A játékbeli időjárás milyen jól hangsúlyba van a kintivel.
Ez most kevésbé igaz
Viktor elmondása szerint hamarosan a nép is rápróbálhat az új DAF-ra és az emelhető tengelyekre: a publikus bétateszt a szokott módon Steam-en történik majd, a részleteket gyanítom, hogy külön bejegyzésben osztják majd meg velünk. A téma igazából a friss blogbejegyzésben nem is ez, hanem ismét a fejlesztési tervek megosztása: a blogon és a hivatalos fórumon szokás szerint minden kell a népnek, és persze minden azonnal, a vezető tervező így egy hosszabb bejegyzésben igyekezett megmagyarázni a késéseket és fejlesztési nehézségeket. Az okfejtés lentebb olvasható...
\"A stúdiónk ETS2-es csapata keményen dolgozik az 1.14-es javításon: az elmúlt hetekben a célunk e nagy frissítés stabilizálása, bugmentesítése volt.
A fejlesztőcsapat hosszútávú feladata kihívásokkal teli. Az ETS2-es team nem \"csak\" javítja a játékot, nem pusztán patcheket hozunk ki, még két évvel a program megjelenése után is: ehelyett eltökélt szándékunk, hogy néhány havonta jelentős tartalmi frissítéseket is készítsünk a játékhoz. Ezért is van az, hogy az új tapaszokra \"javítás\" helyett \"frissítés\"-ként hivatkozunk.
Minden frissítés kiadásakor eljön az a pillanat, amikor a forráskód és a játékban lévő tartalom stabil és viszonylag hibamentes: a frissítéseket ezekre az alkalmakra időzítjük. Lehet, hogy egyszerre tíz jelentős újításon is dolgozunk, egy új peccsbe viszont ezek közül általában 2-3 kerül be: azok, amelyek már eléggé fejlettek ahhoz, hogy a közösség is játszhasson velük. A többinek rejtve kell maradnia, amíg játszható állapotba nem kerülnek.
A már késznek tekinthető újítások hibajavítása és polírozása, illetve a jövőbeli peccsekre tartogatott tartalom együttes fejlesztése azonban nem egyszerű folyamat, főleg mivel ugyanazon tartalmakat és forráskódot használják. Mint minden szoftverfejlesztési projekt esetében, úgy a Euro Truck 2 peccsek kiadását is egy kódfagyasztás (code freeze) előzi meg, amikor adott ideig nem nyúlunk hozzá a kódhoz, csak hibajavításokat végzünk, hogy a kész peccs a lehető legstabilabb legyen: ez azonban a későbbi fejlesztések ellensége: minél tovább fagyasztjuk a kódot, annál több időt vesznek igénybe azon tervezett későbbi újítások és optimalizációs folyamatok, amiken jó esetben már amúgy is fél éve dolgozunk.
Még mindig nem találtunk ideális megoldást arra, hogy miként fejleszthetjük egyszerre a kisebb hibajavításokat és a nagyobb lélegzetvételű újdonságokat is. Ez nem csak számotokra, hanem számunkra is frusztráló, elvégre nem az általunk elvárt tempóban haladunk. Mindesetre megteszünk mindent, amit tudunk, és reméljük, hogy a peccsel érkező új tartalom megéri majd a késéssel járó frusztrációt. :kacsint:
Szóval, az 1.14-es frissítés nyílt bétája hamarosan megérkezik, amihez a szokott módon a Steam back-end adja a hátteret, így a peccs terjesztése és a frissítési rutin fejlesztése helyett közvetlenül annak tartalmára fókuszálhatunk. A nyílt béta során kapott visszajelzések nagyon hasznosak számunkra, így már izgatottan várjuk a startot, pontos dátumot azonban nem tudunk mondani erre vonatkozóan: mindenesetre ezúttal reményeink szerint napok, és nem hetek kérdése lesz a start. A tartalom már gondolom ismert: emelhető tengelyek, és a Euro 6-os DAF lesz a csomag fő sztárja.\"
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. október 23. - 13:58:29 )
Éééss itt a várva várt pillanat!!
Az 1.14 Public Beta a Steamon!!!
Csekkoljátok