GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Hatalmas Archívum => Beszélgetés archívuma => Játékok => A témát indította: instant - 2012. május 01. - 09:23:30

Cím: Hitman Absolution
Írta: instant - 2012. május 01. - 09:23:30
Üdv.
A Hitman: Absolutionben újra visszatér Agent 47, a hidegvérû bérgyilkos, aki a legveszélyesebb feladatokat is elvállalja. Akikben bízott elárulták, a rendõrök üldözik, egy összeesküvés közepében találja magát, ezért nincs más választása, mint elindulni megtalálni az igazságot ebben a korrupt világban.


Választás - Te vagy a tökéletes gyilkos, tehetséges és könyörtelen. Te döntöd el, hogyan érjen véget a célpontod élete. Kövesd az ellenségeid, ismerd ki a titkaikat és vess véget az életüknek a legmegfelelõbb módon. Ártalmatlanítsd õket mérföldekrõl, vagy helyezz bombát a székük alá. Nincsenek szabályok. Te vagy a legjobb!
Rejtõzködés - a Hitman sorozatban az álcázás az egyik leghatalmasabb fegyver. Ez a fegyver lehet a leghalálosabb. Akár az áldozatodnak is kiadhatod magad. Légy azonban óvatos. A környezeted reagálni fog az álcádra, érdemes azt gondosan megválasztanod!

Ösztön - 47 a fal mögött áll, de ösztönösen tudja, hogyan fog az ellenség viselkedni. Aktiváld az Ösztönt, és nézd a világot az õ szemeivel. Látni fogod mi vár 47 - re, úgy fog -e viselkedni az áldozata, ahogy azt várja, vagy jobb lesz menekülõre fogni? Ha meg szeretnéd szerezni az Ösztönt, akkor egyszerûen viselkedj úgy, ahogy 47 - nek viselkednie kell…
Élõ világ - a Glacier 2 enginenek hála a világ rendkívül részletes és tarka. Az emberek intelligenciája igen fejlett, a viselkedésük természetes, ami 47 - t is természetesebb viselkedésre kényszeríti
Videó :



 

 
Kiegészités:
 
Idézetet írta: Vic15 date=1335996506\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20861\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én végig játszottam az elsõ 4 részt. Kíváncsi vagyok erre.
 
--------------------------------------------------------------------------------
 
Az IO saját fejlesztésû Glacier 2 motorjának egyik új vívmánya a G2 crowd technology, amely alkalmassá teszi a motort, hogy nagy embertömegeket jeleníthessen meg egyszerre a képernyõn. A Glacier 2-t az alapoktól úgy tervezték, hogy a Hitman: Absolution fejlesztõi csapatának minden elképzelését támogassa. Ennek a víziónak egyik kulcsfontosságú eleme a nagyméretû tömegek élethû szimulálása, melyek során a játékos kontaktusba kerülhet a tömeg szereplõivel és minden egyes karakterre hatással lehet.
Kasper Fauerby, az IO Interactive vezetõ fizika programozója San Francisco-ban a Game Developers Conference elõadásán mutatta be a technológiát. A bemutató során fény derült az akár 1200 fõs tömeget megmozgató technológiai fejlesztés és optimalizáció titkaira, mellyel a Hitman: Absolution a jelenlegi konzolgeneráción stabil 30 képkocka/másodperc sebességgel fut. Az elõadás kitért a tömeg implementálásának folyamatára, betekintést adva az algoritmusokba valamint belefonva olyan részleteket, hogy a játékmenet hogyan befolyásolta a tervezési döntéseket.
 

\"width=500http://ipon.hu/_userfiles/Image/Morte/2012/hitman_absolution_tomeg.jpg[/img]
Számoljuk meg, hány ember látható a képen


Az IO Interactive közzétette azt a kis 16 perces filmet, amellyel a tavalyi E3-on demonstrálták a játékot. Tömeget ugyan ennek csak a végén láthatunk pár pillanatra, viszont segítségével betekintést nyerhetünk a játékmenetbe és az újdonságokba. Agent 47-nek egy rendõröktõl hemzsegõ könyvtárból kell egérutat nyernie, ehhez új képességét (ösztönét) használja, amellyel láthatja az õrjáratozó ellenfelek útvonalát, és azokat a tárgyakat, melyek segítségével elkerülheti õket, ill. elbánhat velük. Az õröket élõ pajzsként is használhatjuk majd, de az igazi lopakodós hardcore játékosoknak nem kell emiatt aggódnia, az õ stílusukat is jutalmazza a játék. A sorozat történetében elõször a Hitman: Absolutionnak lesz \"igen érdekes\" online része is, ennek részleteirõl egyelõre még nem beszéltek.
 

 
Cikk forrás: ipon.hu
 

Cím: Hitman Absolution
Írta: Kevin_Johnson - 2012. május 01. - 09:24:19
Jó játék ajánlom midnekinek,ezt vagy már 100végig játszottam!
Cím: Hitman Absolution
Írta: Gentleman - 2012. május 01. - 09:44:52
Oh kijött már? Én tök régóta erre várok :o
 
Idézetet írta: Kevin_Johnson date=1335857059\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20861\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jó játék ajánlom midnekinek,ezt vagy már 100végig játszottam!
 
Nem is jött még ki. Akkor hogy vitted végig :o
Cím: Hitman Absolution
Írta: tru3man - 2012. május 01. - 09:48:40
erre én is kíváncsi lennék  ;D
Cím: Hitman Absolution
Írta: instant - 2012. május 01. - 12:55:39
szerintem a régebbi részeire gondolt
vagy a jövõben játszott már vele
Cím: Hitman Absolution
Írta: James_Raynor - 2012. május 02. - 20:03:56
A legjobb része a Contracts volt szerintem...
Már a Blood Money is fantáziátlanra sikerült... Nem is hozza az igazi bérgyilkos stílust. (Surranj be és gyere ki feltûnés nélkül. Az egyedüli nyom, hogy ott jártál a halott célpont.)
Remélem nem fogok ebben is csalódni.
Cím: Hitman Absolution
Írta: Vic15 - 2012. május 03. - 00:08:26
Én végig játszottam az elsõ 4 részt. Kíváncsi vagyok erre.
 
--------------------------------------------------------------------------------
 
Az IO saját fejlesztésû Glacier 2 motorjának egyik új vívmánya a G2 crowd technology, amely alkalmassá teszi a motort, hogy nagy embertömegeket jeleníthessen meg egyszerre a képernyõn. A Glacier 2-t az alapoktól úgy tervezték, hogy a Hitman: Absolution fejlesztõi csapatának minden elképzelését támogassa. Ennek a víziónak egyik kulcsfontosságú eleme a nagyméretû tömegek élethû szimulálása, melyek során a játékos kontaktusba kerülhet a tömeg szereplõivel és minden egyes karakterre hatással lehet.
Kasper Fauerby, az IO Interactive vezetõ fizika programozója San Francisco-ban a Game Developers Conference elõadásán mutatta be a technológiát. A bemutató során fény derült az akár 1200 fõs tömeget megmozgató technológiai fejlesztés és optimalizáció titkaira, mellyel a Hitman: Absolution a jelenlegi konzolgeneráción stabil 30 képkocka/másodperc sebességgel fut. Az elõadás kitért a tömeg implementálásának folyamatára, betekintést adva az algoritmusokba valamint belefonva olyan részleteket, hogy a játékmenet hogyan befolyásolta a tervezési döntéseket.
 

\"width=500http://ipon.hu/_userfiles/Image/Morte/2012/hitman_absolution_tomeg.jpg[/img]
Számoljuk meg, hány ember látható a képen


Az IO Interactive közzétette azt a kis 16 perces filmet, amellyel a tavalyi E3-on demonstrálták a játékot. Tömeget ugyan ennek csak a végén láthatunk pár pillanatra, viszont segítségével betekintést nyerhetünk a játékmenetbe és az újdonságokba. Agent 47-nek egy rendõröktõl hemzsegõ könyvtárból kell egérutat nyernie, ehhez új képességét (ösztönét) használja, amellyel láthatja az õrjáratozó ellenfelek útvonalát, és azokat a tárgyakat, melyek segítségével elkerülheti õket, ill. elbánhat velük. Az õröket élõ pajzsként is használhatjuk majd, de az igazi lopakodós hardcore játékosoknak nem kell emiatt aggódnia, az õ stílusukat is jutalmazza a játék. A sorozat történetében elõször a Hitman: Absolutionnak lesz \"igen érdekes\" online része is, ennek részleteirõl egyelõre még nem beszéltek.
 

 
Cikk forrás: ipon.hu
Cím: Hitman Absolution
Írta: Disaster3 - 2012. május 03. - 14:01:57
Én eddig csak az 1-el játszottam, de már az is nagyon tetszett.. Szeretem az ilyen lopakodós játékokat. Különben ennek van multija is?
Cím: Hitman Absolution
Írta: James_Raynor - 2012. május 03. - 14:12:52
Idézetet írta: RyDerBoy96 date=1336046517\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20861\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én eddig csak az 1-el játszottam, de már az is nagyon tetszett.. Szeretem az ilyen lopakodós játékokat. Különben ennek van multija is?
 
Mit multiznál rajta? Az Assassin\'s creedbe is fölösleges volt a multi.
Cím: Hitman Absolution
Írta: Disaster3 - 2012. május 03. - 14:59:43
Idézetet írta: James_Raynor date=1336047172\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20861\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Én eddig csak az 1-el játszottam, de már az is nagyon tetszett.. Szeretem az ilyen lopakodós játékokat. Különben ennek van multija is?
 
Mit multiznál rajta? Az Assassin\'s creedbe is fölösleges volt a multi.
 
[/quote]Jó kérdés, de még nem láttam olyan játékot, ahol multiban is voltak küldetések, nem csak single-ben. Legalábbis láttam(call of duty 6-8 spec ops), de nem ilyenféle.. Talán multiba is lehetnének ilyen küldetések, csak ott több emberrel kellene együtt mûködni és igazi ellenség ellen menni(nem botok ellen), tehát nehezebb is lenne, úgy meg nem unod meg olyan hamar(már aki).
Cím: Hitman Absolution
Írta: Vic15 - 2012. május 03. - 15:52:28
Idézetet írta: RyDerBoy96 date=1336049983\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20861\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Én eddig csak az 1-el játszottam, de már az is nagyon tetszett.. Szeretem az ilyen lopakodós játékokat. Különben ennek van multija is?
 
Mit multiznál rajta? Az Assassin\'s creedbe is fölösleges volt a multi.
 
[/quote]Jó kérdés, de még nem láttam olyan játékot, ahol multiban is voltak küldetések, nem csak single-ben. Legalábbis láttam(call of duty 6-8 spec ops), de nem ilyenféle.. Talán multiba is lehetnének ilyen küldetések, csak ott több emberrel kellene együtt mûködni és igazi ellenség ellen menni(nem botok ellen), tehát nehezebb is lenne, úgy meg nem unod meg olyan hamar(már aki).
[/quote]
Ubisoft most ilyen multis játékot készít asszem, minj eszembe jut a neve :D
Cím: Hitman Absolution
Írta: Disaster3 - 2012. május 03. - 16:13:07
Idézetet írta: Vic15 date=1336053148\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20861\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

Én eddig csak az 1-el játszottam, de már az is nagyon tetszett.. Szeretem az ilyen lopakodós játékokat. Különben ennek van multija is?
 
Mit multiznál rajta? Az Assassin\'s creedbe is fölösleges volt a multi.
 
[/quote]Jó kérdés, de még nem láttam olyan játékot, ahol multiban is voltak küldetések, nem csak single-ben. Legalábbis láttam(call of duty 6-8 spec ops), de nem ilyenféle.. Talán multiba is lehetnének ilyen küldetések, csak ott több emberrel kellene együtt mûködni és igazi ellenség ellen menni(nem botok ellen), tehát nehezebb is lenne, úgy meg nem unod meg olyan hamar(már aki).
[/quote]
Ubisoft most ilyen multis játékot készít asszem, minj eszembe jut a neve :D
 
[/quote]Far cry?
Cím: Hitman Absolution
Írta: instant - 2012. május 03. - 17:22:27
arra gondol
Cím: Hitman Absolution
Írta: Vic15 - 2012. május 03. - 17:26:18
Idézetet írta: RyDerBoy96 date=1336054387\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20861\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

 

Én eddig csak az 1-el játszottam, de már az is nagyon tetszett.. Szeretem az ilyen lopakodós játékokat. Különben ennek van multija is?
 
Mit multiznál rajta? Az Assassin\'s creedbe is fölösleges volt a multi.
 
[/quote]Jó kérdés, de még nem láttam olyan játékot, ahol multiban is voltak küldetések, nem csak single-ben. Legalábbis láttam(call of duty 6-8 spec ops), de nem ilyenféle.. Talán multiba is lehetnének ilyen küldetések, csak ott több emberrel kellene együtt mûködni és igazi ellenség ellen menni(nem botok ellen), tehát nehezebb is lenne, úgy meg nem unod meg olyan hamar(már aki).
[/quote]
Ubisoft most ilyen multis játékot készít asszem, minj eszembe jut a neve :D
 
[/quote]Far cry?
[/quote]
Tom Clancy\'s Ghost Recon Online
Cím: Hitman Absolution
Írta: UppeR! - 2012. május 03. - 17:29:19
Váratós ez az új Hitman nagyon.
Bár az örök kedvenc a Silent Assassin.
Cím: Hitman Absolution
Írta: James_Raynor - 2012. május 03. - 18:34:24
Idézetet írta: UppeR! date=1336058959\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20861\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Váratós ez az új Hitman nagyon.
Bár az örök kedvenc a Silent Assassin.
 
Nekem az SA és a Contracts egy vonalban van. :D
Asszem vagy a Contractsban vagy a BM-ben van egy olyan, hogy egy üvegaljú medencében lazít egy fazon... vagy megmérgezed, vagy a másik módszer. :D
A másik módszer: Lentrõl kilövöd a medence alját: A fazon, mint akit a WC-n húztak le szépen lecsúszik. :D
Cím: Hitman Absolution
Írta: Disaster3 - 2012. május 03. - 18:37:06
Gépigény nincs?
Cím: Hitman Absolution
Írta: UppeR! - 2012. május 03. - 18:48:54
Idézetet írta: RyDerBoy96 date=1336063026\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20861\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Gépigény nincs?
 
http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=628&game=Hitman%205 Már amennyire hihetõ...
 

Nekem az SA és a Contracts egy vonalban van. :D
Asszem vagy a Contractsban vagy a BM-ben van egy olyan, hogy egy üvegaljú medencében lazít egy fazon... vagy megmérgezed, vagy a másik módszer. :D
A másik módszer: Lentrõl kilövöd a medence alját: A fazon, mint akit a WC-n húztak le szépen lecsúszik. :D
 
[/quote]
Úgy - ahogy emlékszek arra a jelentre. :D
A Contracts is elég jól sikerült rész lett.