Szerző Téma: TekWar Remake  (Megtekintve 975 alkalommal)

TekWar Remake
« Dátum: 2012. augusztus 24. - 20:19:31 »
0 Show voters
Egy 1995-ös játék átdolgozása általam, ami az Unity motort használja. Valószínûleg nagyon kevesen ismerik, de mivel nekem nagyon tetszett a játék, ezért átdolgoztam, megpróbáltam a régi dolgokat megtartani ahogy tudtam, a játék még béta változatban van. Mivel nem nagyon értek az AI megírásához, így úgy döntöttem, hogy többjátékos játéknak írom meg, és olyan pályákon lehet menni, ami az eredeti játékban nem volt lehetséges. Az átdolgozásom ugyanazt a 256 színû textúrákat használja kisebb textúra szûréssel, szóval aki nem szereti az elavult grafikát annak nem nagyon ajánlom a játékot.
Irányítás:
Lehetõleg ne nagyon nyúljunk bele, mert a beállítása még nincs kidolgozva rendesen.
W,A,S,D - Mozgás
SPACE - Ugrás
SHIFT - Futás
C - Guggolás (kicsit bugos még)
F - Használat (ajtókon mûködik)
0,1,2,3 (nem numertikus) - Fegyver elrakása, Elektromos bénító fegyver (még nincs berakva), Pisztoly, Shrike DBK Pistol (lézerpisztoly szerûség)
M - Zene ki/be kapcsolása
G - Célkereszt ki/be kapcsolása
Játékmenet röviden:
Elindítod a játékot, New Game megnyomása után megjelenik a bal felsõ sarokban, hogy szervert akarunk e csinálni (Host), vagy fel akarunk e csatlakozni egy szerverre (Connect) (a játék lementi a legutolsó címet, ahova csatlakoztunk).
Aki nem szeretne multizni annak a Host gombot ajánlom, igaz nincs más ember a pályán, de szerintem el lehet valamennyire úgy is lenni.
Amint belépünk a játékban egy metró megállóban kezdünk, szerver esetében épp jönni fog a metró a kezdõhelyérõl, ami a három állomásnál megáll. Nem ajánlott nekiugrani a metrónak, érdekes dolog fog történni. Két helyre is elmehetünk innen, a tengerpartra vagy a parkba, már nagyjából 90%-ig minden készen van a játék.
Harcrendszer:
3 fegyver áll rendelkezésünkre, amit az elõbb le is írtam az irányításoknál.
Ezek közül egyedül a Stun Gun-nak van végtelen lõszere (igazából újratöltõdõs). A többi fegyverhez viszont kell lõszer, amit elszórtan megtalálunk a pályán. A fegyvereknek eltérõ a sebzésük természetesen.
HUD:
H - Életerõ, szerintem nem kell részletezni (medikittel helyrehozható)
C - Eszmélet, minél kevesebb, annál kevesebb esélyed van meghúzni a ravaszt (medikittel helyrehozható)
A - Lõszer, gondolom ezt sem kell részletezni
Többjátékos mód:
Szinkron általában 90%-ban pontos, a lövés betalálási esélye kb 40-80% között mozog. Animációk nagyjából megvannak oldva a játékban, kivéve: guggolás és ugrás.
Képek a játékról: ITT
Videó a játékról:



Játék letöltése: ITT
Játék project mappája:ITT
Aki kíváncsi, hogy milyen az eredeti játék annak leírom röviden:



Legfontosabb, hogy a játék nagyrészt nyílt világú játék (open-world), és ugyanúgy mint az újradolgozásomban, lehet több játékos módban is játszani, akár 16 játékossal IPX-en keresztül (DosBox-on megoldható ez).
Egy ex-zsaruként lettünk bérgyilkosként felbérelve, célunk 7 személy kiiktatása. Többi információt játék közben tudjuk meg.
Játék indításakor kiválaszthatjuk, hogy melyik személyt kívánjuk kiiktatni. Amint kiválasztottuk, egy metró megállóban kezdünk, ahol 1-3 helyen áll meg a metró a fõ megállót kivéve. Viszont a személyeket megközelíteni vagy megtalálni korántsem egyszerû, mivel vagy nincs az adott pályán meg a másik kulcs amivel el tudnánk érni vagy nem azon a pályán találjuk a személyt.
Kezdéskor 3 fegyver áll rendelkezésünkre: egy bénító fegyver, pisztoly, és egy ilyen lézerpisztoly szerûség. Késõbbiekben mindenféle modern fegyvereket össze lehet szedni, például rakétavetõ, gránát, lángszóró.
Elsõsorban az a cél, hogy ki kell iktatnunk az adott személyt, de vigyáznunk kell, hogy ne öljünk rendõrt vagy civilt, mert ez a végértékelésben meg fog mutatkozni (igazából csak más videót játszik be a játék).
Ha legalább egy embert kiiktattunk lehetõségünk van belépni a \"mátrix\"-ba, és ott el kell helyezni a szimbólumot, de ez sokkal nehezebb, mint az elõbbi feladatunk, és nem ajánlom a \"mátrix\" használatát, amíg nem gyûjtöttük be az összes szimbólumot.
Ha megvan mindegyik, akkor sem könnyebb sokkal a dolgunk, mert miközben meg kell találni a szimbólum helyét, egy csomó csapdákkal teli helyen kell átkelni, és sok esetben kezdhetjük az egészet elölrõl (ha beraktál egy szimbólumot, akkor azzal többet nem kell foglalkozni újrakezdésnél szerencsére). És ha megvan minden szimbólum, ami min. szerintem tisztességes játék esetében 1 hónapot is igénybe vehet, míg kiismered az egész \"mátrix\"-ot. Szóval ha elhelyezted az összes szimbólumot, akkor még a játéknak nincsen vége, még meg kell ölni egy embert. Az utolsó pályáról inkább nem mondanék semmit, mert milyen lenne elmondani egy játék legvégét, mikor még valaki játszani se játszott vele.
 
Videó az eredeti játékról:


« Utoljára szerkesztve: 2012. október 20. - 20:36:10 írta Kurtis »

TekWar Remake
« Válasz #1 Dátum: 2012. szeptember 06. - 15:40:56 »
0 Show voters
Szerintem jó lett :D
és jól látom Tommy Vercetti?
« Utoljára szerkesztve: 2012. szeptember 06. - 15:44:33 írta Ghost352 »

TekWar Remake
« Válasz #2 Dátum: 2012. szeptember 06. - 18:38:33 »
0 Show voters
Igen jól látod, mivel a ruhája nagyjából hasonlít az eredeti játékosra, talán valamikor szemüveget is rakok rá. Viszont multiplayeren egyedül a golyó objektum problémás jelenleg, mivel néha áthalad a játékoson, de ez net rate gond, másik meg hogy néha nem észleli a fallal való ütközést (majd lehet a megsemmisítési idõn csökkentek, jelenleg 5 vagy 10 mp).

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal