GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Multi Theft Auto (MTA) => MTA: Szerverfejlesztés => Leírások => A témát indította: Xenius - 2014. Január 29. - 19:30:41

Cím: [Leírás]Mod berakás legegyszerûbben
Írta: Xenius - 2014. Január 29. - 19:30:41
Kód:
 
function loadMod(fajl, model, col)
txd = engineLoadTXD(\'modellek/\'.. fajl ..\'.txd\')
engineImportTXD(txd, model)
dff = engineLoadDFF(\'modellek/\'.. fajl ..\'.dff\', 0)
engineReplaceModel(dff, model)
if col then
col = engineLoadCOL(\'modellek/\'.. fajl ..\'.col\')
engineReplaceCOL(col, model)
end
end

 
Használat:
 
loadMod(\"mittomen\", 970, true)

 
true/false: ha van .col file akkor true ha nincs akkor false
Ezek után már csak a meta.xml-be kell beszúrni:
 
<file src=\"modellek/mittomen.dff\"/>
... és a többi
Cím: [Leírás]Mod berakás legegyszerûbben
Írta: VTX - 2014. Február 24. - 08:28:08
Szia!
Nekem egy olyan script kéne, amivel egy billentyû lenyomásával (mondjuk F6) váltani lehet az eredeti és a modolt infernus skin között.
Tudom, hogy megoldható, csak azt nem tudom pontosan, hogy hogyan kéne.
Esetleg tudnál segíteni? (vagy bárki, aki ért hozzá  :) )


Sikerült rájönnöm:
server:
 
function RestoreModel ( )
    triggerClientEvent ( \"restoreClientModel\", getRootElement(), restoreClientModel )
end
addCommandHandler( \"restore\", RestoreModel )

 
client:
 
function ResetModel ( )
    engineRestoreModel ( 411 )
end
addEvent ( \"restoreClientModel\", true )
addEventHandler ( \"restoreClientModel\", getRootElement(), ResetModel )
bindKey (\"F7\", \"down\", ResetModel )

 
Szóval F7-tel vagy a /restore paranccsal visszacseréli az eredeti mod-ra.
(Aztán én még hozzáadtam, hogy F6-tal meg újra betöltse, hogy bármikor lehessen váltani a kettõ közt.)