Szerző Téma: Need for Speed - Pro Street  (Megtekintve 460 alkalommal)

Rammstein

  • Vendég
Need for Speed - Pro Street
« Dátum: 2012. február 29. - 11:48:39 »
0 Show voters
Gépigény:
Processzor: 2.8GHz vagy gyorsabb (Windows Vista esetén 3.0 GHz)
RAM: 512 MB RAM (Windows Vista esetén 1 GB RAM)
Szabad hely: 8.1 GB
DVD meghajtó: 8x-os sebességû
Videokártya: 128 MB Shader Model 2.0-val (AGP-s vagy PCIe-s )
Hangkártya: DirectX 9.0c kompalis
DirectX: 9.0c
Többjátékos módhoz: 512 Kbps vagy gyorsabb ; 2-8 játékoshoz
Beviteli egységek: Egér és billentyûzet
Kiegészítõ hardverek: USB-s kormány / Dual Analóg Gamepad
A Need For Speed széria újabb darabja. Némi infomációmorzsa a marketingosztályról: a cím grafikáját a maximumra húzzák, hogy 100%-osan next-gen legyen, azaz PS3 ready. Realisztikusabb lesz a gépek mozgása is, beleértve a csúszásokat; a Carbonban a driftet erõsen módosították, az új játékban teljesen megváltoztatják. De ami talán a legkiemelkedõbb újítás, az a hihetetlen élethû törés-technika, amivel a járgányokat felruházzák. A Pro Street egy hibrid lesz, félúton az arcade és a GT-szériában látott realisztikus szimuláció között. És még valami: az Autosculp technology, azaz a verdák felcicomázása eddig is a fejlesztõk egyik büszkesége volt most viszont még jobbá teszik.
Saját vélemény: végre, sokak szerint szar játék, szerintem jó, igaz az üldözések is jók voltak, de nekem ez a versenyzõs (2kerekezés stb...) + ezek az élethûbb kocsik, nagyon bejönnek.

Nem elérhető nyE

  • 1745
    • Profil megtekintése
Need for Speed - Pro Street
« Válasz #1 Dátum: 2012. február 29. - 14:41:00 »
0 Show voters
A törés tényleg nagyon jól meg lett oldva viszont ami nekem nagyon tetszett benne az a menüje. Mármint a versenyeknél, hogy ott sétálgatnak az emberek meg az mc tolja a szöveget stb. Azt nagyon eltalálták benne. Viszont a vezetés sokkal jobb volt az elõzõ szériákban kivéve a gyorsulást, mert itt a kétkerekezés tényleg nagyon jó ötlet volt.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal