Szavazás

Várjátok az ATS(American Truck Simulator) megjelenését?

Összes szavazó: 61

Szerző Téma: Euro Truck Simulator 2  (Megtekintve 89690 alkalommal)

Euro Truck Simulator 2
« Válasz #60 Dátum: 2014. július 14. - 08:17:09 »
0 Show voters
3000 Ft a játék szóval nem vészes, lehet beruházok rá én is. :)

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Euro Truck Simulator 2
« Válasz #61 Dátum: 2014. július 14. - 08:26:21 »
0 Show voters
steamen 20€ :( multkoraban 6€ volt.

Euro Truck Simulator 2
« Válasz #62 Dátum: 2014. július 14. - 08:26:56 »
0 Show voters
Csak steamessel lehet multizni?

Nem elérhető The

  • 4384
    • Profil megtekintése
Euro Truck Simulator 2
« Válasz #63 Dátum: 2014. július 14. - 11:09:20 »
0 Show voters
Nem muszáj megvenni Steamen, de ott fogod beaktiválni és azon keresztül fogsz.

Nem elérhető Dead

  • 2045
    • Profil megtekintése
Euro Truck Simulator 2
« Válasz #64 Dátum: 2014. július 14. - 11:11:48 »
0 Show voters
Igen, csak a Steamos verzióval lehet multiban játszani.
A CDGALAXIS-on Rendel játékot NEM lehet aktiválni Steamon!! (fel is van tüntetve 2x is)
Én most vettem meg a média márktban, és zökkenõmentesen aktiváltam :)
Akinek van steamja, vegyen fel: rtmdead :)
Ha van rá megfelelõ ember, összehozhatunk egy szerény kis Sampfórumos konvojt a héten (szerda,csütörtök) :)
Üdv.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. július 14. - 11:32:15 )


\"width=500
http://restacar.hu/xen/index.php?attachments/austria01-jpg.48451/[/img]
 
Ahogy a cseten már írták páran korábban, igen, végre végéhez közeledik az 1.11-es peccs fejlesztése, nemrég ugyanis Steamen elstartolt a javítás nyilvános bétatesztje. Mint korábban írtuk, a csapat reményei szerint a közösségi tesztelés nem fog túl sokáig tartani, szóval ha az internet népe nem talál komoly hibákat a javításban, az pár napon belül élesben is elstartolhat.
\"30647-1fea0ad41230d7ee82a63a33d9f0f960.jpg\"
Az eseményt az SCS pár új képpel és egy promóvideóval ünnepelte, gondolom már láttátok mindet, de azért íme:
 

A SvetSim egyébként volt kedves, és csinált egy remek kis összefoglaló videót arról, hogy mik az új javítás legfontosabb újításai, itt megtekinthetõ:
 

Röviden és pontokba szedve:
- Új osztrák és olasz terület három új várossal (Velence, Klagenfurt, Graz)
- Ülésállítás
- Állítható keresztstabilizátor-szimuláció
- Sebességkorlátozás-kijelzés a GPS-en
- Új ütközéseffektek
- Áthelyezhetõ fõhadiszállás, eladható garázsok
- Továbbfejlesztett tempomat
- AI javítások
- Felhasználóbarátabb rádió
- A kezelõfelület teljes átdolgozása (új indítópult, töltõképernyõk, új ikonok, stb.)
 

\"width=500
http://restacar.hu/xen/index.php?attachments/radio-jpg.48457/[/img]
 
