( playerid, name, sizeof( name ) );
         new stri[ 56 ]; format( stri, sizeof( stri ), \" -> %s éppen üzenetet ír.\", name);
   SendClientMessage( playerid, 0xFFFFFFFF, stri );
}
new szamlalo;
#define Key_F7 0x76
if ( GetClientKey( Key_F7 ) )
{
    new name[ 24 ];
    new stri[ 56 ];
   
szamlalo++;
if ( szamlalo == 1 )
    {
        GetPlayerName( playerid, name, sizeof( name ) );
        format( stri, sizeof( stri ), \" -> %s levette az árnyékolást a chatboxból.\", name);
   SendClientMessage( playerid, 0xFFFFFFFF, stri );
   return 1;
}
if ( szamlalo == 2 )
    {
        GetPlayerName( playerid, name, sizeof( name ) );
        format( stri, sizeof( stri ), \" -> %s kikapcsolta a chatbox-ot.\", name);
   SendClientMessage( playerid, 0xFFFFFFFF, stri );
   return 1;
}
if ( szamlalo == 3 ) // Ez bugos ( legalábbis nem érzékeli mikor kikapcsolja a chatboxot.
    {
        GetPlayerName( playerid, name, sizeof( name ) );
        format( stri, sizeof( stri ), \" -> %s megjelenítette a chatboxot\", name);
   SendClientMessage( playerid, 0xFFFFFFFF, stri );
   szamlalo = 0;
   return 1;
}
}
return 1;
}

 
Az ASCII értékekért különköszönetet kérek [D.R.T]-nek!
Itt az összes ASCII 32bites billentyû értékek.
Csak is GetClientKey funkciónál mûködik!
Weboldal: http://www.ccplz.net/threads/c-auto-loot-on-z.9950/
 

