Egy 1995-ös játék átdolgozása általam, ami az Unity motort használja. Valószínûleg nagyon kevesen ismerik, de mivel nekem nagyon tetszett a játék, ezért átdolgoztam, megpróbáltam a régi dolgokat megtartani ahogy tudtam, a játék még béta változatban van. Mivel nem nagyon értek az AI megírásához, így úgy döntöttem, hogy többjátékos játéknak írom meg, és olyan pályákon lehet menni, ami az eredeti játékban nem volt lehetséges. Az átdolgozásom ugyanazt a 256 színû textúrákat használja kisebb textúra szûréssel, szóval
aki nem szereti az elavult grafikát annak nem nagyon ajánlom a játékot.
Irányítás:Lehetõleg ne nagyon nyúljunk bele, mert a beállítása még nincs kidolgozva rendesen.
W,A,S,D - Mozgás
SPACE - Ugrás
SHIFT - Futás
C - Guggolás (kicsit bugos még)
F - Használat (ajtókon mûködik)
0,1,2,3 (nem numertikus) - Fegyver elrakása, Elektromos bénító fegyver (még nincs berakva), Pisztoly, Shrike DBK Pistol (lézerpisztoly szerûség)
M - Zene ki/be kapcsolása
G - Célkereszt ki/be kapcsolása
Játékmenet röviden:Elindítod a játékot, New Game megnyomása után megjelenik a bal felsõ sarokban, hogy szervert akarunk e csinálni (Host), vagy fel akarunk e csatlakozni egy szerverre (Connect) (a játék lementi a legutolsó címet, ahova csatlakoztunk).
Aki nem szeretne multizni annak a Host gombot ajánlom, igaz nincs más ember a pályán, de szerintem el lehet valamennyire úgy is lenni.
Amint belépünk a játékban egy metró megállóban kezdünk, szerver esetében épp jönni fog a metró a kezdõhelyérõl, ami a három állomásnál megáll. Nem ajánlott nekiugrani a metrónak, érdekes dolog fog történni. Két helyre is elmehetünk innen, a tengerpartra vagy a parkba, már nagyjából 90%-ig minden készen van a játék.
Harcrendszer:3 fegyver áll rendelkezésünkre, amit az elõbb le is írtam az irányításoknál.
Ezek közül egyedül a Stun Gun-nak van végtelen lõszere (igazából újratöltõdõs). A többi fegyverhez viszont kell lõszer, amit elszórtan megtalálunk a pályán. A fegyvereknek eltérõ a sebzésük természetesen.
HUD:H - Életerõ, szerintem nem kell részletezni (medikittel helyrehozható)
C - Eszmélet, minél kevesebb, annál kevesebb esélyed van meghúzni a ravaszt (medikittel helyrehozható)
A - Lõszer, gondolom ezt sem kell részletezni
Többjátékos mód:Szinkron általában 90%-ban pontos, a
lövés betalálási esélye kb 40-80% között mozog. Animációk nagyjából megvannak oldva a játékban,
kivéve: guggolás és ugrás.
Képek a játékról: ITTVideó a játékról:
Játék letöltése: ITTJáték project mappája:ITTAki kíváncsi, hogy milyen az eredeti játék annak leírom röviden:
« Utoljára szerkesztve: 2012. október 20. - 20:36:10 írta Kurtis »
Naplózva
« Válasz #1 Dátum: 2012. szeptember 06. - 15:40:56 »
0
Szerintem jó lett
és jól látom Tommy Vercetti?
« Utoljára szerkesztve: 2012. szeptember 06. - 15:44:33 írta Ghost352 »
Naplózva
« Válasz #2 Dátum: 2012. szeptember 06. - 18:38:33 »
0
Igen jól látod, mivel a ruhája nagyjából hasonlít az eredeti játékosra, talán valamikor szemüveget is rakok rá. Viszont multiplayeren egyedül a golyó objektum problémás jelenleg, mivel néha áthalad a játékoson, de ez net rate gond, másik meg hogy néha nem észleli a fallal való ütközést (majd lehet a megsemmisítési idõn csökkentek, jelenleg 5 vagy 10 mp).
Naplózva