Figyelem: A nyílt béta kizárólag Steamen érhetõ el, szóval a részvételhez a játék Steames változatára van szükség. Mint a Gyakran Ismételt Kérdésekben is írjuk, a játék dobozos változatainak kulcsai mind aktiválhatók Steamen (függetlenül attól, hogy a hazai forgalmazó mit állít), ennek menetét és a béta letöltésének folyamatát szintén leírjuk ott, szóval tartózkodjatok az ezzel kapcsolatos kérdésektõl.
Amennyiben a kulcsotokat valamiért nem tudjátok aktiválni Steamen, írjatok az SCS support e-mail címére ez ügyben, mert annak megoldásában nem tudunk segíteni - minden jogtiszta dobozos kulcs, amit az SCS generált, aktiválható Steamen, de csak egyszer (tehát ha valakinek kölcsönadtad a kulcsot és õ aktiválta, vagy a forgalmazóhoz kerülés elõtt/közben valaki más megszerezte és aktiválta, akkor Te nem fogod tudni aktiválni). Amennyiben ez lenne a helyzet, forduljatok a hazai forgalmazóhoz (PlayON).
Forrás: http://restacar.hu/xen/index.php?threads/1-11-b%C3%A9ta-mindenkinek.7468/
« Utoljára szerkesztve: 2014. július 14. - 11:32:15 írta Dead »

Euro Truck Simulator 2
« Válasz #65 Dátum: 2014. július 21. - 09:21:37 »
0 Show voters

Nem elérhető The

  • 4384
    • Profil megtekintése
Euro Truck Simulator 2
« Válasz #66 Dátum: 2014. július 21. - 10:30:11 »
0 Show voters
Köszi az infót Dead :)

Nem elérhető JamesA

  • 350
    • Profil megtekintése
Euro Truck Simulator 2
« Válasz #67 Dátum: 2014. július 23. - 00:07:21 »
0 Show voters
A CDGALAXIS-on Rendel játékot NEM lehet aktiválni Steamon!! (fel is van tüntetve 2x is)[/quote]
Nos, nem tudom. Én a CD galaxistól vettem (bár rendesen besétáltam) 1400-ért és rendesen mûködött steamen. Mondjuk ez történt 3-4 hónapja, szóval lehet, hogy azóta már változott a szituáció.

Nem elérhető Geno

  • 209
    • Profil megtekintése
Euro Truck Simulator 2
« Válasz #68 Dátum: 2014. július 24. - 06:41:33 »
0 Show voters
Én a bétáját próbáltam ki, de nem gyütt\' be, szerintem unalmas. :/

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Euro Truck Simulator 2
« Válasz #69 Dátum: 2014. július 24. - 13:52:43 »
0 Show voters
Alapból aki nem szereti a sok szabályt, lassú vezetést, magát a hosszú idõn át tartó vezetést, esélytelen, hogy bejöjjön neki a kamionozás akár élõbe, akár játékba.

Nem elérhető Dead

  • 2045
    • Profil megtekintése
Euro Truck Simulator 2
« Válasz #70 Dátum: 2014. július 28. - 08:40:44 »
+1 Show voters

 

A legújabb festés DLC már elérhetõ Steamen. Azonban volt némi konfliktus, hogy elõször korlátozott ideig lehetett megvásárolni a végeleges kiadás elõtt, ezzel megfosztva a rajongókat a lehetõségtõl, hogy azonnal megtudják szerezni. Ennek érdekében, hogy orvosolják ezt a kis bûnt, rövid idõre egy igen nagyvonalú, 80%-os akcióval kedveskednek nekünk.
[hs width=700 height=500]http://2.bp.blogspot.com/-U8Y1sQ-xP-Y/U9FXoDBfZUI/AAAAAAAABuA/J4XbwxhQEJg/s1600/mage.jpg[/hs]
Hetente több belsõ anyagot is kapunk, de nagy részük nem titkos, ezért meglehet osztani róla információkat. Amirõl azonban nem szabad, azokról tájékoztatást kapunk, hogy ne tegyük. Mostanság nem sok hír érkezik a készülõ északi térképrõl, ezért a belsõ anyagból szeretnék elhinteni pár morzsát 2 részben, hiszen van mirõl írni.
Korábban írtam már új rakodókról, és most is ezekrõl számolok be, mert elég nagy jelentõségük van, elvégre ide hozzuk majd az árút. Jelenleg több elkészült dokk található a belsõ bétában, melyek egy része megtalálható az 1.11-es steames verzióban és a majd megjelenõ 1.11-es patchben. Dehogy azok se maradjanak le, akik nem tudják kezelni az editort, nekik finom csemege lesz ez a cikk. Remélem. ;)
Az elsõ felavatott helyszín a skandináv sofõrök gyülekezõ helye lesz. Míg az alap térképen egy kis placc volt az út szélén, ahol csak pótkocsi nélkül lehetett bemenni, itt a változás igen jelentõs. Nagy, van parkoló, és otthonosra sikeredett.
[hs width=700 height=500]http://abload.de/img/huntruckers_ets2_0044m1p5r.jpg[/hs]
A kis bokrok és tuják nagyon szépen feldobják, és ezáltal lehangolónak kevésbé mondható. Pozitívum, hogy nagyobb és részletesebb textúrákat használnak már ezeknél a modelleknél, amik remek látványt nyújtanak.
[hs width=700 height=500]http://abload.de/img/huntruckers_ets2_00442spk9.jpg[/hs]
A háttérben jól látható a hegy is, mely szintén a közelgõ DLC tájait varázsolja majd hangulatossá. A szabályok betartását egyáltalán nem kedvelõk biztos örülni fognak a következõ boltnak, ami 2 mozgássérült parkolóval rendelkezik, és az alvó zónán belül találhatók, tehát rátolatunk és alszunk. A hangulat és játékélmény szempontjából erre a rakodóra sem lehet okunk panaszkodni, teljes mértékben hasonlít a valós körülményekhez. Elõl a bolt, a vásárlók, a parkoló autók, hátul pedig a két rámpa.
[hs width=700 height=500]http://abload.de/img/huntruckers_ets2_0045jxbke.jpg[/hs]
[hs width=700 height=500]http://abload.de/img/huntruckers_ets2_0045f5xay.jpg[/hs]
Autószerelõ mûhely és egy nagy raktár. Minden bizonnyal egy jármûalkatrészt gyártó céghez fogunk szállítani, vagy elhozni onnan ezeket a kütyüket. A részletekre nagyon alaposan ügyeltek, és egyenlõre még semmilyen doboz nem került a bejárat elé, gondolom majd belehet állni. A csálén tolatóknak pedig itt az idõ, hogy elkezdjenek gyakorolni, mert ezek a beton terelõk nem viccelnek, és tudnak károkat okozni a trailerben. ;)
[hs width=700 height=500]http://abload.de/img/huntruckers_ets2_0045smsyr.jpg[/hs]
[hs width=700 height=500]http://abload.de/img/huntruckers_ets2_00450nsay.jpg[/hs]
 
[/quote]
Forrás: Restacar




\"logohd.png\"
Jelenlegi verzió: 1.0.8.2
- Modellek fixálása.
- Fixálva lettek a kifagyások, illetve a láthatatlan objectek a mûhelynél.
LETÖLTÉS
« Utoljára szerkesztve: 2014. július 28. - 08:48:16 írta Dead »

Nem elérhető Melvin

  • 809
    • Profil megtekintése
Euro Truck Simulator 2
« Válasz #71 Dátum: 2014. július 28. - 17:25:49 »
0 Show voters
A letöltött(nem fizetõs) verzióval nem lehet egyébként multizni? Mert érdekelne egyébként,de mivel nincs paypalom(vagy nemtudom mivel kell steamen játékot venni) ezért nem tudok fizetni érte,egy játékboltért pedig nem szeretnék 35 kkm-et utazni.

Nem elérhető Dead

  • 2045
    • Profil megtekintése
Euro Truck Simulator 2
« Válasz #72 Dátum: 2014. július 28. - 19:07:19 »
+1 Show voters
Letöltött verzióval nem lehet multizni, csakis a steamon aktivált játékkal, mivel steamon keresztül kell letölteni a multit.
A boltos verzióval kapcsolatban meg annyit, hogy a Médiában vettem a játékot, és ott biztosan aktiválható(mivel, hogy elvileg minden játék aktiválható, és amelyik nem az hamisított stb.stb..) Nézd meg a honlapját a Médiának, és sztem max 1000Ft ért kiszállítják házhoz. :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2014. Július 28. 19:11:09[/time] )


Hivatalosan is elérhetõ lett a játék 1.11-es verziója!
[hs width=1000 height=300]http://2.bp.blogspot.com/-Ih3JiG2NiG8/U9EBny9CGpI/AAAAAAAAA4A/bitYJfU9Mwg/s1600/promo10.jpg[/hs]
Végül eljött az idõ – Euro Truck Simulator 2 játék 1.11-es frissítése mostantól hivatalosan is megjelent Steamen. A dobozos kiadású játékhoz készült Frissítést folyamatosan töltjük fel a szervereinkre, ehhez adjatok nekünk 1-2 napot.
Sok idõ telt el a béta verzió alatt, de nagyon sok hibát és jelenséget javítottunk, köszönjük a közösség visszajelzéseit. Ha érdekel, hogy mi mindent csináltunk a béta alatt, akkor itt elolvashatod a “patch” logját a béta kiadás javításainak (angolul)Több blogbejegyzést is írtunk az 1.11 frissítéssel kapcsolatban a blogunkba, köztük többféle infirmációt a várható újdonságokról, valamint egy “promo videót” is közzé tettünk. Ha lemaradtál volna róla, akkor itt megnézheted:
 

 

  • Végezetül egy rövid összefoglaló lista arról, hogy miket tartalmaz az új frissítés:

  • 3 új város: Velence, Grác, és Klagenfurt nagyon sok felfedezésre váró kilóméterrel

  • Ülés állításának lehetõsége

  • Autók AI kódjának hónapokon át történõ fejlesztése

  • Újra dízájnolt Rádió lejátszó, további listázási és szûrési lehetõségekkel

  • A navigációs készüléken megjelenik az aktuális sebességkorlátozás ( kikapcsolható, vagy állítható autókra vagy kamionokra vonatkozó értékekre a beállításokban)

  • Teljes UI “ráncfelvarrás’”

  • Support for sway bar simulation

  • Finomított kamion felfüggesztés, hogy jobban lehessen kezelni a kamion és a tréler stabilitását

  • A gravitációs középpint újra lett számítva minden szállítmánynál

  • Lehet állítani a tréler stabilitását a beállításokban

  • Fejlesztett ütközések a játékosok kamionja és az AI jármûvek között

  • Újra készített hangok

  • Kiegyenlített hangerõ a kabinban hallható motor hang és a külsõ motorhang tekintetében minden kamionnál

  • Valóságosabb idõzítés a légfék hangjánál

  • Retarder jelzõ megvilágítva amíg az automata retarder használatban van

  • Beállítható a maximum kormányzási szög a beállításokban

  • Garázs eladásának lehetõsége

  • A központ áthelyezésének lehetõsége más városba.


Teljes lista: http://eurotrucksimulator2.com/update/ets2_1_11_patchnotes.html
Forrás: ets2.hu
« Utoljára szerkesztve: 2014. július 28. - 19:12:46 írta Dead »

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Euro Truck Simulator 2
« Válasz #73 Dátum: 2014. július 28. - 20:16:46 »
0 Show voters
multira mikor következik a frissítés?

Nem elérhető Dead

  • 2045
    • Profil megtekintése
Euro Truck Simulator 2
« Válasz #74 Dátum: 2014. július 28. - 20:20:40 »
+1 Show voters
Szerintem vagy az este vagy a holnapi nap folyamán (nyilván az 1.0.9-es verzióval jön)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. július 29. - 07:49:42 )

1.11 Újítási lista (nagyjából minden, magyarul)
Spoiler for A Lista:
Fõbb változtatások:
- Három új város: Velence, Klagenfurt, Graz
- Ülésbeállító menü
- Az Útinform immár kijelzi a kamionokra/autókra vonatkozó sebességkorlátozásokat.
- A zenelejátszó kezelõfelületét átalakították, immár lehetséges kedvenc adókat kijelölni, és különbözõ szempontok szerint (mûfaj, stb.) szûrni a rádióadókat. A streameket emellett immár az \"Update from the Internet\" menüvel frissíthetjük is.
- Teljesen átdolgozták a kezelõfelületet. Új töltõképernyõket és ikonokat kapott a játék, töltés közben pedig a program kijelzi a rakományt és a célállomást is.
Játékmenetet érintõ módosítások:
- Immár lehetséges áthelyezni a fõhadiszállást (= ahova kamioncsere esetén visszakerül a játékos), és eladni az üres garázsokat.
- Digitális tempomat: immár lehetséges adott lépésközzel növelni és csökkenteni a sebességet, valamint ki- és visszakapcsolás után az elõzõleg beállított sebességgel továbbhaladni.
- A tempomat sebességnövelésének és csökkentésének a lépésközét a g_cruise_control_grid cvar-ral szabályozhatjuk.
- A tempomat immár nem áll alaphelyzetbe, ha valódi automata váltó és H-váltó használata mellett kilépünk a menübe.
- Átnevezték a g_auto_traffic elemet g_traffic-ra, hogy több értelme legyen.
- Az ADR jelzés immár nem rejti el a törékenység ikont a fuvarlistában.
- Javították az útvonalanimációt a kezelõfelület mapján.
- Az összes beállítási lehetõség (ülés, izzók, stb.) egy menübe kerültek, amiket egyetlen gombbal (F4) hívhatunk elõ.
- Immár lehetséges alaphelyzetbe állítani a tükröket a tükörbeállításnál.
- A tükröket immár lehetséges a numerikus billentyûzettel is beállítani.
- A profilkészítésnél immár mindegyik kamion látszik.
- Javították a nem vagy nehezen látható elemeket a kezelõfelület térképén.
- Javítottak a sofõr ikonjának pozícióján a Garázsmenedzser menüben.
- Javították a sofõrikont a kocsiállás-választó képernyõn.
- A kamionbeállító menü immár elõre kiválasztja az összes birtokolt alkatrészt/kiegészítõt.
- Immár nem lehet lekapcsolni a felborult pótokat.
- Ha a jármû mozog, a játék immár jelzi a pillanatnyi fogyasztást (liter / 100 km-ben)
- Mérföld és gallon mértékegységek használata esetén a fogyasztást gallon per mérföldben jelzi a játék.
- Az e-mail értesítés immár csak akkor szólal meg, ha tényleg új e-mail jött (tehát immár nem, ha betöltés vagy a játékba visszatérés után van még olvasatlan levelünk).
- Automatikusan generált H-váltó elrendezések kerültek a játékba (akárhány fokozatot támogatnak, akár több mint 12-t is).
- Automata retarder használata esetén immár ég a retarderkijelzõ.
- A játék immár késõbb bírságol, ha ellenkezõ irányba haladunk egy sávban.
- A Gyors Fuvarok esetén immár gyengébb motorú új 4x2-es Volvot használhatunk.
- A tükörben lévõ tükrözõdések immár valósan, a kameramozgásnak megfelelõen változnak.
Fizikát érintõ módosítások:
- A szerelvény tehetetlenségét immár a jármûvek alakjából számítja a játék.
- A rakomány gravitációs középpontja immár a pótkocsi gravitációs középpontjára is kihat.
- A pótkocsik stabilitása immár menübõl állítható csúszkával.
- Frissítették a különbözõ materialok fizikával kapcsolatos tulajdonságait a fenti változások tükrében.
- Javítottak a nyeregszerkezet mozgásán.
- Módosították a súlyokat a felfüggesztés-szimulációban.
Pályát érintõ módosítások:
- Rengeteg mapfix az összes in-game országban.
- Törölték a jelenleg nem használt mapterületeket.
Jármûvekkel kapcsolatos módosítások:
- Scania: Javítottak a mûszerfal mapjén, kicserélték a tükröket.
- Stralis: Javították a rossz tükrözõdéseket.
- Hiway: Javítottak a motor nyomatékán.
- Volvo 2012: Eltávolították az oldalszoknyákat az alap kiszerelésrõl, javították a torzított tükröt.
- Volvo FH-16: Lyukak javítva.
- MAN: Lyukak javítva.
- Renault Magnum: Javították a hibásan megjelenõ Blade festést.
- DAF XF: Javították a belsõ tükröket.
Modelleket érintõ változások:
- A prefabokon és utakon immár a megfelelõ részletességû növényzettextúrákat használják.
- Minden fajta út immár három szalagkorlátot támogat.
- Néhány prefab immár \"keresztezõdés vége\" (\"crossroads end\") szabályt kapott.
- Új osztrák fizetõkapuk kerültek a játékba.
- \"Keresztezõdés vége\" szabályt kaptak az autópálya-prefabok, hogy feloldjanak minden esetleges korábbi sebességkorlátozást.
- \"Keresztezõdés vége\" szabályt kapott minden benzinkút.
- Vertex, AI, és tereppont-javítások és rakás prefabon.
- Javították a szemafor profilokat a vasúti átkelõ prefabokon.
- Javították a navigációs kanyart a körforgalom prefabon.
- Javították a map pontokat, és az AI lokátort a vasúti átkelõknél.
- Javították a navigációs vonalakat a sávmegszûnés-prefabon.
- Javították a változó AI-útvonalat pár prefabon.
- Optimalizálták a Boxer és Opalin AI modelleket.
- Javították az esõeffektet a kicsi benzinkútnál.
- Eltávolítottak pár elavult kinézetet néhány prefabnál.
A kódot érintõ változások:
- Javították a sebességkorlátozások észlelését.
- A városneveket immár be lehet írni koordináták helyett a goto parancs után (tehát hibajelentéseknél nem muszáj koordinátát csinálni, ha a hiba a városban van).
- A játék immár rendereli a kiegészítõ alkatrészeket is az árnyékokon és tükrözõdéseken.
- Az AI kamionok kerekein letiltották a normal mapet.
- DirectX és OpenGL javítások.
- Immár lehetséges ki-Alt+Tabolni a grafikai beállítások módosítása után.
- A játék immár nem fagy le kilépéskor, ha véletlenül kétszer indítottuk el a játékot.
- A game.log.txt immár több infót tartalmaz a menü egérmutatóját kezelõ kontrollerrõl.
- A térképen immár nem jelennek meg azon elemek (kutak, munkaközvetítõ, stb.) ikonjai, amik \"not in ui map\" beállítást kaptak.
- A növényzet generálásakor a játék immár figyelembe veszi a prefab növényzeti beállításait.
- Bizonyos nézetek (pl. specifikus tükrök) esetén immár lehetséges elrejteni az addonokat.
- Javították néhány város rendszámtábláját.
- Az AI kamionokon immár minden szükséges kiegészítõ látható.
- Immár a buszok is kaphatnak egyéni rendszámformátumot.
- A kamionok rendszámtáblái immár több háttérszínt is támogatnak.
- Javították az utak és egyes prefabok fizikai geometriáját, hogy javítsák a fizikai modellt.
- A játék immár nem fagy le, ha a játék eltávolított városokat érzékel (mapmod törlése miatt), vagy ha olyan mapmodot használunk (pl. TSM mod), amelyben olyan városok szerepelnek, amelyben nincs kamionkereskedés (ekkor a játék nem tudta kiküldeni az \"új kamionkereskedõ\" e-mailt és üzenetet).
- A játék immár nem fagy le, ha a log olyan városról tartalmaz infót, amely azóta el lett távolítva.
- Javították a MAN, Stralis és Streamline javításával kapcsolatos hibát, ami alkatrészmodok eltávolítása után jelentkezett.
- A játék immár nem fagy le, ha olyan kamiont akarunk eladni, amelynek a kabinkiegészítõi elvesztek egy mod eltávolítása miatt.
- A játék immár nem fagy le, ha a fuvarlistában a városok neve alapján rendezzük a fuvarokat egy mapmod eltávolítása után (és így egyes városok elvesztek).
AI-val kapcsolatos módosítások:
- A sebességkorlátozást immár nem állítják alaphelyzetbe, amíg a keresztezõdés végére nem ér az AI.
- A prefabok immár \"no trucks\" beállítást is kaphatnak. Ekkor kamion AI nem hajt az adott prefabre, és nem is spawnol kamiont rá a játék.
- Az AI immár jobban kezeli azon utakat és prefabokat, amin nincs sebességkorlát definiálva.
- Az AI visszaáll az alap sebességkorlátra, ha a korábbi szabályt feloldják.
- Ha egy út nincs teljes terjedelmével a városban, az AI városon kívüli útnak tekinti.
- A játék immár átlagolja a sávok számát, és nem összesíti, amikor meghatározza az AI forgalom sûrûségét.
- Az AI immár a látási viszonyoknak megfelelõen kapcsolja le/fel a fényszórót, nem csupán a napszak alapján.
- Az AI immár nem elõz balesetek közelében az ellenkezõ irányból.
- Az AI kamionok immár az alap váltót használják, és beállították nekik a motor alap forgatónyomatékát is.
- Immár nem jelenik meg forgalom azon prefabokon, amelyek legalább egy \"no traffic\" jelzésû pályaelemhez csatlakoznak.
- A játék immár támogatja a közlekedési szabályok definiálását azon pályaelemeken is, amelyeket nem kapcsoltak forgalmat engedélyezõ elemekhez.
- Csökkentették az egyes sávokban definiált sebességhatárok közötti különbséget, hogy csökkentsék az autópályán lassan szüttyögõ AI-k számát.
- Az AI immár elsõbbséget ad a magas prioritású jármûveknek az \"end\" keresztezõdésekben is.
- A játék immár nem spawnol szembejövõ AI-t olyan jármûvek közelében, amelyek épp elõznek.
- A játék immár megfelelõen érzékeli a keresztezõdésen áthaladó játékost akkor is, ha több jármû van a keresztezõdésben.
- Javítottak a forgalom útkeresésén olyan esetekben, amikor egy vagy több szomszédos jármû nem tudott hova haladni.
- Javították az alacsony gyakoriságú AI-útvonalak túlzott használatát.
- Az AI immár odafigyel a forgalmi szabályokat definiáló tereptárgyakra (felfestések, táblák, stb.)
- Az AI immár jobban kezeli a kiváló sávokat.
- Az AI immár indexel és jobban kezeli a sávösszeolvadást a francia, lengyel és osztrák fizetõkapuknál.
- Javították a játékos távolságszámítását ciklikus AI-útvonalak esetén.
- Az AI immár jobban kezeli a körforgalmakat, és az azelõtti keresztezõdéseket.
- Az AI immár jobban kezeli az elsõbbségadási szabályokat.
- Az AI immár jobban kezeli a menetiránnyal szemben haladást.
- Az AI korábban hajlamos volt különálló pályaelemeken spawnolni, ezt javították.
- A karambolozott AI immár nem mozdul sehova, amíg a jármûvet újra nem indították.
- A játék jobban érzékeli és követi az AI forgalom által használt sávokat.
- Az AI immár nem hajt be olyan pályaelemekre, ahova nem navigálhat AI.
- Az AI immár a prefabokon meghatározott szabályokat is figyelembe veszi az indexlámpa használatánál.
- Az AI néha túl lassan haladt a külsõ sávban, ezt javították.
- Javították a lassú jármûvek sebességét a sávokban.
- Az AI immár jobban kezeli a blokkolt AI jármûveket.
- Az AI immár jobban kezeli a sávegyesítéseket, az egyes országok sebességkorlátozásait, az ütközéseket, a keresztezõdéseknél való elsõbbségadást, és életszagúbban gyorsítanak.
- Az AI immár nem navigál a mapra be nem kötött pályaelemekre, ha van más lehetõsége.
- Számtalan apróbb változtatás.
A hangokkal kapcsolatos módosítások:
- Normalizálták az összes kamion hangeffektjét.
- Lehalkították az esõeffektet kabinnézetben.
- Külsõ nézetben immár hallani a szelet is.
- Új erdõ- és gyáreffektek.
- Megváltoztatták a városi hangeffekteket.
A Steammel kapcsolatos módosítások:
- A játék immár a Steam böngészõjével nyit meg minden in-game linket. Ezt a g_steam_browser cvar-ral lehet letiltani.
- A játék immár nem fagy le kilépéskor, ha nem sikerül elindítani a Steam API-t.
A szerkesztõvel kapcsolatos módosítások:
- Javították a g_item_count paranccsal listázott sign-ok számát.
- Az editor jelez az automatikus mentésekrõl, és immár lehetséges is õket késleltetni.
- Egy betöltött map automentése pont úgy viselkedik, mint egy normál mapé.
- Javították az egérgörgõ kezelését, így elvileg immár nem akad össze a repülési sebesség átállítása a nagyítással.
- A párbeszédablakok immár többszörös kijelölést is támogatnak.
- A tartalomböngészõ immár a jelenlegi look-ról és az elérhetõ változatokról is ad infót.
- A tartalmi menük immár jobban kezelik a letiltott opciókat.
- Javítások a sign szerkesztõben.
- Az editor immár levágja a modellek nevét a modell párbeszédablakban.
- Szerkeszthetõ sign modell immár nem adható a maphoz.
- Javították a sign editor kezelõfelületének indítását.
- Eltávolították a városi sebességkorlátozás gombját a city item menübõl.
- Javították a színeket a tartalomböngészõben.
- A tartalomböngészõ immár támogatja az egyes kategóriajelzések használatát.
- Javították a \"Find all References\" menü bezárását.
- A tartalomböngészõ immár jelzi az összes növényzeti anyagot.
- Az \"Editable sign\" menüben immár a signok pozícióját és tájolását is állíthatjuk.
- Az editorban immár szerkeszthetõ és nem szerkeszthetõ signokat is kijelölhetünk egyszerre.
- Egy elem tájolása immár local space-ben történik.
- A konzolon való másolás és beillesztés immár nincs hatással az editorban való másolással.
- Eltávolították az elavult \"no trucks\" checkboxot.
- Megjelent a \"traffic area\" elem, amivel lokális szabályokat lehet definiálni az AI-nak.
- A \"traffic area\" menüben csak kompatibilis nevû szabályokat listáznak.
- A \"traffic area\" menüben a szabály neve, és nem a token jelenik meg, ha van elérhetõ név.
- Javították az elõnézeti képek renderelését a tartalomböngészõben.
- A sign szerkesztõ immár bezáródik, mielõtt frissülne a sign.
A sign editorban a színek értékei immár RGB, és nem BGR sorrendben jelennek meg.
- Javították a prefab elemek visszavonásával kapcsolatos hibákat.
- A node párbeszédablakban megjelent a visszavonás opció.
- Javították a gyûjtemények kezelését és a drag and drop-ot (egérrel való átmozgatás)
- A cseremûvelet immár támogatja a prefabok look-ját és variánsait is.
- Lokalizálták az országok nevét a node párbeszédablakban.
- A batch-alapú csere esetén a \"*\" karakterrel minden szektort jelezhetünk.
- A batch-alapú cserével immár prefab variánsokat és look-okat is cserélhetünk.
- Javítottak néhány kiszámított érték pontosságán, hogy csökkentsék a felesleges változtatásokat a map(ok) újraépítésekor.
A modokkal kapcsolatos változások:
- A játék immár támogatja az eltérõ méretû abroncsokat.
- A játék támogatja az egyedi elnevezésû sebességfokozatokat.
- Lényegesen megnövelték a kezelõfelület térképén támogatott városok számát.
- A maximális vezetési és pihenõidõ immár az economy fájlokban módosítható.
- A police beállításoknál immár be lehet kapcsolni, hogy hagyják figyelmen kívül a piroson való áthajtást.
- A légellenállás és súrlódás immár a physics.sii fájlban konfigurálható.
- Átneveztek pár, a városokhoz kötõdõ közlekedési szabályt.


Azok akik járkálnak a Restacar honlapjára, olvashatják, hogy az egyik admin feltett egy rakat képet az új szimulátorról(Amerika).
Mint ott olvasni lehet, a pletykák szerint a készítõk már tesztelik a játékot és az akár hamarosan napvilágot is láthat.
Képek: http://truckpol.republika.pl/pictures_american_truck_simulator_2.html


Forrás: Restacar.hu
« Utoljára szerkesztve: 2014. július 29. - 07:49:42 írta Dead »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal