Figyelem! A leírás a kezdőknek való tanulást segíti! Próbáltam úgy leírni, hogy egy kezdőnek minél érthetőbb legyen...
bool dxDrawRectangle ( float startX, float startY, float width, float height, color )
startX: A képernyő abszolút X hosszúsági pontja, az alábbiakban berakott ábrán látható!
startY: A képernyő abszolút Y magassági pontja, az alábbiakban berakott ábrán látható!
width: Az alakzatunk hosszúsága! Az alábbiakban látható képen az X jelzi!
height: Az alakzatunk szélessége! Az alábbiakban látható képen az Y jelöli!
color: Az alakzatunk színe! (rgb szín kombinációban értendő! tocolor(red, green, blue, átlátszóság))
Példa:
local x,y = guiGetScreenSize() -- Képernyő méretének lekérdezése!
function render()
dxDrawRectangle(x/2, y/2, 50, 50, tocolor (0, 0, 0, 180)) --A képernyő közepén egy 50x50-es kockát hoztam vele létre!
end
addEventHandler(\"onClientRender\", root, render)
Ábra: