Szavazás

Várjátok az ATS(American Truck Simulator) megjelenését?

Összes szavazó: 61

Szerző Téma: Euro Truck Simulator 2  (Megtekintve 90835 alkalommal)

Nem elérhető .:Secur:.

  • 2430
  • GTA Hero
    • Profil megtekintése
Euro Truck Simulator 2
« Válasz #360 Dátum: 2014. október 03. - 15:27:54 »
0 Show voters
Ma este Londonból egy konvoj? 19:00-kor kezdünk cél egyelõre ismeretlen.
Freeroam? Írjatok!!!

Nem elérhető Rupert

  • 2301
    • Profil megtekintése
Euro Truck Simulator 2
« Válasz #361 Dátum: 2014. október 03. - 15:29:16 »
0 Show voters
Idézetet írta: .:Secur:. date=1412342874\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48954\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Freeroam?
 
Kizárt.

Nem elérhető Dead

  • 2045
    • Profil megtekintése
Euro Truck Simulator 2
« Válasz #362 Dátum: 2014. október 03. - 15:53:16 »
0 Show voters
Na remélem suetnek a srácok és lányok az új peccsel :D
Addigis hamarosan meglesz az 5000. megtekintés a témára, ami kapcsán lehetne egy kis közösség kovácsoló event(mint a nyárzáro konvoy). Én a jövõhét péntekre gondoltam(az a nap jo csak). Várom az ötleteket.

Nem elérhető .:Secur:.

  • 2430
  • GTA Hero
    • Profil megtekintése
Euro Truck Simulator 2
« Válasz #363 Dátum: 2014. október 03. - 18:13:22 »
0 Show voters
Ma este 19:00-tól Londonból konvoj indul egyelõre ismeretlen célnak!
Gyülekezõ 19:00-kor 19:10 körül indulnánk. talihely: pl. szerviz
Európai normál szeró! (nem freeroam stb.)

Nem elérhető The

  • 4384
    • Profil megtekintése
Euro Truck Simulator 2
« Válasz #364 Dátum: 2014. október 04. - 02:30:52 »
0 Show voters
Hát én az a baj, hogy sose tudom mikor érek rá és mikor nem. És az a baj, hogy ha nem is érek rá akkor is csak késõ este érek haza(most is lehet látni: 02:31).. szóval fölösleg volt megvenni igazából, sose tudunk összehozni egy konvoyt .D:

Euro Truck Simulator 2
« Válasz #365 Dátum: 2014. október 05. - 13:58:46 »
0 Show voters
1.14-es patch be került? Csak is akkor kezdek el megint játszani, a játékon ha már benne van a DAF XF Euro 6.

Nem elérhető .:Secur:.

  • 2430
  • GTA Hero
    • Profil megtekintése
Euro Truck Simulator 2
« Válasz #366 Dátum: 2014. október 05. - 14:09:37 »
0 Show voters
Blablabla  :unsure:
Kihalt a téma, mikor megyünk gémelni?  ::|

Euro Truck Simulator 2
« Válasz #367 Dátum: 2014. október 05. - 14:12:42 »
0 Show voters
Idézetet írta: .:Secur:. date=1412510977\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48954\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Blablabla  :unsure:
Kihalt a téma, mikor megyünk gémelni?  ::|
 
Ha van DAF XF Euro 6  :D

Nem elérhető .:Secur:.

  • 2430
  • GTA Hero
    • Profil megtekintése
Euro Truck Simulator 2
« Válasz #368 Dátum: 2014. október 05. - 14:35:48 »
0 Show voters
Mi olyan nagy szám benne?
Hány lóerõs alapból?
Szintkövetelmény van?
« Utoljára szerkesztve: 2014. október 05. - 14:41:30 írta .:Secur:. »

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Euro Truck Simulator 2
« Válasz #369 Dátum: 2014. október 05. - 17:28:39 »
0 Show voters
én meg inkább a forgózsámolyos pótkocsikat várom, meg a megfelelõ kamiontípusokat hozzá :D

Nem elérhető .:Secur:.

  • 2430
  • GTA Hero
    • Profil megtekintése
Euro Truck Simulator 2
« Válasz #370 Dátum: 2014. október 05. - 20:28:11 »
0 Show voters
Hol egy tetves lista róluk?  :D
Kíváncsivá tettetek  8)

Nem elérhető The

  • 4384
    • Profil megtekintése
Euro Truck Simulator 2
« Válasz #371 Dátum: 2014. október 05. - 23:42:30 »
0 Show voters
Amint lesz szabadidõm gamelünk. :)

Euro Truck Simulator 2
« Válasz #372 Dátum: 2014. október 08. - 20:11:24 »
0 Show voters
Jön az emelhetõ tengely is.

Nem elérhető Dead

  • 2045
    • Profil megtekintése
Euro Truck Simulator 2
« Válasz #373 Dátum: 2014. október 09. - 05:28:06 »
+1 Show voters
1.14 Hmmmmm :3
Jó olvasgatást! :)
Várható volt, hogy az 1.13-as, Steam achievementekkel (és pár apróbb javítással) támadó javítás után hamarosan megérkeznek az elsõ infómorzsák az 1.14-es gigajavításról, ekkora információbombára azonban én sem számítottam. Az 1.4.1-es, 1.9.1-es, vagy 1.11-es peccsekhez hasonlóan az 1.14-es tapasz is elég nagydarabnak ígérkezik, lentebb összeszedtem, amit jelenleg az érkezõ újításokról/javításokról tudni lehet!
1. Az új DAF
A csomag sztárja természetesen az Euro 6-os DAF XF lesz, ami végre eljutott a tesztelési fázisig. A járgány cuki, az in-game alkatrészekkel már teljesen kompatibilis, háromféle fülkével, és kétfajta beltérrel (normál és prémium) érkezik majd. A vas tehát hozza az eddigi új kamionok (Stralis, Volvo, stb.) minõségét, munka persze még van vele: beltérbõl csak az egyik van kész, és a normal mappingen van mit csiszolni (kicsit még kartondobozszerûen sima a fülke oldala), gondolom ezért kaptuk meg a szigorú ukázt, hogy egyelõre nem oszthatunk meg belõle képet és videót (sem a World of Truckson, sem a saját fórumunkon, sem YouTube-on - sehol). Igen, tudom, a blogon volt már róla nem egy kép, én sem értem a dolgot, mindenesetre a titoktartás egyelõre kötelez minket - ezen a téren így csak pár kedvcsináló beállítással szolgálhatok egyelõre, sajnos.

 2. Bogitengelyek
A csomag másik jelentõs újítása a felemelhetõ tengelyek megjelenése lesz: mint már korábban írtam, típustól és kiépítéstõl függõen kétféle alváz lesz elérhetõ ezen a téren, a középsõ tengelyt emelhetõvé varázsoló midlift, illetve a hátsó tengelyt emelõ taglift konfiguráció. Hogy mindez a menetteljesítményt mennyire befolyásolja, nem tudom (nem volt idõm ellenõrizni, majd Vajo vagy Boxer informál titeket errõl), a tengelyemelés viszont kellemes animációt és hangeffektet kapott, szóval nem emelkedik hirtelen a magasba a kerék, mint a pótok támasztékjai.

Update: Vajo már csinált is egy karaj videót errõl, maxiköszi!

3. Kamionböngészde
Látványos, de kevésbé jelentõs újítás végül, hogy a kamionböngészde (illetve az online kamionvásárlás) szintén megújul: az animált színátmenetes háttért egy 3D-s kereskedés beltere váltja majd. A belsõépítészeknek itt mindenesetre még sok dolga van, a padlózat nincs textúrázva, a háttérben lévõ szövegek csak átmeneti helyfoglalók, és a kamionkereskedéstõl függetlenül mindig a DAF márkajelzést látni az ügyintézõ pultnál. Mindenesetre jól fog kinézni, az fix.

4. További újítások
Mint fentebb írtam, az 1.14-es javítás szintén gigapakk lesz, rengeteg mindenhez hozzányúlt a csapat - a többi várható újítást a szokott módon pontokba szedve, röviden listázom.
A késõbbi jelentõsebb változásokról természetesen folyamatosan beszámolok majd!
A kódot érintõ változások:
 •Javítottak az automata váltón, hogy jobban kezelje a meredek emelkedõket (pl. a kõfejtõbõl való kihajtás esetén)
 •Steam Rich jelenlét: A Steam barátlistáján a játék immár kijelzi az aktuális fuvar információit a \"View more info\"-ra kattintva.
 Általános változások:
 •Három új háromtengelyes alvázkiszerelést kapott majdnem az összes kamion.
 •Jelentõs változások a karosszéria kezelésében
 Moddinggal kapcsolatos változások:
 •A goto konzolparancs koordináták mellett immár támogatja a városok nevét, illetve azok szótöredékeit (tehát ha pl. Aberdeenbe akarunk elrepülni külsõ nézetbe, elég beírni hogy \"goto aber\" vagy \"goto aberdeen\", nem kell koordinátákkal veszõdni).
 Játékmenettel kapcsolatos változások:
 •A felborult jármûvek immár jobban sérülnek
 •Javítottak a sérült rakomány után járó büntetéseken
 •A nézõpont (kamera) elfordulása immár a kormányzást és az indexlámpákat is figyelembe veszi.
•Kísérleteket tettek a központi force feedback deadzone javítására a G25/G27-es kormányoknál. Ennek tesztelésére állítsátok a c_ffg27 állandót 1-re!
 •A Eurotunnel használata után a játék immár a megfelelõ sebességkorlátozást jelzi.
•A játékos immár nem kap büntit a piroson áthajtásért, ha már bentebb van a keresztezõdésben.
 •A játék immár jobban vizsgálja a menetiránnyal szemben hajtást, így ritkábban fordulhat elõ, hogy szûk keresztezõdésben kanyarodva tévedésbõl ilyen büntit kapunk.
 •Jobb talajprofil interpoláció (gondolom ez annyit tesz, hogy élethûbb fizikai paramétereket rendeltek az egyes talajtípusokhoz, mint pl. földút).
•Számtalan javítás a fizikai rétegben, fõleg a felborult kamionok, a hátsó tengelyek lengéscsillapítása, és a váltók terén.
 Kezelõfelülettel kapcsolatos változások:
 •Elütött szövegek javítva, ahol kellett, érthetõbbre fogalmazták a szöveget.
•A kamionböngészõ immár az összes alkatrészt, és az azok kioldásához szükséges szintet is jelzi.
 •Immár átugorhatók az átvezetõ videók.
•A mûszerfal immár jelzi a sebességkorlátozást és a légnyomást is.
 •Az Útinform immár támogatja az információs oldalak közötti váltogatást.
•Az Útinform pontosabban jelzi a sebességkorlátozásokat.
•A bejelentkezõképernyõn immár lehetséges láthatóvá tenni a begépelni kívánt jelszót.
•A bemutatótermekben immár simábban mozog a kamera
 •Javítottak a szövegek szövegdobozokba való beszúrásán.
 •Javítottak a városnevek rendezésén.
 Modellekkel kapcsolatos változások:
 •Rengeteg apróbb változás minden modellben (fûrésztelepek, gyárak, rakpartok, kõfejtõk, kamionok, pótkocsik)
 AI-val kapcsolatos változások:
 •Az AI immár jobban figyelembe veszi az aszfaltra festett megállóvonalakat, a városok határait, az autópályák kezdetét és végét, az elsõbbségadási szabályokat, illetve az alárendelt és egyenrangú utak keresztezõdését.
•Javítottak a közlekedési szabályok felismerésén, és azok fontossági sorrendjén (az AI-nál nyilván, mi közlekedjünk továbbra is pedánsan ;D)
•Az AI kamionok immár nem állnak be az Eurotunnel vonataiba
 •Jobb várakozási idõk közlekedési lámpáknál
•Az AI jobban kezeli a sebességkorlátozásokat
•Valósághûbb AI sebesség a kanyarokban
•Számtalan javítás az AI jármûvek pályára rakásában, útkeresésében, elsõbbségadásukban, sávváltásukban, elõzésükben, indexelésükben.
 Hangokkal kapcsolatos változások:
 •Új, továbbfejlesztett, vagy javított hangok a következõ területeken: váltófokozatok, kürtök, indexlámpák, Scania V8 (beltéri hangok), Stralis 460 Euro 6 (kül- és beltér)
 Steam és online szolgáltatások:
 •A képmentések immár további adatokat is tartalmaznak a játék állapotáról, az aktuális jármûrõl, illetve a kameráról.
 Grafikusmotorral kapcsolatos változások:
 •Javították a tükrökben a villogó/indexelõ objektumokkal kapcsolatos hibákat
 •A motor immár támogatja a tükrökben renderelt kép renderelési százalékának átállítását (lehet hogy így oldják meg az egyesek számára torz/nehezen látható képet adó tükröket?)
•A motor immár támogatja olyan fényeffektek használatát, amelyeket (adott szög esetén) nem rajzol ki teljesen a grafikus motor (= nem fog az izzók teljes fénykoronája átlátszani a kamionon adott szögbõl)
•Jobb renderelési statisztika
•Az útpadka, illetve az utak széle immár a hozzájuk rendelt road look-kal is szabályozható
•A játék immár okosabban rendereli az adott távolságra elhelyezkedõ növényzetet.
•A gyengébb gépekkel rendelkezõk számára a motor immár további, alacsony minõségû jármû LOD-okat is tartalmaz (= a messzebb lévõ jármûveket alacsony minõségben rajzolja ki a játék, és úgy válnak a modellek részletgazdagabbá, ahogy közelednek a játékos felé).
 Kóddal kapcsolatos változások (fõleg modderek számára hasznos):
 •A motor immár támogatja a decalok használatát road edge modelleken.
•A játék immár többfajta kamionkereskedõ def-et támogat.
•A motor immár támogatja a gyalogosok modellekre való lehelyezését
•A játék immár nem fagy le, ha nem létezõ parkoló jármûveket, nem létezõ városokat, eltávolított kamionkiegészítõket, vagy korrupt biztonsági mentéseket érzékel.
 Modding változások:
 •Javítottak a minikonzolon
 •A telemetria immár pontosabb üzemanyagfogyasztást és fuvarinfókat tartalmaz.
•Megváltozott a fuvartípusok definiálásának módja és szerkezete
 •Takarítottak az Útinformmal kapcsolatos def-fájloknál.
•Javítottak a tartalomböngészõn
 •A játék immár támogatja a mapszektoronként meghatározható idõjárási/éghajlati profilokat (!)
 Editorral kapcsolatos módosítások:
 •Az editor új fõablakot kapott
•A felhasználó által választott színek megfelelõ gammakorrekciót kaptak.
 •Az editor jobban kezeli a magas DPI-jû monitorokat.
•Az editor textúralistát kapott.
 •Számtalan javítás a sign editorban.
forrás: restacar

Nem elérhető grove4l

  • 1545
    • Profil megtekintése
Euro Truck Simulator 2
« Válasz #374 Dátum: 2014. október 09. - 14:08:34 »
0 Show voters
Mikor lehet venni végre saját pótot amit még testre szabhatsz is? :DD

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal