Szavazás

Legyen World Of Tanks alforum?Amiben sok tutorial,klán,gameplay lenne.

Összes szavazó: 19

Szerző Téma: World Of Tanks (Szavazz!)  (Megtekintve 1342 alkalommal)

World Of Tanks (Szavazz!)
« Dátum: 2012. augusztus 19. - 13:00:39 »
0 Show voters
Leírás
 


\"width=500
http://users.atw.hu/mindaz/tartalom/worldoftanksbetateszt_1.png[/img]
Akik, nem ismernék még a World of
Tanks névre hallgató forradalmi MMO-t azoknak itt egy rövid cikk, melybõl betekintés nyerhetünk a játékba. Nagyjából február magasságában hullt le a lepel a Wargaming.net fejlesztõcsapatának legújabb játékáról, avagy a World of Tanks-ról, amely már akkor egy igazán - jó értelemben vett - pofátlan alkotásként robbant be a köztudatba. Pofátlan volt, mert rögtön az elsõ mozgóképével megmutatta középsõ ujját a fantasy témájú MMO játékoknak, amelyekbõl immáron Dunát is lehetne rekeszteni. Nem kizárt, hogy az illetékesek a program nevével - World of Tanks vs. World of Warcraft ugyebár - jelezni kívánták, hogy nagyon tele van a hócipõjük a fantáziavilág dagadt orkjaival és nyafka tündéreivel, helyettük tehát valami igazán más tematikát és mûfajt szeretnének megvalósítani a masszívan többjátékos alkotások tengerén. Így kerülhetett a World of Tanks középpontjába a második világháború, azon belül pedig a páncélos ütközetek, lévén ezidáig egyetlen komolyabb videojáték sem született még ebben a kooperációban. Ez a merész, szemtelen stílus, illetve a koncepció természetesen azonnal sikeresen elvarázsolt minket, és roppantul örültünk, amikor az illetékesek levele csilingelt a postaládánkban, miszerint várnak minket a zárt bétára, hogy megnézhessük, mit sikerült eddig alkotniuk.
 

\"width=500
http://users.atw.hu/mindaz/tartalom/worldoftanksbetateszt_3.png[/img]
 
Természetesen nem kellett kétszer mondani, illetve erõszakkal ránk tukmálni a kliens letöltését, szinte rögtön le is rántottuk a drágaságot, és telepítés után már jött is az elsõ kegyelemdöfés, orosz fejlesztõ lévén a játék még nem került angolosításra, így minden orosz tudásomat egybegyûjtve, próbáltam elõször csak kiolvasni a menüpontokat, majd utána lefordítani, hogy mit is szeretne tõlem Ivánka és Bresztyenszky. Sajnos nem lettem okosabb, én ugyanis már egy olyan korszakban nõttem fel, amikor nem kellett oroszt tanulni az iskolában, így az objektív tájékoztatás érdekében gyakran fogom körülírni az alábbiakban a World of Tanks lehetõségeit, mert bár néhány kattintás után azért lehet tudni mi-micsoda, akadt olyan pontja a menünek, ami lehet, hogy az ötöslottó nyerõszámait takarta, én azonban \"fõ a békesség\" alapon inkább nem ismerkedtem meg vele, hátha még a végén atombombát indítok, de úgy igaziból. Szerencsére a világkatasztrófa nem következett be, a nyelvi korlátok okozta sokk után pedig meglepõen kellemes élményekkel fejeztük be néhány nap nyüstölés után a zárt bétát, aminek azért még jócskán voltak hibái.
 
\"worldoftanksbetateszt_2.png\"
 
Mivel azonban ez egy nagyon-nagyon elõzetes teszt volt, nyilván nem fogunk abba belekötni, hogy az a fûszál belelógott a harckocsi lánctalpába, vagy ezt a fát sikerült kidöntenünk, azt viszont már nem, hiszen a béta az mégiscsak béta. Lássuk inkább azt, hogy mit szeretne kínálni számunkra a program! Ha elverekedtük magunkat a menüig, akkor rendhagyó módon saját garázsunkban kötünk ki. Rengeteg lehetõségünk lesz itt, az orosz írás miatt a felére sem sikerült fényt derítenem, de annyi szent, hogy a második világháború 1930-as éveitõl kezdõdõen egészen az 1940-es évek végéig bezáróan létezett összes harckocsit kipróbálhatjuk majd - még azokat is, amelyek csak prototípusként léteztek a háború alatt -, már ha sikerül megvásárolnunk ezeket, a játékban ugyanis semmi nem lesz ingyen. Kezdjük azonban az elején. Egyelõre csak a német és a szovjet páncélosok voltak elérhetõek a bétában - örülnénk néhány magyar harckocsi lemintázásának is, így a Turán, a Toldi és a Nimród egyes változatainak -, ám ezek is csak és kizárólag sorrendben lesznek elérhetõek. Indulunk tehát a könnyû tankoktól, harcolunk, megütközünk az ellenfelekkel, krediteket gyûjtünk, amelyekbõl fejlesztéseket vásárolunk megszeretett gépünkre, vagy feloldjuk a következõ páncélost.
 

\"width=500
http://users.atw.hu/mindaz/tartalom/worldoftanksbetateszt_7.png[/img]
 
Így több ágon ugyan, de szépen lassan elérhetünk minden egyes harckocsit. A szintlépegetések tehát itt érhetõk tetten, nem fejlõdni fogunk, hanem újabb lánctalpasokat elérni, ami higgyétek el, óriási élmény lesz, hiszen elindulni egy kis, tanknak nehezen nevezhetõ valamivel, majd idõvel hadrendbe állítani egy Tigrist, esetleg egy Párducot, finoman szólva is óriási élmény. Ami azonban ennél is hatalmasabb, hogy ha már megvan szívünk választottja, mondjuk egy Jagdpanther, akkor arra vehetünk újabb lánctalpakat, motort, löveget vagy páncélt, amelyek ugyebár növelik a jármû értékeit, így a csatatéren gyorsabbak és erõsebbek leszünk vele. A legjobb az egészben, hogy nem csak magát a tankot formálgathatjuk, hanem annak legénységét is, így képességeik szerint megválogathatjuk a teljes személyzetet, amelyek természetesen újfent nem ingyen elérhetõ bakák lesznek, olyannyira nem, hogy még egyéni nevük is lesz, sajátos tulajdonságaik mellett. A menüben továbbá lehetõségünk lesz az ütközetek után megrongálódott páncélosunk javítására, sõt, arra is, hogy töltetet vegyünk hozzájuk - egyszerre háromféle lõszertípus lehet nálunk -, hiszen muníció nélkül nehéz lesz lövöldözni
 
\"worldoftanksbetateszt_4.png\"
 
Maga a játék menete a 15 vs. 15, illetve a 30 vs. 30 tankcsatákra épít, illetve lesz egy módozat, amely tulajdonképpen egy már-már kampánynak is nevezhetõ, világmegváltásra kiélezett lehetõség. A zárt béta utóbbi kettõbe egyelõre nem engedett bepillantani minket, de nagyon jól szórakoztunk a 15 versus 15 páncélos ütközetek alatt is. Rögtön az elsõ körben kiderült, hogy ki az, aki több napja a szervereken lóg, és ki az, aki csak most érkezett, illetve mennyire ismeri a játékot, hiszen a tapasztalt vén rókák nem hagyják magukat, nagyjából az elsõ tíz köröm azzal telt, hogy az elsõ percben darabjaimra lõttek, majd néztem a csatatér eseményeit. Aztán hamar rájöttem, nem én vagyok béna, átültem ugyanis egy másik páncélosba - történetesen a náciból egy szovjetbe - és lássatok csodát, rögtön az élre kerültem. Mire következtethetünk ebbõl? Pontosan, az orosz tankok lényegesen erõsebbre sikerültek, mint a németek, ami így eléggé sántít, hiszen hiába törekedtek az illetékesek a realitásra, egy T-34-es valamint egy Királytigris összecsapásából a valóságban is gyakrabban került ki utóbbi gyõztesen. Nyilván ez több mindentõl függött, de a játékból származó, megalapozott tapasztalatokra építem most ezt a megállapítást.
 

\"width=500
http://users.atw.hu/mindaz/tartalom/worldoftanksbetateszt_5.png[/img]
 
Szintén szemet szúrt, hogy a kétszer 15 fõs csapat minden esetben vegyes brigád volt, tehát nem a német páncélosok küzdöttek a szovjet harckocsikkal, hanem össze-vissza, ahogy éppen jött. Így megesett például, hogy Tigris ment Tigrisnek, ami enyhén tûnik már most istenkáromlásnak. Ha ez így marad a végleges változatban is, egy óriási mínusz pontot fogunk lekanyarítani a végsõ pontszámból, ugyanis nekem volt kellemetlen ez a megoldás. Szerencsére más ponton komoly gondokkal nem találkoztam. A tankok mozgása reális volt, és bár a kinézet hagy maga után kívánnivalót, ha mindez így marad sem fogunk parádézni, mert a célnak megfelel. A játékban a lényeg, hogy túléljük az ütközeteket, közben pedig a lehetõ legtöbb ellenfelet küldjük a mély telepre. Magunkat külsõ szemlélõként több kameraállásból - közelebbiek és távolabbiak - kémlelhetjük, de van lövegnézet is, amit általában nyilván csak a célzáshoz, illetve a tüzeléshez fogunk használni. Számomra nagyon megnyerõ hangokat adtak ki magukból a tonnás monstrumok, és a lövésekben is megfelelõ erõ volt érezhetõ, valamint kifejezetten tetszett, hogy páncélosaink több helyen sérülhetnek, ami bár alapkövetelmény ugyan, félõ volt, hogy az illetékesek megvalósítják-e.
 

\"width=500
http://users.atw.hu/mindaz/tartalom/worldoftanksbetateszt_6.png[/img]
 
Így tehát ha szétlövik a lánctalpunkat, egy darabig egy helyben kell lennünk, kitéve magunkat a záporozó lövedékeknek, ugyanígy ha a lövegtornyunk kap komoly találatot, képtelenek leszünk mozgatni egy ideig. A baj ott kezdõdik, hogy néhány másodperc után minden visszaáll az eredeti kerékvágásba, így bár sérülésünk nem gyógyul meg - minden páncélosnak saját életereje lesz - annyira megjavul, hogy újra képesek legyünk haladni, vagy mozgatni a löveget. Nekem ez kissé sántított. Szintén a realizmus értékébõl von el, hogy a távolban megbújó páncélosokat jelöli a program, vagy körvonalazza õket, vagy csak egy idegesítõ színes pöttyel jelzi merre találhatók. Nyilván nehezítette volna a végeredményt - pláne ha már csak páran vannak a hatalmas pályákon - ha elhagynák ezt a lehetõséget, de kitalálhattak volna erre egy másik rendszert is az illetékesek, 15 vs. 15-ös csatákban például 10 páncélosig nem lépne életbe ez a rendszer, így lehetne élni a meglepetés erejével, és igazi taktikákat is meg lehetne lépni, nem csak alkalmazni a megyek amerre látok elvét, így ugyanis a kezdõk többsége nagyon nem fog érvényesülni, és a sorozatos kudarcok tudjuk jól mihez vezetnek.
 
\"worldoftanksbetateszt_8.png\"
 
Mivel azonban egyelõre egy nagyon zárt bétáról beszéltünk - amelyet egyébként folyamatosan toldozgattak a programozók - fogjuk fel a fenti negatívumokat amolyan javításra váró hibákként. Akárhány sebbõl is vérzik ugyanis a World of Tanks, a végeredmény már most egy nagyon erõs jó osztályzatot érdemelne, ha pontoznánk. Ezzel azonban természetesen megvárjuk majd a végleges verziót, amely õsszel kerül beizzításra, tehát még van idejük az illetékeseknek javítani, illetve korrigálni ezeken. Újszerûsége és jónak tûnõ fejlõdési rendszere, valamint minõségien kivitelezett, és nem utolsó sorban roppant hangulatos összecsapásai - kivéve a csalásokat ugyebár - miatt mindenképpen egy figyelemreméltó alkotás lesz a World of Tanks, amely üde színfoltja lehet az MMO stílusnak. Aki hiányolt már a piacról egy második világháborús tankcsatákra kiélezett alkotást, itt biztosan meg fogja találni a számításait, persze csak és kizárólag akkor, ha nincsenek magas elvárásai. Minket a zárt béta alatt meggyõzött a program, és nagy-nagy kíváncsisággal várjuk a végleges verziót, ahol már a többi lehetõséget is kipróbálhatjuk, ráadásul végre angolul. Addig is tessék figyelni a World of Tanks nevet, mert jó lesz ez!
Nagyon jó játék ajánlani tudom mindekinek,én már régóta játszok vele,meg van már a legnagyobb szintû tankom,10-es.
Tudj meg többet a játékról itt: http://worldoftanks.com/
 Több féle tank is van:Orosz,Német,Amerikai,Francia.
A közeljövõben várható lesznek a Brit tankok.
És a játékot a fejlesztõk folyamatosan fejlesztés allat tartják.2havonta van új patch,ami 1gb körül van.Most egy olyan patch fog kijönni,amiben fellehet lökni egymást,lelehet ugrani a hegyrõl,de veszélyes.
Pobáld ki és játsz vele!
Leírást:A World Of Tanks készítõi írták!
« Utoljára szerkesztve: 2012. augusztus 21. - 12:42:47 írta Kevin_Johnson »

Nem elérhető qkac9

  • 930
    • Profil megtekintése
World Of Tanks (Szavazz!)
« Válasz #1 Dátum: 2012. augusztus 19. - 20:22:52 »
0 Show voters
én si játszok vele nagyon jó game :)

World Of Tanks (Szavazz!)
« Válasz #2 Dátum: 2012. augusztus 19. - 22:31:20 »
0 Show voters
Idézetet írta: SwaZy date=1345400572\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26450\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
én si játszok vele nagyon jó game :)
 
Neve!?:)
Lehet alapítók egy klán és jöhetnél

Nem elérhető Pyenix

  • 693
    • Profil megtekintése
World Of Tanks (Szavazz!)
« Válasz #3 Dátum: 2012. augusztus 20. - 19:24:48 »
+1 Show voters
Sajnos olyan játék, amire nagyon gyorsan rá lehet unni. Vagy csak nem olyan sok oldalú mint egy igazi MMO.

Nem elérhető rhassi

  • 624
    • Profil megtekintése
World Of Tanks (Szavazz!)
« Válasz #4 Dátum: 2012. augusztus 20. - 20:29:14 »
0 Show voters
Nekem tetszik, játszottam vele egy ideig. De ahogy Py mondja hamar unós történet, és áldozatul estem ennek a mellékhatásnak. De még elõ fogom venni az biztos :D

Nem elérhető peepsi

  • 1648
  • life.exe not found
    • Profil megtekintése
World Of Tanks (Szavazz!)
« Válasz #5 Dátum: 2012. augusztus 22. - 01:57:31 »
0 Show voters
Legyen World Of Tanks alforum?Amiben sok tutorial,klán,gameplay lenne.[/quote]
\"NOPE.jpg\"

World Of Tanks (Szavazz!)
« Válasz #6 Dátum: 2012. augusztus 22. - 09:42:07 »
0 Show voters
Idézetet írta: deeper date=1345593451\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26450\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Legyen World Of Tanks alforum?Amiben sok tutorial,klán,gameplay lenne.
\"NOPE.jpg\"
 
[/quote]
Te meg képel ne válaszolj.

Nem elérhető IXT

  • 2502
  • Steph Curry
    • Profil megtekintése
World Of Tanks (Szavazz!)
« Válasz #7 Dátum: 2012. augusztus 22. - 09:53:36 »
+1 Show voters
Szerintem hülyeség. Nem játszanak vele annyian a fórumon,hogy alfórumot kéne nyitni neki...

World Of Tanks (Szavazz!)
« Válasz #8 Dátum: 2012. augusztus 22. - 11:23:16 »
0 Show voters
Idézetet írta: IXT date=1345622016\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26450\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szerintem hülyeség. Nem játszanak vele annyian a fórumon,hogy alfórumot kéne nyitni neki...
 
Pont azért kellene,hogy magyarok is elkezdjék játszani,szeretném ha többen lennénk.

Nem elérhető peepsi

  • 1648
  • life.exe not found
    • Profil megtekintése
World Of Tanks (Szavazz!)
« Válasz #9 Dátum: 2012. augusztus 22. - 12:27:41 »
0 Show voters
Ilyen alapon minden játéknak nyithatnánk alfórumot, hogy többen játszanak vele, lol.

Nem elérhető ChrisJ

  • 1022
  • Nindzsa
    • Profil megtekintése
World Of Tanks (Szavazz!)
« Válasz #10 Dátum: 2012. augusztus 23. - 09:24:42 »
+1 Show voters
Szerintem a fórumon 2.. legtöbb játékosa a TF-nek. Nincs neki alfórum. Helyette a CSnek van(6player) és a COD4-nek (jó, itt van már player). Szóval ha valamelyik játéknak itt alfórum kéne az a TF. Szerintem.

World Of Tanks (Szavazz!)
« Válasz #11 Dátum: 2012. augusztus 23. - 09:39:43 »
0 Show voters
Idézetet írta: Yamazaki date=1345706682\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"26450\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szerintem a fórumon 2.. legtöbb játékosa a TF-nek. Nincs neki alfórum. Helyette a CSnek van(6player) és a COD4-nek (jó, itt van már player). Szóval ha valamelyik játéknak itt alfórum kéne az a TF. Szerintem.
 
Jaja :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal