Másik kedvencem 2004-bõl:
Prince of Persia: Warrior within.
SZABAD harcstílus van.
Úgy kombinálod a mozdulatokat ahogy akarod. Az ellenfél mögé lopakodva fojtogatod amire a többi odarohan és egy rúgssal mind az x+2-en mennek le a közeli szakadékba.
Halomnyi Epic boss fight.
Az A.I. is úgy a helyén van. Akad, hogy egyszerre ütnek 4-en és nem tudod, hogy merre térj ki, mert körülvettek.
Fegyverekbõl sincs hiány. Az ellenfél kardjait/Buzogányait/tõreit/szablyáit/dobófegyvereit (pl.: csillag) fel tudod venni. Minden fegyver más támadó, védõ és dobó értékkel rendelkezik.
Az alábbi adatai vannak egy fegvernek (max 2 bónusz effekt):
Támadó érték
Védekezõ érték
Támadási sebesség
Bónusz effektek:
Sikeres támadásnál gyógyulsz
Sikeres támadásnál sebzõdsz
Dupla sebzés eldobva
Dupla sebzés visszatámadásnál
Törhetetlen
Van counterattackból is legalább 3 féle. Counterattack: A sikeres védést követõ ellentámadás.
2 fegyver van: A fõ és a mellék. A fõ általában EPIC (Találod/kapod a játék során), míg a mellék egy halom szemét a másodkézbe (az ellenségtõl szeded össze).
7 fõ fegyver és 49 másodfegyver van (amibõl 5 Easter egg: Teddy maci, Rózsaszín flamingó, Mickey egér kesztyûje, Hoki ütõ, Világító kard.)
Fõ kardok:
Eagle sword: Az alap kardod. Jóféle, de csak rövid ideig lesz a tiéd.
Wooden stick: Bot. No comment.
Spider sword: Ezzel már tripla kombókat nyomhatsz.
Serpent sword: Ezzel további kombók válnak elérhetõvé és a kapcsolókban kulcsként használható.
Lion sword: Ezzel \"Chargeolt\" ütéseket tudsz bevinni és képes megadott helyeken átütni a falat.
Scorpion sword: Az összes kombót és akrobatikát elérhetõvé teszi. Ha nem szerezzük meg az utolsó kardot akkor a végsõ fegyverünk.
Water sword: Vízkard. Figyelembe véve, hogy az ellenfeleink alapanyaga homok, igen hasznos.
Mivel a játék alapja az idõ homokja annak erõirõl is szót ejtek:
Rewind: Visszatekerés. Ha valamit elszúrtál, akkor ez ment meg a \"Load game\"-tõl.
Slow-Time: Lelassítja az idõt. (You don\'t say?) Ahol az emberinél gyorsabb reakcióra van szükség oda hasznos. (Nem ritka)
Nem emlékszem a nevére: Megesik. Annyi a lényege, hogy egy hullámot képez ami ellöki az összes normál ellenfelet. Ha körülvettek akkor NAGYON hasznos.
Haste: Bevörösödik a képernyõ, a mozgási sebességed 250%-ára gyorsul röbid távú teleportálással, se a sebzédes 20%-ra csökken. Nem tudsz védekezni. Aféle \"Õrjöngés\".
A Nem-Boss ellenfelek:
Sand Warrior:
Alap harcos. Sokan jönnek és elõszeretettel kerítenek be. Pár ütés vagy egy rövidebb kombó és ki is végezted.
Shadow:
Nagyon frusztráló, mert késekkel dobál és ha kiszel mész elmenekül, de 2 ütés és fekszik.
Ninja: Képes követni a falakon. Nehéz megütni, mert könnyen kitér az ütéseid elöl, de egy kicsit trükközve hamar megfektethetõ.
Ninja Shadow: Ugyanaz mint fentebb, csak a sziluettje látható. Ha egy Kard jön feléd akkor õ az.
Dominatrix: Ugyanaz, mint az elõzõ kettõ, csak õ ügyességi részeknél sunyizik. Elõszeretettel üt le pallókról és falakról.
Muscled Warrior:
Alap harcos, csak többet sebez és több pofon kell neki. Onnan ismerheted meg, hogy bõr vértje van.
Raven Swordsman:
Varjúharcos. Jogos a név, mert varjakból áll össze. 2 karddal zaklat és a legtöbb kombót elhárítja. Hátba támadva könnyû ellenfél.
Raven: Varjú. Kaptár feeling.
Bestia: Valami GM farkasra hasonlít. Nem kemény ellenfél, csak sunyi...
A történetrõl annyit, hogy a bölcs ember mondata az Intróban: \"You cannot change your fate. No man can.\" Ebbõl érezhetõ, hogy a fõhõs a sztori végén meg fog halni. Ez az érzés végigkísér a játékon. A herceg persze kemény gyerek és \"cskazértis megpróbálom\", így elutazik az idõ szigetére, hogy megakadályozza a császárnõt a homok megalkotásában...
Többféle végkifejlett létezik. Talán a legjobb akrobatikus/Harcolgatós játék.
A játék alapzenéje:
http://www.youtube.com/watch?v=xrkVTcG4oFs&feature=related Gameplay:
Naplózva