Kód:
function loadMod(fajl, model, col)
txd = engineLoadTXD(\'modellek/\'.. fajl ..\'.txd\')
engineImportTXD(txd, model)
dff = engineLoadDFF(\'modellek/\'.. fajl ..\'.dff\', 0)
engineReplaceModel(dff, model)
if col then
col = engineLoadCOL(\'modellek/\'.. fajl ..\'.col\')
engineReplaceCOL(col, model)
end
end
Használat:
loadMod(\"mittomen\", 970, true)
true/false: ha van .col file akkor true ha nincs akkor false
Ezek után már csak a meta.xml-be kell beszúrni:
<file src=\"modellek/mittomen.dff\"/>
... és a többi
Szia!
Nekem egy olyan script kéne, amivel egy billentyû lenyomásával (mondjuk F6) váltani lehet az eredeti és a modolt infernus skin között.
Tudom, hogy megoldható, csak azt nem tudom pontosan, hogy hogyan kéne.
Esetleg tudnál segíteni? (vagy bárki, aki ért hozzá :) )
Sikerült rájönnöm:
server:
function RestoreModel ( )
triggerClientEvent ( \"restoreClientModel\", getRootElement(), restoreClientModel )
end
addCommandHandler( \"restore\", RestoreModel )
client:
function ResetModel ( )
engineRestoreModel ( 411 )
end
addEvent ( \"restoreClientModel\", true )
addEventHandler ( \"restoreClientModel\", getRootElement(), ResetModel )
bindKey (\"F7\", \"down\", ResetModel )
Szóval F7-tel vagy a /restore paranccsal visszacseréli az eredeti mod-ra.
(Aztán én még hozzáadtam, hogy F6-tal meg újra betöltse, hogy bármikor lehessen váltani a kettõ közt.)