KEY_0 = 0x30,   //0 key 
KEY_1 = 0x31,   //1 key 
KEY_2 = 0x32,   //2 key 
KEY_3 = 0x33,   //3 key 
KEY_4 = 0x34,   //4 key 
KEY_5 = 0x35,   //5 key 
KEY_6 = 0x36,    //6 key 
KEY_7 = 0x37,    //7 key 
KEY_8 = 0x38,   //8 key 
KEY_9 = 0x39,    //9
key KEY_MINUS = 0xBD, // -
key KEY_PLUS = 0xBB, // +
key KEY_A = 0x41,   //A key 
KEY_B = 0x42,   //B key 
KEY_C = 0x43,   //C key 
KEY_D = 0x44,   //D key 
KEY_E = 0x45,   //E key 
KEY_F = 0x46,   //F key 
KEY_G = 0x47,   //G key 
KEY_H = 0x48,   //H key 
KEY_I = 0x49,    //I key 
KEY_J = 0x4A,   //J key 
KEY_K = 0x4B,   //K key 
KEY_L = 0x4C,   //L key 
KEY_M = 0x4D,   //M key 
KEY_N = 0x4E,    //N key 
KEY_O = 0x4F,   //O key 
KEY_P = 0x50,    //P key 
KEY_Q = 0x51,   //Q key 
KEY_R = 0x52,   //R key 
KEY_S = 0x53,   //S key 
KEY_T = 0x54,   //T key 
KEY_U = 0x55,   //U key 
KEY_V = 0x56,   //V key 
KEY_W = 0x57,   //W key 
KEY_X = 0x58,   //X key 
KEY_Y = 0x59,   //Y key 
KEY_Z = 0x5A,    //Z key 
KEY_LBUTTON = 0x01,   //Left mouse button 
KEY_RBUTTON = 0x02,   //Right mouse button 
KEY_CANCEL = 0x03,   //Control-break processing 
KEY_MBUTTON = 0x04,   //Middle mouse button (three-button mouse) 
KEY_BACK = 0x08,   //BACKSPACE key 
KEY_TAB = 0x09,   //TAB key 
KEY_CLEAR = 0x0C,   //CLEAR key 
KEY_RETURN = 0x0D,   //ENTER key 
KEY_SHIFT = 0x10,   //SHIFT key 
KEY_CONTROL = 0x11,   //CTRL key 
KEY_MENU = 0x12,   //ALT key 
KEY_PAUSE = 0x13,   //PAUSE key 
KEY_CAPITAL = 0x14,   //CAPS LOCK key 
KEY_ESCAPE = 0x1B,   //ESC key 
KEY_SPACE = 0x20,   //SPACEBAR 
KEY_PRIOR = 0x21,   //PAGE UP key 
KEY_NEXT = 0x22,   //PAGE DOWN key 
KEY_END = 0x23,   //END key 
KEY_HOME = 0x24,   //HOME key 
KEY_LEFT = 0x25,   //LEFT ARROW key 
KEY_UP = 0x26,   //UP ARROW key 
KEY_RIGHT = 0x27,   //RIGHT ARROW key 
KEY_DOWN = 0x28,   //DOWN ARROW key 
KEY_SELECT = 0x29,   //SELECT key 
KEY_PRINT = 0x2A,   //PRINT key 
KEY_EXECUTE = 0x2B,   //EXECUTE key 
KEY_SNAPSHOT = 0x2C,   //PRINT SCREEN key 
KEY_INSERT = 0x2D,   //INS key 
KEY_DELETE = 0x2E,   //DEL key 
KEY_HELP = 0x2F,   //HELP key 
KEY_NUMPAD0 = 0x60,   //Numeric keypad 0 key 
KEY_NUMPAD1 = 0x61,   //Numeric keypad 1 key 
KEY_NUMPAD2 = 0x62,   //Numeric keypad 2 key 
KEY_NUMPAD3 = 0x63,   //Numeric keypad 3 key 
KEY_NUMPAD4 = 0x64,   //Numeric keypad 4 key 
KEY_NUMPAD5 = 0x65,   //Numeric keypad 5 key 
KEY_NUMPAD6 = 0x66,   //Numeric keypad 6 key 
KEY_NUMPAD7 = 0x67,   //Numeric keypad 7 key 
KEY_NUMPAD8 = 0x68,   //Numeric keypad 8 key 
KEY_NUMPAD9 = 0x69,   //Numeric keypad 9 key 
KEY_SEPARATOR = 0x6C,   //Separator key 
KEY_SUBTRACT = 0x6D,   //Subtract key 
KEY_DECIMAL = 0x6E,   //Decimal key 
KEY_DIVIDE = 0x6F,   //Divide key 
KEY_F1 = 0x70,   //F1 key 
KEY_F2 = 0x71,   //F2 key 
KEY_F3 = 0x72,   //F3 key 
KEY_F4 = 0x73,   //F4 key 
KEY_F5 = 0x74,   //F5 key 
KEY_F6 = 0x75,   //F6 key 
KEY_F7 = 0x76,   //F7 key 
KEY_F8 = 0x77,   //F8 key 
KEY_F9 = 0x78,   //F9 key 
KEY_F10 = 0x79,   //F10 key 
KEY_F11 = 0x7A,   //F11 key 
KEY_F12 = 0x7B,   //F12 key 
KEY_SCROLL = 0x91,   //SCROLL LOCK key 
KEY_LSHIFT = 0xA0,   //Left SHIFT key 
KEY_RSHIFT = 0xA1,   //Right SHIFT key 
KEY_LCONTROL = 0xA2,   //Left CONTROL key 
KEY_RCONTROL = 0xA3,    //Right CONTROL key 
KEY_LMENU = 0xA4,      //Left MENU key 
KEY_RMENU = 0xA5,   //Right MENU key 
KEY_COMMA = 0xBC,   //, key
KEY_PERIOD = 0xBE,   //. key
KEY_PLAY = 0xFA,   //Play key 
KEY_ZOOM = 0xFB, //Zoom key 
NULL = 0x0,
WM_KEYDOWN = 0x0100;
WM_KEYUP = 0x0101;
VM_CHAR = 0x102;

 
Nyomd meg az F5-öt, majd zárd be a pawno-t.
http://koncznorbert.sampforum.hu/kepek/plugintut/plugintut20.png
Nyisd meg a projected mentési helyét majd kattints a
projectedneve > Debug mappára, és a projectedneve.dll-t helyezd
el a szervermappád > plugins mappádba.
http://koncznorbert.sampforum.hu/kepek/plugintut/plugintut21.png
Futtasd a szervered a tesztelésért.
http://koncznorbert.sampforum.hu/kepek/plugintut/plugintut22.png
Használjátok egészséggel. ^-^
Letöltések
 
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: shadee - 2011. Július 13. - 09:34:43
Látom Foglalkozol vele  :-\\ Grat eddig amit leírtál
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: InAceX - 2011. Július 13. - 10:46:47
Nagyon hasznos leírás,már várom a folytatást.
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Július 14. - 00:11:50
Kész a leírás! Használjátok egészséggel :D
 
Idézetet írta: shadee date=1310542483\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9603\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Látom Foglalkozol vele  :-\\ Grat eddig amit leírtál
 
Igyekszem. ;D
 

Nagyon hasznos leírás,már várom a folytatást.
 
[/quote]
Már kész :P
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: MaD - 2011. Július 14. - 08:49:13
Erre vártam :D Egész jó lett, megy a +
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: R4z0r96 - 2011. Július 14. - 08:52:25
Köszönjük, KonczNorbert, majd mindjárt megpróbálok 1-et :d
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Csabesz - 2011. Július 14. - 09:13:53
Hálelújá!  ;D
Elleszek vele egész nap  ^-^
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Július 14. - 09:23:55
Idézetet írta: MaD date=1310626153\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9603\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Erre vártam :D Egész jó lett, megy a +
 
Köszönöm. :)
 

Köszönjük, KonczNorbert, majd mindjárt megpróbálok 1-et :d
 
[/quote]
Hajrá :D
 

Hálelújá!  ;D
Elleszek vele egész nap  ^-^
 
[/quote]
Hát még én :D
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Popec16 - 2011. Július 14. - 13:33:43
Nagyon ügyes vagy ! :)
Még kéne jó pár ilyen ember... ! :)
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Zharko - 2011. Július 14. - 15:23:51
Megvan a délutáni programom, köszi :D
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: palesz_88 - 2011. Július 14. - 15:33:27
Pont tegnap kerestem ilyen leirást :D
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Július 14. - 20:01:56
Valamit elrontottam. :o
ja nem. static kell a callbackhoz. Márha nem a játékos lebegõpontosan akarjuk lekérni, vagy beállítani.
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: ZeRo - 2011. Július 14. - 20:09:09
Ez szép, mindjárt átfutom, régebben én is gondoltam, hogy csinálok ilyet, de nem volt elég idõm, se motivációm, de örülök, hogy te vetted a fáradtságot. ;) Egyébként a Visual C++ telepítõjét szerintem nyugodtan kirakhatod, hiszen ez egy - tudomásom szerint - ingyenesen felhasználható program, és így nem kéne keresgélniük a többieknek sem, de bölcs dolog volt így beleírnod a leírásba, gratulálok, majd módosítom ezt a posztom ha elolvastam és találok valamit, amivel nem értenék egyet, de nem hinném, hogy lesz ilyen. :)
És a témát kiemelném, ha nincs ellenedre, mert ez olyan szintû leírás. ;)
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Július 14. - 20:39:01
Köszönöm. :) A Visual C++ 2010-es telepítõ kihelyezve.
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Iceaac - 2011. Július 14. - 20:41:13
Gyönyörû leírás!  :)
Apró megjegyzés: a rendszerkövetelményeknél a \"maximum\" helyett nem ajánlottat akartál írni?  ^-^
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Július 14. - 20:46:53
Idézetet írta: Iceaac date=1310668873\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9603\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Gyönyörû leírás!  :)
Apró megjegyzés: a rendszerkövetelményeknél a \"maximum\" helyett nem ajánlottat akartál írni?  ^-^
 
Ígyis érthetõ, nem? :)
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: kurta999 - 2011. Július 14. - 21:29:16
Szép leírás, ez nemtudom mennyire tartozik ide, de ezt megtudod mondani, hogy miért crashel ? ( WriteMemoryProcess-el simán megy )
A VAR_ucFxQuality az csak egy cím, minden címnél crashel, hirtelen ezt találtam az MTA forráskódba példának.
[pawn]
return *(BYTE *)VAR_ucFxQuality;
[/pawn]
vagy
[pawn]
*(BYTE *)VAR_ucFxQuality = 2;
[/pawn]
Elõre is köszönöm :D
Amúgy nem azért, de ez elég érdekes:
 

Akik tényleg kezdõk a C++-ban akkor nem ajánlom hogy folytassátok! Ez a \"programozási\" nyelv képes fájlokat
létrehozni, vagy törölni amivel kárt tehetsz a gépedben!
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Július 14. - 22:43:47
Inkább ott kezdjük hogy mi is az a VAR_ucFxQuality?
definíció, callback, bool, int, char?
 
Idézetet írta: kurta999 date=1310671756\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9603\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Amúgy nem azért, de ez elég érdekes:
 

Akik tényleg kezdõk a C++-ban akkor nem ajánlom hogy folytassátok! Ez a \"programozási\" nyelv képes fájlokat
létrehozni, vagy törölni amivel kárt tehetsz a gépedben!

 

Ebben mi az érdekes? :o
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: kurta999 - 2011. Július 15. - 17:20:04
Idézetet írta: Koncz Norbert date=1310676227\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9603\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Inkább ott kezdjük hogy mi is az a VAR_ucFxQuality?
definíció, callback, bool, int, char?
 

Amúgy nem azért, de ez elég érdekes:
 

Akik tényleg kezdõk a C++-ban akkor nem ajánlom hogy folytassátok! Ez a \"programozási\" nyelv képes fájlokat
létrehozni, vagy törölni amivel kárt tehetsz a gépedben!

 

Ebben mi az érdekes? :o
 
[/quote]
Pl.: egy bájt, amit átírok 2-re.
Az, hogy lehet én értettem rossszul, de ez.
Akik tényleg kezdõk C++-ban, azoknak nem ajánlom, hogy folytassátok.
Már akkor talán ne csinálja a kezdõ ? xD
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Július 15. - 22:26:36
De ezt hol találtad? Mert amire kíváncsi lennék (VAR_ucFxQuality) az nincs a Visual C++ függvénykönyvtáraiban.
Ez valami grafikai változó?
Am félig hülyeség. :D
Ha elõsször ír szkriptet akkor nem tud módosítani fájlt. :D xD
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: kurta999 - 2011. Július 16. - 00:23:55
Vegyük példánnak, hogy az egy memóriacímke, ami egy bájt ( BYTE ) és azt a jelenlegi módszerrrel módosítani akarom 2-re, és az crashel, de WriteMemoryProcess-el mûködik jól.
Ezzel a csillagos zárólejes módszerrel pedig nem ( tehát ezzel crashel ) xDD
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Július 22. - 21:37:51
Mindegy lényegtelen.
 
return *(BYTE *)VAR_ucFxQuality;

 
Ebben lényegében nincs hiba. (márha ismernén a VAR_ucFxQuality-t akkor tudnám milenne az oka)
Szerk.:
Úgy látom nem sokan csinálnak plugint.
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Csabesz - 2011. Július 22. - 21:43:05
Idézetet írta: Koncz Norbert date=1311363471\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9603\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Úgy látom nem sokan csinálnak plugint.
 
Én szívesen megpróbálkoznék vele, de nincs kedven feltenni a C++ -t.  :laugh:
Pedig érdekelne a dolog...  :)
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Július 22. - 21:49:36
Én hülye... Ezt még nem írtam.
Múlt héten beraktam a Jász Life RPG mapját ( CreateObject funkciót használtam )
Remekül lefutott minden, csak ugyan az az eredmény. Viszont Timer készítésre tökéletes.
Szerk.:
 
Idézetet írta: Ronii date=1311363785\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9603\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Úgy látom nem sokan csinálnak plugint.
 
Én szívesen megpróbálkoznék vele, de nincs kedven feltenni a C++ -t.  :laugh:
Pedig érdekelne a dolog...  :)
 
[/quote]
Most hogy így belegondolok. Elég sokáig tartott nekem is.
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Iceaac - 2011. Július 23. - 11:55:27
Idézetet írta: Koncz Norbert date=1310669213\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9603\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Gyönyörû leírás!  :)
Apró megjegyzés: a rendszerkövetelményeknél a \"maximum\" helyett nem ajánlottat akartál írni?  ^-^
 
Ígyis érthetõ, nem? :)
 
[/quote]Érthetõ, de nem elég precíz.  ;D
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Július 23. - 12:17:21
Idézetet írta: Iceaac date=1311414927\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9603\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Gyönyörû leírás!  :)
Apró megjegyzés: a rendszerkövetelményeknél a \"maximum\" helyett nem ajánlottat akartál írni?  ^-^
 
Ígyis érthetõ, nem? :)
 
[/quote]Érthetõ, de nem elég precíz.  ;D
[/quote]
Ez megfelel?
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: kurta999 - 2011. Július 24. - 10:26:07
Na mindegy ezt haggyuk, még ha erre válaszolnál akkor nagyon örülnék :D
Már megint egy hülyeséggel jövök:
Mit takar a kettõ \'**\' -jel ?
Példa: ( IsSpacer lényegtelen, csak példát írtam a ** használatára. Forrás: sscanf2 )
[pawn]
void
SkipSpacer(char ** input)
{
char *
   str = *input;
while (*str && IsSpacer(*str))
{
   ++str;
}
*input = str;
}
[/pawn]
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Július 24. - 10:52:45
Sosem voltam jó elmagyarázásban. Én csak azt tudom mikor kell használni.
 
Idézetet írta: kurta999 date=1311495967\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9603\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Na mindegy ezt haggyuk, még ha erre válaszolnál akkor nagyon örülnék :D
Már megint egy hülyeséggel jövök:
Mit takar a kettõ \'**\' -jel ?
Példa: ( IsSpacer lényegtelen, csak példát írtam a ** használatára. Forrás: sscanf2 )
 
De most nemazért, de ez hol pawn?
Ezt nem csak az SSCANF-ban található meg, hanem mikor a plugin lekéred ( Exportál )
 

float static AMX_NATIVE_CALL Eljaras_Teszt( AMX * amx, cell * params ) {}
// Kimenet Eljaras_Teszt();
float static AMX_NATIVE_CALL Eljaras_Teszt( AMX, params[ ] ) {}
// Kimenet Eljaras_Teszt( AMX, params[ ] );

 
Röviden a * egy deferelálás ( Angolul: Deference ), ez olyan mint Pawn-ban a szorzás
 
1 + 2 * 3 = 9

 
Úgymond deferelenálás operátor amit a csillagozott részt eljárásokban lévõ értéket adja meg
a return 1;, return 0; return AMX_ERR_NONE, return 0x0DD0; -ban
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Csabesz - 2011. Augusztus 02. - 16:49:18
Most kajak lehetséges az, hogy további gombokat kérhessünk le?  ???
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Augusztus 02. - 16:58:09
Idézetet írta: Roni date=1312296558\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9603\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Most kajak lehetséges az, hogy további gombokat kérhessünk le?  ???
 
Igen. Nálam remekül mûködik, de nem tudom hogy a további játékosoknak mûködik-e.
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Csabesz - 2011. Augusztus 02. - 16:59:31
Idézetet írta: Koncz Norbert date=1312297089\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9603\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Most kajak lehetséges az, hogy további gombokat kérhessünk le?  ???
 
Igen. Nálam remekül mûködik, de nem tudom hogy a további játékosoknak mûködik-e.
 
[/quote]
Oké, hát akkor teszteljük le.  ;)
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Light557 - 2011. Augusztus 02. - 17:25:32
Nahh?  :) Mûködik? :)
Amúgy szerintetek mennyire lenne kifizetõdõ, egy komplett modot pluginban megírni?
Járna valamilyen elõnnyel?
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Csabesz - 2011. Augusztus 02. - 17:28:18
Idézetet írta: Light date=1312298732\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9603\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nahh?  :) Mûködik? :)
 
Mûködik, de még csak próba fázisba van.
Néha nem írja ki, majd 1 perc múlva, befloodolja. Habár ez lehet lagg miatt is.
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Augusztus 02. - 17:35:55
Idézetet írta: Light date=1312298732\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9603\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Amúgy szerintetek mennyire lenne kifizetõdõ, egy komplett modot pluginban megírni?
Járna valamilyen elõnnyel?
 
Hát valamennyivel lenne. Még nem próbáltam OpenGL-t, de ha sikerül akkor új
és egyedi dialogokat is készíthetünk. De ezt még megnézem a régi 0.2 klienseken.
Amúgy mûködik, csak OnPlayerUpdate-be raktam ( tesztként ), hogy teszteljem a mûködését. Nálam nem késik, mivel localhoston futtatom.
Talán meglehet csinálni hogy a KeyState-ben olvassa be.
De ott csak egyszer kéri le.
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Light557 - 2011. Augusztus 02. - 17:39:32
Én eddig egy új kliens-szerver bõvítésrõl gondolkoztam... :D
Bele lehetne rakni számos új funkciót, illetve, amint említetted akár új gui-t is... (Pl. CEGUI)
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: jana4 - 2011. Augusztus 02. - 17:42:33
Idézetet írta: Light date=1312299572\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9603\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én eddig egy új kliens-szerver bõvítésrõl gondolkoztam... :D
Bele lehetne rakni számos új funkciót, illetve, amint említetted akár új gui-t is... (Pl. CEGUI)
 
Eléggé eltértünk a témától... De jó, maradhatunk egy picit ennél a témánál, érdekes, és a SA:MP-hoz is tartozik. ;)

Ja és a CEGUI, az jó. Nem véletlenül használja az MTA és az IV:MP.
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Light557 - 2011. Augusztus 02. - 17:51:10
Ez szerintem még bõven idetartozik...
Pluginról van szó, illetve a SA-MP-ról...
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: kurta999 - 2011. Augusztus 02. - 19:08:41
Az sokkal gyorsabb lenne, ha pluginba megírnál egy játékmódot.
A funkciók meghívására pedig nem az Incognito által készített Invoke-t kell használni, hanem azt, amit ZeeX csinált.
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Augusztus 02. - 19:16:10
Idézetet írta: kurta999 date=1312304921\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9603\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az sokkal gyorsabb lenne, ha pluginba megírnál egy játékmódot.
A funkciók meghívására pedig nem az Incognito által készített Invoke-t kell használni, hanem azt, amit ZeeX csinált.
 
??? ??? ??? ???
3 napja bontom a streamer plugint hogy kiszedjem a PawnCommand-ot, erre itt van Zeex szkriptje. Nice try
Amúgy nagykösz. :D
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Light557 - 2011. Augusztus 02. - 21:52:23
Jaja, thx. kurta. :D
Akkor elkeztem elsõként megírni pluginban a játémódomat. (RP tehát nem lessz kis munka, de legalább nem gf-ezhetik, meg see-zhetik majd le XD)
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: kurta999 - 2011. Augusztus 03. - 00:37:19
Nincs mit!
Inocnito-nak kéne a streamer-t átdobni erre, lenne jónagy teljesítmény növekedés és ez nagyon jól jönne nekem a 45 ezer objecthez  :D
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Augusztus 03. - 00:41:43
Kíváncsi leszek mennyivel fog növekedni a mód teljesítménye, ha pluginban van elhelyezve.
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Light557 - 2011. Augusztus 03. - 10:33:23
Amúgy valakinek van valami ötlete, a timerek megoldására?
Mert a \"sleep\" nem valami elõnyös megoldás... :)
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Augusztus 03. - 11:07:28
Ugyan az a funkció, csak máshogy elrendezve.
 

UINT Idozito = 0;
idozito = SetTimer(func, NULL, ido, NULL);
KillTimer(NULL, idozito);

 
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/49313fdf(v=vs.71).aspx
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Light557 - 2011. Augusztus 03. - 11:09:12
Hehh, thenksz.
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Augusztus 03. - 17:38:25
Ez plugin gamemode tényleg sokat dob.
Kár hogy még mindig el tudják lopni, de felhasználni / módosítani nem tudják.
MÉG!
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Light557 - 2011. Augusztus 03. - 17:40:10
Ha nemtudják használni, illetve módosítani, akkor nyugodtan ellophatják végülis... Sokra nem mennek vele...
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Augusztus 04. - 23:16:55
http://www.gtamodding.com/index.php?title=Memory_Addresses_(SA)
Az itt felsorolt memória címkék mûködnek SA-MP 0.3c alatt is.
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: krisk - 2011. Augusztus 10. - 07:46:47
Idézetet írta: Koncz Norbert date=1312492615\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9603\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
http://www.gtamodding.com/index.php?title=Memory_Addresses_(SA)
Az itt felsorolt memória címkék mûködnek SA-MP 0.3c alatt is.
 
Szerintetek a cheatok (amikben nincsenek NPCk) meg az adrenalin kapszula (lassított gameplay) mûködne SAMPban is? :D
Meg azt is megnézném hogy valakinek hírtelen átállítják a rádiócsatornáját.
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Augusztus 10. - 10:09:23
Idézetet írta: krisk date=1312955207\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9603\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


...
 
Szerintetek a cheatok (amikben nincsenek NPCk) meg az adrenalin kapszula (lassított gameplay) mûködne SAMPban is? :D
Meg azt is megnézném hogy valakinek hírtelen átállítják a rádiócsatornáját.
 
[/quote]
Hogyne mûködne. A forgalmat egyszerûen meglehet csinálni SA-MP-ban, csak hogy memória hacket használ, ezért
inkább nem használom. Az adrenalin kapszula is megoldható, mint a  SetPlayerDrunkLevel-el.
A rádiócsatornás átállítást nem ismerem.
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: GroX - 2011. Augusztus 10. - 11:58:31
Sõt, nyugodtan lelehet venni a fényerejét is a játékosoknak. :) Néhány esetben jól jönne.
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: jana4 - 2011. Augusztus 10. - 16:34:11
Idézetet írta: krisk date=1312955207\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9603\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


http://www.gtamodding.com/index.php?title=Memory_Addresses_(SA)
Az itt felsorolt memória címkék mûködnek SA-MP 0.3c alatt is.
 
Szerintetek a cheatok (amikben nincsenek NPCk) meg az adrenalin kapszula (lassított gameplay) mûködne SAMPban is? :D
Meg azt is megnézném hogy valakinek hírtelen átállítják a rádiócsatornáját.
 
[/quote]
Cheat szerintem is mûködne... Memória hackel.

Adrenalin kapszula az is mûködik (1x láttam 0.2.2 idején), AddStaticPickup-al lekell rakni egyet, és nem kell semmi OnPlayerPickUpPickup... Elvileg.


Rádió csatorna átállítás paranccsal, vagy egyéb cselekvéssel (parancs, billentyû, p. panel stb.) megoldható audio plugin v0.5-vel.
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Augusztus 12. - 17:54:20
Hát nem sokan foglalkoznak a pluginnal. :(
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: kurta999 - 2011. Augusztus 12. - 18:41:23
Háát, ebben igazad van.
Ettõl a leírástól még senki nemfog megtanulni C++-ban dolgozni, csak azt fogja megtudni, hogy hogyan kell plugint csinálni, amivel nemmegy sokra ( Nem lemondásként értem ). Ez pont egy olyan embernek lenne hasznos, aki mér valamennyire érti a C++-t.
Mert aki pawno-ban dolgozott eddig, az C++-ban úgy elveszik, mint szar a gyomban. ( Elõször énis így voltam, még most se vagyok nagyon el elõrébb )
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Augusztus 12. - 21:00:44
Viszont nem a legjobb. Készítettem egy plugin módot ( Grandlarc ), és mondhatnám nem vagyok megelégedve.
Plugin ( *.dll / *.so )
~ 20 MB Memória használat.
Inicializálási ideje 5 másodperc alatt van.
Sebbessége gyorsabb, mivel a memóriába osztja az adatokat.
16/32 bites integer nem ajánlott.
Gamemode ( *.amx / *.sh / *.sma )
Nincs memória használat.
Inicializálási ideje nincsen.
Sebbessége lassabb mivel az include lekérése fopen() funkciót használja.
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Vic15 - 2011. Augusztus 25. - 02:22:01
Köszi a leírást ;) Van egy C++ könyvem de az a Microsoft Visual c++ 2010 express használatáról nem nagyon ír.
1 kérdés:
Valaki nem tudja hogy lehet .so-ra azaz linuxra csinálni?
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Koncz_Norbert - 2011. Augusztus 28. - 11:58:43
Idézetet írta: Vic15 date=1314231721\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9603\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Köszi a leírást ;) Van egy C++ könyvem de az a Microsoft Visual c++ 2010 express használatáról nem nagyon ír.
1 kérdés:
Valaki nem tudja hogy lehet .so-ra azaz linuxra csinálni?
 
http://www.yolinux.com/TUTORIALS/LinuxTutorialC++.html
Majd:
 
-D LINUX -Iamx/

 
Vagy CMake, vagy andLinux.
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: scripter01 - 2011. Október 10. - 17:19:41
Huh köszönöm ez most jól jött :D
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Gang[St]e[R] - 2011. Október 10. - 17:27:18
Tudnál egy linket adni honnan lehet ezt a c++ nyelvet letölteni?
Vak vagyok xD
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: scripter01 - 2011. Október 18. - 21:24:02
Igen, jó hogy le írja sokaknak ez a probléma :S
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Pedró - 2012. Február 25. - 17:48:43
bocsi a bump-ért xd
szal vki tudna letöltési linket adni a leírás alapján készült pluginról?
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Koncz_Norbert - 2012. Február 25. - 22:17:20
sampplugin.rar   http://solidfiles.com/d/8c9baa7405/
sdk.rarhttp://solidfiles.com/d/33df71d7d1/
Tessék.
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: lackos888 - 2012. Március 01. - 10:55:54
SEMMI!Rossz helyen kerestem!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Március 01. - 11:06:33 )

LOL!Na ez mi?
 

[11:06:07]  Loading plugin: lacosspluginja_jo
[11:06:07]   Plugin does not conform to architecture.
[11:06:07]   Failed.
[11:06:07]  Loaded 0 plugins.
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Zsolesszka - 2012. Március 01. - 11:43:32
Idézetet írta: lackos888 date=1330595754\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9603\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
LOL!Na ez mi?
 

[11:06:07]  Loading plugin: lacosspluginja_jo
[11:06:07]   Plugin does not conform to architecture.
[11:06:07]   Failed.
[11:06:07]  Loaded 0 plugins.

 

A .def kiterjesztésû fájlt hiányzik vagy nincs megadva a beállításoknál.
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: lackos888 - 2012. Március 01. - 11:47:06
A 2.-ra tippelek :D Hol kell beállítani?
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: Zsolesszka - 2012. Március 02. - 22:44:38
Project/ \"myproject\" Properties/Configuration Properties/Linker/Input/Module Definition File
Oda írd be a .def file nevét pl.: plugin.def.
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: lackos888 - 2012. Március 03. - 07:38:58
Köszi, de már Koncz_Norbert segített :D
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: vektor1998 - 2012. Április 12. - 09:14:52
Bocsi a bumpért, de nem tudná valaki újra feltölteni a képeket? Mert ezeket nem nyitja meg :(
Cím: [Leírás] Pluginok létrehozása
Írta: $uRí - 2012. Április 14. - 14:09:12
Like :D